Uncategorized

رواية وقعت في عشق صبي الفصل العشرون 20 بقلم بدور عاطف

 رواية وقعت في عشق صبي الفصل العشرون 20 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل العشرون 20 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل العشرون 20 بقلم بدور عاطف

عمرو،،الو ايو يا جهاد انتي فين دلوقت
جهاد،،انافي منطقه…
عمرو،،طب انا جاي حالا
امينه،،في اي يا عمرو حصل اي
عمرو،،مافيش حاجه يا اما
امينه،،اختك جرالها حاجه
نظر لها عمرو و لم يتحدث و فجأه صرخت امينه بعلو صوتها فاتي الجميع علي صوتها
مراد،،في اي
امينه،،بدر بنتي
مراد،،مالها بدر حصلها اي
عمرو،،انا مش لسه هاحكي تعال ورايا
تحرك مراد معه و الشباب خلفهم و بعد فتره وصلوا لجهاد فاتجه اليها عمرو مسرعا و قال،،حصل اي فين بدر
جهاد ببكاء،،مش لقياها، ثم حكت له ما حد،و انا خرجت مالقتهاش
مراد،،فين المحل دا
اشارت له ع المحل فاتجه سريعا اليه
فتاه،،اي دا انتوا مين
سعد،،لو سمحتي احنا محتاجين نشوف كاميرات المحل دا
فتاه،،لا طبعا مش هينفع و اتفضلوا بره
محمد،،لا هنشوفها اختي انخطفت و لازم افرغ الكاميرات عشان اعرف مين الي خدها و الست خارجه بيها من هنا و لو ماخلتنيش اشوف الكاميرات يبقا انتي مشتركه معاهم و هتروحي في داهيه
صلاح،،ها لسه مصره
نظرت لهم الفتاه ثم قالت،،ماشي اتفضلوا
تحرك سعد و جلس يتابع الكاميرات ام ف الخارج كان عمرو يجري بعض الاتصالات
سعد،،اهه
صلاح،،ملامحها مش واضحه
محمد،،شوف كدا من بره
مراد،،اي العربيه دي
سعد،،دول متفقين بقا
صلاح،،شوف رقم العربيه
سعد،،مش باين لا دي و لا دي
دخل عمرو و قال،،يلا يا رجاله
مراد،،وصلت لحاجه
عمرو،،البلد بلدنا و لينا عين في كل مكان و النهارده بدر هتكون في البيت
عند بدر،،انت
…،،ايو اناكويس انك لسه فاكراني
بدر،،عاوز مني اي يا ابو الرووس
حسن،،عاوزك يا عروستي
بدر،،عرسه لما تكلك
حسن،،ما انا هاخد حقي منك و حق الفضيحه الي عملتهالي في البلد يوم ما هربتي ليله فرحنا
بدر،،كسر حقك يا بعيد
حسن،،بيقولوا ان النهارده حنتك و بكره فرحك معرفش ازاي و عمرو ازاي وافق بالسرعه دي اكيد الموضوع في ان يعني هربتي و اخوكي جابك و معاكي واحد و هيجوزك بسرعه يبقا في حاجه
بدر،،اخرس انا اشرف من الشرف يا حيوان و الي بتتكلم عنه دا جوزي بس عمرو بيحب الشكليات و اصر نعمل فرح و الجو دا لكن دا جوزي
حسن،،جوزك يعني انتي هربتي و اتجوزتيه
بدر،،مش محتاجه ابررلك حاجه
امسكها حسن من شعرها بشده و قال،،بتهربي عشان تروحي لعشيئك يا فاجره بس انا مش هسيبك و هاخد حقي منك و من اخوكي
بدر بصريخ،،عاااا اااه سبني
حسن و هو يسحبها من شعرها،،هو انا لسه عملت حاجه هههه صرخي صرخي يا بدر من هنا لبكره محدش هينجدك مني
عند عمرو،،ها عملت اي
شخص،،شكك كان في محله هو حسن
عمرو،،يا بن ال… تقب و تغطس و تشوفلي هو فين
مراد،،حسن دا الي كان هيتجوز بدر
عمرو،،ايو ثم تحرك الي السياره و قال تعالوا معايا
سعد،،علي فين
عمرو،،انا شاكك في مكان كدا ممكن نلاقيه فيه و وقعته سوده لو لقيته هناك
ركبوا الجميع و انطلقوا
عند بدراخذها حسن الي غرفه بها فراش ثم ألقها عليه و قال الليله ليلتك يا عروسه هههه ثم ….
(وقعت في عشق صبي) بقلمي#بدور عاطف
حسن،،الليله ليلتك يا عروسه
بدر بخوف،،انت هتعمل اي
حسن،،هه يعني تفتكري هعمل اي غير اني هاخد حقي منك الي كان المفروض اخده قال ذالك و هو يخلع ملابسه
بحلقت بدر فيه بشده و كان هو يقترب منها و هي تبتعد حتي وصلت الي زاويه في السرير
عند عمرو تحركوا و اتجه وا الي احدي المخازن
محمد،،اي الي جابنا هنا
عمرو،،احتمال كبير يكون هنا تعالوا
نظروا الي بعضهم ثم تحركوا خلفه و دخلوا المخزن و فجأه انغلق الباب و التف حولهم رجال مسلحين
مراد،،اي دا انتوا مين
عمرو،،قصدك انا مين
نظروا له الجميع بصدمه
سعد،،هو في اي بالظبط
عمرو،،في ان وجودكوا مش مرحب بيه من البدايه فهتشرفونا هنا لحد ما البيه يطلق الهانم
صلاح،،قول بقا انها لعبه من الاول
مراد،،بدر فين يا عمرو
عمرو،،مالكش في كل الي مطلوب منك انك تمضي علي ورقه الطلاق عشان تمضمن خروجك انت و صحابك
مراد،،و لو ماطلقتش هتعمل اي يعني
أشار عمرو بعينه لشخص ما فأطلق رصاصه مرت بجوار محمد
عمرو،،ها تحب تقول حاجه تانيه بس المره دي الكلمه بفوره يعني مش هضيع رصاصه تانيه في التهويش
نظروا جميعا لبعضهم ثم نظروا حولهم فوجدوا عشره رجال مسلحين يحاوطونهم
عند بدر كان حسن يقترب منها و فجأه قامت بركله في رأسها فاوقعت ثم تحركت و نزلت من علي الفراش و كادت ان تركض و لكنه امسكها فضربته و اوقعته مره اخري و تحركت مسرعه الي باب الغرفه ففتحته و ركضت و هو خلفها
كانت بدر تركض و لا تعلم اين هي فيبدوا انه بدروم لبيت ما فوقفت فجأه عندما وجدت ذالك السلم الحديدي فنظرت خلفها فوجدته قادما اليها
حسن،،حتي لو طلعتي هجيبك
بدر،،مش هطلع يا حسن
حسن،،طبعا مش هتطلعي لان….لم يكمل حديثه حيث انها امسكت مسرعه بحديده و ضربته بها فوقع علي الارض و رأسه ينزف فقامت بركله و قالت،،بنأدم قذر ثم القت ما بيدها وصعدت السلم و لكنها تفاجأت بما سمعته
مراد،،انت بتكرها اوي كدا لي دي اختك يا اخي عاوز تروح ترميها لواحد ذي ابو الرووس دا لي كل دا عشان اي عملتلك اي
عمرو،،عملت كتير كتير اوي خدت حقي في كل حاجه ابويا كان يجي عليا عشانها كل الي هي عاوزاه يتنفذ و انا متشال من القايمه حتي امي اهملتني و اهتمت بيها هي
سعد،،كلنا كدا و اهالينا بيعملونا كدا بس في فرق اننا بنحب اخوتنا
عمرو،،اديك قولت اخواتنا لكن لما تكون مش اختك بقا و واخده كل حاجه منك
محمد،،مش اختك ازاي
عمرو،،بدر مش اختي مش اختي انا كان عندي عشر سنين وقتها و ابويا دخل علي امي و هو حاملها كانت لسه مولوده فإدهالها انا فاكر نظرات امي ليه كويس و فاكر صرخها فاكر كل حاجه تاني يوم الوضع اتغير امي بقت تعاملها كإنها بنتها و من يومها و الاهتمام كله ليها عشت عمري كله عاوز اعرف اللغز دا و اخيرا عرفته عرفت ان بدر مش اختي مش بنت سالم الوكيل دي بنت حرام
لا دي بنت ناس هي اه مش اختك لكن اقرب حد ليك يا عمرو
التفتوا جميعا لمصدر الصوت و كان……
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!