Uncategorized

رواية ملكي أنا (رهف 3) الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة ندى رأفت

 رواية ملكي أنا (رهف 3) الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة ندى رأفت

رواية ملكي أنا (رهف 3) الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة ندى رأفت

رواية ملكي أنا (رهف 3) الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة ندى رأفت

إياد : متقلقيش يا ماما شويه وا …….فجأه صوت طلق نار……………..
رهف بصدمه وصريخ : إياد……
فجأه رمى إياد الموبيل على الأرض من الصدمه ….وقال : مم …مملك …..
وقعت ملك على إياد ومسكت في الجاكت بتاعه مم الالم ..لكن بعدها سابته ..وبقت ساكنه تماما …
ساره بصريخ: ملك ……..وجريت علشان ترحلها ..
مسكها إياد بسرعه قبل ماتقع ..وقال : قومي يا حبيتي ..قومي يا ملك ..مش هقدر اعيش من غيرك …يلا يا حبيتي ..
خد إياد ملك .. بسرعه وركبها العربيه ..وركب 
وقبل ما يمشي فتحت ساره ..باب الي ورا وركبت …ولأن إياد مكنش عنده وقت للمجادله مشي علطول …
وراح على أقرب مستشفى…ونزل وشال ملك ووراه ساره ودخل ..وزعق في كل الموجودين وقال : انقذوها ..انقذوها ..يلا …..
خدها الممرضين وحطوها على سرير ودخلوا العنايه..مع الدكتور ……
في الفلا ……
رهف بتعيط : أبني..ابني ..انا سمعت صوت طلق نار …
ياسين بقلق : اهدي ..بس ..واتصلي بيه تاني ..
رهف : أنا حاولت كذا مره يا ياسين ..انا خايفه عليه اوي ….
ياسين بقلق : انا هتصرف ..انا هتصرف …
في المستشفى عند مصطفى ..كان بيتكلم في التليفون بعصبيه ويقول : انت انسان غبي ..ازاي تعمل كدا …بعني إيه فجأه لقتها  قدامه …كلكم ناس فاشله ..اقفل ..مش طايقه اسمع صوتك ….وقفل مصطفى ورمى الموبيل على الأرض…..
الكاتبه :Miyano shiho (ندى رأفت ) 
بعد فتره ….
في المستشفى..عند ملك 
وإياد قاعد يمشي  قدام العنايه…. يمين وشمال يمين وشمال ….
فجأه …راحت عيله ملك عليهم ..
راح مسك عزام إياد من قميصه وقال :  قتلت  بينتي يا حيوان…. 
بعد إياد إيد عزام بالقوه وقال : انا مش فايق للحورات دي ..وبعدها بص إياد لساره بصه مخيفه ..لأنها اتصلت بعيله ملك ..
وبعد فتره قصيره خرج الدكتور 
إياد : اخبار..ها إيه يا دكتور …
الدكتور: أحنا خرجنا الرصاصه بس هي كانت قريبه من قلبها ..فحالت البنت مش مستقره ادعولها …
إياد : انت بتهزر صح ..ملك مستحيل تبعد عني  …انا هخشلها….
الدكتور : مينفعش الدخول ممنوع …
إياد : مفيش حاجه اسمها  ممنوعه ….
وكان هيدخل إياد راح الدكتور قال : يا استاذ حضرتك لو دخلت ..هيبقى في  خطر اكبر على حياه البنت ….
وقف إياد ورجع مكانه … وبص على ملك من شباك الاوضه …
والده ملك : منك لله يا شيخ ..
عزام : والله لابلغ عنك البوليس …واسجنك …
فجأه رهف بخوف: تسجن مين ..
ياسين : في إيه يا إياد ..
عزام بعصبيه : ابنكم إياد قتل بنتي …
رهف : مستحيل…. ابني ميعملش كدا ..
ياسين : إيه الي حصل يا إياد …
إياد: انا فجأه سمعت صوت طلق نار …
وفجأه لقيت ملك بتنزف ..ووقعت عليا ..هو دا الي حصل …
عزام بعصبيه  : وانا هصدقك ..
رهف : ومتصدقوش ليه .. 
فجأه ..
مصطفى بيجري وبيقول: عمي ملك حصلها إيه ..هي بخير ..
إياد بعصبيه : طب عيله ملك ساره اتصلت بيها …انت بقا جيت ازاي وعرفت منين ….
مصطفى : انت بذات متتكلمش ..اكيد انت الي عملت فيها كدا …
راح إياد لمصطفى بسرعه ومسكه من قميصه وقال بزعيق  : انت الي عملت كدا صح ….علشان تنتقم من العلقه الي خدتها ..مني .. كنت قاصدني انا ….بس والله لهوريك …
ياسين بزعيق : ااااااياد ….
مصطفى بزعيق :  وانت فاكر ان علشان إيدى متجبسه…مش هعرف اعمل حاجه …لا يا بابا….انت متعرفنيش بقا ..بعد ياسين إياد عن مصطفى وقال بزعيق : ابعدوا بقاااا
إياد : والله يا مصطفى لو حصل لملك حاجه ….لهو……فجأه صوت صفاره جهاز القلب … اخترقت أذن إياد …….فبص على شباك اوضه ملك بصدمه …لقى الخطوط الي بتترسم على  الجهاز مستقيمه  ………

اترك رد

error: Content is protected !!