Uncategorized

رواية أحببت معاقاً الفصل الرابع 4 بقلم جنى عبدالنبي

 رواية أحببت معاقاً الفصل الرابع 4 بقلم جنى عبدالنبي

رواية أحببت معاقاً الفصل الرابع 4 بقلم جنى عبدالنبي

رواية أحببت معاقاً الفصل الرابع 4 بقلم جنى عبدالنبي

نرمينا بصدمة وجنون: نهار ازرق دة رقم احمد عز اهو رقم احمد عز اهو يا حلاوة ياولاد
نرمينا بصراخ: محمود اصحي بسرعة يامحمود قوم شوف اللي حصل 
(محمود مش راضي يصحي بعد كل دة عاوز سرينة اسعاف في ودنو عشان يصحي) 
نرمينا وهي بتكب علية مياه: محمود اصي شوف اللي حصل 
محمود بفزع: الحقوني بغرق بغرق
نرمينا وهي بتضحك: يالهوي لو تشوف نفسك دلوقتي 
محمود بغضب: بطلي ضحك وبعدين بقالك ساعة جنب ودني مابطلتيش صريخ
نرمينا: اه صح شفت احمد عز في اسكندريه ورقمو اهو بلييز انا عاوزة اشوفو علي الحقيقة
محمود ببرود: يعني انتي مصحياني عشان تقولي كده 
نرمينا: اه عشان خاطري وافق
محمود: لا
نرمينا: عشان خاطري 
محمود: لا واطلي برة وخدي الباب في ايدك
نرمينا: طب قوم جبلي شوكلاتة وشبسي
محمود: سبيني انام وبكرة اجيبلك 
نرمينا: لا خلاص انا هروح اجيب 
محمود بفزع: لا لا اوعي تنزلي لوحدك انا هنزل معاكي في اي حتة عاوزة تروحيها
نرمينا بإستغراب: في اي يامحمود مالك 
محمود بتوتر ملحوظ: لا لا مافيش حاجه بس الحوار اني خايف عليكي بس
نرمينا بعدم اقتناع: طيب 
محمود: ممكن تنامي دلوقتي وانا بكرة هجبلك
نرمينا: حاضر 
تاني يوم
نرمينا: محمود قوم اتأخرت
محمود: صباح الخير 
نرمينا: صباح النور قوم يلا عقبال ما احضر الفطار 
محمود: ماشي 
بعد قليل رن هاتف محمود
(الكلام مترجم بس انا هكتبوا عربي)
: مرحبا محمود كيف حالك يارجل اشتقت لك كثيرا الم تشتاق لي
محمود ببرود: في الحقيقة لم اشتاق لك علي الاطلاق ولا اريد رؤية وجهك القبيح هذا يا مايك
مايك: في الواقع يا رجل سوف تتمني ان تراني لاحقا وسنري ايها الوسيم
محمود: لا اظن هذا وهيا لا تتصل بي مجددا
مايك: حسنا سوف اغلق ولاكن انت من سوف تتصل وعموما زواج مبارك وفي الواقع زوجتك جميلة جداً يارجل لا ادري كيف لفتاة بقدرها من الجمال ان تتزوج رجل مثلك
محمود وهو يحاول ان يتمالك نفسة: ليس من شأنك ومن قال لك اني تزوجت
مايك: اتمزح يارجل الخبر مزاع في كل مكان وصدقني قريبا جدا ستنتهي انت ايها الغبي
محمود: سنري من الغبي في النهاية 
مايك:سمعت انك تحب زوجتك كثيرا رغم زواجاكما القريب فانتبه اللي زوجتك جيدا فالعبة لن تنتهي بعد وداعا
محمود:مايك انتظر كيف تتحث من رقم مصري
مايك:اووه عزيزي الم اقل لك انا في مصر من يومين وصدقني سوف اجعلك تندم
بعد مالمكالمة خلصت 
محمود: نرمينا يا نرمينا 
نرمينا: في اي يامحمود
محمود: مافيش حاجه بس ماتخرجيش برة الفيلا خالص طول مانا مش موجود تمام ولو سمعت من البواب انك خرجتي هتندمي
نرمينا بخوف: حاضر بس قولي في اي
محمود: بعدين 
وطلع التليفون
محمود: مازن اتصلي علي كل شركات الامن خليها تبعتلي علي الفيلا اوك
مازن: طب في حاجه حصلت ولا اي
محمود: مافيش وقت اخلص
مازن: تمام اعتبرو خلص
(مازن اخو محمود الكبير عندو 33سنة ظابط شرطة برتبة عقيد  طويل قمحاوي وعينوا رمادي متزوج من فتاة جميلة تدعي حور سنتعرف عليها من خلال الاحداث التالية) 
محمود: نرمينا لو حد رن عليكي رقم غريب ماترديش 
نرمينا: حاضر يا محمود بس قولي في اي
محمود: مافيش بس عايزك تعرفي اني بحبك عارفانك ممكن ماتصدقيش بس واللهي العظيم حبيتك واتعلقت بيكي ويومي مابيكملش من غيرك
نرمينا:في اي يامحمود ريحني وقولي في اي
محمود : صدقيني مش هينفع بس هتعرفي في اقرب وقت ان شاء الله
نرمينا: ماشي وعلفكرة انت اتأخرت علي الشغل 
محمود: ماشي خدي بالك من نفسك لا اله الا الله
نرمينا: محمد رسول الله 
بعد قليل رن موبايل نرمينا برقم غريب 
نرمينا: طب ارد ولا لا مشه هرد خلاص 
خلصت الرنة ورن تاني
نرمينا: لا مابدهاش بقي انا هرد واللي يحصل يحصل 
نرمينا: الو مين
:
نرمينا بصدمة : ايي
يتبع……
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!