روايات

رواية أميرة الرعد الفصل السادس عشر 16 بقلم ندا الشرقاوي

  رواية أميرة الرعد الفصل السادس عشر 16 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الفصل السادس عشر 16 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الفصل السادس عشر 16 بقلم ندا الشرقاوي

مر 3 ايام علي رعد واميره وكانوا احلي ايام في حياتهم بين مشاكسات وغزل رعد لاميره وخجل اميره
في يوم جديد
اميره وهيا تمرر يداها علي شعر رعد نزولا لعيونه  عند وصول لشفتيه احست برعشه جت تشيل اديها مسكها رعد
رعد /خليها
اميره بتوتر /رعد انت…
رعد /اي ياروحي كملي غزل فيا
اميره وصلت لاقصي قمه من الخجل  /انا كان في حاجه علي وشك بشلها بس
رعد /امممم والحاجة دي علي عيوني وشفايفي وشعري
كانت كبيره ولا اي
اميره بقوه مصتنعه /اه وفيها اي مش جوزي
رعد /اممم ياروح جوزك نكمل بقا
في خلال ثواني انقلب الوضع وأصبح رعد يعتليها
اميرة /رعد في اي
رعد قرب منها ودفن راسه في عنقها يستنشق رائحتها التي أصبحت إدمان  كالهواء الذي يتنفسه أصبح لا يقدر علي العيش بدونها
رعد بتوهان /الفراوله دي هتجنني
اميره /ف.. فراوله فين
رعد بعشق /هو في غيرك ياأميرتي
اميره وهيا تلف يداها حول عنقه وتتكلم بدلال /اممم يعني انا اميره الرعد
رعد /انتي روح وعقل وعشق الرعد
قرب منها رعد وقبلها قبله رقيقه
يزيد رعد من قربه.
…… /با…. با
رعد بغيظ /مش وقتك خالص ياجنه
اميره وهيا بتهرب من رعد /جنتي ياله نلبس علشان ننزل الpool
رعد /اه ياختي اللبسوا علشان تنزلوا هو أكرم باصصلي في
السفرية
في شركه رعد
يوسف بعمليه /لو سمحت خلي سكرتيره رعد بيه تيجي المكتب ومعاها ملفات الصفقة الأخيرة
السكرتيرة باغراء /تؤمر بحاجه تانية
يوسف بصرامه وحده /اتفضلي علي مكتبك يامدام
السكرتيرة /انسه من فضلك
يوسف /مش فرقه معاية انسه ولا مدام هو انا هتجوزك
السكرتيرة /ياريت
يوسف /برااااااا
طلعت السكرتيره
سكرتيره يوسف (حلا) /اتفضلي ياست الشيخه يوسف بيه عاوزك
(مرام سكرتيره رعد بنت مختمره متدينه جميله قصيره
لبسها واسع وجميل 23 سنه)
مرام /حاضر اتفضلي حضرتك
راحت مرام اخدت الملف وتوجهت الي مكتب يوسف
دق دق دق
يوسف /اتفضل
دخلت مرام
مرام /اتفضل مستر يوسف
يوسف بصلها /ما شاء الله انتي مين
مرام /اما سكرتيره مستر رعد
يوسف في نفسه /بقا رعد معاه البدر دا وانا معايا عروسه المولد اللي بره دي
يوسف رجع لطبعته /احممم اتفضلي ياانسه
مرام /خير يافندم في حاجه
يوسف /اه طبعا انتي عارفه ان رعد واخد اجازه فا انا بداله هنا ممكن نراجع الملف بتاع الصفقه الاخيره
مرام بحترام /اتفضل يافندم
بدؤوا في مراجعه الملف
Nada Elsharkawy
في كليه ياسمين
ياسمين /أكرم بتعمل اي
أكرم /عزمك علي الغدا عندك مانع
ياسمين بتفكير /اممم افكر
أكرم بتريقه/ اي عندك موعيد تانيه
ياسمين بغرور مصتنع /طبعا يابني انا ياسمين المنشاوي
…. /انسه ياسمين
ياسمين باستغراب/خير يادكتور في حاجة
الدكتور /كنت عاوز رقم الوالد
أكرم بتريقه/وحضرتك عاوز رقم الوالد ليه ياسمين معملتش الواجب ولا كانت بتتكلم في المحاضر ولا شدت شعر صحبتها
الدكتور بضحك /هههههه دمك خفيف
أكرم /بس ايدي تقيلة
الدكتور /نعم… ما علينا اما عاوز أتقدم للانسه ياسمين
أكرم بغضب /نعم يار**ح  ا***ك
الدكتور /اي اللي حضرتك بتقوله دا
ياسمين /عيب يااكرم
أكرم بعصبيه /بلا أكرم بلا زفت اتفضلي علي العربيه مش نقصاكي حسابك بعدين
أكرم وهو يمسك الدكتور من بدلته /بقا انت عاوز تتجوز ياسمين صح
الدكتور /اه فيها أي وبعدين هو حضرتك ماسك حرامي
أكرم لكمه لكمه اطاحته أرضا
أكرم /اوعي تفكر تقرب من خاطبتي سامع لو شفتك مقرب ليها همحيك من علي وش الأرض ياحيله ا*ك
  ركب أكرم العربيه وياسمين خايفه من رده فعله
ياسمين /بص يااكرم انا والله مليش دعوة
أكرم وهو بيبصلها بحب /مين قال انك ليكي دعوه بالموضوع دا
ياسمين /هو انت مش هتزعقلي
أكرم /لا ياروحي هو اللي غلط مش انتي ياله بقا علشان منبوظش اليوم زمان رعد هايص هناك
ياسمين بضحك /افضل انت نق وقر عليه كده
أكرم بغيظ /وهو دا بيحوق فيه حاجة
في مكان تاني
عم اميره /نفسي اشوف اميرة
مراته /وانا كمان
عمها /انا قلة بلاش ابوظ علاقتها من امها واطلع انا اللي وحش بس امها خدت الفلوس وسافرت
مراته /ان شاء الله هنشوفها علي خير ونفهمها كل حاجه
Nada Elsharkawy
في المالديف عند رعد واميره
كانت اميره لبست هيا وجنه وجاهزين علشان ينزلوا الpool
رعد/امممم جهزتوا يعني
اميره /اه طبعا
رعد /طيب جنه هنقعد في الpool الصغير مع الحاجه المساعده ليها وانتي هتنزل معايا البحر
اميره برعب  /لا هنا البحر لا انا هنزل الpoolبس مش عاوزه البحر كبير
رعد بابتسامه  /ليه ياروحي تعالي بس
اميرة /لا مش عاوزه انا هنزل مع جنة
رعد اخد جنه ونزلها وشال اميره علي كتفه
اميره  بخوف /نزلني يارعد
رعد /هتسكتي ولا ارميكي واسيبك
اميره /خلاص
نزلوا البحر واميره خايفة
اميره /ياله نطلع بقا
رعد /لا شويه
اميره /بقالنا ربع ساعة ياله ننزل الpoolمع جنه  احسن
قرب رعد منها
رعد /خايفه وانت معايا
اميره /خايفه من البحر علشان البحر غدار
رعد /طول ما انتي معايا اوعي تخافي
وبدأ رعد يهدي اميره
رعد /هاا لسه حاجه بخوف
اميره بابتسامة /لا بس تعال نطلع علشان جنه منسبهاش لوحدها
رعد /جنه قعده في مكانها والpoolاللي هيا فيه يادوب واصل لرجلها
اميره /okey
عند  ياسمين وأكرم
أكرم /ياسمين هنتجوز امتة
ياسمين بلا مبالاه /هات بس الجمبري اللي عندك دا
أكرم /اتفضلي هنتجوز أمته بقا
ياسمين /بص في كابوريا مخلية هاتها كده
أكرم /اتفضلي هنتجوز أمته
ياسمين /ما شاء الله انت هتتجوز مبروك
أكرم /اقسم بالله ياياسمين لو ما عقلتي لا رميكي في النيل سامعه
ياسمين بدلع /اهون عليك يااكرومتي
أكرم /لا ياروحي قولي بقا هنتجوز امتة
ياسمين /لما اخلص جامعه
أكرم /دا اللي هو كمان 3 سنين لا الفرح الشهر الجاي هاتي بقا الكافيار اللي عندك دا
ياسمين /دا في المشمش اتفضل الكافيار
بعد عده ساعات
في الشركه
يوسف /كده كويس اوي ياانسه..
مرام /مرام يافندم
يوسف بابتسامة  /ماشي ياانسه
مرام /حاجه تانيه يافندم
يوسف /لا شكرا اتفضلي انتي
مرام /عن اذن حضرتك
عند رعد واميره بعد يوم جميل اوي
اميره بفرحه /انا مبسوطه اوي يارعد حاجه اني بحلم
رعد بحب /لا ياروحي كل اللي نفسك فيه هيتنفذ ياله بقا في مفاجأه تانيه ادخلي غيري انتي وجنه وفي بوكس كبير جوه شوفي اللي فيه واجهزي
دخلت اميره واخدت شاور وفتحت البوكس وكان فيه فستان باللون الاسود شكله جميل وفستان لجنه
لبست  اميره هيا وجنه وطلعوا  وكان رعد مستنيهم
رعد بحب /قمر ياأميرتي
وقبل جنة /قمر ياجنتي
ياله بينا وصلوا لمكان العشاق
اميره /وووووواووو جميل اوي
رعد بحب /تسمحيلي بالرقص جي ياأميرتي
اميره بحب  /طبعا
يتبع…..
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

‫2 تعليقات

اترك رد