Uncategorized

رواية مالك قلبى الفصل السابع 7 بقلم بسكوتة

 رواية مالك قلبى الفصل السابع 7 بقلم بسكوتة
رواية مالك قلبى الفصل السابع 7 بقلم بسكوتة

رواية مالك قلبى الفصل السابع 7 بقلم بسكوتة

اسلام:مالك
مالك:نعم عايز اي
اسلام :انا بصراحه كدا وقعت في الحب 
مالك:نعم يا روح مامتك 
اسلام:اه واللهي زي مبؤلك كدا 
مالك:ومين تعيسه الحظ دي باه انشا الله????????
اسلام شاور ع هنا:هيا دي الي انا حبيتها
مالك:طيب بس برضو ضور وراها لتكون بتحب حد وتتكسف فيها يعني ولا اي يا مصطفي 
طبعا مصطفي سرحان في جمال اميره لانه من ساعه ماشفها وهو واقع لشوشته
مالك بيحرك ايدو قدام عين 
مالك:مصطفي …..مصطفي 
مصطفي :هااا.. اي يا مالك عاوز اي 
مالك :انت سرحان في اي ياعم 
مصطفي :في الجميل وبيشاو ع اميره 
مالك :ولا انت وهو انتو جيين تحبو هنا في بيتي لمو نفسكو باه شويه انا مش طياكو اصلا 
اسلام: باه كدا يا مالك ماشي
₩₩عند البنات ₩₩
هنا:الحمد لله انك متجوزتيش حازم دا 
اميره:هنا احم
حنين:واللهي عندها حق دا مغرور ومتكبر ومفيش واحده تطيقو
جني:سبكو من الموضوع دا باه ع حازم وع سرتو االسوده 
هنا :رنين مبترديش لي ساكده من ساعه ما جينا
رنين:لا ولا حاجه انا اصلا من ساعه مااتجوزت وانا ساكته 
اميره :ليه بس كدا مالك يا حبيبتي 
رنين حكت للبنات ع الي حصل منها 
حنين:ملكيش حق تعملي كدا دا مهما كان جوزك وله حق فيكي برضو 
جني :حنين عندها حق 
هنا بتختبرها وبتقلها :واللهي حرام عليكي دا قمور خالص وبتغمز ﻻبنات 
رنين بغيره :ماتلمي نفسك باه 
هنا:ايوا طلعت بتحبو دا انتي هتموتي عليه موت كدا 
اميره:خدي الي يحبك ومتخديش الي انتي تحبيه سدقيني ان هوا الي هيسعدك 
رنين بصه بلهفه لمالك من بعيد وقالت لهم :ايوه صح عندكم حق 
رنين نادت ع سنيه وقالتلها تنادي علي مالك واصحابه عشان الغدي
سنيه:مالك بيه
مالك: اي يا سنيه 
سنيه:الست رنين بتقلك يلا عشان الغدا جهز 
مالك :طيب يا سنيه جيين اهه 
مالك ؛لاصحابه  يلا يا خويا انت وهو عشان تتغدو 
وراحو كلهم ع السفره ورنين كانت هتقعد وسط اميره وهنا مالك بص بصه لرنين بزغره رجعت عشان تقعد جمبه 
اما اسلام ومصطفي وسيد وعمر قعدين قدام هنا واميره وجني وحنين 
اميره بصوت واطي :هنا هما ملهم عاملين كدا ليه 
هنا : هما مين دول 
اميره اشارت براسها وعنيها ع الشباب
هنا:هو في حاجه يا سيادت الظباطيط 
كل الي ع السفره ضحكو مرا وحده من كلمتها 
اسلام:ظباطيط ههههههه هو الجم…..اقصد انتي منين 
هنا بتبريقه لاسلام:وعاوز تعرف لي هتقبض علي مثلا 
اسلام:يعني ممكن مثلا يكون حبس نهائي 
هنا بخوف :لي وانا كنت عملت حاجه دا حتي انت الي حبطنا ((????????البنت دي عاوزه جايزه اوبل في الغباء????????)) بالعربيه وكنت عاوز تموتنا مش صح يا اميره 
طبعا اميرا ومصطفي قعدين قصاد بعض وسرحانين في عيون بعض 
هنا ؛اميرااااااا 
اميره :هاااااا …… نعم ……اقصد معرفشي 
مصطفي ::هيييح وكمان اسمك اميره والله مسيبك الما تكوني مراتي 
اميره اتكسفت وكلهم ضحكو ع كلام مصطفي 
هنا :بقا كدا يا صحبت عمري بتبعيني 
اسلام :بطلي معافره باه هو انتي اسمك اي 
هنا:وانت مالك 
اسلام: طب عنوانك اي 
هنا :عشان 
اسلام:عشان العربيه لما تتصلح ابعتهالك ع البيت 
هنا :طيب قلهم بس فيلا سعيد الباشا الف مين يدلك 
اسلام باستغراب :انتي بنت سعيد الباشا  
هنا :لا حفيدتو انا واميره اخوات كمان وانا اكبر من اميره بسنه علي فكره هااااا..بتنهيده.. عاوز تعرف اي تاني 
اسلام :خلاص انا برضو بقول كفايه كدا 
وفضلو يا كلو 
##عند حازم في القصر##
ايهاب :يعني انت عاوز تعمل فيها كدا 
حازم :عندك مانع ولا اي 
ايهاب:لا بس 
حازم:مفيس بس ولا غيرو انا لازم اخليها زيها زي بتوع الشوارع واخلي جوزها دا يندم انو اخدها مني 
ايهاب :ما في بنات كتير باشاره منك هييجو عليك جري اشمعنا هي ملهوف عليها كدا لي 
حازم: تعرف ان دي الوحيده الي مقدرتش اخد منها اي حاجه بصراحه انا همووت عليها 
ايهاب:بس دي متجوزه ظابط دا ممكن يعلقنا 
حازم بتكبر:ميقدرش يعمل حاجه دا انا حازم الاسيوطي ابن محمود الاسيوطي 
ايهاب بخوف :الي تشوفو يا حازم 
^^^^ونرجع لمالك ورنين^^^^
اصحب رنين مالك بعت معاهم عربيتو اما اصحاب مالك مشيو بعربيتهم وطبعا رنين طلعت جري علي غرفتها مالك لمحها وهي بتجري ع فوق وكان متدايق جدا انها مش مدياله وش خالص وطلع سمعها يتاخد شاور وقف ع باب الحمام وقالها 
مالك:رنين لو مش عاوزانا نكمل ممكن يعني 
رنين سمعت كلامه :وفتحت باب الحمام وهي بالبشكير ووقفتلو ع الباب وحطه اديها ع بقه وقالتله لا متقلهاش انا عرفت قيمتك عاندي  متزعلش مني يا حبيبي حقك علي 
مالك بتوهان وان رنين واول مره تقله يا حبيبي 
مالك:انتي قلتي اي عاوز اسمعها تاني 
رنين بكسوف :حبيبي 
مالك اتبسط جدا ورفع رنين من ع الارض وقبلها قبله حب وطولها وبعد حت تقدر نين تاخد انفسها 
مالك بحب:رنين
رنين بتوهان:اممممم 
مالك شالها و حضنها جامد و….احم.. نسيبهم باه في بحر الغرام بتعهم دا 
((تاني يوم الصبح ))
صحيت رنين لقت نفسها في حضن مالك وكانت مبسوطه اوي انها في حضنه وسرحانه في ملامحه الي تسحر 
رنين:مالك 
مالك:……..
يتبع ……
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا 
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد