Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم شروق مصطفي

عند احمد ونها 
احمد قاعد جمب نها علي السرير بيمسد علي شعرها وقلبه واجعه عليها وعلي الي حصلها (مهو بصراحه محصلهاش قليل)
نها بتبتدي تفوق 
نها بدموع …..اااااه 
احمد بخوف عليها ….اهدي ي حبيبتي مفيش حاجه 
نها بدموع ….بتوجع اوووووي ي احمد رجلي بتوجعني اووووووي 
احمد بقلق ظاهر ….تعالي اخدك المستشفي 
نها بدموع اكتر …..مش عايزه اروح خليك جنبي والنبي متسبنيش ومسكت في الجاكت بتاعه ودخلت جوا حضنه واحمد خايف عليها اووووووي وعمال بيرجع شعرها من علي عنيها وهي نامت في حضنه رجعها علي السرير تاني ونزل تحت 
احمد نزل لقي صوفيا قاعده حطه رجل علي رجل 
احمد شدها من دراعها وهي خايفه قدامه 
احمد بزعيق ….صفيه ي صفيه 
صفيه بخوف ….نعم ي بيه (صفيه الخدامه الي راحت عند احمد )
احمد بسخريه لصوفيا ….كان نفسي نكمل اللعبه دي واتسلي شويه واكمل بكره ….بس كله الا نها نها دي استحملتني وانا وانا في الاخر اشك فيها علشان واحده زبا*ه وس*ه عملت خطه توقعها 
صوفيا بخوف ……انا معملتش حاجه معملتش حاجه 
احمد بغضب وشدها من شعرها ….امال مين الي عمل ي وس*ه هااا مين الي عمل 
احمد اتجه لي صفيه الي واقفه هتموت من الخوف 
احمد بشرود …
فلاش بااااااااك
عند احمد في المكتب 
الخدامه بخوف خبطيت الباب 
احمد …ادخل 
الخدامه برتعاش والقهوه هتقع منها 
احمد بستغراب من خوفها …..مالك انتي بتعملي كدا ليه 
الخدامه بزله لسان ….واللهي ي باشا ما عملت حاجه هما الي قالولي 
احمد باستغراب ….هما مين 
الخدامه حطيت ايديها علي بوقها واكتشفت الخطا الفادح الي هي قالته …..انا انا انا 
احمد بغضب …انتي اي انطقي 
الخدامه بخوف ….بص ي بيه انا هقولك كل حاجه بس بالله عليك وحياه اغلي حاجه عندك متعمليش حاجه 
احمد بغضب ….انطقي 
الخدامه بخوف …..
فلاش بااااااااااك 
الخدامه ….بس انا هخاف اعمل كدا 
صوفيا بشر ….متخفيش مش هيحصلك حاجه هو احمد هيموتها اول ما يشوفها بتخونه ومش هيعرف اي حاجه متخفيش 
الخدامه …..طيب ماشي بس انتي لازم تحميني 
صوفيا لنفسها ً…مش لما احمي نفسي منه الاول …..ماشي هحميكي 
بس تعملي الي هقولك عليه بالحرف 
الخدامه ….ماشي ي هانم 
الخدامه حطيت منوم لي نها في العصير الي شربته بعد كدا نها طلعت الاوضه بتاعتها لانها حسن انها دايخه 
الخدامه لما عرفت انها نامت راحت فتحت لي الراجل الي متفقين معاه ودخل عليها الاوضه وقلع هدومه ونام جنبها (هو مكنش يعرف ان احمد هيقتلو )
وبعد كدا احمد دخل طبعا الاوضه وشافهم وانتو عارفين الباقي طبعا 
بااااااااااك 
الخدامه برتعاش ….بس ي بيه واللهي هي الي اجبرتني واللهي 
احمد بغضب وعيون حمره شراره ……بقي انتي تعملي كدا ي بنت ال…..(شتايم كتير ????)
احمد مسكها من شعرها وادها علقه مووووووت 
احمد بشر …..تعرفي انا مش هموتك ….عارفه ليه علشان لسه اوانك مجاش 
احمد ….انا بقي هربيكي ي صوفيا وهعرفك ازاي تلعبي العبه القزره دي
بااااااااااك 
احمد افتكر لما كان بيستحلفلها 
فلاش باااااااااك 
احمد رايح جاي في الاوضه بتاعته والغضب ماليه 
احمد بغضب …..بقي انا احمد الكلاني حتت بت زي دي تستغفلني انا ان ماوريتك دا انا هخليكي تندمي علي اليوم الي اتولتي فيه ي بنت الك***ي وس****
(طبعا انتو كنتو مفكرين انو بيقول علي نها ????????)
باااااااااااك 
احمد بشر لي صوفيا ……انتي لازم تموتي واخلص منك 
صوفيا بخوف ….والنبي ي احمد ارجوك متموتنش 
احمد …..حرااااااااااس 
الحراس جم 
احمد ….خدوي الوس*ه دي وعايزكم تدفنوها وهي صاحيه عايزها تتعذب زي ما عذبتني …..
(نسبهم بقي يدفنوها ????????)
عند كريم في المكتب
ماجد ….دا كله فيك ي صاحبي 
كريم بحزن ….مش عارف مش عارف اخلص منها ازاي دي بقت زي الهم علي قلبي بقالها فتره قاعده معايا في للبيت مش عارف اخلص منها ابداااا قولي انت اعمل فيها اي 
ماجد …محلوله ي صاحبي انا هخلصك منها متقلقش انت 
كريم …..هبقي ممنونك اوووووووي 
علي الناحيه التانيه 
يارا بدموع …..بقي انت ي كريم تقول عليا كدا اهيييئ دا انا بحبك وكمان عايز تخلص مني وباعت ورا صاحبك علشان تخلص مني انا هخلصك مني ي كريم هخلصك مني للابد ومشيت من جنب الباب وطلعت بره الشركه  لانها كانت هتوديلو ورق وسمعتهم بالصدفه 
عند كريم 
ماجد ….بس بنت عمك الي عايز تخلص منها دي اسمها اي 
كريم ….اسمها كرستين المشكله اني واعد عمي 
ماجد ….متقلقش ي صاحبي خير ان شاء الله 
كريم ماشي ي صاحبي 
ماجد …..سلام بقي انا 
كريم …..ماشي سلام 
ماجد طلع مشي وكريم مبسوط انو اخيرا هيخلص من كرستين 
كريم لنفسه …هطلع اشوف القرده دي بتعمل اي بره 
كريم طلع وملقاش يارا ودور عليها وقلب الشركه كلها وبيرن عليها وتليفونها مقفول 
كريم بجنون …..روحتي فين ي يارا …
عند مراد ورنا
رنا بتصحي من النوم وبتلاقي مراد نايم جنبها 
رنا لنفسها ….مكنتش اعرف اني بحبك كدا وانا الي كنت عايزه انتقم منك انا معرفش انا كنت هاذيك ازاي ي مراد 
رنا حطيت ايديها علي وش مراد وفضلت تلعب في شعره وهو صاحي بس مستمتع بالي بتعمله 
رنا …شكلك وانت نايم احلي من وانت صاحي 
ليه باكلك وانا صاحي 
رنا بشهقه وكسوف ….انت صاحي 
مراد قلب الوضعيه بقت هي تحت وهو فوق 
مراد بمشاغبه ….اي باكلك وانا صاحي 
رنا بكسوف وحضنته من كتر كسوفها …..
مراد بضحك …انتي لسه بتتكثفي مني ي مزتي 
رنا بكسوف اكبر ….ممكن تسكت بقي وعديني علشان اقوم 
مراد بمكر ….لا طبعا انا مش هخليكي تقومي 
رنا  ….مرا…وقبل ما تكمل باسها بتعمق ووووو 
يتبع…..
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!