روايات

اسكريبت أحببت فاقد الذاكرة الجزء الرابع 4 بقلم يارا عبدالسلام

 اسكريبت أحببت فاقد الذاكرة الجزء الرابع 4 بقلم يارا عبدالسلام
اسكريبت أحببت فاقد الذاكرة الجزء الرابع 4 بقلم يارا عبدالسلام

اسكريبت أحببت فاقد الذاكرة الجزء الرابع 4 بقلم يارا عبدالسلام

وقفنا البارت اللي فات أن يارا شافت البنت واقفه مع شخص …..يا تري مين هنعرفه دلوقتي
صلو علي سيدنا محمد ❤️
اتفاجئت بالشخص اللي هي واقفه معاه
معقول هوا ازاي ويعرفها منين الشخص دا طلع خطيبي اللي للاسف كان خطيبي قربت منهم بحرص بحيث أنهم ميشوفونيش
وسمعت
_هوا عامل اي دلوقتي
_اهو متلقح فوق زي القرد طلع عايش بعد الحادثه اللي دبرناها انا مش عارفه هوا مش بيموت لي دي تالت مره نحاول نق*تله وينفد منها !؟
_متقلقيش هفضل وراه لحد مجيب اخره بس هوا بس يثق فيا شويه كمان وانا هشربه الس*م بايدي ..
_انا زهقت منو ومن التصنع امتى هيم*وت بقى والفلوس دي كلها تبقى بتاعتنا
_قريب يا حلو متقلقيش انا حتى ألبومه اللي اسمها يارا فسخت الخطوبه مني يعني هي كانت حاجه بداري بيها اللي بينا
_اه وانت بقى كنت بتحبها مش كدا
_لا طبعا انا مش بحب الا انت يا جميل…
صدمه حلت عليا هوا اي اليوم اللي كلو صدمات دا الشخص دا كان اللي هوا خطيبي ميبانش عليه الشر دا انا فعلا مكنتش مرتحاله بس مكنش يطلع بالاذي دا. ..
والشخص المسكين دا طلع عنده أعداء بالكوم للدرجادي الإنسان الناجح أعداءه كتير والقريب اكتر من البعيد..
اللي يشوفها وهي خايفه عليه وبتحضنه ميشوفهاش وهي بتخطط لاق*تله ياااااه الدنيا دي صغيره اوووي وفعلا الواحد لازم يشك في صوابع أيده حتي…..
طيب انا اعمل اي دلوقتي أقوله ولا اعمل اي قلبي خايف وعقلي بيقولي اجمدي ودافعي عن حبيبك دا حبيبك …
حبيبي!؟
دا نسيني
بس برضو ممكن في يوم من الايام يفتكرك الله اعلم بس انتي خليكي واثقه في ربنا وفي نفسك….
دخلت القصر علشان ميشوفونيش
طلعت الجناح بتاعه لقيته قاعد علي السرير وحاطط رأسه بين أيده…
قربت منو
_احم مالك يا محمد ااااقصد مالك يا استاذ احمد
بصلي باصه غامضه معرفتش احدد معناها ولقيته وقف وانفعال
_هوا انتي جايه تمرضيني ولا تشوفي مالي خليكي في نفسك وشغلك وبس وملكيش دعوة بحاجه تانيه مفهوم
عيني دمعت انا فعلا مليش دخل بس هوا ميعرفش انو كل حياتي وحياتي مرتبطه بيه!؟
_احم تمام حضرتك عندك علاج دلوقتي وغيار علي الجرح
_تمام خلصي شغلك وغو*ري من وشي مش عاوز اشوفك الا لما اخد ادويه أو علاج بتضايق لما بشوفك
_حححاضر
بدأت اديله العلاج واغيرله علي الجرح منكرش أن قربي منو بيخلي قلبي يدق وببقاش متلميه علي اعصابي للدرجادي انا بحبه …
_احم انا خلصت عن اذنك
_استني
_نعم
_مش عاوزك تزعلي من اسلوبي
_لا عادي انا متعوده علي كدا بحكمي كممرضه دا شغلي
_طيب خلصي وغو*ري من وشي
بصيتله بصدمه والله العظيم عنده انفصام الشخصية لا دا مجنون وبحالات انا جالي حول من العيله دي امتى اخلص شغل بقى…
دخلت المطبخ والصراحة كنت جعانه وممنعتش نفسي اني اقف اطبخ اكله حلوة كدا علي ذوقي…
_عندكوا دقيق
_اه كل حاجه عندك اتفضلي
_تمام
بدأت اعمل الاكله المفضله اللي هي طبعا المكرونه البشاميل
_وااااو طعمها يجنن يلا اديني استفدت من المخروب دا بحاجه من وشك يا احمد يا باز معرفش اي باز دي ههههههههه
_هوا انا هنام فين
_تعالي يبنتي دي الأوضه بتاعتك
_تمام شكرا ليكي
يلا بقى فعلا الواحد بعد للبيشاميل بيحتاج يأيل شويه …
دخلت الأوضه وطبعا انبهرت بيها وبجمالها ونمت عالسرير ودا طبعا بعد متوضيت وصليت ونمت
بس طبعا لازم اعيط شويه عاده بقا????
صحيت لقيت الساعه 12 بليل
كنت جعانه
_لما انزل اشوف المكرونه لسه موجوده ولا لا
خرجت من الأوضه والقصر كلو ضلمه وكنت خايفه نزلت تحت
دخلت المطبخ وسمعت صوت عربيه برا داخله القصر …
كانت (سلمي بنت عم احمد)وخطيبي (عماد)
_اي دا هم عايشين كدا الساعه 12كانو مع بعض بيعملو اي …
وشوفته وهوا بيحضنها وبيبوسها
يا لهووووووي اي السفاله دي…
كانت داخله وانا مش عوزاها تشوفني طبعا
مشيت لحد مدخلت اقرب اوضه ليا ….
دخلت الأوضه وفجاه النور جه …
شوفت…

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي أجزاء الاسكريبت : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!