Uncategorized

رواية أسرتني فتاتي المشاغبة الفصل العاشر 10 بقلم شعد علاء

 رواية أسرتني فتاتي المشاغبة الفصل العاشر 10 بقلم شعد علاء
رواية أسرتني فتاتي المشاغبة الفصل العاشر 10 بقلم شعد علاء

رواية أسرتني فتاتي المشاغبة الفصل العاشر 10 بقلم شعد علاء

الشاب:اي ي جميل واقف لوحدك ليه ……طب انا هقف معاك اونسك بقا
كريم من وراه:لا انا الي هونسك ي رحمك 
و فضل يضرب فيه ب البنيات و بقا وشه شوارع يضانيا 
لارا شدت كريم
لارا:خلاص خلاص بس ي كريم بقا
كريم سابه و مسك لارا شدها و فتح العربيه زقها فيها و هبد الباب و ركب جنبها و ساق
لارا بدأت تعيط و كريم ساكت
بعد شويه
كريم:بطلي عياط
لارا زادت ف العياط
كريم بزعيق:بقلك بطلي عياااط
لارا بدأت تكتم ف عيطها و تسيطر على نفسه
كريم:بطلي دموع التماسيح دي انتي تلقيقي فرحانه اصلا أنه بيعكسك طبعا انا شايف البنات كلها طلعه من الكليه لبسين حجاب و محترمين و محدش بيبصلهم انتي بقا لبسالي بنطلون و بشعرك و ميكب طبعا لزم تلمي الشباب حوليكي
لارا كانت عماله تعيط و مصدومه من كلامه و خيفه تدافع عن نفسها
كريم:مفيش نرواح كليه تاني اشحال من اول يوم حصل كدا اومال لم تطولي بقا هيحصل اي
لارا بصدمه: ا ا ازاي ل لزم اروح 
كريم:انا هبقا اعرفلك المحاضرات المهم و اودكي غير كدا لا
لارا:بس انا عايزه اروح 
كريم:اه عشان تتعكسي صح
لارا:لا ولله ع…..
كريم:مش عايز اسمع صوتك 
وصله البيت
كريم :انزلي 
لارا نزلت و طلعت تجري ع باب الفيلا خبطت و نعمه فتحت و جرت ع اوضتها تعيط
كريم ساق و راح المخزن 
…………………………
ف المخزن
كريم:ها ي طرأ عرفته انتم هنا ليه
مؤمن بانهيار:ع عشان انا الي بسرق الصفقات و بديها للمنفسين 
كريم:و اي كمان
مؤمن:مش عارف ولله مش عاااااارف 
كريم:عشان اعترفت بوحده هقلك انا بقا الاتنان التانين عشان كنت عايز تخصرني و تشككني ف احمد اخويه الي بجد مش انت ي زباله و ..بص ل ياسمين.. التالته يويو حبيبتي هي الي هتقلها ..تفتكري ي ياسمين عمل اي تاني 
ياسمين بتعب:انا مش عرفه انا عملت اي عشان اعرف هو عمل اي
كريم:اقلك خاني معاكي ي رخيصه ي زباله 
تف عليها
كريم:و انتي خنتني معاه و كنتي بتقربي مني عشان الفلوس ي واطيه ي زباله 
و ضربها ب القلم 
ياسمين بعياط:محصلش وحصلش
كريم بص ل مؤمن:ها ي مؤمن انت صحبي و عارف اني بكره الكدب حصل ولي لا 
مؤمن بانكسار عشان عرف لو كدب هيحصل فيه اي :حصل
كريم:برافو مؤمن برافو 
و بص لي ياسمين و ضربها قلم كمان 
ابو لارا بدموع:طب انا ي ابني عملت اي… انا مالي بيهم
كريم:لا ي عمي دا انت اكتر منهم بكتير ..انت قطلت.. ها عرف قطلت مين ولي اقلك……… قطلت ابويه 
الكل أتصدم وبقم يبصه لبعض
كريم:العقاب ع قد الغلط بس المشكله ان ف حجات تانيه انتم عملتوها غير كدا ف هسبكم تعترفه لوحدكم ……ها هتتكلمه دلوقت ولي امشي و أجلكم وقت تاني
كانه سكتين و خيفين
كريم:شكلي هجلكم وقت تاني بس انا المره دي لزم امشي و انا مرتاح شويه ..علي ي علي 
علي:اومرك ي باشا
كريم: عيزك تجيب كرباج و وضربهم لحد ما جسمهم ينزل قدامك دم و هاجي بكرا اشوف لو لقيت عكس كدا انا الي هخليك تجيب دم
علي:انا تحت امرك ي كريم بيه
كريم:بااي
كلهم بيصرخه و بيعيطه 
سبهم و مشي
…………………………….
كريم وصل قدام بيته و كان بليل ع الساعه8كدا
كريم ف العربيه قال لنفسه
*طب لارا ذنبها اي انا بعملها كدا ليه مش ذنبها أن ابوها وسخ و ندل …لا يكريم اوعي تحبها مهما كان كنت متجوزها غصب و ابوها الي قطل ابوك ….يووووه انا تعبت اي الي انا فيه دا ..امممممم  *ضحك  *لزم اصالح الطفله دي و اكيد هي تافها ف اي حاجه تافها هتعجبها *
ركب عربيته و مشي راح اشتري حجات و جيه ع الفيلا تاني
دخل و لقي نعمه ف المطبخ
كريم: مساء الخير ينعمه لارا نايمه ولي اي
نعمه:لا بتذاكر المحاضرات الي اخدتها انهردا و انا عملتلها عصير فراوله الي طلبته اهو
كريم:هاتي انا الي هدهلها
نعمه:اتفضل ي بيه
طلع كريم و فتح الباب براحه و دخل 
و حاول يقلد صوت نعمه 
كريم بصوت نعمه:العصير ي لارا
لارا :حطيه هنا ي ….كريم 
كريم ضحك:اه ي ستي كريم و جي اتاسفلك ع الي عملته الصبح
لارا افتكرت و بدأت تعيط
كريم:بتعيطي ليه دلوقت
لارا:عشان انت قلتلي كلام وحش اوي بقا انا كنت عيزا اتعاكس انا ي كريم
كريم:لا يعم خلاص بقا بطل عياط انا اسف شفتي جبتلك اي معايا
طلع كيس كبير اوي ادهلها
لارا:اي دا ….الله اندومي و شوكولاته و شبسي كتير و ببسي كتير الله شوكولاته تاني اي دا مشبك و ف اي تاني اي دا الله عروسه صغنن اوي الله حلوه اوي (يرتني كنت لارا????متجي تزعقلي انا يعم ????نكمل) 
_*صلي على رسول الله????️♥️*_
كريم:اي رايك مسمحاني بقا
لارا بفرح:اه طبعا دا لو هتهزقني كل يوم و تجبلي الحجات دي هزقني انا مهزءه اساسا 
و فتحت برطمان النوتيلا الي جبهولها و بدات تاكل ب أيدها و تلحوس نفسها زي الاطفال
كريم بضحك:ف اختراع اسمه معلقه ع فكرا 
لارا و هي بتاكل:ما أنا عرفه
كريم:طب قومي اغسلي وشك من الشوكولاته و هاتي معلقه و كلي بيها
لارا: انا مرتاحه كدا
كريم قعد يضحك:طيب ي طفله
قام و سبها اخد دوش و طلع 
لقي 
السرير كله كياس حاجه حلوه و البرطمانين النوتيلا خلصنين و هي متبهدله الشوكولاته ع وشها و الشبسي و شكلها يضحك 
كريم انفجر ضحك:اي دا ي اخر صبري كلتي كل حاجه
لارا:لا لسه ف ببسايه و برطمان نوتيلا و كيس شيبس
كريم:بس
لارا:ايون
كريم:و جيه ع نفسك كدا ليه ..انام ازاي انا دلوقت
لارا:انت هتشغلني بنومك ليه ما تنام و انت واقف زي الحصنات انا مالي
كريم:زي ايه
لارا:الحصنات جمع حصان
كريم:لا يراجل
لارا:اومال
كريم جري عليها و قعد يزغزغها و هي تضحك بعد شويه 
كريم:يلا ننزل تحت و هنادي نعمه تنضف الي انتي عملتيه دا
لارا:اكيش ي جمر
كريم:اكيش و جمر الصبر من عندك ي رب
نزله هم الاتنان و نعمه طلعت تنضف و لارا خدت شور ف الحمام الي تحت 
كريم:نعيماً
لارا:الله ينعم عليك
كريم:لارا هو انتي امك فين
لارا دمعت:امي عند الي احسن مني و منك 
كريم:الله يرحمها
لارا بدموع:تعرف ماتت ازاي 
كريم بفضول:ازاي
لارا:غرقانه
كريم:ياساتر ي رب 
لارا:ف البسين
كريم:نعم
لارا:ماتت غرقانه ف البسين مع انها بتعرف تعوم كويس
كريم:طب ازاي غرقت
لارا:مش عرفه بظبط بس بابا هو الي قالي كدا بس انا شكه أنها ماتت مقطوله
كريم:و شكه ليه
لارا:عشان ف المشرحه انا طلبط اشفها قبل ما يغسلوها و لقيت ع رقبتها اثار حبل يعني ممكن حد خنقها ب حبل بعد كدا رماها ف البسين الله اعم
كريم :طب مين ممكن يعمل كدا
لارا:مش عرفه
كريم شك ف ابوها:طب سوري ف الي هقوله دا مشكتيش ف ابوكي
لارا:شكيت و لحد دلوقت شكه لانه ع طول كان بنهم مشاكل و حاول كذا مره قدامي أنه بخنقها بس كان بيسبها ف اخر لحظه
كريم:و مبلغتيش ليه 
لارا بضحكه معنها السخريه:أبلغ أبلغ ف مين ف عبد الحميد البكري صاحب الشركات و العماير دا غير اني كنت سعتها عيله اوي كنت 11سنه
كريم:ليه قلتي عبد الحميد مقلتليش بابا
لارا بعياط:لاني عمري ما اعتبرته بابا دا كان بيعذب امي دا كان بيعذبني كان خرمني من كل حاجه حتي الضحكه
كريم:طب اهدي و بطلي عياط
لارا:انا عيزا كوكاكولا
كريم بضحك:عيزا ايه
لارا : كوكاكولا
كريم: حاضر هجبلك بكره
لارا:اه صح هو انا هروح الكليه بكره
كريم:امممممم ماشي بس بشرط
لارا:اي هو
كريم:تجيبي بوسه
لارا بصدمه:نعم ي روح امك …اقصد ي روح مامتك
كريم:خلاص بلاش انتي الخصرانه
لارا عياطت
كريم:يلهوي اي ي بنتي مركبه حنفيات ف عنكي بتجبي العياط دا كله منين …خلاص خلاص هتروحي
لارا بفرحه:بجد
كريم بابتسامه:بجد ….بقا مش عيزا تبسيني انا دا انا كل البنات بتحلم ب بوسه مني
………………………………………
_*اذكر الله????️♥️*_
تاني يوم 
تن تن تن
المنبه صحه كريم و لارا و لبسه 
لارا
*لبست بنطلون چينس و تشرت اسود و عليه چكت جلد اسود و عملت شعرها ديل حصان و حطت ميكب سيمبل*
كريم 
*لبس بنطلون ابيض و تيشرت بنص كم اسود و عضلاته بينه بقا و كتشي اسود*
لارا:اوبا اي الشياكه دي شكلك رايح تشقط
كريم:ولله انا اعمل الحجات دي
لارا:لا طبعا يخويه يلا بينا
كريم:اخويه .امممم صح اخوكي يلا يختي
…………………
قدام الكليه
كريم:خالي بالك من نفسك و لو حصل حاجه رني عليا
لارا:ي رب تفضل كدا متجيش بليل و تتحول ..باي
كريم بضحك:باي
دخلت لارا و بصت ع شهد ملقتهاش رنت عليها
لارا:الو ي شهد انتي فين
شهد:لارا انا ف كافتريه الكليه تعالي
لارا:تمم جيالك
بنت خابطت ف لارا
البنت:مش تحسبي
لارا:سوري مكنتش اقصد
البنت بصت بقرف و مشت 
لارا:مالك ي رحمك مقلت سوري الله 
و مشيت راحت لي شهد
شهد:اي ي لولو عملي اي
لارا:الحمد لله طمنيني عنك انتي
شهد:الحمد لله تعالي نفتار بقا الدكتور لغي اول محاضره 
لارا بعصبيه:احنا لحقنه عشان يلغي دا اي الدكتور المتخلف دا
شهد و بتبص وري لارا:بس ي لارا
لارا: بس اي دا دكتور متخلف المفرود احنا تاني يوم يحمسنا مش يكسلنا دا تلقي شبه الديك الرومي و الفيل ابو زلومه 2×1
شهد بتنبها:انتي تقصدي ع الواد الي بره الكليه صح
لارا بغباء:واد مين انا اقصد ع الدكتور الحيوان دا تلقي بني ادم براس كلب…يلا بلاش نتكلم ع حد
شهد:بلاش تتكلمي ع حد هيهيهي البسي
لارا:البس اي
الدكتورمن وراها:بقا انا بني ادم براس كلب
لارا بصدمه:…………
و
يتبع…..
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!