Uncategorized

رواية أنتي نوري الفصل الثالث عشر 13 بقلم سارة أبوسليم

  رواية أنتي نوري الفصل الثالث عشر 13 بقلم سارة أبوسليم

 رواية أنتي نوري الفصل الثالث عشر 13 بقلم سارة أبوسليم

 رواية أنتي نوري الفصل الثالث عشر 13 بقلم سارة أبوسليم

حط أيده ياه . ياه . ع ايدي ياه . ياه قالي بتحبيني روحت صرخه قولت اه 
سليم وهو غرقان في النوم قام بفزع 
سليم : اي اي في اي 
عمر : بيقولي 
سليم : مين انت اي جابك هنا 
عمر : بيقولي 
سليم : مينه بيقولك اي 
عمر برقص كتفه : بيقولي هاتي بوسه يا نصبته ويادي الحوسه الواد فاكرها كوسه اديلو ولا اي اه اي اه اي 
سليم  جري : ده انا اللي هديك فوق دماغك يا عره في اي يلاه هو كل شويه الاقيك فوق دماغي 
عمر : خلاص خلاص وحيات امك 
سليم : والله لموتك 
عمر : كده 
سليم : اه
عمر : كده 
سليم : انت علقت 
عمر راح نام ع كتف سليم : كده يا قلبي يا حته مني يا كل حاجه حلوه لياااا 
سليم : يارب يارب اوعه يابني خليني اتزفت اخد شور 
عمر : كده كده هتمشي وتسبني وحده في الفلاه والاوضه داييييه 
سليم : يا مامااا
عمر : يعني اي يعني خلاص انا مش هشوووفك تاني مش هلمسك قاطعته ام سليم : وانت عايز تلمس ابني ليه يا خويا 
عمر : احم اي يا طنط صباح الخير 
فوفا ام سليم : صباح النور يا حبيبي
سليم : امسكي الواد ده عشان انا مش مستريحله 
فوفا : حاضر 
عمر : انا قاعد موادب اهو 
سليم : يا خوفي 
فوفا : متخفش يا حبيبي انا قاعدله 
ودخل سليم ياخد شور تعالو بقي نروح لنوري 
عند نورا 
نورا : صباح الخير يا احلي ماما 
والدت نورا طنط حنان : صباح النور يا حبيبتي هتروحي لفاطمه امته 
نورا : هاخد شور واصلي وافطر وامشي 
طنط حنان : ماشي يا حبيبتي عقبالك يارب 
نورا : تسلميلي يا ست الحبايب ❤️ 
نورا : اي يا طمطم 
فاطمه : اي يا حبيبتي صباح الفل 
نورا : صباح الورد 
فاطمه : هتيجي امته 
نورا : ساعه كده 
فاطمه : ماشي يا قلبي متتاخريش بس عشان معادنا عند الميكاب ارتست االساعه ٢ 
نورا : حاضر بي افطري قبل ما تروحي 
فاطمه : فطرت الحمدلله 
نورا : اي ده انتي ازاي مهرتيش قلبي 
فاطمه : عشان عروسة بقي وكده 
نورا : احلي عروسة 
فاطمه : يلا يا روحي متتاخريش 
نورا : حاضر 
……………………………
حط أيده يااه 
فوفا : يااه 
عمر بيطبل ع دولاب سليم ع ايدي ياااه 
فوفا : ياااه 
عمر : قالي بتحبيني روحت صرخه قولت ااه 
فوفا : برقص بيقولي هاتي بوسه يا نصبته ويادي الحوسه 
عمر : الواد فاكرها كوسه اديلو ولا اي 
سليم : يا ابن المهبوشه عملت اي في امي 
عمر :. انا عملت حاجه 
سليم : طيب يلا  
عمر : يلا عايزه حاجه يا طنط 
فوفا : ميرسي كتير 
عمر بغمزة : تيكير يا طنط 
فوفا : تيكير يا ضنايا ???? 
عند الميكاب ارتست 
فاطمه : بصي انا عايزه حاجه تكون هاديه 
الميكاب ارتست : حاضر وانتي 
نورا : انا مش عارفه انا بيبقي شكلي مش حلو في الميكاب عشان ملامحي حاده وبتكون اوفر في الميكاب 
الميكاب ارتست : لا بالعكس انتي ميكاب رقيق خالص هتكوني قمرين كمان 
نورا : لا انا ملامحي صعب حد  يعرف يتعامل معاها 
الميكاب ارتست : طيب جربي 
نورا : طيب عشان ابقي مرتاحه نعمل سوه وتكون حاجه هادئه اوي 
الميكاب ارتست اتفقنا 
عند محمد 
سليم : يا عريس 
محمد : اهلا اهلا 
عمر : اهلا بيك يا ابو الصحاب 
محمد : الحمدلله فل 
سليم : اي محلقتش ليه 
محمد : الراجل هيجيلي هنا يظبط كل حاجه 
سليم : ع خير يا عريس 
عمر : حلو ومدلع من يومك الصلاه علي  النبي  ملوي هدومك 
محمد : اي ده عمر ماله 
سليم : لا ملبوس من عفريت محمد علي 
عمر وهو بيهز وسطه : والدنيا دي عايمه ع عومك 
سليم : كمان كمان يا حضرت الظابط 
عمر : احم تمام يا فندم هيهيهييييي 
سليم : لا ده احنا نشوفلك عريس بقي من الفرح 
عمر : اتلم ياض وبعدين عروستي انا عارفها 
سليم جسمه فاجأه سخن وحس ودانه بطلع نار 
سليم : احم مين 
عمر : لسه ياسطا مجرد اعجاب بس بس لسه مش متاكد ده اعجاب دائم ولا إعجاب نص نص 
سليم بتوتر : يعني مين من شلة النادي 
عمر : تف من بؤقك يا عم 
سليم توتره زاد وعرف اني اللي في دماغه صح 
سليم : بس يا عمر لزم تتأكد الاول قبل ما الموضوع يطور 
عمر : امممم عندك حق هحاول اتاكد انهارده 
سليم : ازاي انت هتشوفها انهارده 
عمر : أه 
سليم : ازاي 
عمر : هتعرف بعدين 
محمد : انتو فين لبسكم مش هتلبسو هنا 
سليم :. في العربية تحت 
عند  نورا 
نورا : كنت عارفه انك قمر بس مكنتش اعرف اني الفرحه بتحلي اوي كده 
فاطمه : يا روحي انتي احلي 
الميكاب ارتست : اي يلا مش هنبدا فيكي بقي 
نورا : مش عايزه بجد 
الميكاب ارتست متخافيش هو يا دوب فوانديشن و هيلايتر وروج وكحل بس 
نورا : لا عشان خاطري هعمل لوحدي 
الميكاب ارتست : جربي 
نورا بنفاذ صبر : اوك اجرب 
وبدأت نورا تلبس وفاطمه كانت خلصت ومحمد وسليم وعمر بيجهزو وطبعا عمر بيمتعنا بصوته وسليم واقف تايهه 
سليم في عقله وسرحان في الشباك وبعدين يا سليم متضايقش لك هيجي يوم وتجوز وانت اكيد مش بتحبها انت بس بتحب تشوفها هيجي يوم وتجوز بس يوم ما تجوز تجوز عمر ازاي هشوفها قدامي يارب هاتها من عندك  يارب ومتوجعش قلب حد ربنا يسعدهم بس مش هتحمل ومش عايز عمر يزعل ولا نوري بس انا انا ظابط يارب انا مش وحش انا خايف اتجوزها نا مش ضامن حياتي ومش عايز يكون ليا نقطة ضعف اتهدد بيها يارب ريح قلبي 
محمد : اي ده يا سليم لسه ملبستش هنتاخر 
سليم بتنهيد : حاضر حاضر يا محمد 
محمد : مالك 
سليم ووشه كله سخن واعصابه زفت : لا لا مفيش اخرج عشان اللبس 
خرج محمد ووالدته حضنته ودمعت مبروك مبروك يا نور عيني 
محمد : الله يبارك فيكي يا امي ❤️ 
عمر : وانا يا طنط بزمتك مش احلي من العريس 
والدت محمد : انت احلي عريس يا حبيبي 
عمر : ربنا يخليكي يا طنط .   يلا يا عم سليم هو انت حتي في الفرح متاخر 
سليم : خلصت يا لمض نزل سليم بالبدله السوده وشميز ابيض وكرفت اود ورافع شعره الناعم لوره 
عمر : جمال ودلال مفيش كلام 
سليم : حبيبي ميجيش بعد جمالك ركبو العربية ووصلوا عند فاطمه سليم بعربيته هو ومحمد  وعمر بعربيته اول ما دخلو عند الميكاب ارتيسيت شاف سليم نورا وهي واقفه رجل بالدريس والميكاب ورجل فيها هيلز سلفر ورجل فيها  كوتشي 
محمد : اي الجمال ده يا نورا 
نورا بخجل : جمال اي البنت بوظت شكلي حاطه ميكاب كتير 
الميكاب ارتيسيت : الله يسامحك انا مش حاطه غير فونديشن درجة بشرتك وكحل ومسكره وروج وهيلاتير 
نورا : انا اسفه بس مش متعوده ع شكلي كده 
عمر : ليه شكلك جميل زي الاميرات 
نورا بفرح : بجد 
عمر بتسبيل : بجد اوي اوي 
نورا : ميرسي 
سليم : احم بس انتي فعلا مش محتاجه ميكاب 
نورا بخجل ميرسي 
محمد أمال عروستي فين 
نورا : جوه ادخل 
دخل الكل ووقف عمر قدام نورا 
سليم : احم تعالي عايزك 
عمر : بس 
سليم زقه يلا 
عمر : حاضر حاضر 
سليم جنب ودن نورا الهيلز عليكي اجمل 
نورا بخجل : بجد 
سليم غمز ومشي ???? 
خرجوا وركبوا العربيه فاطمه ومحمد في عربية سليم و طبعا نورا راكبه مع صحبتها ???? 
وعمر لوحده في العربيه ???? 
روصلو الخطوبة وكلو فضل يحضن في فاطمه اوي ومعظم الشباب كانت بتبص لنورا وسليم كان ع آخره 
قعدت فاطمه ومحمد ع الكرسي ونورا وقفت جنبها والاغاني ملت البيت فرحه والكل كان مبسوط ليهم اوي ونورا كانت مكسوفه ترقص بقت تغني مع الاغاني وترقص برق بكتفها وسليم كان مبسوط بعيون نورا اللي بتلمع من الفرح وفاجاء نورا لقت حد جاي بيحضها بصت لقت
: نورا بصوت مسرسع زي : هديييييييييير وحشتيني وحشتيني 
هدير : وانتي اكتر يا عجله عامله اي 
نورا : ابوكي فين 
هدير بتشاور : اهو 
نورا : حج سووونه ❤️ 
حج سونه : يا قلب الحج سونه 
نورا : اخبار صحتك اي 
حج سونه : فل الحمدلله انتي عامله اي ودراستك عامله اي 
نورا : الحمدلله يا جميل انت يا جمي
قاطعتها طنط وزه : ازيك ياختي 
نورا : احم الحمدلله ازيك يا طنط 
طنط عزة كويسة يا روح طنط 
نورا : تسلميلي يا طنط 
هدير : نورا كلمي 
نورا : حاضر حاضر 
هدير : اي خدمه انقذتك 
نورا : مش عارفه اشكرك ازاي امك بتحبني اوي 
هدير : طبعا لزم تحبك مش انتي خطيبة ابويا ???? 
نورا : ده مجرد كراش يا بنتي ابوكي معجب بيا 
هدير : ايوه ده يوم النتيجه اتصل يطمن عليكي ونسي ينته 
عند عمر وسليم 
عمر بتوتر : شويه وجاي 
سليم بخوف : في حاجه 
عمر : هعمل حاجه 
سليم بتوتر : ماشي يا عمر 
عمر : قرب من نورا وسليم كان واقف خلاص هينفجر 
عمر : نورا ممكن خمس دقايق 
يتبع…
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!