روايات

رواية أحببت زوجة أبي الفصل التاسع 9 بقلم رولا

 رواية أحببت زوجة أبي الفصل التاسع 9 بقلم رولا

رواية أحببت زوجة أبي البارت التاسع

رواية أحببت زوجة أبي الجزء التاسع

رواية أحببت زوجة أبي الحلقة التاسعة

هنعمل اي دلوقتي
نعمل اي ف اي ، عادي هنفتحله الباب
يا سلااام بالسهوله دي ، و عادي هو هيسيبنا كده عادي
هيعملنا ايييه يعني
    لا هو هيعملنا حاجه ، ابنه ومراته مقفول عليهم الباب ، هيعملهم اي مثلا …
تفتكري هيزعل !!؟ قالها وهو بيضيق عينه وبيحط ايده تحت دقنه
يزعل ازااااي ، لسمح الله يعني هو في حاجه تزعل !!؟
شوح بإيده وقال :_ منا بقول كده ، يزعل لي يعني
فضلت تلف حوالين نفسها وهي بتقول :_ استخبي فين يا ربي ولا اعمل اي ، بعدين بصتله وسكتت شويه وقالتله :_ اعمل نفسك ميت ، اعمل نفسك ميت
ميييت !!
يغمي عليك يشيييخ  ، قال يعني بفوقك
وهو هيدخل عليه الحوار ده يعني متأكده
اهو لو مدخلتش عليه نقتله وخلاص
نقتل مين دا ابو يا
بس شرير
اه ف دي عندك.حق
كل ده وفي تخبيط لسه علي الباب وهما واقفين يتسايرو ..
طب انا عندي حل احسن من ده
ايييه
ميغمي عليكي انتي احسن ، اهو خفيفه وكده
لا يعم انا هبقي عادي م فارقه ، انما انت ابنه
هو عشان عايش  معاه من تلاتين سنه أبقي ابنه
يااااربيييييييي ، والنبي اتصرف ، اعمل اي حاجه
اممم ، هتنفذي طلباتي كلها
هو انت طلبت حاجه يبني
منا هطلب
طيب ماشي
كلهااااا
هو انت هتطلب اي ….
دلوقتي !!
اه صح ، عندك حق ، اتصرف الاول
طيب تمام. …. تعالي معايا ، قالها وهو بيشدها من ايديها باتجاه الحيط الي ف وش الباب
هنروح فين ..
تعالي بس
اجي فين ، هنلبس ف الحيط
شششششت ، اسمعي ، إنتي هتخرجي من هنا ، لفي من غير م حد يحس بيكي واقفي معاهم برا
هخرج ازاي
غمضي عينك
ردت حور بتريقه :_ طيب يعم المشعوذ ، خرجني من المحيط
حط ايده علي عنيها واتحرك بيها ثواني شال ايده ومكانش ليه اثر حواليها ، فتحت عيونها لقت نفسها ف الجنينه الخلفيه ، فضلت تنادي بصوت هادي :_ ثاائر ، ثائر ..
مردش عليها ، فافتكرت كلامه ولفت دخلت من باب القصر بهدوء وجريت بخفه للسلالم طلعت خمس ست درجات وعملت نفسها نازله من فوق
كانو لسه بيخبطو علي الباب
وقفت جمبهم وقالت :_ مالكم !!؟ واقفين كده لي ؟
بصلها شريف بإستغراب  :_ اي ده ، جيتي منين !
كنت فوق ، لي !!
بص للخدامه بغضب وقال :_ امال مين اللي جوا
مش عارفه
فضلو يخبطو عشر دقايق ففتح ثائر …
اي خير ، مالكم ..
بقالنا ساعه بنخبط الباب
كنت حاطط هيد فون
وهو فين !
جوا
رد شريف ببرود :_ طيب يحبيبي ، يلا كل واحد يروح يشوف شغله …. انا مسافر دلوقتي ، قالها لحور وهو بيلف ويخرج من القصر
اتنفست حور بتعب
قال ثائر للخدم :_ اطلعو نضفو أوضت الضيوف …
حاضر يبيه
طلعوا فبصت حور لثائر وقالتله ؛_  أوضة الضيوف لمين
طلعت سما من المطبخ وهي بتقول :_ عشاني
اي ده ، انني دخلتي هنا ازاااي
هههههه ، من الباب
مش فاهمه
مش مهم تفهمي ، قالها ثائر وهو بيشد سما وبيطلع بيها علي فووق
وقفت تحت مصدومه من اللي بيحصل  :_ هو شويه يبقي كويس معايا وشويه لا ، دا اي القرف ده
دخخلت اوضت المكتب ونامت علي الكنبه  غمضت عينيها ، كانت بتفكر ف اللي بيحصل من ثائر ، واللي بيحصل من شريف
شريف عاوزني اقرب من ثائر ، عشان الورق
وثائر بيقرب ويبعد ومش فاهماه
وانا مبقيتش فاهمه قلبي عاوز مني اي
نامت وهي بتفكر ، بينما ثائر وسما كانو ف الاوضه
غريبه ي ابيه مطلعتش  ورانا ولا مهتمه بالله بيحصل
مش عارف  ، غريبه فعلا
قلتلك مش من اول مره تصدمها كده
تفتكري
ايوه طبعا ، خليها تقرب منك الاول وبعدين نفذ
لما ببقي قريب منها …….
ردت وهي بتحط ايديها علي خدها وعيونها بتطلع قلوب وبتقول بهمس :_ اييه الي بيحصل
فجأه سمعو صوت تخبيط ، بصو لبعض وخرجو علي برا ……
يتبع…..
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أحببت زوجة أبي)

اترك رد