Uncategorized

رواية روح الفهد الفصل السابع 7 بقلم شروق أحمد

 رواية روح الفهد الفصل السابع 7 بقلم شروق أحمد

رواية روح الفهد الفصل السابع 7 بقلم شروق أحمد

رواية روح الفهد الفصل السابع 7 بقلم شروق أحمد

روح: هو مين اكرم دا 
فهد بغضب: ونتي مالكك بيي 
روح: عاوزه اعرف 
فهد: متعرففيش 
روح: هعرف يفهد 
فهد: لازمم 
روح: ايوه ودلوقتت 
فهد: كنا صحاب بس هو كان بيغير مني كان شايفيني صاحبو اللس علطول اشطر منوو كان بيعمل مقالب فيها بس وبسكت لحد مكبرنا وبردو كان غيرانن لحد ملقي حاجه عشان يزلني بيهاا 
روح حضنت فهد: كلو دا شايلوو ف قلبكم 
فهد: ايوهه ياروح 
روح: اششييي اهدا خلاصص 
فهد فضل ف حضن روحح 
روح؛ هو انت بتحبني 
فهد: في حد ميحبش روحو دا انتي روحي دا انتي روح الفهد❤
روح: انا بحبككك 
فهد: مش اكترر منيي 
روح: طيب يلا قوم نعمل اكل 
فهد: اشطاا 
روحو يعملو اكل وقعدو ياكلوو 
بعد كدا دخلو يناموو 
فهد: يلل نامي ياروح اليوم كان وحش انهارده 
روح: اويي 
فهد: يلااا ننامم 
روح: يلاا 
(اعشقت يااطيب قلب ❤) 
اشرقت الصباحح 
فهد صحي وكان بيلبس بدلتو الجميلهه 
روح بنوم: اي دا فهد انت رايح فين 
فهد: هكون رايح فين رايح الشركه
روح: طب هتوحشني 
فهد: ونتي كمانن هتوحشيني وبتوحشيني 
روح: بطل بقي بكاش 
فهد: مش بكاش اناا 
روح: ماشي متتاخرش عليا 
فهد: حاضرر ياروحيي 
روح؛ بحبك
فهد: وفهد بيحبكك 
روح: يلا بايي 
فهد: باي متفتحيش لحد 
روح: حاضرر ياروحي 
فهد: يلا باي 
مشي فهد 
روح قعده زعلانه وقعده عل تلفونها بتلعب فيه 
عند فهد ف الشركه 
فهد: يعني اي نخسر الصفقه
مراد: مش عارف
فهد: ازاي مش عارف يعني 
مراد: اعمل اي يافهد يعني طيب 
فهد: كنت تكلمني عشان اجي 
مراد:اللي حصل حصل 
فهد: طب انا هاخد اجازه اسبوع 
مراد: تمام متخفش
فهد: تيبب 
وخرج من الشركه وراح البيت 
روح كانت قعده تطبخ ومش واخده بالها 
فهد حضنها من ضهرها: بخ 
روح: يخربيتكك خضتني 
فهد: اعيش واخضك
روح؛ وحشتني علفكره 
فهد: يابكاشه 
روح؛ مش بكدب علفكره
فهد: يحيياتي انتي 
روح: انت حبيبي 
فهد: ونتي روحي اناا 
نروح ف حته تانيه 
ف  الجامعه
_يعني اي يعني مش حبه تكملي تعليم 
_عادي ياملك 
ملك:اي اللي عادي انتي اتجننتي 
_اعمل اي يعني 
ملك: اقعدي فيها وادرسي 
_مش حببهه 
ملك: لا حبيها ياريناد 
ريناد: تيب ياملك 
ملك: احبكك ونت فاهمني 
ريناد بضحكك؛ ونبي انتي هبلهه 
ملك: ومامي عارفه 
ريناد: طبب يختي يلا 
استوب 
ملك الشناوي عندها ٢٠سنه من القاهره عل قد حالها مش غنيه فقرهه عايشه مع مرات ابوها الحربايه 
ريناد الهاشم عندها٢٠سنه بردو بس غنيه وبتحب ملك زي اختها وطيبه وبتحب الناس 
ولدين دخلو عليهم؛ ونبي قمراتت 
ملك برجوله: ولاا احترمو نفسكك ويلا ياشاطر منك لي عشان هنرش مياه 
ولد: عادي ادينا وقفين نتفرج عل الحلوين
ملك: ده عند امك
ولد التاني: طب ليه الغلط ورايح يضربها بالقلم سابقتو ايد: انت ازاي تمد ايدك عل واحده انت متخلف ابعد ياضض انا كريم الشناويي 
ملك استغربت دا مين دا 
خافو الوالدين ومشيوو 
كريم: اهلا بيكم 
ملك: انت قولت اسمك كريم الشناوي 
كريم: ايوه 
ملك؛ ونا اسمي ملك الشناوي 
كريم: ابوكي اسمو اي طيب 
ملك: محمد الشناوي 
كريم: يبقي احنا قرايب بقي ابوكي دا اخو ابويه ازاي انا معرفش 
ملك؛ ولا انا وحياتك 
كريم: اتشرفت بيكي ياملك 
ملك؛ وبيك
ريناد: طب انا همشي 
ملك وكريم: متخليكي
ريناد: لا همشي 
ملك: خليكي 
ريناد: ماما تعبت فجاهه ونا همشي 
ملك: طيب روحي 
كريم: انا هوصلها 
ملك: مش لازم 
كريم: ازاي يعني وكمان اشوف اهلك
ملك: طيب. 
ملك وكريم راحو البيت 
ملك؛: ماما تعالي في ضيوفف 
الام: يااهلاا وسهلاا
ملك: دا ياماما كريم الشناوي 
الام: ايوه عارفه 
ملك: طبب انا هدخل اغيرر 
كريم: تمامم 
مشت ملك وكريم والام قعدو 
كريم: انتي اخبارك اي ياامي 
الام؛ حلوهكلمه امي دي 
كريم: هقولهالك علطول 
الام: ماشي يابني 
كريم: بصراحه كدا انا عايز اطلب ايد ملك
ملك دخلت وسمعت الكلمتين دول 
ملك: مستحيل 
يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!