Uncategorized

رواية أنتي نوري الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة أبوسليم

  رواية أنتي نوري الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة أبوسليم

 رواية أنتي نوري الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة أبوسليم

 رواية أنتي نوري الفصل الخامس عشر 15 بقلم سارة أبوسليم

نورا : انتي بتقولي اي واغم عليها 
فاطمه : نورااا 
محمد : في اي يا فاطمه مالها نورا 
سليم : نورا في اي 
محمد : فاطمه فاطمه 
فاطمه : نورا اغم عليها يا محمد 
سليم : فاطمه انتي فين 
فاطمه : في الجامعه 
سليم : اطلعي بيها ع مستشفي الجامعه بسرعه وانا جيلك بسرعه 
فاطمه : حا .. حاضر 
وصل سليم ومحمد لنورا في الجامعه 
سليم : في اي يا فاطمه فين نورا 
فاطمه : جوه والحمدلله فاقت 
سليم : الحمدلله دخليني ليها 
أمن المستشفي : الكارنيه لو سمحت 
سليم : انا مش في الجامعه بس خطيبتي جوه
أمن المستشفي : طيب بطاقتك 
سليم : اتفضل وده الكارنية بتاعي انا الظابط سليم عامر 
أمن المستشفي : انا اسفه اتفضل اتفضل 
سليم : يلا يا فاطمه بسرعه 
فاطمه : اهدي يا سليم بقت كويسه 
سليم : اشوفها بس يا فاطمه يلا يلا 
فاطمه بضحك : حاضر 
سليم : نورا مالك 
نورا : اي ده سليم 
سليم : اب حصلك 
نورا بدموع : سليم هو انت رايح سيناء 
سليم : ايوه ماموريه بسيطه مش هتاخر 
نورا : لا مش تروح ونبي 
سليم بضحك : هو بمزاجي 
نورا : اه بمزاجك 
سليم بتريقه : و اتحول للتحقيق واتطرد من الشغل واشغل أمن في الجامعه 
نورا بضحك : بجد يا سليم مش تروح 
سليم : متخافيش هاجي بسرعه 
نورا : فضلت تعيط بصوت زي الاطفال 
سليم : بس بس هاجي أن شاءالله الموضوع سهل اوي 
نورا : مستمره في العياط 
سليم : عشان خاطري خلاص 
نورا : حاضر 
وفضلو يبصو لبعض برومانسية وكلو واحد بيقول لبناني بحبك في عنيه واتاكدت نورا انها بتحب سليم واتاكد سليم أنه فعلا بيحب نورا هي مش استحملت تشوفه رايح سيناء و هو مش مستحمل يشوفها تعبانه فضلو سرحانين في عيون بعض وحسو أنهم في عالم تاني عيون نورا العسلي ورموشها الطويله وعيون سليم السوده ورموشها الطويله 
لدكتور : مساء الخير 
نورا وسليم : ….
الدكتور علي صوته : مساء الخير 
سليم : مساء النور 
نورا : مساء النور يا دكتور 
الدكتور : الحمدلله بقيتي كويسه هديكي بس حقنه مقويات وشوية فيتامينات وياريت تأكلي كويسه 
نورا : حقنه تااااني اي حكايتك يا سليم مع الحقن 
سليم فضل يضحك ع شكل نورا 
سليم : يلا يا بابا خدي الحقنه 
نورا قامت من ع السرير : لا لا مش هاخد 
سليم خرج هو وفاطمه ومحمد والدكتور ودخل الممرضه تديها 
نورا : يا سليييييم اوعي يا ستي ايدي يا سليم سليم سليم والله لأوريك 
الممرضه خرجت لسليم : انا والممرضين اتبهدلنا عشان خاطر ربنا خدها وأخرج من هنا 
سليم بضحك : حاضر شكرا ليكي 
الممرضه : دي قاعده تعضني انا والممرضين اللي مسكوها حرام عليك يا دكتور 
الدكتور : معلش احنا اسفين حضرتك سليم 
سليم : ايوه يا دكتور في حاجه 
الدكتور بصله وضحك وقاله الف سلامه عليها يا بطل وتيجي بالسلامه 
سليم : حضرتك عرفت منين 
الدكتور : البنت جت تعبانه وعماله تعيط ولما سالت في اي صحبتها قالتلي خطيبها رايح سيناء وادنها مهداء كتير 
سليم بفرحه : شكرا يا دكتور 
سليم خبط ع الباب ودخل 
نورا : امشي انت كل شويه تخليهم يدوني حقن يا حقنه امشي روح سيناء قاعد ليه 
سليم بمكر  : يعني امشي 
نورا : اه 
سليم : امشي 
نورا : اه مش هتضايق 
سليم : طيب انا ماشي وخرج من الباب 
نورا : سليييم وعيطت 
سليم : بس بس انا هنا اهو متعيطيش 
نورا : بردو هتروح 
سليم سبيها ع الله 
نورا : يارب يارب 
محمد وفاطمه بصين لبعض بمكر وسليم ونورا بصين لبعض اكنهم بيشبعه من بعض اوي ومش بيكلمو 
كريم : نورا نوراا اي حصل 
نورا : مفيش يا كيتو 
سليم بغضب : كاي كاي يا ضنايا 
نورا : احم ده كريم زميلي 
سليم : امم 
نورا : وده سليم صاحب سليم 
سليم : وصاحبها 
كريم : وانا كريم 
سليم وهو بيغل ع ايده وهو بيسلم : المقدم سليم عامر 
كريم : اه أهلا 
كريم بستفزاز : يلا يا نوري بقي قومي بالسلامه 
نورا : أن شاءالله يا كيتو متقلقشي 
كريم : لو مقلقتش ع نورا اقلق ع مين 
سليم بصوت موسيقي : اممممم ???? 
نورا : ربنا يخليك يارب 
كيتو ويخليكي ليا 
سليم : ويخليها ليك ليه يا ضنايا 
كريم بستفزاز : عشان …..،???? 
يتبع…
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد