Uncategorized

رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والعشرون 21 ندى حمادة

 رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والعشرون 21 ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والعشرون 21 ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والعشرون 21 ندى حمادة

ندي بصدمه اي … يوسف معقول انت 
يوسف اه ي روحي انا 
ندى بزهول طيب لي 
يوسف عشان اول مرة شفتك فيها حلفت انك تكوني ليا انا وبس 
انت مجنون انا متجوزه وبحب جوزي انت ازاي تفكر كده 
يوسف بضحك جامد دنا صممت اكتر لما جوزك ضربني فالحفله وانتي جيتي المستشفى واتعصبتي عليا عشانو قرارت اني افرقكم وانك تكوني ملكي وبس ي ندى ي أنصاري 
ندى بصدمه كل ده وانا كنت فاكرة انك انسان كويس انت طلعت زباله ووطي ادم هيربيك صح وهيوديك في ستين داهيه 
يوسف قرب منها ومسك شعرها يوسف انتي فاكرة اي ادم بتاعك ده يقدر يعمل اي حاجه ده كلب افعصو تحت رجلي ده اخرو يكون واحد شغال كلب عندي 
ندى زقتو انت فاكر نفسك اي ادم ده احسن منك ومن مليون زيك ادم ده انضف منك ي كلب انت مينفعش تقارن نفسك بادم لانو مفيش حاجه تشبه اصلا ادم احسن وارجل واحد فالدنيا كلها
يوسف ضربها بالقلم ادم بتاعك ده باعك ي حلوة فاهمه وهثبتلك ده بس استني وهتعرفي ادم نهى كل حاجه بينكم ي ندى 
ندى بصدمه ادم مضى علي ورق الطلاق 
يوسف بضحك أيوة ماهو شاف انك مضيتي وبعتيه ي حلوة 
ندى بعياط مستحيل ادم هينقذني منك فاهم ادم بيحبني 
يوسف افهمي ادم طلقك ورجع بلدهم ي حلوة وسابك هنا كده فاضل اسبوع علي فرحنا ي قلبي وتبقى ملك يوسف الشافعي 
ندى انهارت من العياط سبها ومشي 
ندى لي ي ادم لي سبتني لي انت وعدتني انك تكون جمبي لي ????????????????كل الناس الا بحبها بعدت عني لي انا وحشه اوي كده حرام يارب انقذني يارب مبقاش ليا فالدنيا غيرك 
………
عند محمد 
شفتي أهو ادم طلق ندى والموضوع كده انتهى 
شريف مش انت الا خلتني أقنعو انو يطلقها عشان الخاطف قالها هيرجعها لما ادم يطلقها 
محمد بضحك ومين قالك اني هوافق ان ادم يتجوز ندى تاني 
شريف نعم وده لي ان شاء الله
محمد عشان هجوزها الأحسن منو 
شريف بكره لما ندى ترجع هي تقرر سلام 
محمد سلام 
……..
عند ادم بلغ البوليس كان ليه حد من صحابو فالشرطه وبغلهم بالسريه عشان محدش يعرف صاحب ادم اسمو احمد 
احمد اطمن ي ادم ان شاء الله هنقدر نوصل لندى المهم انت عملت كل حاجه صح 
ادم أيوة ي احمد انا خايف علي ندى عايز اوصلها باي شكل واي تمن
احمد اطمن ان شاء الله هتكون بخير اطمن 
ادم خايف 
احمد معاك حق تخاف بس اكيد هتكون كويسه متقلقش
ادم ياريت 
…….
يوسف وصلو اوراق الطلاق وخدها رواح عند ندى 
ندى لقيت الباب بيتفتح خافت 
يوسف دخل 
ندى مثلت ادم يوسف القوه
يوسف ورق الطلاق أهو اتأكدي ان ادم مضى عليه يعني دلوقتي انتي وادم مطلقين 
ندى بصدمه وعياط مقدرتش تستحمل اكتر وعيطت بحرقه قلب جامد 
يوسف حس انها صعبانه عليه بس هو بيحبها وعايز يتجوزها 
يوسف ندى اهدي
ندى بوجع اهدا ازاي وانا كل حاجه في حياتي بتروح مني كل حاجه حبيتها بتروح مني????????
يوسف كل ده عشان ادم 
ندى بصراخ أيوة بحب ادم آيوة هو كل حاجه في حياتي فاهم 
يوسف ضربها بالقلم فضل يضربها بجنان ومش حساس بنفسو وندى بتصرخ من وجع الضرب 
يوسف لي ها احسن مني في اي انا حبيتك انا احسن منو لي 
دخل رجاله يوسف شالو ندى من ايدو بالعافية والبنت فاقده الوعي اثر الضرب 
يوسف بعد هتنسى ادم ي ندى وهتكوني ملكي انا وبس 
ندى مغمي عليها ومش حاسه باي حاجه حاوليها 
واحد من الراجاله شافها لسه عايشه الحمدلله لازم نجيب دكتور البت ممكن تموت 
الراجل التاني نستنا يوسف بيه يهدأ ونقولو
بعد حاولي ساعه يوسف هادي وساكت
الراجل يوسف بيه
يوسف عايز اي 
البنت الا انت جبتها دي تعبانه اوي ومغمي عليه من كتر الضرب محتاجه دكتور 
يوسف فاق آيه ولي مقولتش من بدري غبي وضربو بالقلم 
الراجل انت كنت متعصب اوي 
يوسف بسرعه هاتو دكتور نكون واثقين فيه انجز 
حاضر
يتبع…..
لقراءة الفصل الثاني والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صعيدي علمني الأدب للكاتبة حنين عادل

اترك رد