Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم شروق مصطفي

  رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم شروق مصطفي

مراد لرنا بتحذير …رنا اهدي كدا علشان ميحصلكيش حاجه بسبب عصبيتك دي 
رنا بتعب ….ابعد عني مش عايزاك تقرب مني 
رنا جات تطلع علي السلم اغمي عليها وقبل ما تقع في الارض كان مراد ليحقها 
مراد بيهز رنا ….رنا رنا فوقي رنا انا اسف واللهي قومي 
مراد لقي وشها اد اي مصفر راح شايلها وطلعها الاوضه بتاعتها وطلب دكتوره 
الدكتوره جات وكشقت عليها 
الدكتوره لي مراد ….هي بس تعبانه ومجهده اووووي و الانفعال غلط عليها وانا حذرتك قبل كدا من الانفعال ولازم متنفعلش لان هي ممكن المره الجايه تتعب اكتر 
مراد بتوتر ….ط طب هي هتفوق امتا 
الدكتوره ….انا اديتها مهديء ومش هتصحا غير بكره الصبح 
الدكتوره مشيت ومراد قعد جنب رنا علي السرير 
مراد بدموع وهو ماسك ايد رنا ….رنا انا اسف بالله عليكي اصحي انا مقدرش اعيش من غيرك ارجوكي ي رنا اصحي انا مكنتش متصور ان ده كله يحصل ونام جنب رنا …
عند كريم وماجد وكرستين 
كرستين بصدمه …اي ده انا مش فاهمه حاجه 
كريم لماجد …اتكلم انت معاها وانا هطلع بره وجاي 
ماجد بايماء ..ماشي بس ربنا يسطر 
كريم طلع بره واتفاجا انو شاف يارا خارجه من باب الفيلا 
كريم بصدمه ….معقول دي يارا معقول 
كريم جري عليها ومسكها من دراها 
كريم بحب ….يارا انتي كنتي فين 
يارا بعدت ايديه عنها ….يارا بكره ….ملكش دعوه ي كريم انا اساسا مش بحبك اتجوزتك بس علشان اخلص نفسي من عمي وابن عمي واكملت بسخريه …بس انت الي مغفل وفكرت اني بحبك مش زنبي بقي انك بتسدق اي حاجه 
كريم مسكها من شعرها جامد …بقي انتي بتكرهيني ي يارا دا انا الي نضفتك وجبتك من الشارع انا الي غلطان اني مصبحتكيش بعلقه ومسيتك بعلقه كنت بقول دي بنت بريئه متاساش عليها ي كريم بس طلعتي تستاهلي كل حاجه 
يارا بتعب وبصريخ …..سبني ي كريم سبني 
كريم بغضب …مش هسيبك وانا هوريكي كريم جديد ومسكها من ايديها الي مكان ما …
عند ماجد وكرستين 
كرستين لماجد ..انت ازاي انت الي اتجوزتني هاااا ازاي انا مش بحبك انا بحب كريم 
ماجد بهدوء ….وانتي دلوقتي مراتي يعني لازم تحبيني انا وبعدين انا مش متجوزك علشان سواد عيونك انا بس صعب عليا كريم لانو مكنش عايزك في بيته 
كرستين بصدمه ….(الصدمات كتير النهارده ????????)هو كريم عايز يخلص مني 
ماجد ببرود ….للاسف اه وانا الي قبلت اتجوزك علشان صعبتي عليا و يلا بقي علشان نمشي 
كرستين بدموع ….طب ليه انا عمري ما حبيت غيره بس هو بدل عايز كدا خلاص براحته وانا هنفذلو رغبته وهمشي معاك 
كرستين طلعت تلم هدومها بدموع 
ماجد لنفسه …انا مش عارف اعمل معاها اي انا حاسس اني ببقي مش مظبوط معاها ولا دموعها بتقتلني اعمل اي  
كرستين نزلت بهدومها ومشيت مع ماجد وهي بتعيط و…..
عند احمد ونها
نها ….انت عايز اي تاني هااا انت مش طلقتني عايز ترجعلي ليه هاااا ولا اكون صعبت عليك هااا انطق 
احمد ….لاني بحبك 
نها بصدمه …هاااا 
احمد ببتسامه ….بحبك 
نها …احمد 
احمد ….عيونه 
نها بتوتر …انت بتحبني بجد 
احمد بحب ….جداااا 
نها بزعل ….طب وصوفيا 
احمد مسك راسها  بين ايديه وبصلها بحب ….صوفيا خلاص مبقتش موجوده 
نها باستغراب….ليه راحت فين 
احمد ….زمانها بتتحاسب علي اعملها 
نها …هو انت عملت اي معاها 
احمد بحب …بلاش ي روحي تعرفي 
نها …طب هي عملت اي 
احمد …احنا لازم نتكلم علشان فيه حاجات كتير لازم تفهاميها واولها انا ليه مشيتك من البيت 
نها بعديت ايديه من عليها . واكملت بدموع وقهره …انا عمري ما هنسا لما طردتني ي احمد عمري ما هنسا انت كسرتني وخلتنا مرميه في الشارع وهونت عليك وفي الاخر جاي تقولي بحبك انت ليه كدا هااا ليه امشي اطلع بره مش عايزه اسمع منك حاجه اطلع 
احمد …انا هطلع بره علشان تهدي بس وتفكري كويس علشان نتكلم 
احمد طلع من الاوضه وساب نها 
الي نامت من كتر الدموع 
عند ماجد وكرستين 
ماجد بعد ما وصل لي فلته هو وكرستين وكرستين مش بتتكلم معاه ابدا وطلعت اوضيتها وقفلت عليها من جوا 
وهو كمان نام بعد تفكير هيعمل معاها اي 
في صباح يوم جديد 
رنا صحيت من النوم.لقت مراد راسه علي السرير وقاعد علي الارض 
رنا وهي بتلعب في شعره بتعب …ماشي ي مراد ان ما ربيتك ما بقاش اسمي رنا ????
مراد صحي من النوم لقي رنا صاحيه وبصاله بعتاب 
مراد مسك اديها …رنا 
رنا بزعل …نعم 
مراد بحب قام قعد جنبها علي السرير …الجميل زعلان مني صح 
رنا بتزمر …ابعد عني انا مخصماك 
مراد بضحك ….لا دا اميرتي الحلوه زعلانه بجد 
رنا بزعل …انت بتضحك 
مراد بجديه ..طب مالك ي قلبي 
رنا …انت عارف انت عملت اي 
مراد …لا معرفش 
رنا …لا انت عارف السبب البنت الي كانت موجوده تحت سالتك مين دي فضلت تقولي ملكيش دعوه واكملت بدوع ..انت مرديتش تقولي مين دي غير كدا هي هزقتني قدامك وانت متكلمتش 
مراد بحب ….والنبي بلاش دموع ي روحي دموعك بتقتلني وانا اسف ي روحي اخر مره بس انتي بردو عليتي صوتك عليا 
رنا ….يعني انا الي طلعت غلطانه 
مراد …لا ي روحي مش انتي الي غلطانه اناوالي غلطان وعلشان كدا هصالك 
رنا ….هتصالحني ازاي 
مراد …مفاجاه ..
يتبع….. 
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!