Uncategorized

رواية ندم عاشق الفصل السابع عشر 17 بقلم سلمى عماد

 رواية ندم عاشق الفصل السابع عشر 17 بقلم سلمى عماد

رواية ندم عاشق الفصل السابع عشر 17 بقلم سلمى عماد

رواية ندم عاشق الفصل السابع عشر 17 بقلم سلمى عماد

عدا سنه و حصلت فيه حاجات كتير عند جميله “فلاش باك”
السكرتيره…جميله احمد تتفضل المدير جوا
جميله دخلت و هي متوتره بصدمه…انت
اسر بابتسامه…مفاجأه صح
جميله بعصبيه…انت بتعمل ايه هنا
اسر بمشاغبه و هو بيقعد على كرسي المكتب….يعني واحد قمر و عسل كده و قاعد في مكتب المدير و الكرسي بتاعه يبقى مين غير المدير بتاع الشركه
جميله بصتله بزهول…قمر و عسل فين ده بس
اسر و هو بيغمزلها…لا من ناحيه عسل و قمر ف أنا قمر و عسل اووي كمان
جميلة ببرود…طب ممكن نشوف هتقبل و لا امشي..
اسر بجديه…اتفضلي اقعدي و هاتي السي ڤي بتاعك 
جميله بعمليه…اتفضل يا فندم
اسر….تمام اتفضلي و السكرتيره هتبقى تكلملك
جميله…شكرا يا فندم عن أذنك
اسر…..يارا
يارا…امرك يا فندم
اسر…مشي كل اللي برا و ابقى اتصلي على جميله و قوليلها أننا وافقنا عليها بس بليل كده
يارا…امرك يا فندم
********
عند ساره
ساره فاقت و مش شايفه حاجه بس حاسه ايدها و رجلها مربوطين و في حاجه على عيونها و مش شايفه حاجه منها 
ساره بصراخ….أنا فيننن حد هناااااااا
_احسن لك متصرخيش علشان مفيش حد هيسمعك
ساره بخوف….انت انت مين و عاوز مني ايه و جايبني فين
شال الغمامه من على عيونها”
ساره بخوف…انت انت عاوز ايه
مراد…ايه افتكرتيني ، بس تصدقي طلعتي بتنامي كتير
ساره بخوف….عاوز ايه مني و جايبني هنا ليه
مراد….امم يعني مثلا تقولي أنك هتشرفيني هنا لغايه ما اخلص انتقامي منك
ساره….كل ده علشان قلم هتنتقم مني علشان قلم انت عايش في فيلم اكشن أي الهبل دهه روحني
مراد بغضب و مسك شعرها….انتي عارفه لو اتكلمتي معايا كده تاني أو صوتك علي عليا هعمل فيكي ايه
ساره بشجاعه…اوعااااا كده أبعد عني انت اهبل يعم انت ازاي تمسك ايدي كده….و تنتقم مني علشان قلم….ايه الهبل اللي انت فيه دهه أبعد عني كده
مراد…..اممم هو الصراحه مش علشان القلم بس …و شد علي شعرها….ممكن تقولي حساب مبيني و مبين اخوكي مثلاا..
ساره….طب اوعااا كده حساب انت و اخويا خده منه مش مني متشطرش على بنت يا راجل..هه لو انت راجل اصلاا
مراد….أنا هوريكي يا بنت ال**** ازاي تتكلمي معايا كده و تقولي راجل و لا لأ مش على اخر الزمن بت زيك**** تقول كده
ساره….اوعا تجيب سيره أبويا أبويا اشرف من واحد زيك يجيب سرته مش على اخر الزمن عيل زيك يجيب سرته
مراد…طب تعالي كده بقي علشان جبت اخري منك
جاب سوط كبير*
و هو بيجيبه لقت كوبايه كسرتها و فكت ايدها و رجلها و قامت بسرعه*
مراد و هو ماسك السوط…أي دهه ما انتي طلعتي جامده و زكيه اهو بس برضه مش هتفلتي من ايدي غير على قبرك و هحسر اخوكي عليكي زي ما عمل معايا
ساره باستغراب….انت بتتكلم عن ايه يعم انت 
مراد و هو بيرفع السوط علشان ينزل بيها عليها…..ملكيش دعوه ديه حاجه بيني و بينه
ساره بعصبيه و مسكت السوط قبل ما يلمسها و شدته منه علي الأرض و ضربته برجلها في وشه جامد…..مش ساره اللي تضرب بوسط و من عيل على اخر الزمن
مراد…..اووو لا براڤوا بتعرفي دافعي عن نفسك زي اخوكي بالظبط صح ما انتوا من نفس العيله ال****
مسكته من التيشيرت بتاعه و ضربته بالبوكس….اياك تجيب سيره عيلتي على لسانك فهمت
مراد بعصبيه…دي تالت مره تمدي ايدك بس لو عوزاها ضرب معنديش مانع بس مش دلوقتي علشان في حاجه تاني هعمله
بصتله باستغراب*
مراد…هتعرفي دلوقتي متستغربيش…..اشتالها و رماها على السرير و خلع قميصه و ابتدا يقرب منها بصتله بخوف 
قرب منها يكاد لا يفصل بينهما انش واحد مسكت ازازه المكسوره و غرزت السن بيها في راسه
مراد رجع لورا…اه يبنت*****
ساره قامت بسرعه…انت عبيط ازاي تقرب كده المره دي تعويره المره الجايه موتك و جريت على الباب و حاولت تفتحه
مراد مسكها من شعرها…عارفه كده رابع مره تطاولي عليا و سكتلك بس كفايه كده و بدل ما انتي قويه كده و ريني هتعملي ايه و اشتالها تاني و رماها على الأرض جامد
ساره…اااااه…انت فاكر كده رجوله يلاا …قامت من على الأرض بسرعه…. و قعته علي الأرض و فضلت تضربه بالبوكس 
دي علشان كنت عاوز تعدي عليا و دي علشان مسكت شعري و دي علشان خطفتني و دي علشان شتمت اهلي و دي علشان رمتني في الأرض جامد و ديه….
زقها من عليه و رماها في الارض بقوه….. اللي هعمله فيكي بكل البوكسات دي علشان هتبقى حاجه صعبه اووي علي أي بنت
اشتالها و رماها على السرير بقوه أكبر و قرب منها تحت محاولتها أنها تبعده عنها لكن فرق الحجم و القوه مساعدهاش ووووو حصل اللي حصل”
“بعد مده”
مراد….بت “بيهزها” انتي يا بت 
ساره……
مراد…يزفتهه قومي بلاش تمثيل
اتصل على الدكتور”
الدكتور لمراد….تعرض للأعتداء و أدى الي اغماء
مراد…..ماشي اتفضل انت 
دكتور….بس ده اعتداء لازم نبلغ الشرطه
مراد…..الوقت اللي هتبلغ في الشرطه روحك هتفارق الحياه خد فلوسك و يلا برا 
ساره و هي بتفوق…أنا عاوزه امشي 
مراد….تؤ انا مستنيكي تصحي علشان نكمل تاني و مش هتمشي يعني اعتبري نفسك مخطوفه بس على عذاب كده حاجه جديد
ساره و هي بتحاول تقوم…انت اقذر حد شُفته في الدنيا
مراد و هو بيقوم…مش اقذر من اخوكي و قرب منها و…
********عند مالك كان في السنه ديه بيتعالج من الازمه النفسيه اللي فيها و اتعالج منها بالفعل و كان بيدور على عشق علشان يعتذرلها و يعوضها عن اللي عمله بعد ما عرف أنها عملت حدثه و في عربيه خبطتها بس ميعرفش فين و لسه بيدور عليها…
********
عند عشق..دخلت في غيبوبه و لسه مفاقتش منها بعد ما دخلت في بارادتها..
فلاش باك..
الدكتور..للأسف يا رعد بيه دخلت غيبوبه و الغيبوبه بأرادتها في حاجه خايفه منها و خايفه من الواقع اللي احنا فيه و لازم يكون في حاجه قويه ترجعها اللواقع و الأفضل أننا ندور علة حد من اهلها
رعد……
عوده من فلاش باك..
رعد….ها يا دكتور لسه مفقتش؟
الدكتور..لا و الله يا رعد بيه و قولت لحضرتك ندور على اهلها و حضرتك مردتش
رعد…تمام هدور علي اهلها ممكن اكون اتأخرت شويه بس هدور علي اهلها….
****عند زين*****
كان هيتجنن هو و كوثر لما عرفوا أن ساره اتخطفت و كان بيوصلوا فيديوهات و صور و هي بتتعذب كل يوم من خط شكل
كوثر بتعب..ق قولي يا ززين ملقتش اختك يا ابني طمن قلبي عليها قبل ما اموت
زين بعجز…بعد الشر عنك يا امي…و الله دورت في كل حته في محطات القطر و المطار و ملقتهاش و مش عارف اوصلها أنا حاسس اني عاجز و هموت مش قادر احمي اختي الوحيده
كوثر بتعب….الحقها يا زين و جبها لحضني من تعاني و غابت عن الدنيا
زين بفزع…ماما مااما ماهي اتصلي على الدكتور بسرعه
ماهي ببرود…اوكااااي
الدكتور..السكر ارتفع شويه هتفوق و تكون بخير بس بلاش ضغط عليها..
زين…شكرا يا دكتور
****عند ساره****
السنه عدت عليها في عذاب من مراد كان كل يوم بيع*دي عليها و ضر*ب لغايه في يوم و كان بيع*تدي عليها و
مراد…بت انت بصه كده ليه
*ساره كانت مفتحه عيونها و فيها دموع بس مش بتنزل و بصه للسقف بجمود و ساكنه تماما و مكنتش بتحاول تبعده عنها زي كل مره*
مراد بخضه عليها و هو بيهزها..بت مالك في ايه
ساره….
مراد و هو شايلها و بيركبها العربيه… ساره ردي طب بصيلي طب مش بتردي عليا ليه.
تسريع الأحداث وصل المستشفى و هو شايلها*
اسر بخوف عليها….دكتور شوف بسرعه مالها 
الدكتور…دخلها الاوضه ديه بسرعه و أخرج بره
بعد قليل من الوقت*
الدكتور… للأسف….
*******
عند عشق
في حد دخل اوضتها بليل 
…..ياااه يبنت سميرة كنت بدور عليكي بقالي سنه بس مش حباً فيكي لا علشان اخلص منك زي اهلك ياما حاولت اقتلك بس انتي ماسكه في الدنيا جامد بس المره دي نهايتك
قربت منها و مسكت المخده و قربتها على وشهها فجأه
يتبع…
لقراءة الفصل الثامن عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!