Uncategorized

اسكريبت لم أكتفي الجزء الثالث 3 بقلم سلمى عبدالرحمن

 اسكريبت لم أكتفي الجزء الثالث 3 بقلم سلمى عبدالرحمن

اسكريبت لم أكتفي الجزء الثالث 3 بقلم سلمى عبدالرحمن

اسكريبت لم أكتفي الجزء الثالث 3 بقلم سلمى عبدالرحمن

الدكتور _ للأسف المدام اجهطت
_ طاب و المدام بخير حصلها حاجه
_ المدام بخير الحمد لله
_ طاب ممكن ادخلها 
_اه ممكن تدخلها بس متطغطش عليها في الكلام للعلم  انها لسن متعرفش انها اجهطت 
_اكيد يا دكتور  انا دكتور بردوا  و هعرف اتسرف. و دي بطاقتي اسمي  عبدالرحمن احمد دكتور  جراحة  
_ تشرفت بعرفتك 
حمدلله على سلامتك 
كان بيتكلم بحب و اهتمام كبير جدا 
_الله يسلمك  شكرا لاهتمامك 
_ ده واجبي  
بصي هو انا في حاجه كنت عايز كده اقولهالك  قالها بتوتر هو يهرش في رأسه 
بتعب _ اتفضل  
_ بصي هو انتي حامل مش كده 
بصتله بتوتر  _ له حامل هو في حاجه 
مسك ايدي و قال بكل هدوء _ للأسف انتي خسرتي ابنك 
_ انت انت بتقول ايه هه لا بد بتهزر صح  قول انك بتهزر 
شدد ضم لابد _ ممكن تهدي  انتي اجهطتي نتيجة  ضربة العربيه و الطغط النفسي  
_ لييييه ليه دي الحاجه الليالي من الدنيا ليه تعمل كده   ليه ماختنيش معاك ليه سبتني واحيدة. قولتها  و انا  منهارة من العياط و بضرب على بطني و بسرخ 
_ ممكن تهدي لانو ده مش هيفيدك بحاجه 
بصتله و مسكته من قميصة _ ليه ليه مموتنيش معاه ليه ممكن اعرف  قولتها و انا بسرخ في وشه جامد   بصلي و الدموع محبوسه في عيونه 
_ ممكن تهدي  اكيد ربنا  هيعوضك
_ اه ه ه ه يعوضني ازاي ازاي بس ازااااااااي  قولتها وانا  و انا بضرب في بطني و هو بيحاول يبعدني
اتكلمت بهدوء _ كل حاجه  راحت كل حاجه مبقاش ليا حد في الدنيا  انا تعبت بقا كل السنين دي  و اخسر كل حاجه  في ثانيه 
_ طاب ممكن تهدي  و تقوليلي  في عنوان بيتك أو رقم جوزك 
ضحكة. بسخريه _ جوزي ههههههههه  تؤ تؤ انا بقيت خاينه اني بقيت حامل ههههههه  بجد مش مصدقة بقيت خاينه  اهوه راح 
حاول يهديني 
_  طاب  ممكن تفهميني 
ضحكة _  يعني  مثلا انت هتختلف عن الرجاله كلكم واحد 
ابتسم و بانت غمزاته _  لا مش كلهم  في أنواع كتير بس المشهور اللي وح*ش لأنه ديما مفض*وح. ولا ايه. 
_ عندك حق  
_ ها طيب هتحكياي ولا لاء 
_ هحكيلك 
_انا متجاوزة واحد بقالنا خمس سنين  و كنا بنحب بعض قبل بأربع سنين   بس اللي اكتشفناه بعد الجواز انو هو مش بيخلف. بس ممكن بعد محولات للعلاج  ينفع  و جه اليوم اللي ابق  حامل  فيه اليوم ده  قولتها وانا بعيط. 
كان المفروض يبقا احلى  يوم كنت جايه مبسوطة كان معايا تحليل انو خلاص ممكن يخلف و كمان تحليل الحمل  كنت هوريه كل حاجه  بس هو أول حاجه عمله  ضربني قلم  و اتهمني اني. خونته و كمان اني بذله   حرام بجد بعد ده كله يعمل كده حرام عليه اوي 
ابتسم ابتسامه بسيطة  بصتله  بصت استغراب ازاي انا بتكلم كده و هو بيبتسم 
_احم متبصليش كده  بس انا بتوقع انو ده احلى  يوم ليكي  يعني يا ستي  مثلا   أن انتي اكتشفت انو ممكن في أي وقت يخسرك ولا هيهمه هو مستناش اي تبرير و ده دليل انو ميستهلكش ابدا انتي استنيتي وصبرتي رغم أنه عقيم بس هو مجرد حاجه اتخلا عنك  و عن الولد فربنا رزقك  و بعد أي حاجه تربطك بيه  و لازم تحمدي ربك بقا 
_ تصدق انك عند حق انا لازم افرح ربنا بعدني عن ايه حاجه  تخصه 
_ طاب ايه مش ناويه تخرجي من المستشفى بقا 
_  بعد كل ده  انت معرفتش انو انا مش معايا مكان ارحله 
_ اه طبعا عارف. ما انتي هتيجي عندي 
_ايه 
يتبع…..
لقراءة الجزء الرابع : اضغط هنا
لقراءة باقي أجزاء الاسكريبت : اضغط هنا

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!