Uncategorized

رواية ملاك الفارس الفصل الخامس 5 بقلم مريم حسني

  رواية ملاك الفارس الفصل الخامس 5 بقلم مريم حسني

رواية ملاك الفارس الفصل الخامس 5 بقلم مريم حسني

رواية ملاك الفارس الفصل الخامس 5 بقلم مريم حسني

ياسمين بعياط وصريخ وهي بتضرب فيه ابعد عني ابعد عني يا عمر بكرهك بكرهك ابعد عني
عمر حاول يكتفها اهدي اهدي يا ياسمين اهدي بس واسمعيني
ياسمين بكرهك بكرهك اوي
عمر طيب ماشي بس اهدي اهدي بقي عشان متعصبش زي امبارح
ياسمين بعياط اكتر تسكت اسكت ياخي مش عاوزه اسمعك هو انت اشترتني ها انا عبده عندك وانا معرفش مش كفاية خطفني من وانا عندي ١٣ سنة ومقعدني معاك وبشوفش اي حد وامي هي الحاجة الوحيدة اللي كانت مصبراني علي القرف ده كنت كل شويه تقولي بكره هوديكي عندها بكره تشوفيها وانت اييييه ايه يا اخي حرام عليك والله انا فعلا تعبت والله بكرهك وهفضل اكرهك لحد ماموت
عمر ضربها بالقلم ومسكها من شعرها انتي اتجننتي خالص اتلمي يا ياسمين وخلي ليلتك دي تعدي معايا فاهمه ولا افهمك انا بطريقة تانيه انتي مراتي انا متملتش حاجة غلط ده عادي جدا انا بس اللي قولت استني لما تكبر شويه فامش عاوز اسمعك صوت بقي
ياسمين بكره انت بجد بني ادم مريض ولازم تتعالج حقيقي
عمر ماشي يا حبيبتي هعديهالك عشان انتي تعبانه بس
ياسمين اخرج لو سمحت عاوزه انام
عمر ابتسم باستفزاز وماله ماشي
……………..
فارس انتي قولتي ايه
ملك احم ها مقولت لا مولتش حاجة
فارس متاكده
ملك اه اه متاكده
فارس طيب هعدلك دلوقتي وتمسكي فيا عشان متقوعيش ماشي
ملك ماشي و لفها وره عل الحصان
ملك حضنته احم انا كده ماسكه كويس
فارس اه تمام وابتدي يجري الحصان باقصي سرعه وملك كل ما الحصان يجري اكتر كل ما هي تحضن فارس اقوي
…………..
سلمي بدموع مريض كانسر ازاي طب مش بتتعالج ليه
محمد انا في مرحله متاخره مفيهاش علاج سلمي كل اللي بطلبه منك انك تكوني جنبي في الفترة اللي بقيالي دي الحاجة اللي هتخليني مبسوط وهتحسسني اني عايش
سلمي بس انا معرفكش وزي ما قولتلك اهلي م ممكن يوقفوا اني اكلمك انت متعرفش اخواتي صعبين ازاي
محمد مش هطلب منك اكتر من انك تبقي تتمني عليا ولو حتي بالتليفون انا خايف اموت لوحدي ومحدش يحس بيا
سلمي بتفكر
محمد سلمي ارجوكي اعتبري نفسك بتعملي حاجه خير
سلمي طيب خلاص ماشي موافقه
محمد ابتسم بخبث عمري ماهنساليك الجميل ده قصدي اللي باقي من عمري
…………….
فارس خلص لف بالحصان ونزل من عليه
فارس يلا هاتي ايدك يا ملك عشان انزلك
ملك مدت ايدها له بس وقعت في حضنه
ملك احم شكرا
فارس علي ايه ها هتشوفي الرمايه ولا خلاص كده
ملك لا انا تعبت وعاوزه اروح
فارس ماشي يلا تعالي اروحك
ملك برقه فارس ميرسي بجد عل اليوم ده انا اتبسط جدا
فارس احم العفو علي ايه يلا
ملك تمام هغير هدومي بس
فارس تمام يلا
ودخلت ملك تغير
فارس راح لاصحابه
فارس ازيكوا يا جماعة
احمد ايه ياعم فارس جيت كده وعديت علينا ولا كاننا موجودينو
ياسر و ايه القمر اللي انت داخل معها دي
يوسف اه دي حتت صاروخ اوعي
فارس بغضب اتلم يالا انت وهو انت ا اتجننتوا ولا ايه دي بنت عمي فاتلموا عنيكوا كده احسن لكوا
ياسر بحرج احنا مكناش نقصد يا فارس
يوسف معلش يا فارس احنا اسفين
فارس انا ماشي
احمد خلاص يا فارس احنا اسفين بجد
ملك جت فارس مش يلا
فارس شدها من درعها بعصبية يلا واخدها نحيه العربية
ملك اه فارس في ايه
فارس بزعيق انا لا كنت عاوز اخد حد معايا ولا انا اصلا بطيقك هتعمليلي مشاكل كمان مع صحابي
ملك دمعت انا اسفه لو عملتلك مشاكل
فارس دور العربية وطلع وملك اول ما وصلوا طلعت جري علي اوضتها ومخرجتش منها خالص ولا حتي عشان الاكل ومنزلتش غير بليل خالص نزلت الجنينه
…………..
ياسمين انا مش هستني هنا هو لسه ماشي وانا لازم اهرب باي شكل وراحت تحاول تفتح الباب ولسه هتخرج لقت عمر بيفتح الباب هو كمان
عمر بصلها بشر بتحولي تفتحي الباب ليه يا ياسمين
…………..
سلمي الو ازيك انت كويس
محمد بقيت كويس بس لما سمعت صوت وحشتيني
سلمي وبعدين قولنا ايه مش هتقول ااكلام ده
محمد صدقيني مقدرش امنع نفسي من اني اقولهولك انا بحبك اعمل ايه بس اعلقها في شوارع مصر كلها ولا اعمل ايه بس
سلمي ابتسمت بفرحة وخجل في نفس الوقت
……………
ملك كانت قاعده بتعيط لقت حد حظ ايده علي ضهرها بتلف بتلقيه عمها شكري
ملك في حاجه يا انكل
شكري قرب منها بابتسامة شر وخبث لحد ما بقي قدمها بالضبط وحشتيني يا روح انكل بشوفك
ملك بتوتر وبتحاول تبعد ها
شكري قرب يبوسها
فارس بصدمة بابا بتعمل ايه
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!