Uncategorized

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حنان احمد

           رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حنان احمد

زين بصدمه لقاها فاقده الوعي طلع التليفون زي المجنون ويرن علي الدكتور 
الدكتور جاي بسرعه وقفل 
ونده عليهم كلهم 
محمد اتصدم لما شاف بنته كده 
جه الدكتور وكشف 
الدكتور يا جماعه الجرح كبير اوي وقولت مش هتستحمله وهتتعب عشان هي ضعيفه عايزه اهتمام كبير اوي 
زين ماشي يا دكتور 
الدكتور نده الممرضه ادتها حقنه فوقتها 
فرح بتعب في اي 
زين انتي كويسه 
فرح الحمدلله
محمد ماليك يا بنتي في اي 
فرح كويسه يا حبيبي مفيش حاجه 
محمد طب الحمدلله وقعد وحط أيده علي دماغه 
فرح خلاص بقا يا بابا يا حبيبي كويسه اهو 
محمد ماشي يا حبيبتي ارتاحي شويه 
فرح حاضر 
خدهم زين كلهم نزلهم وبعد شويه طلع باكل 
زين فرح فرح 
فرح نعم 
زين قومي 
فرح اي عايزه انام 
زين بصي 
فرح بتفتح بتشم ريحه بيتزا 
فرح الله بيتزا 
زين طب قومي 
فرح قومت اهو 
زين عايزك تأكلي لتنين دول 
فرح ده كتير لو خلصت وحده يبقا حلو 
زين طب لو عشان خاطري 
فرح حاضر وبدأت تاكل وزين قاعد جمبها 
بعد شويه فرح مش قادره هات مياه 
زين خدي خدي 
فرح الحمدلله كنت جعانه 
زين نعم يعني جعانه ومقولتيش وبدأ يتعصب عليها جامد 
فرح خلاص يا زين في اي 
زين في انك تعبانه ومفروض جعانه تقوالي برحتك يا فرح وقعد مخنوق مش طايق حد 
فرح طب خلاص اخر مره 
زين مش بيرد 
فرح بابا 
زين بصلها 
فرح وحيات زين خلاص بقا 
زين ماشي يا فرح أداها العلاج ونامت 
بعد 4 ساعات زين فرح قومي فرح 
فرح اممم 
زين قومي 
فرح حاضر وبدأ زين يقومها 
زين صباح العسل 
فرح بضحك قوم مساء العسل ????
زين وحشتيني طيب 
فرح وهي بتقرب منه وحشتني اكتر 
زين بجد ????
فرح اه والله????????????
زين مصدقك ????????
وبيتكلموا وهما مصدومين كده وشكلهم يضحك 
زين ياله كوالي معايا 
فرح مش قادره 
زين طيب خلاص مش هاكل حاجه 
فرح بدأت تاكل 
زين ايوه كده وبدأ ياكل معاها 
بعد شويه 
زين حبيب بابا عامل اي دلوقتي 
فرح كويسه الحمدلله
زين بجد 
فرح وهي بتحضنه اه يا بابا مش انت معايا 
زين اكيد 
فرح يبقا خلاص كويسه وزي الفل
زين طب الحمدلله يا حبيبتي وقبلها قبله خفيفه 
زين عايزه اي حاجه اجبهالك 
فرح لا 
زين بجد 
فرح اه 
زين سرح شويه 
فرح اه صح قولت انك عايز تقوالي حاجه 
زين اه صح فكرتيني 
فرح قول 
زين العربيه اللي باظت الشركه هتديني وحده غيره 
فرح وهي مبسوطه بجد بجد 
زين بجد بجد 
فرح الحمدلله يارب لولولولولولولولي
زين مجنونه????
فرح بس بحبك ????????✌️
زين بتعملي زي يعني 
فرح اه 
زين ماشي 
دق دق دق 
زين مين 
انا عمك يا زين 
بيفتح الباب اتفضل يا عمي 
محمد عامله اي دلوقتي يا فرح 
فرح بابا حبيبي تعاله راح قعد جمبها 
محمد عامله اي 
فرح كويس الحمدلله 
زين متقلقش يا عمي فعيني 
محمد عارف يا حبيبي 
فرح انت عامل اي يا بابا 
محمد كويس الحمدلله 
زين قومي بقا يا ست فرح عشان نروح نقدم الجامعه
محمد لا لا انا اللي هروح بكره اقدملها 
زين متتعبش نفسك يا عمي 
محمد لو متعبتش لي بنتي هتعب لي مين 
فرح حضنته متحرمش منك ابدا 
محمد ولا منك يا حبيبتي ارتاحي ياله ونزل 
فرح زين زين 
زين اي 
فرح عايزه اعمل مسك 
زين نعم 
فرح اه واعملك معايا ونتلحوس سواء ونتصور 
زين امم لعب يعني 
فرح اموت فيك وانت فاهمني ????
زين امم افكر 
فرح انت لسه هتفكر خد هنا 
زين وهو بيقرب نعم 
فرح اي لا مش قصدي قصدي يعني يعني وبدأت تتوتر 
زين اهدي اهدي 
فرح حاضر بس قوم هات الحاجه انا حطاها هنا 
زين ماشي وبدأ يجيب الحاجه 
فرح تعاله احطلك 
زين لا 
فرح ????
زين خلاص خلاص لحوسي برحتك 
فرح اشي وبدات تلحوسه 
زين حاجه تاني 
فرح تعاله نتصور بقا 
وقعدوا يتصوروا مره وهما مطلعين لسانهم ومره وهي ماسكه رقبته ????
زين هتموتيني 
فرح لي بس بعد الشر 
زين خايفه عليا 
فرح احم احم اكيد
زين امم 
فرح مالك 
زين هاا 
فرح قول في اي 
زين لا لا مفيش 
فرح خلص 
زين انا مسافر 
فرح فين 
زين استراليا 
فرح نعم 
زين اه والله 
فرح لي 
زين عشان شغل 
فرح طب وانا 
زين هتفضلي هنا 
فرح وانا تعبانه كده 
زين لا لما تبقي كويسه أن شاء الله
فرح بزعل ماشي 
زين خلاص بقا 
فرح مفيش حاجه 
زين قرب منها لا في 
فرح متبعدش عني 
زين طب أجلها ولما تبقي كويسه نسافر 
فرح ماشي ياريت 
زين حاضر 
فرح حضنته جامد ونامت 
زين فضل يلعب فشعرها لحد لما نامت 
زين فرح فرح 
بيبص لقاها نامت ضحك وفضل باصصلها 
زين بحبك اوي يا فرح انتي كل حاجه عندي مش عارف ابطل تفكير فيكي حته وانا معاكي خادتي قلبي من اول نظره بقيتي دنيتي كلها نفسي احطك جوايا عشان محدش يشوفك بغير عليكي من نفسي 
بعد السرحان ده كله راح نام 
تاني يوم ..
يتبع….
لقراءة الفصل الثاني والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!