Uncategorized

رواية ملاك الفارس الفصل السادس 6 بقلم مريم حسني

   رواية ملاك الفارس الفصل السادس 6 بقلم مريم حسني

رواية ملاك الفارس الفصل السادس 6 بقلم مريم حسني

رواية ملاك الفارس الفصل السادس 6 بقلم مريم حسني

فارس بصدمة بابا انت بتعمل ايه   
شكري بارتباك وبعد عن ملك ها مفيش ملك كانت بتعيط فاكنت بسالها مالها صح يا ملوكه  
 ملك سكتت ومردتش عليها   
فارس مالك يا ملك   
ملك مفيش حاجه عن اذنكوا انا طالعه انام وسابتهم وطلعت  
شكري بتوتر طيب انا رايح انام انت كمان تصبح علي خير يا فارس  
فارس وحضرتك من اهله   
ملك دخلت اوضتها وهي خايفه جدا هي اصلا كل ما بتشوف شكري بتحسن انها قرفانه منه بس لما قربلها بالشكل ده اترعبت وضمت رجليها لصدرها وقعدت تعيط لحد مانامت  
………….  
ياسمين عاوزه امشي من هنا سيبني   
عمر مسك دراعها ولوه وراه ضهرها لا والله فعلا   
ياسمين بعياط وصوتت اه سيب دراعي هتكسه يا عمر اه سيبني عشان خاطري  
عمر ضغط اكتر علي دراعها انتي من ساعه امك ما ماتت وانتي بقيتي سايقه العوج علي الاخر ماتتعدلي معايا يا ياسمين احسنك   
ياسمين بصرخ حرام عليك دراعي هيتكسر سيبني بقي   
عمر مانا فعلا هكسرهولك لو متعدلتيش اقسم بالله يا ياسمين لو ماتلميتي لهخلي ايام سوده سمعه   
ياسمين بعياط اه اه حاضر والله  
عمر ساب دراعها وياسمين قعدت عل الارض تعيط  
عمر مسك دراعها يدلكهولها   
ياسمين عيط اكتر اه  
عمر انا اسف دراعك بيوجعك اوي   
ياسمين اه   
عمر حقك عليا اني بتعصب عليكي اليومين دول انا اسف  
 ياسمين بتعب انا عاوزه انام يا عمر  
عمر شالها حاضر يا قلبي حاضر وشالها وداها للسرير وقعد يطبطب عليها لحد مانامت  
…………  
تاني يوم 
سلمي صحيت عشان تزل تقابل محمد وكان جوها حاسه انها مبسوطه انها هتشوفه تاني طول عمرها محدش كان بيقولها انو معجب بيها يمكن عشان مبتلبس زي باقي البنات ولا بتعرف تحط ميك اب زيهم او من وجهة نظرها انها مش حلوه كفايه عشان حد يحبها وكمان اخوتها كان ايهم عامل اساسي في الموضوع ده محدش كان يقدر يجي ناحيتها ابدا عشان بيخافوا منهم المهم انها اول مره تحس انها بنت وجميله زي باقي البنات
…………..  
ملك صحيت ونزلت وقالت هتروح النادي لوحدها   
فارس راح عشان يشوفها هتنزل معه بس راح خبط علي اوضتها بس ملقاش   
نزل راح النادي هو لوحده   
بس راح لقها في مكان الرمايه لقي ياسر صاحبه واقف معها وبيهزروا فارس اتعصب جدا وراح ناحيتهم 
فارس يعضب ملك انتي بتعملي ايه هنا وجيتي لوحدك ليه اصلا
ملك سور يا فارس صحيت قبلك قولت انزل في حاجه
فارس امشي يا ياسر من هنا 
ياسر نعم 
فارس بغضب بقولك امشي ايه مسمعتش 
ياسر بصله باستغراب ومشي فارس مسك ملك من دراعها جامد انتي بتستهبلي كنتي واقفه معه ليه وبتضحكوا كده ليه ها ردي كان بيقولك ايه 
ملك فارس لو سمحت سيبني ممكن 
فارس ردي 
ملك مكنش بيقولي حاجه مفيش حاجه يا فارس عادي كان بيسال عليك وانا كنت مستنيه المدرب 
فارس بعصبية وغيره هو مش عارف ده ليه اخر مره القيكي واقفه مع حد واضح
ملك حاضر 
فارس وبعدين  مش انا اتفقت ان انا اللي هدرب 
ملك انت كنت مضايق امبارح محبتش اضايقك اكتر
فارس اسف متزعليش اني اتعصبت عليكي امبارح 
ملك عادي يا فارس ولا يهمك 
فارس طيب تسمحيلي امرنك بقي 
ملك ابتسمت اه اسمحلك 
فارس طب يلا اخدها عشان يبداوا التمرين فارس مسكها المسدس ومسك ايدها وبقت في حضنه 
فارس همس في ودنها بصي بتركزي علي  اللوحه دي ماشي تركزي اوي 
ملك وهي بصاله اها 
فارس واتعدي ايدك كده وتكزي عل اللوحه 
ملك لسه بصاله ونفسهم قريب اوي من بعض ها 
فارس قرب منها وباسها برقه 
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد