Uncategorized

رواية لماذا أنا الفصل السادس 6 بقلم ميرا أبو الخير

 رواية لماذا أنا الفصل السادس 6 بقلم ميرا أبو الخير 
رواية لماذا أنا الفصل السادس 6 بقلم ميرا أبو الخير 

رواية لماذا أنا الفصل السادس 6 بقلم ميرا أبو الخير 

امير قطع هدومها خالص اصبحت عا*رية امامه وانقض عليها ولم يسمع صراخها كانه جامح يبحث عن فريسته ليصب غضبه عليها. 
امير بصدمه من منظز الد*ماء:  ا انتي بنت ????????. 
ميرا مش استحملت فقدت الواعي امير بيحاول يفوقها ومفيش اي رد فعل منها والد*م بيزيد اكتر اتخض شالها ولابسها اسدال واخدها علي المستشفى والدكتورة اخدتها . 
امير ببرود للدكتورة:  ماتت ولا لسه. 
الدكتورة بصدمه:  لازم نعمل محضر البنت اتعرضت لحا*لة اغتصا*ب في منتهي الو*حشيه وسنها صغير لازم نبلغ. 
امير ببرود:  خلصتي غوري في داهيه دي مراتي وانا عريس جديد ولا تحبي تتشالي من الر*قابة. 
الدكتورة بخوف:  لا اتفضل هي شويه وتفوق ومش ينفع حد يقرب منها لمدة اسبوع علي الاقل . 
امير مشي ببرود  وبلا مبالاة وداخل لاقها نايمه تامل وشها شوية:امم  اسبوع لا انتي بصراحه عاجبتيني وداخلتي عريني خلاص قال اسبوع قال اما نشوف. 
وشالها من علي الاجهزة واخدها والممرضه بتحاول تمنعه فشلت اخدها غصب ورواح. 
بقلم ميرا ابوالخير 
//////////////////////////.
رحمه بتجري و طخخخخخ
سعيد بخبث:  باي باي يا هه مراتي المطيعه. 
رحمه بقت غر*قانة في د*مها وهو ابتسم بخبث ومشي. 
رحمه بالم ابنها كان مستخبي طلع يجري عليها:  ماما والنبي لا والنبي بابا سبنا وانتي لا والنبي ابوس ايدك ملناش غيرك. 
رحمه بصوت متقطع:  خ خد ب بالك م من اختك ح حافظ عليها انتم مش ليكم غ غير بعض. 
دوحه ببكاء مريب:  لااااا اميي والنبي ابوس ايدك انتي حياتنا عشان خاطري مش تسبينا مااااااامااااااا. 
( مهما يحصل الام هي النبض). 
رحمه:  ا اهرب ب بسرعة و ا احمي اخ اختك من جوزها ا امير ك كان  جوز رانيا وهما….. 
دوحه بصويت وصوت عالي:  اممممييييييييييييييييي. 
دوحه سمع صوت رجل جايه ناحيه قام يبص لاقي سعيد ومعه حد وشه مش واضح طلع يجري ويهرب. 
سعيد بخوف:  الواد شافني هاتوه. 
الشخص:  متخفش هيروح لاخته ونخلص منهم سوا. 
سعيد بقلق:  بس. 
الشخص:  يلا وبطل راغي ورجالته هيجبوهم. 
بقلم ميرا ابوالخير 
////////////////////////////.
ميرا بتفوق بتلاقي امير بيدخن وعاري الصدر امامها بتفتكر يلي حصل بتعيط وتحط ايديها علي وشها. 
امير ببرود:  خلصي وصلة العياط دي عشان مش فايق. 
ميرا مسحت دموعها امير استغرب وقامت وبتفتح باب الاوضه:  رايحه فين. 
ميرا بابتسامة:  هشرب. 
امير هيتجنن اتوقع عكس كده ازاي:  احم انت مش موجوعه ولا مكسورة. 
ميرا باحراج:  عن اذنك دا حق حضرتك. 
امير شد في شعره وهي نزلت تحت. 
قاعد علي الكرسي بيفكر في كلام عز وليه قال كده. 
ميرا نازلة حد راش في وشها حاجه. 
امير قام لابس وسمع صوت تكسير مش خد في باله وخد مفاتيح عربيته ومشي. 
راح مكانه المفضل اليلي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
//////////////////////////.
دوحه بيجري وبيخبط في حد. 
دوحه بصدمه:  ا انت ولسه هيهرب مسكه. 
الشخص:  اي يا صغير دا لسه هنلعب. 
بقلم ميرا ابوالخير 
/////////////////////////////////.
في المكان اليلي. 
بنت بدلع:  اي يا قمر قاعد لوحدك ليه. 
امير بخبث:  وانتي عايزة ايه. 
البنت بضحكه مسخر*ه: هيهيهي عندك ولا عندي. 
امير للحظه شاف ميرا ابتسم وبعدين رجع للبنت تاني:  لا طبعا عندي وقدم مراتي كمان. 
( انا ك ميرا انبهرت من الواد امير ده ????) 
البنت بصدمه:  انت متجوز. 
امير ببرود:  ودا يخصك في ايه المهم الفلوس. 
البنت:  اوكي يلا. 
بقلم ميرا ابوالخير 
////////////////////////////.
في مكان ما. 
عز بيفوق ميرا:  ما تصحي يا بت انتي. 
ميرا بخضه:  ا انت. 
عز بخبث:  نورتيني يا مزة. 
ميرا بصدمه وبترجع لورا:  انت عايز مني ايه وليه جايبني هنا. 
عز قام وشمر كمه:  بصي الكاميرا دي هنتصور بيها دلوقتي واحنا بنلعب عريس وعروسه… وغمز ليها. 
ميرا بصدمه:  انت مجنون بتقول ايه. 
عز قلع القميص خالص و قر*ب عليها وهي بتحاول تقوم شدها ليه وقطع الدريس بتاعتها و………..
يتبع ……
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد