Uncategorized

رواية طفلة الأسد الفصل السابع 7 بقلم حنين أحمد

      رواية طفلة الأسد الفصل السابع 7 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الفصل السابع 7 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الفصل السابع 7 بقلم حنين أحمد

-اسد: قولتلك دة الجناح بتاعك… ولسه هيقرب… وفجأه
-تن تن تن
-اسد بغيظ: الو يحسام الزفت
-حسام بضحك: شكلي جيت في وقت مش مناسبب احم احم
-ملك بخفوت: الهي تنستر يحسام والله…… هو متبت فيااا كدهه لي احم احم اوعي ايدك ي ابيه عيب
-اسد بخفوت:هششش….وكمل لحسام ها يحسام كنت عايز اي
-حسام:امجد الاسيوطي هرب
-اسد بغضب:ازاي دة…عايزك تراقب بيته وشركاتهه مش عايزة يفضل برة كتير
-حسام:تمام…….روح كمل الي بتعمله
-ملك برتباك:احم احم
-اسد بخبث ومشاكسه:من نحيت هكمل ف هكمل اقفل بقاا….وقفل
-ملك برتباك:ابيه انا انا هروح البس بقاا ابعد عشان خاطري
-اسد وهو بيبعد:مقدرش ارفض بعد عشانن خاطري دي روحي البسي وتعالي ننام يلا
-ملك بردح:نعم……..بقلم حنين احمد
-اسد وهو بيقرب بخبث:اي مش عاجبكك يملوكتي تحبي اشيلك
-ملك برتباك:لا لا خلاص خلاص ابعد….ودخلت الحمام بسرعه
“في الحمام” بعد ساعه..
-ملك لنفسها:انا هنام جمب قليل الادب دة لا لا انا مش نايمهه
-اسد:الحلوة هتنام في الحمام ولا حاجه
-ملك برتباك:احم احم مش نايمهه انا هبات في الحمام
-اسد:اطلعي يملك احسلك هتنامي في الحمام لي مفيش سراير
-ملك:مش عايزة انام جمبكك انا انا هنام في البانيو
-اسد بمشاكسه وضحك:طب افتحيي وهنام جمبك في البانيو
-ملك برتباك وغضب:ابيه لو سمحت انا هنام هناا لوحدي
-اسد:ابيه…اعمل فيكي اي…..وفي اقل من ثانياا كان باب الحمام مفتوح بضربه واحدةة
-ملك بفزع:احيييه كسرت الباب….مش نايمه جمبكك بردو…..بقلم حنين أحمد
-اسد وهو بيشلهاا:بطلي دلع يملك ولا ننام
-ملك برتباك:نزلني ي ابيه لو سمحت….يووة بقاا
-اسد حطهاا علي السرير:ناميي يملك احسلك…ولسه بيقعد علي السرير
-ملك بفزع وصريخ:انت هتعمل اي رايح فين
-اسد بضحك:بيقولو ان دة سريري علفكرة….وفجأه شدهاا لحضنه وكمل وانتي كمان هتنامي في حضني
-ملك وهي بتحاول تطلع من حضنه:اي دة احييه مش هنام انا في حضنك بعدين عيب كدهه ي ابيه
-اسد:يقلب ابيه وبعدين انتي مراتيي ونامي بقاا بدل م…وقاطعته
-ملك بغضب طفولي:لا لا هنام اهو
-اسد بضحك:شطورة يملوكتيي
-ملك بخفوت وغضب:قليل ادب والله اه مهو كل يوم مع واحدة شكل
-اسد بخبث ومشاكسه:احم حاسك بتقولي حاجه يملوكتي
-ملك برتباك:تؤ تؤ محصلش….ملك نامت اساسا
-اسد بضحك:احم ماشي…وناموا بعد محولات ملك الكتيرة انهاا تخرج من حضنه…بقلم حنين احمد
“عند سلمي”في شات علي الواتساب…
-حسام:سلمي ازيك
-سلمي ردت:بخير يحسام الحمدلله
-حسام برتباك:عامله ايه دلوقتي
– سلمي ردت بضحك:الاجابه الاولي مقتنعتش بيهاا ولا اي انا الحمدلله بخير
-حسام برتباك:احم دايما يارب تكوني بخير
-سلمي ردت:ربناا يخليك انا وانت يارب
-حسام:سلمي ممكن اسالك سوال
-سلمي ردت:اكيد اتفضل
-حسام برتباك:لسه بتحبي امجد
-سلمي ردت:امجد دة واحد مقرف وانا بكرة
-حسام بفرحه:ربنا يعوضك بالاحسن منه
-سلمي ردت:تسلملي يارب ونفرح بيك بقاا
-حسام برتباك:انشاء الله قريب
-سلمي ردت:طب انا هنام بقاا الوقت اتاخر تصبح علي خير….بقلم حنين احمد
-حسام:وانتي من اهل الخير باي….وقفل
“في مكان تاني”
-امجد بغيظ:والله لهوريه ازاي امجد الاسيوطي يدخل السجن
-يارا:الحمدلله يحبيبي انك عرفت تهرب…بس انا خايفه البوليس يعرف مكانك
-امجد بخبث:لا متخافيش….بس انا لازم افكر في حاجه تهد اسد المنشاوي
-يارا بخبث:اكييد يحبيبي…وكملت بوقاحه بس انت لازم تريح شويه بقا
“طلع الصبح في قصر المنشاوي”في جناح اسد تحديداا
-اسد فتح عينه بنعاس:ملاك نايم ينااس…احم احم ملوكتي قومي عشاان هتيجي معايا الشركهه
-ملك فتحت عنيهاا بنعااس:سيبيني يماما انام بقاا
-اسد بضحك وغيظ:قومي ي ملوكتي….بتفكري في طنط وانتي نايمه لي هاا انا بس الي تفكري فياا
-ملك بفزع:احم احم صباح الخير ي ابيه
-اسد بحب:صباح الخير يقلب ابيه من جووة…يلا قومي عشان هتيجي معايا الشركهه
-ملك بغضب:لا مش رايحهه معاك روح لوحدك
-اسد بمشاكسه:خلاص يملوكتي منروحش الشركهه ونفضل في الجناح”وغمزلهاا”
-ملك بفزع وارتباك:احم احم يلا بيناا هنتاخر علي الشركهه
-اسد بضحك:احم طيب يلا هدخل اخد شاور متتفضلي معاياا
-ملك برتباك:يقليل الادب اتفضل يلا
-اسد وهو بيرفع ايدة الي ملك مسكاهاا طول اليل:اقوم ازاي طيب شكلكمش عايزاني اقوم
-ملك انتبهت لايدهاا وشالتهاا:احم احم قوم يلا…..بقلم حنين أحمد
-اسد بضحك:ماشي يملوكتي…وقام
-ملك لنفسها برتباك:احم لا اكيد هو الي مسك ايدي وانا نايمه الشرير دة
“في الصالون”
-هبه:اومال ملك فين مش في الجناح بتاعهاا
-سليمان:في جناح اسد
-مايا بشهقه:ج…جناح اسد ازاي
-سليمان:علي ما اعتقد انهاا مراته
-هبه برتباك:احم لا يحج مايا بتهزر بس
-مايا بهمس:سامعه يمامي جناح اسد الي محدش بيدخله المفعوصه دي دخلته
-هبه بنفس الهمس:مش عارفه يحبيبتي….اسكتي اسكتي اسد نازل يخرابي هو ماله بيضحك كدهه لي
-مايا بغيظ:غمازاته بقت بتبان كتير الايام دي
-اسد ببتسامه:صباح الفل
-مايا بشهقه:ففل!لا لا البت دي عملت فيه اي…..بقلم حنين أحمد
-اسد:مالكم في اي يلا عشانن الفطار
-هبه:مالك….احم احم قصدي يلا يحبيبي
“في جناح سلمي”
-تن تن تن
-سلمي:الو
-حسام:صباح الخير والمقصود بالخير وجودك في حياتي
-سلمي بكسوف:احم صباح النور
-حسام بتسرع:بصي بقاا يبت انتي انا بحبك من زمان وانهاردة هكلم الواد اخوكي دة عشانن نتجوز بدل ما اخطفك والله….وقفل السكه
-سلمي بفزع وضحك:طب قفل في وشي لي المجنون….اما انزل افطر
“علي السفرة”
-سليمان:احم احم غمازاتك حلوة ي اسد والله
-اسد بضحك:ربناا يخليك يجدو…وقاطعهم نزول ملك وسلمي مع بعض
-ملك ببتسامه:صباح العسل يجدو
-اسد بغيظ:احم احم
-سليمان:صباح الخير يملوكه
-سلمي:صباح الخير ي اسد…..صباح الخير يجدو…بقلم حنين أحمد
-سليمان:صباح الف يحبيبت جدو
-اسد ببتسامه:صباح الورد يحبيبتي يلا اقعدو عشان نفطر…..ملوكتي رايحه فين
-ملك برتباك:هقعد جمبك اهو
-اسد بوقاحه ومشاكسه:كان زمان جمبي دة دلوقتي تعالي علي رجلي….وشدها وقعدها علي رجله
-ملك بكسوف:يخربيتك…احم احم
-تن تن تن
-اسد:الو ي حسام
-سلمي بكسوف:احم احم
-حسام:بقولك اي يعم انت تيجي بسرعه عايزك في موضوع
-اسد:موضوع اي متقول يبني
-سلمي:احم احم
-ملك:عايزة ميه يسلمي يحبيبتي…..بقلم حنين أحمد
-سلمي:لا يحبيبتي تسلميلي
-حسام:يعم اما تيجي بقا….وقفل السكه بردو
-اسد بفزع:قفل في وشي
-سلمي بضحك:متعود شكله…احم احم
-ملك بضحك:احم إحم الحمدلله
-اسد:يلا املوكتيي
-سلمي:اي دة رايحين فين
-ملك بغضب وخفوت:احم ساحبني معاه علي الشركهه
-اسد بخبث وضحك:بتقولي حاجه يملوكتي
-ملك بسرعه:احم احم تؤ محصلش….متيجي معانا يسلمي
-سلمي بفرحه:اشطاا يلا بيناا
-ملك بخبث:متيجي معانا يماياا انا وقرة عيني وسلمي
-اسد بفزع:قرة عيني!
-سلمي بضحك مكتوم:احم احم
-مايا بغيظ:لا معلش عندي معاد مع دكتور المرار هشيلهاا خالص
-ملك بخبث:الف سلامه يروحي….يلا ي قرة عيني…يلا يسلمي…سلام يجدو…سلام يعمتو
-اسد بصدمه:احم احم قرة عينك…..بقلم حنين احمد
-ملك بخفوت:دة مصدق بقاا….احم يلا بيناا هنتاخر….وركبوا العربيه
“في شركه المنشاوي”
-اسد:تعالي يملوكتي…ومسك اديهاا
-ملك بغضب طفولي:مالهم متنحين لي دول
-اسد بمشاكسه:من جمالك….وكمل بجدية كل واحد علي شغله في اي
-ملك بضحك:احم احم خافوا????
-سلمي بضحك:اومال يبنتي دي اسد المنشاوي
-حسام ببتسامه:اهلا ي سلمي
-سلمي بهمس:اهلا اي دة لسه قافل في وشي من شويه…وكملت الحمدلله
-ملك بمشاكسه:حاسه اننا مش موجودين
-حسام بحرج:احم اهلا اهلا منورين والله
-اسد بضحك:اي يبني واحنا جاينين نزورك في بيتكم
-حسام:احم مش عارف تعالي بقا عايزك في موضوع
-اسد:تمام…مش هتاخر املوكتي
“في المكتب”
-اسد:متخلص يبني عايزني في اي
-حسام برتباك:انا طالب ايد سلمي انا بحبهاا
-اسد بغضب:انت مجنون……وفجأه….
يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

‫5 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!