Uncategorized

رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والثلاثون 31 ندى حمادة

       رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والثلاثون 31 ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والثلاثون 31 ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الحادي والثلاثون 31 ندى حمادة

ادم بيحاول يخلي ندى تهدأ وبالفعل نجح انها تكون بخير وتبدأ تنسى الزعل 
……
طبعا احمد وفاطمة العلاقه بينهم بتطور جدا واحمد بدا يحب فاطمه وكذلك فاطمه بدات تحس بشعور غريب نحيت احمد 
…..
فالشركة كان ادم عند ندى فالمكتب بيخلصو شغل 
ادم ندى انا لازم امشي الصعيد 
ندى لي في اي 
ادم بابا تعبان شويه ولازم اروح اشوفو
ندى طيب هاجي معاك 
ادم لا عشان تخلي بالك من مامتك واخواتك وكمان الشركه مينفعش نمشي احنا الاتنين 
ندى طيب طمني عليه هتاخر 
ادم ممكن اعد كام يوم اطمن عليهم وبعدين هاجي ان شاء الله
ندى ماشي هتروح ايمته
ادم بعد ساعه ان شاء الله 
ندى طيب تطمني عليك وعلي بابا 
ادم حاضر ي حبيبتي
…….
ادم سافر الصعيد 
ندى قاعده فالمكتب لقيت موبايلها بيرن برقم غريب
الو مين 
شريف حببتي قلبي الا وحشاني
ندى مش معقول عمو شريف وحشتني اوي بجد انا زعلانه منك اوي اي كل الغيبه دي وسيبني كده 
شريف ي قلبي ولله غصب عني عشان انتي عارفه ان مراتي جابت بيبي وكان لازم اسافر 
ندى الف مبروك ي قلبي ها جابت اي 
شريف جابت لين ي حبيبتي
ندى بفرحه الف مليون مبروك ي قلبي
شريف ان شاء الله ي حبيبتي كلها كام يوم وارجع 
ندى بفرحه ياريت بجد عشان وحشتني اوي
شريف وانتي كمان ي روحي هبقى أكلمك تاني ي حبيبتي محتاجه حاجه 
ندى بفرحه لا ي حبيبي سلامتك 
شريف مع السلامه ي قمري
ندى مع السلامه
……
فالبيت 
عائشه تعالى ي مالك افطر بقى حرام عليك
مالك باس دماغها ي روح قلبي ولله مش قادر وبعدين عندي كليه بقى ومتأخر 
عائشه ربنا يوفقك ي حبيبي انا عارفه انك خايف عشان اول سنه ليك فالكليه 
مالك باس ايديها ونبي بحبك ي ماما وانتي قمر كده وحاسه بيا بس ادعيلي ي حبيبتي عشان كليه هندسه مش سهله 
عائشه عارفه ي حبيبي ولله ربنا يعينك 
مالك يارب 
عائشه محتاج اي فلوس 
مالك لا ي امي ندى مش مخليني محتاج اي حاجه ي حبيبتي ادعيلي بس 
عائشه بدعيلي ي حبيبي ولله عارف ندى دي بجد طيبه اوي ربنا يوفقها يارب 
مالك يارب ي حبيبتي
عائشه وانتي ي ملك يلا افطري عشان تروحي المدرسه ي حبيبتي
ملك حاضر ي مامي 
……
فالشركة ندى يلا ي فاطمه نروح نتغدا انا جعانه جدا وتعبانه جدا ادم سافر الصعيد وساب الشغل عليا????
فاطمه بضحك معلش ي حبيبتي
ندى بخبث الله صحيح متعرفيش حاجه عن الظابط احمد 
فاطمه بتوتر لا اعرف اي يعني وانا مالي ومالو 
ندى كده أصلي كنت عايزه اشكرو شخص محترم وجدع جدا وخدوم ودمو خفيف وشكلوا بتاع بنات 
فاطمه اي بتاع بنات لي 
ندى وانتي مالك اتخضيتي كده 
فاطمه لا متخضيتش بس انتي بتقولي عليه محترم 
ندى اه بس الله واعلم 
فاطمه ندى لو تعرفي حاجه قوليلي 
ندى لي 
فاطمه يووووووه انتي غلسه اوي ي ندى غلسه اوي 
ندى بضحك اه في اي بقى 
فاطمه ولله شكلي وقعت 
ندى بضحك باين عليك اوي ????
ندى يلا نروح نتغده يلا 
فاطمه يلا ي اختى يلا روحي 
فالمطعم ندى وفاطمه بيتغدو  ندى تليفونها رن 
ندى الو مين 
الشخص الحقي  مالك اخوكي حصل معاه مشكله كبيرة اوي 
ندى بخضه آيه في اي مالك مالو 
الشخص معرفش هو فالعنوان ده ……
ندى طيب جايه حالا
فاطمه في اي 
ندى قامت بسرعه مش عارفه بس مالك في حاجه انا رايحه حالا 
فاطمه طيب انا جايه معاكي 
ندى لا روحي الشركه انتي عشان ادم مش موجود
فاطمه طيب ابقى طمنيني
ندى حاضر وجريت ندى ساقت العربيه بأقصى سرعه 
وصلت ندى المكان 
وكانت عمارة مهجوره وطلعت الدور الرابع ندى خبطت علي الباب 
حد فتح وشدها جوه 
ندى بخضه انتو مين وفي اي فين مالك 
الشخص رفع المسدس في وش ندى اسكتي خالص 
ندى بخوف حاضر بس فين مالك 
جه شخص من وراها وحط مخدر علي انفها 
غابت ندى عن الوعي 
……فالشركة فاطمه قلقانه أوي مش عارفه تعمل اي
رنت علي احمد 
احمد بفرحه معقول انتي الا بترني كده 
فاطمه بتوتر احمد أرجوك إسمعني 
احمد في اي مالك 
ندى ي احمد 
احمد مالها
فاطمه حصل ……
احمد آيه طيب كلمتيها 
فاطمه برن الفون مغلق 
انا خايفه اوي عليها ي احمد 
احمد طيب انا جاي حالا 
فاطمه بسرعه 
ادم لسه فالطريق بس مش مرتاح ومش مطمن ورن علي ندى الفون مغلق ادم بخوف في اي ي ندى انا خايف اوي 
……
بعد فترة بتفوق ندى 
ندى بتعب وصداع اه انا فين 
لقيت نفسها محبوسه في اوضه ورجليها مربوطه جامد وايديها 
ندى بتعب ي ربي انا فين استرها معايا يارب وعيطت ادم انت فين انا محتاجلك دلوقتي وانهارت ندى 
…..
فالشركة احمد ازاي تسبيها تروح لوحدها ي فاطمه 
فاطمه ولله هي رافضت 
احمد طيب متعرفيش فين المكان 
فاطمه لا للاسف مش عارفه
المشكله ان ادم مسافر وانا مش عارفه اعمل اي دلوقتي
احمد ان شاء الله هنلاقي حل 
فاطمه يارب 
احمد بحب متخفيش ندى هترجع اطمني
ندى حاضر 
…….
عند ادم وصل  الصعيد ونزل اطمن علي ولدو وشاف الناس وشاف اخوه الا وحشو اوي 
امجد ادم حبيبي وحشتني اوي كل ده غياب ي ادم 
ادم بحب حقك عليا ي حبيبي وحشتني ولله .
امجد وانت كمان ي اخويا 
عم ادم جابر وحشتني ي ولدي من زمان مشفتكش ي ادم 
ادم وانت كمان ي عمي طمني عليك
جابر الحمدلله ي ولدي 
ادم الحمدلله 
امجد صح فين ندى 
ادم افتكر ندى وقلق جدا بس حاول يبان طبيعي 
ادم ندى في مصر عشان الشغل واهلها مينفعش تسبيهم لوحدهم كده 
الكبير ولد ادم معاك حق ي بني هي عامله اي
ادم الحمدلله كويسه ي ابويا 
الكبير الحمدلله
الكبير خلي بالك منها ي ادم دي يتيمه وشافت كتير اوي
ادم بحب اطمن ي ابويا في عيني 
الكبير انا مطمن ي ابني 
…….
فالبيت عن عائشه 
عائشه متوترة وخايفه 
مالك جه من الكليه مالك ي حبيبتي
عائشه ندى تليفونها مغلق ومتأخر اوي وانا قلبي وجعني اوي
مالك اي متخفيش ي ماما عشان ادم سافر اكيد عندها شغل كتير
عائشه يمكن ي بني ان شاء الله شويه وتيجي 
مالك ان شاء الله ي حبيبتي
…..
عند ندى فاقت ندى بعد متكب عليها جردل مايه
ندى بخضه في اي انتو مين 
انا ي ندى 
ندى بصدمه آيه ????……..
يتبع…..
لقراءة الفصل الثاني والثلاثون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صعيدي علمني الأدب للكاتبة حنين عادل

اترك رد