Uncategorized

رواية حطمت أحصاني الفصل التاسع 9 بقلم هدير بدر

رواية حطمت أحصاني الفصل التاسع 9 بقلم هدير بدر
رواية حطمت أحصاني الفصل التاسع 9 بقلم هدير بدر

رواية حطمت أحصاني الفصل التاسع 9 بقلم هدير بدر

صقر : ازاى 
روز استغربت : ازاى ايه 
صقر : ها ولا حاجه وادي الماذون البطاقه 
تم عقد القران 
والماذون روح 
صقر : اتفضلي علي اوضتي
روز بصتله بصدمه : بس 
صقر: انا قلت كلمه اتفضلي 
روز طلعت وهي خايفه منه 
صقر اول ماطلع وراها حضنها 
روز اتصدمت بس كانت بأمان في حضنه 
صقر : انا مش مصدق نفسي انتي ادامي لا وبقيتي مراتي 
روز مستغربه من أفعاله 
صقر :انتي مش عارفاني 
روز هزيت دماغها بلا 
صقر : انا انا سيف ابن عمك 
روز وقع عليها الكلام اكنه صاعقه : اييييه ازاى 
صقر : والله العظيم انا سيف ابن عمك 
روز قربت منه وحضنته وفضلت تعيط وتمسك فيه 
صقر بادلها نفس الحضن وكانت الفرحه مش سيعاه
صقر: اهدي شششش مافيش حاجه انا جنبك وعمري ماخلى حد يلمسك ولا يقرب منك كفايه اني لاقيتك اقعدي بقا احكيلي حصل ايه بالتفصيل من يوم ماعملنا الحادثه 
روز : فضلت في حضنه وحكيتله اللي اهله عملوه 
صقر ضمها ليه : انتي بقيتي مراتي يعني ماحدش يقدر يلمسك تمام 
روز بابتسامه ومسحت دموعها بكفوف ايدها بطريقه طفوليه : عارفه انك مش هاتخلى حد يلمسني بس انت ازاى لسه عايش وايه دخلك المافيا هي دي تربيتنا دا اللي انت كنت بتعلمهولى اني ماذيش حد 
صقر : حبيبتي انا هافهمك كل حاجه بس في وقتها ماشي ياروحي وباس دماغها 
روز : ماشي 
صقر: يالا ننام 
روز : احم انام فين 
صقر : بت ماتعمليش نفسك مكسوفه دا انتي كنتي بتنامي في حضني 
روز : بس انت قايلي انتي كبرتي ماينفعشي انام تاني 
صقر : لا مانتي بقيتي مراتي بقا يالا يابت ادامي قومي غيري 
وفعلا غيرت ولبست بجامه حلوة اوي بس كان عليها ميكي ماوس 
صقر فصل من الضحك : ايه اللي لبساه دا بنت اختي يا ولاد 
روز بتذمر : قصدك ايه بقااااااااااا
صقر : مش قصدي ياستي نامي نامي 
وفعلا خدها في حضنه وناموا 
تاني يوم صقر صحي وفضل باصصلها بحب ومش مصدق انه اتجوز البت اللي حبها وهي لسه طفله
محمود روح البيت 
ناديه : لاقيت روزان 
محمود بضيق : لا لا شوفتي عمايلك وصلتنا لايه خلتيني ابص للفلوس وبس وادا اخره اللي يسمع كلامك 
ناديه : اه انا ضربتك علي ايدك مش علشان نعيش حياه مرتاحه 
محمود : اه فا تخليني اموت اخويا 
ياسمين كانت نازله علي السلم وسمعتهم شهقت 
محمود وطي في الارض 
ياسمين : موت اخوك علشان الفلوس 
ناديه : ايه يابت مالك.هو مش ناقص الا انتي وتتكلمي اطلعي علي اوضتك 
ياسمين طلعت اوضتها وفضلت تعيط هي ماكنتشي وحشه كدا بس للاسف امها مليت في قلبها الكره ناحيه روز 
فضلت تلوم نفسها وبعدين قررت تقوم تصلي وتستغفر ربها 
….
محمود: كمان بنتك عرفت 
ناديه بعصبيه : ماتعرف انا عايزه بنتي 
محمود مسكها من شعرها : ماهو كله منك ياهانم منك لله خربتي بتنا ماحنا عايشين كويس 
وسابها ودخل اوضته مش عارف يوصل لبنته ازاى 
….
ياسمين قامت صليت وعزمت انها لو شافت روز هاتعتزرلها عن كل حاجه 
وبعدين فتحت الفيس دخلت جروب ديني 
وبدأت تتعرف علي بنات 
…..
صقر : روز حبيبي اصحي يالا علشان ننزل نفطر 
روز بدأت تفتح عينها: نعم انت أيه جابك هنا وقامت مخضوضه وبعدين افتكرت اللي حصل امبارح 
روز : اسفه والله معلشي نسيت قايمه اهو
وجهزوا ولسه هاينزلوا 
صقر قرب منها : هو مش المفروض تصبحي عليا 
روز بعدم فهم : مانا صبحت 
صقر : تعالي اقولك ازاى وبعدين قرب منها 
روز سابته ونزلت جري : قليل الادب وهو نزل وراها وهو بيضحك عليها 
روز لسه هاتقعد اتصدمت
يتبع ……
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!