Uncategorized

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم حنان احمد

              رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم حنان احمد

زين عارف انك زعلانه بس في حاجه حلوه اوي هعملها 
فرح اي ده 
زين اي هشيلك 
فرح هنروح فين 
زين استني وخدها في الاوضه اللي جمبهم 
زين غمضي عينك 
فرح اهو 
زين فتحي 
فرح????
زين اي رايك 
فرح توحفه عملت كل ده امتا دي اوضته البيبي صح 
زين صح 
فرح بجد انت بتتعب اوي وبتعمل كل ده عشان تفرحني بص انا بحبك 
زين حبيب قلبي دي حاجه قليله عليكي والله وانا كمان بحبك 
تعالي اقعدي هنا وافرجك علي كل حاجه 
فرح وريني 
زين بصي يا سيتي دي اوضه البيبي بس لما يكبر شويه 
فرح اكيد 
زين بس مش هينام فحضنك انا بس 
فرح نعم ده بيبي يا زين فيها اي يعني ينام فحضني لو منمش فحضني ينام فحضن مين 
زين وانا انام فحضن مين خلاص اشوف وحده تاني 
فرح نعم نعم وحده تاني قال ومسكته من ودنه وعضته????
زين ااااااااه يا بنت العضاضه خلاص كفايا مش بتاكلي لحمه 
زينب ووقفه عماله تضحك 
فرح زوزه حبيبتي عامله اي 
زينب الحمدلله يا حبيبتي 
زين في حاجه واللي اي 
زينب لا بس عمر جاي انهارده قولت اقواليك 
زين ماشي يا حبيبتي 
فرح عايزني فرح عشان نرقص ونخربها 
زين قاعد رافع حاجبه وبصصلها اوي مستنيها تكمل كلام 
وزينب وقفه فطصانه ضحك
فرح بتضحكي عليا يا زوزه وربنا ماشي بس اهي اهي 
زين تعالي وشالها دخلها اوضتها 
فرح نقعد تحت معاهم 
زين لا 
فرح لي بقا 
زين عمر جاي متنزليش 
فرح فيها اي 
زين وبيقرب منها فيها اني بغير عليكي فهما 
فرح بخوف حاضر حاضر خلاص 
زين لما نشوف ولبس ونزل 
فرح طب ابعتلي زوزه 
زين ماشي 
زين اي يا بوي كيفك 
شاكر الحمدلله يا ولدي 
زين عمر جاي انهارده عشان يحدد معاد الفرح 
شاكر عارف يا ولدي 
زين ماشي يا بوي 
زينب ايوه يا زين بتنده عليا 
زين اطلعي لي فرح عايزاكي 
زينب حاضر وطلعت 
دق دق دق 
فرح تعالي يا زوزه 
زينب اي زوزه دي علي طول تندهيلي كده 
فرح بدلع ابت اله ???? 
زينب ماشي ياختي 
فرح تعالي البس هنا واظبطك 
زينب ماشي هجيب الحاجه واجي 
فرح بسرعه 
زينب هواء ونزلت 
فرح بقا كده يا زين مش عايزني انزل طب هنزل مع زوزه وهتشوف عقلها لو نزلتي يومك اسود
قلبها لا لا ننزل مينفعش اسيب زوزه هتتكسف 
عقلها ده هيظبطك لو نزلتي ده عصبي اوي 
قلبها اخر كلام هننزل وبس كده????
زينب جيت اهو 
زينب فرح يا فرح فرااااااااح 
فرح يا يا بنت المجنونه 
زينب بقا كده طب تعالي بقا وقعدوا يهزروا 
فرح ياله البسي عشان اعملك ميكاب سمبل كده 
زينب لا مش هينفع مش بحط الحاجات دي 
فرح بس ابت هحطلك يعني هحطلك 
زينب ماشي ياختي وبدأت تلبس 
زينب اي رايك 
فرح الدريس ده حلو اوي عليكي يا زوزه 
زينب بجد 
فرح اه والله عندي واحد زيه بس يختلف شويه 
زينب طب خلصيني ياختي عشان عمر جه تحت هو وأهله 
دق دق دق 
فرح مين 
بتبص لقيوا كريمه 
كريمه عاملين اي يا بنات 
فرح زينب الحمدلله يالي مش بتسالي خدك احمد منينا 
كريمه اعمل اي طيب اه صح مبروك يا فرح الف مبروك 
فرح الله يبارك فيكي 
فرح تعالي بس نخلص زوزه عشان تنزل 
كريمه زوزه مين ????????
زينب انا انا زوزه????????‍♀️????
كريمه بضحك اه ماشي ماشي ياله 
فرح اي ريك بقا 
زينب بتبص هو ده انا 
فرح اه يا زوزه وحش 
زينب دنا مش عارفه نفسي 
فرح عشان تعرفي بس اي خدمه ????????
زينب يخربيتك بتفصليني ياله عشان ننزل 
فرح بقا كده يا زوزه بعد مظبطك تخربي بيتي بس بعد عمر ميمشي هعضك 
زينب مش وراكي غير العض كلتي زين يا حرام.????
فرح بقا كده طب ياله وبعد الناس دي متمشي احم احم 
زينب وكريمه بضحك ياله ونزلوا 
كريمه قعدت زينب جمب عمر بمسافه كده 
بعد شويه عمر امال فين زينب 
زين ماسك نفسه من الضحك بالعافيه 
شاكر وه وه ما هي جمبك اهي يبني 
عمر بيبص ????دي زينب 
شاكر ايوه يا ولدي 
زينب عماله تضحك 
زينب عامل اي يا عمر 
عمر احم الحمدلله 
زين قام تعالوا يا جماعه نقعد ونسبهم شويه 
كلهم ماشي وقاموا 
زين بيبص ????????
لقي فرح وراه 
زين بعصبيه انا مش قولت متنزليش وعمال يزعق فيها 
محمد في اي يا ولاد بتزعقوا كده لي 
زين مفيش يا عمي وشدها من أيدها وطلعاها 
زين بعصبيه علي آخره كذه مره اقول كلام ومش بيتسمع صح 
فرح وفيها اي لما انزل 
زين بعصبيه انا مش قولتلك متنزليش 
فرح عادي يعني 
زين للاسف مش بتقدري حد وامشي بدماغ يا فرح ومتخديش راي في حاجه سلام ونزل وسابها 
فرح وفيها اي لما انزل وزعلت 
محمد اي في اي 
زين مفيش حاجه وراح قعد مع الناس 
عمر احم عامله اي 
زينب الحمدلله 
عمر بس اي القمر ده 
زينب تسلم 
عمر خلاص هتبقي معايا يا روحي 
زينب بكسوف الله يخليك 
عمر هو انا بقواليك ادعيلي بقواليك هتبقي معايا 
زينب سكتت 
عمر مبسوطه 
زينب اه 
وفضلوا يتكلموا 
خلصوا وحديدوا معاد الفرح وكله تمام 
اهل عمر تصبحوا علي خير 
شاكر وانتوا من اهلوا نورتونا والله 
ومشيوا 
احمد كريمه هستناكي في العربيه 
كريمه حاضر 
كريمه عايز حاجه يا بابا 
شاكر لا يا حبيبتي انتي كويسه احمد مزعلاك 
كريمه لا يا بابا احمد غلبان 
شاكر ماشي يا بنتي ربنا يهنيكوا 
كريمه تسلم ومشيت 
شاكر مع السلامه 
وكل واحد راح ينام 
زين فضل في المكتب مرديش يطلع 
فرح فضلت ترن عليه مش بيرد 
فرح طب وبعدين انا قلقانه عليه 
فرح اه صح ارن علي بابا 
محمد الو يا حبيبتي في حاجه واللي اي 
فرح زين فين يا بابا 
محمد مش عارفه هشوفه دلوقتي وقفل 
فرح كل ده يا بابا انا ليزم انزل وطلعت مفيش نور خالص ومش شايفه قدامها ومره وحده ????????‍♀️????????????
يتبع….
لقراءة الفصل السادس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد