Uncategorized

رواية إنتقام وعشق الفصل الثانى 2 بقلم أميرة محمود

 رواية إنتقام وعشق الفصل الثانى 2 بقلم أميرة محمود

رواية إنتقام وعشق الفصل الثانى 2 بقلم أميرة محمود

رواية إنتقام وعشق الفصل الثانى 2 بقلم أميرة محمود

تاني يوم الصبح
نرمين ،صباح الخير يا حبيبي
سليم ، صباح الجمال علي عيونك ياقمر
نرمين، بكاش
سليم ، اخس عليكي
نرمين، والله ماتزعل يا حبيبي
سليم ،انا قايم نازل رايح شغلي
نرمين، ماشي ياحبيبي في سلامه الله
،،،،،،،،،،،،،،
حد حطلها اكل او شرب
رائد، لا ياباشا
سليم ، طب أنا دخلها افتحوا الباب هاتوا ازازه ميا
رائد ، اتفضل يا باشا
سليم يخربيت جمالك ملاك نايم علي الارض وراح جايب ازازه الميا وكببها فوقها
فرح ، اعع في ايه
سليم ، قولت اصحيكي
فرح ، هو انت هتيجي كل شويه تحرق دمي وتمشي
سليم، يا تكلمي معايا بأدب يا متكلميش
فرح ، تصدق فعلا أنا غلطانه
سليم ،بسبب اعترافك بغلطتك هخليهم يجبولك فطار
فرح ، مش عايزه من وقامت واقعه مغمي عليها
سليم شالها بسرعه وطلعها غرفه في الفيلا
نرمين ،في ايه ياسليم مين دي 
سليم، مش وقته هاتلي حاجه افوقها بسرعه يا رائد
رائد ، اتفضل البرفن اهو يا سليم
سليم نيمها علي السرير وقعد يفوق فيها
رائد، دي ممكن تكون ماتت اهو خلصنا منها
سليم، لا مش عايزها تموت دي الوقت قبل مااصفي حسابي مع الكلب ابوها
رائد، طب اجيب لها دكتور
سليم ،طب كلم احمد يجي بسرعه
رائد ، ماشي 
نرمين دخلت ، مين دي يا سليم وفيها ايه انت بتجيب بنات الفيلا يا سليم اخص عليك
سليم ، انتي تعرفي عني كده
نرمين ، اومال مين دي وخليك صريح
سليم ، دي بنت اللي قتلو ابوكي وامك والسبب في اللي حصلك
نرمين، طب وجيبها هنا ليه
سليم ، هاخد بطارهم
نرمين ، لا ده انت اتجننت بجد هتقتل بنت خد حقك من الراجل مش من البنت وحرام دي ذنبها ايه 
سليم بزعييق ، ذنبها أنها بنته
نرمين ، ترضي حد يعمل فيا كده
سليم ، ارضي لو انا ظلمت وسرقت وقتلت
رائد ، الدكتور احمد وصل
سليم ، دخله
احمد ، سلام عليكم خير ياسليم
احمد دكتور باطنه وجهاز هضمي يبقي ابن عم سليم عنده ٢٩سنه بيحب نرمين كل أمله أنها تبقي كويسه طويل القامه قمحي البشره عيناه بنيتان جسمه رياضي 
سليم ، أنا عايز البنت دي متمتش عايزها تعيييش ضرورى
احمد ، مين دي اصلا
سليم بزعييق ،مش وقته شوفها ياللا
احمد ، هبوط في الدوره الدمويه شكلها مأكلتش ولا شربت أنا عايز المحلول ده بسرعه يتركبلها
سليم ، خد هاته بسرعه يا رائد
احمد، مين البنت دي سليم دي جريمه شكلها قاصر ودي جريمه كبيره
سليم ، ملكش فيه
احمد ،هو ايه اللي ملكش فيه
سليم، زى ماسمعت
نرمين ، محدش قادر عليه يا احمد منشف دماغه جامد
احمد، طب قولي بس عملت فيك ايه مع انها شكلها متقدرش حتي تعلي صوتها عليك 
سليم ، رائد جبت العلاج
رائد، اه اهو يا سليم
سليم ، ركبهولها وامشي ياللا يااحمد بسرعه 
احمد، انت بتتكلم كده ليه
سليم ،بعمل ايه مانت اللي مصمم تدخل نفسك في اللي ملكش فيه
احمد، ماشي ياسليم أنا خلصت عن اذنكم أما امشي قبل ما الاقيك بتجيب البواب يطردني بره
سليم ، متزعلش مني بس اعصابي مشدوده شويه هي البت دي هتفوق امتي
احمد، شويه كده وهتفوق لوحدها
نرمين ، والله شكلها كيوت اوي
سليم ، كيوت مين اطلعوا بره كلكم
سليم خرج راح غرفته وقفل الباب علي فرح 
رواح نام عالسرير
سليم ، معقول الملاك ده بنت الشيطان ده 
موبايله رن
سليم ، اوووف كنت لسه بفكر فيك يا شيطان
ايمن، هتفضل حاجزها عندك كتييير
سليم ،اما تتنازل عن المصنع
ايمن ، ولو متنزلتش 
سليم ، هخلي الجادردات اللي عندي يعملو عليها حفله
ايمن، لو حد قرب من بنتي أنا هنسفه
سليم ، طب أنا نفسي اشوف هتنسفه ازاي 
ايمن، زي مانسفت ابوك وامك 
سليم ، وقسما بالله لهخليك تتمني الموت مش هخليك تموت موته عاديه والله لهندمك وراح قافل السكه في وشه
سليم ، والله لهنتقم منك يا ايمن الكلب وهبعتهالك جسه وقام دخل الغرفه اللي فيها فرح
فرح ،. اااه مش قادره أما أقوم اروح الحمام هو أنا فين اصلا
سليم ، فتح الباب ، الله انتي فوقتي
فرح بصوت ضعيف ، للاسف مامتش
سليم ، لا لسه عايزك عايشه أنا هخليكي تتمني الموت انتي وابوكي
فرح ، أنا بتمناااه اصلا من زمان من يوم ما مامي ماتت بس ربنا مش رايد
سليم ، افرحي بقي هانولهولك انتي قايمه ليه عايزه تهربي
فرح ، لا عايزه اروح الحمام
سليم شاورلها بايده ، هناك اهو 
فرح ماشيه مش قادره تمشي ولسه هتقع
سليم جرى عليها مسكها من وسطها
فرح ، لو سمحت سيبني هعرف اروح لوحدي
سليم فضل باصص في عينيها ، اا
فرح ، ايه شيل ايدك كده عيب 
سليم سابها وعطاها ضهره ومشي أيده علي شعره بغضب من نفسه
سليم ، في ايه هي عينيها بتكهرب كده ليه انا لازم ابقي شديد معاها مينفعش كده
فرح اتاخرت في الحمام
سليم راح يخبط ، انتي كويسه وسمعها عماله تعيط
فرح كانت قاعده عماله تعيط
سليم ، في ايه مبتخرجيش ليه
فرح قامت غسلت وشها وفتحت الباب وخرجت
سليم ، أنا نازل رايح الشركه حسك عينك تخرجي بره باب الفيلا شيفه الحراس اول ماتفكري انك تعتبي بس بره الفيلا هتكوني مضروبه بالنار فاهمه
فرح حركت رأسها بماشي
سليم ،نزل راح الشركه يخلص الاجتماع ويروح
،،،،،،،،،
يتبع ……
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!