Uncategorized

رواية عشق المراد 2 الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم فاطمة جودة

         رواية عشق المراد 2 الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم فاطمة جودة

في الاوتيل 
حازم .. مالك 
ليان دمعت زي الاطفال .. المحاضرات معرفش هعمل فيها اي 
حازم طبطب عليها بحنيه .. ليان حبيبتي انا دكتور في الجامعه والله هشرحلك اللي انتي عايزاه مبشتغلش سباك 
ليان .. كل المواد 
حازم .. حاضر يا ستي 
ليان .. ربنا يخليك ليا يا زومه .. صحيح هو محدش نزل 
حازم بهزار .. ادم بيقول محدش فيهم هينزل من الكبار والباقي مع بعض هيدي مع سليم فين معرفش وكارمن مع وليد ومعاهم زين ويارا .. وادم وميرا في اوضتها ويوسف مع حور  وانا وانتي علي البحر لو واخده بالك 
ليان .. خدت بالي 
حازم .. بحبك 
ليان اتكسفت .. وانا كمان بحبك 
حازم .. طب أسألك سؤال 
ليان .. ماشي 
حازم .. بتحبيني من امته 
ليان .. ياااه من كتير كنت كل يوم ادخل الاكونت بتاعك واتفرج علي الصور + ان الصور دي كلها انا خدتها 
حازم .. ليان مش هنتجوز 
ليان .. انت اتفقت مع بابا بعد ما اخلص جامعه 
حازم حاول يسند رأسه عليها بصعوبة لأنها قصيره فسند علي رجلها افضل  .. كتير سنه 
ليان .. منا معاك اهو 
حازم .. بتفرق يا ماما 
ليان .. مش هتفرق غير الاسم حازم بقي جوزي 
حازم .. يا راجل 
ليان ضحكت .. اه لو دماغك سرحت هزعلك انا اصلا هنتجوز وهقعد في بيتي 
حازم .. ايوه بيتنا 
ليان .. تؤ بيتي بيت بابا 
حازم .. وماله 
*******
Fatma goda
عهد .. عاصم احنا بقينا بليل ومش شايفه حاجه 
عاصم ماسكها من خصرها .. ثواني وسقف مرتين المكان نور 
عهد .. يلهوي في حد هنا هدومي 
عاصم .. يارب يا تاخدني يا تاخدها 
عهد .. انت معندكش دم 
عاصم .. عهد يا حبيبتي المكان مفيهوش حد غيرنا اهدي بقي المكان نور عشان هو اصلا بينور لما المكان بيضلم فكك من السقفه خالص اهدي بقي 
عهد .. شيلني 
عاصم .. اقعدي بقي 
عهد .. والا شيلني انا خفيفه 
عاصم .. خفيفه !!! ماشي بس بطل 
عهد ضحكت .. بس يلا شيلني 
عاصم شالها وهي بتضحك عهد .. هنعمل اي انا سقعانه 
عاصم حضنها .. الاكل جاهز علي فكره انا عايزك تتبسطي بس ده اسبوع واحد 
عهد همست .. ومش هنخرج تاني والا كده 
عاصم .. هنخرج بس خلاص كلها يومين ونرجع مصر 
عهد .. اممم 
عاصم غمز .. طب يلا نأكل 
*****
Fatma goda
حور  قاعده في حضن يوسف .. يوسف 
يوسف .. اي يا روحي 
حور .. زهقانه 
يوسف .. حور انتي لسه بتحبي معتز 
حور اتعدلت وبصت في عينيه .. والا انت هتجنني معتز مين وزفت مين انا بحبك انت وبس ومحدش غيرك دخل قلبي معتز لما كان بيقولي اي كلمه حلوه كنت بتعامل ببرود اعصاب انت كل حياتي افهم بقي 
يوسف .. بسأل بس 
حور رجعت لحضنه وهمست .. طب بذمتك مش باين اني بحبك .. انا مسلمالك نفسي يا يوسف عشان انت نفسي وانا واثقه فيك ممكن بقي تنسي عشان خاطري متحسسنيش اني وحشه اوي كده 
يوسف ضمها .. كنت عايز اسمع الكلام ده 
حور .. بحبك 
يوسف قبل ايديها .. وانا بموت فيكي
******
Fatma goda 
يارا .. قوليلي يا كوكي حبيتي وليد ازي 
كارمن .. مش عارفه بس عادي جت فتره اعجابي زاد بيه اوي حسيته مش اعجاب عرفت اني حبيته لما كنا بنقعد كل أسبوع مع العيله كان لازم في حاجه تحصل عشان نتكلم ونقرب 
وليد .. انا طول حياتي مش شايف غيرها ونفسي نتجوز انهارده بس منه لله ابوها قال بعد ما تخلص جامعه كارمن بالنسبالي الهوا اللي بتنفسه بحبها اوي  بعشقها مش بحبها بحسها بنتي واختي وامي التانيه 
كارمن بحب .. ربنا يخليك ليا يا روحي 
وليد .. ويخليكي ليا .. كارمن بتغير يوم فرح عاصم زين وسليم رنو عليا وانا معاها وقالو أن إحنا هنسهر وكده دي قالتلي هتخوني ورايح لبنات وعملت حوار بحب غيرتها وهبلها قادره تخليني اسيب كل حاجه عشانها
يارا .. اوعدنا يا رب بحب من ده 
وليد وكارمن ضحكو وزين كان محتار وبيتكلم مع نفسه بصوت مش مسموع .. انا لسه مدتهاش اهتمام والا حسستها بحبي الكافي 
*****
عهد .. عاصم بجد ده احلي يوم في حياتي 
عاصم عمل حاجه في الاجهزه اللي قدامه كان في شاشه كبيره زي شاشات العرض بتاعت السينما 
عهد بصدمه .. بجد 
عاصم كان مصور اليوم كله بهزاره وضحكه ورومانسيته وكل التفاصيل 
عهد حضنته .. بحبك اوي 
عاصم .. عهد سامحيني أن في يوم ايدي اتمدت عليكي 
عهد .. مسمحاك والله.
عاصم نام علي الرمل وهي جمبه .. عمري ما كنت كده 
عهد حطت رأسها علي صدره .. كده ازي 
عاصم ضحك .. كانت حياتي جاده اوي قليل لو ضحكت 
عهد بصتله .. انا غيرت كل حياتك 
عاصم همس .. امم .. جبتي ادوات الرسم 
عهد .. انا اصلا رسمت كذا حاجه واحنا في مصر .. يلا نروح بقي 
عاصم .. بتزهقي مني بسرعه 
عهد قبلت خده .. لا ابقي غبيه لو زهقت منك 
عاصم .. احلي غبيه 
عهد ضربته بخفه .. قوم يلا .. لبسي فين 
عاصم .. طب بذمتك هروح ازي والقميص مبلول بسببك 
عهد .. اوووف .. مش عارفه 
عاصم شدها ودخلو الاوضه .. اعتذري 
عهد حست أنه زعل .. عاصم انت زعلت
عاصم .. اعتذري 
عهد .. انت عبيط اعتذر عن اي 
شدها بحنيه وبقت علي رجله وهمس في اذنيها 
عهد .. والله خضتني 
عاصم .. يلا
عهد قبلت شفاتيه بخجل 
عاصم .. برافو يا حبيبتي 
عهد .. انت خضتني 
عاصم .. متخضيش ومتخافيش طول ما انا موجود هنستني شويه ونمشي انا اصلا جايب لبس تاني 
Fatma goda 
في الاوتيل
ادهم .. فيري 
فريده بتعيط .. تعالي انا هنا 
ادهم بلهفه .. بتعيطي لي يا روحي 
فريده .. سيبني يا ادهم سيبني 
ادهم بحده .. في اي 
فريده .. مش عارفه هعيش حياتي ازي 
ادهم .. يا بنتي انطقي 
فريده .. المسلسل خلص يا ادهم 
ادهم ضربها بخفه في كتفها .. خضتيني 
فريده  بصدمه .. هي دي حاجه متخضش 
ادهم .. فريده بالله عليكي الهبل ده في مره هضربك 
فريده ضحكت .. متقدرش يا حبيبي 
ادهم .. مهو مينفعش اكون قاعد ومره واحده تعيطي من فراغ 
فريده قبلته .. بس بس انا زعلت أن المسلسل خلص وكنت عايزه انكد عليك 
ادهم شالها .. تنكدي عليا 
فريده .. ادهم هقع يا ادهم وضهرك 
ادهم همس .. اسكتي يا حبيبتي
فريده ضحكت بدلع .. انت بتستغل الموقف
ادهم ضحك ضحكه رجوليه .. شوفي فيلم نتفرج عليه الاول 
فريده .. ماشي 
يتبع…..
لقراءة الفصل التاسع والثلاثون : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!