Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق مصطفي

       رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق مصطفي

كريم لنفسه :انا هدخل اشوفها عامله اي واطمن عليها 
كريم فتح الباب وشهق بصدمه وغير مستوعب ما الذي يحدث .
كريم خرج من الاوضه بعد ما دخل وملقاش يارا جوا ودا خوفه عليها جداا 
كريم راح عند الدكتوره بتاعتها .
كريم بغضب للدكتوره :فين مراتي فين يارا 
الدكتوره بخوف :اهدا اهدا ي كريم بيه مرات حضرتك موجوده هي بس نزلت تشم هوا في الجنينه 
كريم بهدوء واطمئنان عليها :وازي متقوليليش انها نزلت وازاي تسيبيها تنزل لوحده هاا 
الدكتوره :هي الي حبت تنزل ي كريم بيه ودا هيساعدها علشان تتغلب علي حالتها النفسيه 
كريم بهدوء :ماشي 
وسابها ومشي وبالطبع نزل عند يارا 
عند يارا 
يارا قاعده علي الكرسي والهوا بيطير شعرها وهي بتكلم نفسها ودموعها نازله علي خدها .
ليه ليه ي كريم تعمل فيا كدا انا عمري ما حسيت بالامان غير معاك انت عمري ما حسيت اني وحيده كنت بعتبرك ابويا واخويا وجوزي وفي الاخر تعمل اي تتجوز عليا واكملت بحرقه وتغت*ي ليه عملتلك اي يارب ارحمني وارحم قلبي من العذاب ده ارحمه 
وبالطبع من الذي وقع عليه الصدمه بسبب هذا الكلام بالطبع كريم سمعها وهي بتقول كل حاجه 
كريم قرب منها وقعد قدامها وفي الوقت ده يارا اتنفضت اول ما شفته 
كريم بهدؤء :اهدي ي روحي اهدي 
يارا بخوف :ابعد عني مش عايزاك جنبي ابعد 
كريم بحزن :اهدي ي يارا وانا هفهمك ي حبيبتي انتي  فاهمه غلط انا ماتجوزتش مين الي قالك كدا 
يارا بغضب :انت كداب كداب الحارس بتاعك هو الي قالي كدا ولا هيكون بيكدب يعني هو قالي انك هتتجوز كرستين 
كريم بحزن من فهمها الخاطئ :ي حبيبتي كرستين اتجوزت اه بس مش انا كرستين اتجوزت ماجد صاحبي انا عمري ما اتجوز عليكي ابدا مهما كان يكون انني روحي و حبيبتي 
يارا بدموع واستشفت صدق كلامه :يعني انت مش متحوز عليا 
كريم :ولا اقدر اتجوز عليكي 
يارا بدموع :امال عملت فيا كدا ليه ليه تكسرني كدا ي كريم 
كريم بحزن :لانك انتي الي قولتيلي انك مش بتحبيني وبتكرهيني وبتقرفي مني ومن رحتي واول ما مشيتي من البيت حاسيت روحي بتتسحب مني ي يارا غير ان كرستين سمعتك وانتي بتكلمي شاب وانا وانا افتكرته عمر وفكرتك بتحبيه وهتسبيني 
يارا بدموع :بس انا مشوفتش عمر ولا كلمته ي كريم انا عمري ما اخونك ابدا انت عارف ان انا عمري ما احب غيرك ابدا ي كريم انا بحبك 
كريم وهو بيمسح دموعها :شششششش اهدي ي يارا اهدي كل واحد عرف ان التاني مش غلطان خلاص ي قلبي انتي هتخفي وهنمشي من المستشفي دي خاالص ماشي 
يارا حضنت كريم :لا مشيني دلوقتي مش عايزه اقعد هنا تاني 
كريم بهدوء :ماشي ي روحي 
عند رنا ومراد
مراد رجع من الشغل وسال علي رنا والخدامه قالتلو انها لسه نايمه 
مراد بيبص في الساعه لاقاها  3ونص العصر 
مراد بتذمر :اي كل النوم ده دي نايمه لحد العصر (وانبي ي مراد انا بصحي في الوقت دا ????????????????)
طلع الاوضه لقاها نايمه بعمق 
مراد قرب منها وبيلعب في شعرها 
مراد ..رنا رنا اصحي ي حبيبتي 
رنا …امممممم 
مراد ..اصحي بقي ده كله نوم 
رنا :سبني ي مراد انا تعبانه وعايزه انام 
مراد بغيظ :تنامي اي تاني دا احنا العصر 
رنا بزعيق وفاقت :انت مستخسر فيا اني انام شويه حرام عليك واكملت بدموع :انت مبتحبنيش ي مراد انا عارفه 
مراد مسح علي وشه بغضب :هو انا علشان بصحيكي يبقي مش بحبك 
رنا بدموع منهمره :انت بتزعقلي ليه 
مراد بهدوء ومسح دموعها :خلاص ي روحي اهدي انا بحبك وانتي عارفه كدا كويس ليه الدموع 
رنا بدموع اكتر :معرفش ي مراد انا بعيط ليه انا بقيت حساسه اوووي 
مراد بهدوء :خلاص اهدي ي روحي محصلش حاجه 
رنا ..مراد 
مراد :عيونه 
رنا ببرائه :انا جعانه 
مراد بضحك علي شكلها :طيب اغير هدومي و ننزل ناكل سوا 
رنا بتوتر :لا ما انا عايزه اكل اكل 
مراد بستغراب من توترها :تكلي اي انتي هتاكلي ممنوعات ولا اي 
رنا بشجاعه :انا عايزه اكل رنجه 
مراد بصدمه :رنجه رنجه ي رنا 
رنا ببرائه :ابنك نفسو فيها 
مراد بغيظ :نفسو فيها اه ي اني ي الي هتشل منك انتي وابنك 
رنا :هو ابني لوحدي ما هو ابنك انت كمان وبعدين يلا بقي علشان انا جعانه هتلي الرنجه 
مراد بغيظ :اجيبها منين انا دي وبعدين ما تكلي اي حاجه تانيه غيرها ما جتش عليها 
رنا ببرود :انت عايز ابنك يطلعلو بطروخايه في وشه 
مراد ..لاااااااااا 
رنا بنتصار :يبقي تجييها 
مراد قام يروح يجيب الرنجه وهو مدايق 
عند نها واحمد
نها قاعده قدام التلفزيون بتاكل فشار وبتتفرج علي كارتون  نيمو ومندمجه اووووي معاه 
احمد دخل الاوضه واستغرب ان نها محستش بيه بص علي التلفزيون لاقها بتتفرج علي كارتون 
احمد لنفسه .متجوز طفله انا بتتفرج علي كارتون 
دا كله ونها محستش بي احمد ابدا ومندمجه مع الكارتون 
احمد راح وقف قدام التلفزيون 
نها :ابعد ي احمد عايزه اشوف الحته دي 
احمد :انتي بتتفرجي علي كارتون ي طفله 
نها بغضب :مسمحلكش انا مش طفله بس ابعد بقي يوووووه زهقتني 
احمد بصدمه :زهقتك 
احمد راح طفي التلفزيون تحت صدمه نها 
نها :لييييييييه تقفله 
احمد شال نها وراح علي السرير ونزلها 
احمد :علشان هتنامي 
نها :بس انا مش عايزه انام 
احمد بمكر :دا احنا هنام سوا 
نها وقد فهمت مغزي كلامه …تؤ تؤ مش عايزه انام 
احمد وطفي النوم :بس انا عايز 
(نسبهم بقي مع بعض ????????????)
عند مراد جاب الرنجه وهو قرفان من ريحتها ودخل عند رنا الاوضه 
مراد :انا جبتلك الرنجه 
رنا ؟؟؟؟؟؟
مراد بصدمه :ايه 
يتبع….. 
لقراءة الفصل العشرون والأخير : اضغط هنا

اترك رد