Uncategorized

رواية جوزوني إبن عمي الصعيدي غصب الفصل الخامس 5 بقلم مريم أحمد

 رواية جوزوني إبن عمي الصعيدي غصب الفصل الخامس 5 بقلم مريم أحمد
رواية جوزوني إبن عمي الصعيدي غصب الفصل الخامس 5 بقلم مريم أحمد

رواية جوزوني إبن عمي الصعيدي غصب الفصل الخامس 5 بقلم مريم أحمد

نور اول مشافت  بابها  عرفتو من غير محد يقولها وجريت علي وحضنيتو
بابا نور/بيتي حببتي وحشتيني جوي جوي
نور/وانت كمان يا بابا انا مسميش نور كارم اسمي نور 
وسكتت
بابا نور/اسمك يا بتي نور جمال  القصاص 
نور بيعيط/انت وحشتني اووي والله العظيم بسبب الست اللي انا عشت معها دهه خلتني انسا كلامت بابا 
جمال/لا يا بتي متبكيش هي رابتك تربيه زينه صح امال مين اللي معاكي ده جوزك
ابراهيم/يسمع منك ربنا 
نور بستلو بي زغرهه عين
نور/لا يا بابا ده من عيلت
ملحوظه/هي نسيت تقول الاسم بس كانت عايزه تقول علتو عشان يضربو عشان الطاؤ وكدهه بسبب لما ببها قال مراتك وهو قال يسمعمنك ربنا ????
ابراهيم بي مقطعت كلامها عشان متكولش علي عئيلتو عشان كانوفي طار مينهم
ابراهيم/يا المكان دهه حلو اوي
جمال/اتت بردو مجولتش مين 
نور بسرعه/ابراهيم محمد النسر نانانا قولت
جمال/ يا عبد الصمد يا عبد الصمد
(عبد الصمد الغفير)
جمال/يا زفت
عبد الصمد/نعم اسف يا بشا مسمعتكش
جمال/تخ الواد دهه
ابراهيم/هدي اعصابك امال في ايه يا بشا دانا لاسه مدخلتش دونيا
جمال/هتتخولها في الاخره يا روح امك 
ابراهيم/لالا مسمحلكش تجيب سيرت امي لا تخ يعبد الصمد
عبد الصمد رافع السلاح علي راسو
ابراهيم بلع ريقو/انت لما سدقت ولا ايه متقولي حاجه يا نور
نور/ماشي بس لينا كلام تاني اهدا يا بابا عو ملوش دعوه بل طار بتاع زمان دهه
في ساعت لما نور كنت بتكلم ابوها راح واحد نزل من علي السلم نور مركزتش بس هو ركز فيها اوي 
الشب/الله الله في ضيوف عندينا 
نور/انت شايف ايه
جمال/نزل السلاح واطلع برا
عبد الصمد/حاضر 
خرج عبد الصمد 
جمال/هدي شويه يا بتي وانت ياض اعدل نفسك اجديه
ابراهيم/انا مظبوط شيفني لابس بدله رقص
جمال/يابن الكلب اسكت
ابراهيم مش هيقدر يتكلم قال حاضر 
جمال/يابتي دهه مين وعلي العموم ده ابن عامك فهد شاكر القصاص شغال في شركه ابوه
فهد شب وسم و عمرو محب ومجش معترف بل حب و اخواتو هنعرفهم بردو بس هم غيرهم تمامٱ عندو عضلات شب موز يعني ????❤
نور/اااه ابن عمي اهلا دهه ابراهيم يا بابا زميلي في الكليه 
فهد بي عصبيه/ايه زميلك في الجامعه هو اللي جابك اهنيه 
راح نزل في ابراهيم ضرب
جمال/بس يا فهد مالك اهدا اجديه
وحاول يفكهم من بعض لاكن مش عارف
نور/انت مالك اصلا
راح فهد ساب ابراهيم وبص لي نور بصه نور كنت خايفه بس تمسكت وحولت متبينش
نور/مالك هااا ااه وانت مالك ده زميلي ليك دعوه انت انت حيله ابن عمي يعني ولا ليك اي علاقه بي 
جمال/ايه يا نور الحديد الماسخ ده ده ابن عمك ولازم ياخف عليكي وكمان ميصحش ترجعي مع شب غريب
ابراهيم/ليه قلتيلو اضرب اضرب يلا متخدش علي خونه يلا 
ابراهيم/اااه انا طالب القرب منك اعمي والله ده مش زاي ابن عمها بس دهه نور حياتي زاي مبيقولو الحب من اول نظره نه نه نه
نور/يابيبو يا بيبو يخلثي حتا وانت تعبان بتحبني 
بتحاول تضيق فهد
فهد من كتر نرفزتو نزل في ضرب تاني ????????
جمال/ايه يا فهد هدي  شويه يا ولدي ميصحش كدهه وانت مين انت ويعيني ايه زميلي ايه يا نور هو دهه التربيه اللي امك ربتهالك
فهد/يعني اتجوز. واحده بتروح وتيجي مع غريب حد يفهمني اجدهه
نور/امي امي اللي انا مشفتهاش اصلا ابراهيم زميلي يا بابا وانت يا  فهد مالك اصلا ومال كتكوتي دهه ياخلثي وجوز ايه اصلا اللي انت بتتكلم علي دهه مين قالك اني موافقه
نور بتزتفز في فهد عشان يضياق و يمشي بس هو غير كدهه تماماً 
فهد/انا فهد القصاص اللي بيتهزلو رجاله بي شنبات اللي ايه عروسه نفسها تتجوزو جتت بت زايك تجول اجديه وكمان معندناش حريم تتحدد كتير الجمر جمر الرچاله بس
نور بس عصبيه/انت واحد عبيط صح 
نور بتقلد كلامو/انا فهد القصاص اللي بيتهزلو رجاله بشنبات تصدك بتعرف تمثل 
جمال بي صوت عالي /ببببببس ايه انا هنا ايه مش شايفيني عاد ولا ايه هااا يلا يانور بلاش حديد ماسخ اطلعي علي الاوضه بتاعتك وانت يا صايع اطلع بره وانت يا فهد يلا روح علي شغلك يااااالا
نور/ايه يا بابا مش تكولي فين الاوضه 
نور بي صوت واطي/سلام يا بيبو هه
ابراهيم/ماشي اعمي حاضر سلام يا قلب بيبو اوعي الواد دهه يعمل فيكي حاجه بي 
فهد/امشي ياابن ال
ابراهيم جري
جمال/خلاص يا فهد نور علاله اشوفك مع الواد دهه تاني يا فتحيه يا فتحيه
فتحيه الشغاله بتعتهم
فتحيه/نعم يابيه 
جمال/واضي نور الاوضه بتعتها
نور/لالا انا هروحا لوحدي بس قولي فين يابابا ياعسل انت
جمال/اللي يريحك تاني قوضه علي ايدك الشمال فوق 
نور/ماشي
مشيت نور و فهد ماشي بردو
نور طلعت دخلت الاوضه بس بعد ما دخلت
نور/ايه الاوضه ده ايه كل البوكس ده وحديد و ماشيه ده قوضه ولا جم
لاقت حد من وارها بي عصبيه بيقول
/بتعملي ايه هناااا 
يتبع ……
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!