Uncategorized

رواية أحببته ولم أدري الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

 رواية أحببته ولم أدري الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية أحببته ولم أدري الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية أحببته ولم أدري الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

وفجاه الباب اتفتح بتاع الاسانسير يعلن عن وصولهم 
بسمله بصدمه من الي حصل وبعزم قوتها ضربته بالالم على وشه وقالت بعصبيه …… اي الي عملته ده يحيوان  يالي مشوفتش بربع جنيه تربيه يزباله
وفجاه راحت ضربته بين رجليه جامد وقالت …… المره الجايه وربنا هموتك ومشت وعلى وشه ابتسامه شماته وكاتمه الدموع بالعافيه 
عند ايهم بوجع …..اه يبنت ال***** اااااه ومسك موبايله 
الو ايوه ي حسام الزفت تعالي بسرعه انا في الاسانسير بسرعه قبل ما حد يجي ويشوفني بمنظري ده اخلاااااص وقفل السكه
بعد شويه جه حسام ولاقا الاسانسير فاضي بيبص لاقاه واقف وبيتكلم في الفون 
حسام بغضب ……  الله ما انت حلو اهو اومال خضيتني في الفون ليييه
ايهم بغضب هو الآخر …… ولا وطي صوتك وتعالي ساعدني امشي اوصل للعربيه اخلص 
حسام بضحك من منظره …..مين عمل فيك كده مش عارف تمشي لي 
ايهم بغضب…….اخلص يالا بسرعه  قبل ما حد يشوفني بسرعه 
حسام …….ماشي ووصلوا للعربيه ووصلوا الفيلا وساعدوا
يدخل غرفته  
هااا قولي مين عمل فيك كد
ايهم بشر …… بنت **** ضربتي بالالم وكانت هضيع مستقبلي 
حسام بضحك شديد…….. هههههه لا مش قادر ههههه ايهم هههههه السويفي  بتعمل فيه كد لا لا مش مصدق 
بتضحك علي ايييي يحيوااااان انت 
حسام وهو بيكتم ضحكته بصعوبه…….احم خلاص بس مين دي الي عملت فيك كده 
فاكر البت الي قولتلك عليها بتجيلي في الاحلام وقابلتها عند النيل بليل 
ايوه اوعي تقول انها هي 
ايوه ياخويا هي 
عملتلها اي عشان تعمل فيك كده هههه 
ايهم بشر …..وربنا بنت ال***** دي ما انا سايبها انا ايهم السيوفي تعمل فيا كده “حكالوا الي حصل “
حسام بغيظ …….. انت جبح يالا يخربيت جباحتك بعد كل الي عملته ده دي اقل حاجه كانت عملتها معاك وبعدين قال بخبث ……. انت عايز كمان عايز تعرفني أن الي عملته ده وانت تقول انك خطيبها كده عادي ومن غير مقابل 
ايهم بتوتر …..اومال لي يعني أحم مساعده انسانيه 
حسام بمكر …… وانت طيب اوي وبتساعد الناس اوي ،ايهم من غير لف ولا دوران عايز اي من البت دي 
 ايهم بخبث……..عجبتني 
حسام بتفكير ……..بس من الي بتحكيه ده باين عليها انها مش زي الي تعرفهم ي ايهم 
ايهم بغضب………لا زيهم كلهم ******** كلاب فلوس 
حسام بغضب …….. شيل الماضي بقا من دماغك يشيخ مش عشان واحده **** تعمل في بنات الناس كده  (والله انت جدع يسطا وشكلي هكرش عليك واسيب البطل ????❤️????احم نرجع الروايه معلش ????❤️)
ايهم بصوت عالي………براااااااااا براااااااا ي حسام براااااا مش عايز حد براااااااا 
حسام بحزن على حال صاحبه ……….حاضر يا ايهم ومشا 
ايهم بشر ………. كلهم هي كلهم هي وربنا يابسمله الكلب لجيبك راكعه (انا بتشتم هااا انا عايزه حقي ????????????) اصبري عليا 
بقلم /بسمله بدوي
عند بسمله وصلت عمارتهم ودخلت شقتهم ولاقت باباها قاعد على الكرسي وعلامات الغضب والخوف على وشه واول ماشافها قال بصوت عالي جدا……….. كنتيييي فينننن 
بسمله بخوف من صوته ……كككنت كنننت في الخخطوبه
الاب عادل  بغضب …….. مش انا قايلك ماتتأخريش صح ولا لاااااء 
بسمله بدموع ……….. اسفه 
عادل بغضب ……… اسفه يفرحتي بيكي علطول مستهتره وعلطول بتاخدي المواضيع بضحك وهزار  وعنيده وعلطول بتعملي مشاكل انت مش صغيره هاااا مش صغيره  ، والله من حقه يطفش منك وياخد صحبتك 
بسمله بدموع وانهيار …….. حتي انت يابابا حتي انت  انا اه بضحك بس انت مش عارف ورا الضحك ده اي بس انا الي مابحبش ابين وهو مش طفش هو الي مكنش بيحبي من اول مشكله سابني ودي مش صحبتي دي مش صحبيييتييييييي 
قالت كده وبعدين اغمى عليها 
عادل بصدمه وخوف جري عليها ……بسمله بنتي حبيبتي انا اسف بسمله واشتالها وجاب ميا يفوقها
بعد شويه فاقت 
عادل بخوف ……انت كويسه انا كلامي ده من خوفي عليكي يحبيبتي 
بسمله بجمود ………  ماشي ممكن تقفل النور عشان انام 
عادل بحزن …..طب غيري الاول وكلي حاجه 
بسمله بجمود ……حاضر وقامت  غيرت هدومها ل بجامه مكونه من بلوزه بكم بس ضيقه وقصيره وبنطلون برمودا بعد الركبه بشويه وسابت شعرها الأسود الطويل وخرجت 
قاطعها جرس الباب وخبط  شديد 
بسمله بازعاج من الصوت العالي ……. حاضر حاضر يالي على الباب مييييين  وفتحت الباب وقالت بصدمه وخوف ……نعم 
ده بيت عادل صالح 
بسمله بخوف …..ايوه حضرتك بابايا 
جه عازل على الصوت وقال …..مين 
وقال بصدمه …….نعم يباشا أنا عادل 
مطلوب القبض عليك متبلغ عنك 
بسمله بخوف ……اي مين الي بلغ
ايهم السيوفي 
بسمله ????
يتبع…..
لقراءة الفصل الرابع والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد