Uncategorized

رواية القبلة المحرمة الفصل الرابع 4 بقلم سارة أحمد

 رواية القبلة المحرمة الفصل الرابع 4 بقلم سارة أحمد

رواية القبلة المحرمة الفصل الرابع 4 بقلم سارة أحمد

رواية القبلة المحرمة الفصل الرابع 4 بقلم سارة أحمد

اكمل اول ما قال انا عايز اجوز لمسه جن عمران مقدرش يستحمل فكره ان في حد غيره ممكن….
ان يلمس لمسه او حتى انه يفكر فيها كا زوجه ليه…
ودارت الافكار وتخيل ما صوره لهو شيطانه
وقال فى نفسه انتى بتعتي اتولتى 
على ايدي كبرتى ليه ومشيت بيه وضحتي ليه انتي…..
اهان يا لمسه…. ايه الا عملتيه فيه 
يا بنت عمر اه صح بنت عمر اخوي استغفر الله العظيم….
كل ده دار في عقل عمران ولا يدرى ايه الحديث الذي دار بين عمر واكمل
_
يفيق عمران علي صوت اخوه عمر يقول:
ايه رايك يا عمران فى الا قاله اكمل وتعهد الا…
اخده على نفسه انت برده عمها ورايك يهمني…
كان الكلام سهام طعنت في قلب عمران وقيود من نار طوقت روحه
لم ينطق عمران لكن ملامحه تعبر عنه ونظرات عيناه سيوف قاطعه
لو طالت اكمل لقطعته…
وانفاسه الساخنه لو  لمسته لحرقته
_
عمر لا يفهم ايه الا بيحصل لعمران فدي اول مره يشوفه في الحال ده
خصوصا ان عمران يتسم بهدوء الاعصاب واتزان العقل والحكمه
وما حدث كان مفاجاه لعمر
_
اكمل بتحدي واصرار ها يا عمي عمر امتي موعد الفرح…
ملحقش عمر يرد لان عمران كان
هجم علي اكمل وكسر يده وقال بانفعال مستحيل تتجوزها علي جثتي
واياك تحاول حتي البص نحيتها
 هدفنك مكانك… انت سامع
_
يشد عمر عمران ويبعده عن اكمل الا متبهدل وبيصرخ من الالم وبيتوعد لى عمران هدفعك التمن غالي حسابك بقي تقيل..
عمران انت الا حسابك تقل ولازم يخلص دلوقتي…
عمر يشخت فيه مش كده يا عمر احترمني شويه
عيب كده انت ايه الا حصلك…
يرد عمران بوجع وانفعال كله الا …..
لمسه مستحيل اخلي الكلب ده يلمسها ….
لمسه دي.. دي.. يسكت عمران 
عمر بنظره شك لمسه مالها…
رد ..بس عمران ساكت ارد اقول اني بموت فيها… ده كان حديثه لنفسه
_
عمر بانفعال رد بقول رد…
عمران ردي مفيش جواز دلوقتي خصوصا من الحيوان وسابه وخرج
بس كانت فاطمه بتتصنت
علي الباب…
واستخبت وري الستاره واول ما عمران خرج يجري زي المجنون 
ومردش علي عمر..
ظهرت هي وعيناها تنظر لي عمر تانبه وكأنها تخفي اسرار
_
يرتبك عمر ويشخت فيها مش هتبطلي عادتك الوسخه دي وتبطلي تلميع اوكر
فاطمه بسخريه امرك يا عمر باشا
عمر:بعصبيه امشي اطللبي الدكتور حسن بسرعه….
فاطمه بتلميح صح اصل مينفعش الا هو عشان ستر وغطي عليك طول عمره…
اما عند لمسه في غرفتها
_
ماشي يا سي عمران اما جننتك بس يا تري لو.. عرفت الا حصل زمان هتفضل معاي
وجرت علي الشباك اول ما سمعت 
صوت محرك سياره عمران انطلقت بسرعه جنونيه
جرت علي تليفونها واتصلت بيه بس مردش اصله نسي التليفون في المكتب
فقلقت لمسه خصوصا اول ما شافت سياره الدكتور حسن
لمسه بقلق يا تري ايه الا حصل…؟
انا لازم افهم
ونزلت لي تحت وسألت فاطمه فحكتلها الا حصل ده زاد من فرحتها
وقالت دي بيحبني ولسه هجننك…
ودخلت المكتب لتنفذ باقي خططها
وبتمثيل الخوف علي اكمل
مالك يا حبي من الا عمل فيك كده
_
يرد عمر ده عمك عمران جن اول ما سمع ان اكمل عايز يجوزك ردك
لمعت عيناها بشر وانا موفقه
 ومرت الليله ولمسه
هتموت من القلق علي عمران الا مجاش لحد وش الفجر 
واول ما دخل من الباب جرت عليه 
بخضه انت كويس بس 
عمران كان سكران ومش في وعيه
انا.. انا مش كويس انتي سبب تعبي وقربها منه وعينه كلها حب وسغف ولسه هيبوسها يزقها ابعدي عني
وجري علي اوضته….
لمسه باصرار اما خليتك تتجنن صبرك
في الصباح
تدخل لمسه اوضه عمران عشان تنفذ خططها بس
اتفجأت انه مش فيها
وسابلها ورقه بتقول انه سافر في مهمه تبع الشغل اصله ظابط في الجيش…
جنت لمسه كده بقي بتهرب ماشي انا هعرف ازي اجيبك…
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد