Uncategorized

رواية حطمت أحصاني الفصل الحادى عشر 11 بقلم هدير بدر

 رواية حطمت أحصاني الفصل الحادى عشر 11 بقلم هدير بدر
رواية حطمت أحصاني الفصل الحادى عشر 11 بقلم هدير بدر

رواية حطمت أحصاني الفصل الحادى عشر 11 بقلم هدير بدر

ياسمين : ازيك يانور عامله ايه 
نور : في نعمه وخير ياقمر طمنيني عليكي صليتي كل الصلوات 
ياسمين : ايوا الحمدلله وانتي
نور : ايوة بفضل الله ايه رايك ننزل نتقابل 
ياسمين : اشطا اوي هاجهز وانزل
نتعرف بنور 
بنت بسيطه وطيبه ومنتقبه اتعرفت علي ياسمين في الجامعه لما لاقيتها قاعده لوحدها وهي سبب ان ياسمين تتغير اكتر 
ياسمين : يا هلا بالقمر 
نور : انتي اللي عيونك قمر ياروحي يالا نتمشي علي البحر شويه 
قعدوا مع بعض 
نور : طمنيني عليكي بقا ياستي 
ياسمين خدت نفس : بصي عايزه اشتري هدوم وتكوني معايا موافقه 
نور : اشطا يالا بينا 
ياسمين طلعتلها بطقم 
نور بصدمه: يالهوي علي الجمال قمر قمر 
ياسمين : انتي اللي قمر 
نور : اللهم بارك يا ياسمين 
ياسمين :حبيبتي طب يالا نمشي علشان محاضرات بكرا ياروحي 
نور : يالا 
…..
روزان داخله البيت لاقيت دم 
روزان بخوف : روووووووووووز وفضلت تدور عليها مالاقيتهاش لاقيت اميمه 
روزان انتي يا هي فين روز 
اميمه : انتي مين 
روزان : بقولك فين روز انطقي
اميمه : ماعرفشي انا لسه جايه انتي مين 
روزان : مش وقتك وجريت تتصل علي صقر 
روزان بعياط  : سيييف الحقني روز مش موجوده ولاقيت دم علي الارض تعالي والنبي بسرعه انا خايفه عليها اوي 
صقر قام جري : اهدي وانا جاي 
ونزل خد طياره خاص
صقر خلال ساعتين وصل 
دخل القصر جري 
وجمع كل الشغالين 
صقر : عايز افهم ازاى حد.من بيتي يتخطف قالها بصوت جهوري كله خاف منه وبص في الارض 
صقر بغضب : انتة واقفين علي الباب ازاى ها 
الشخص الاول : والله يابيه ماتحركنا ولا حد دخل ادامنا 
الشخص التاني : انا كنت قاعد برضو معاه وفعلا ماحدش دخل 
صقر بزعيق : ازااااااى امال دخل ازاى حد يفهمني 
وبعدين قال : انا عايز كل فيديوهات المراقبه حالا 
وفتح الفيديو ولقي الشخص كان داخل من الممر الخلفي 
صقر في نفسه : بس ماحدش يعرف المكان دا 
وبعدين رن فونه 
صقر : الو 
الشخص : صقر بيه مراتك.هنا 
صقر : اه يابن **** لو لمست شعره من مراتي هايبقا اخر يوم في عمرك 
الشخص : تؤ تؤ تؤ ماتنساش انها تحت ايدي اي كلمه هي هاتتحاسب عليها وقام شاددها من شعرها 
روز بوجع : اااه صقر الحقني ابوس ايدك 
صقر  : ما تقلقيش هاجيبك ياحبيبتي اهدي 
الشخص : والله ووقعت تحت ايدي يا صقر واخيرا لاقينا ليك نقطه ضعف 
صقر : صدقني هاجيبك ويا ويلك لو وقعت تحت ايدي 
الشخص بخوف بس مبينشي : يالا سلام 
صقر قدر يحدد مكانها 
بيبص لقي روزان قاعده جنب الحيطه وماسكه رجليها وضماها ليها
صقر رحلها وخدها في حضنه : صدقيني هارجعها بس خليكي قويه وانا هاحطك في مكان ماحدش هايعرفه بس علشان ابقا مطمن وخدها وخباها 
صقر : مش عايز حد.يعرف انك اختي 
روزان حضنته: رجعهالى ابوس ايدك
صقر : اوعدك هاجبها اهدي انتي بس خدي بالك من نفسك 
وسابها ومشي 
وروزان قامت اتوضت وصليت وفضلت تدعي ربنا ان روز ترجع بخير
………..
الشخص : صقر عنده حق انه يحبك القمر دا مايتسابشي برضو 
روز بصريخ: ابعد عني شيل ايدك الو*سخه دي من عليا 
الشخص : والا عال يبقا بت زيك تشتمني وبدأ يقرب منها وقطعلها كم البلوزه 
روز فضلت تقاومه وتصوت 
صقر وصل لمكان روز 
صقر : انا مش عايز اي غلطه مفهوم 
الرجاله: مفهوم 
ودخلوا براحه 
وصقر كل اما يقابله حد يضربه 
وقدر فعلا انه يوصل لروز 
صقر جري عليها وشد الراجل من عليها وفضل يضرب فيه 
صقر : انت 
يوسف : ايوا انت مفكر اني هاسيبكم بتحلم 
صقر نادي علي رجالته : هاتوه علي المخزن وجري علي روز حضنها وقلع الجاكت بتاعه ولبسهولها 
صقر : حبيبتي انتي كويسه 
روز بصتله وفضلت تعيط 
صقر شالها وهو حزين علي اللي حصلها 
……
ياسمين صحيت من النوم اتوضيت وصليت 
وبعدين جهزت ونزلت تروح الكليه 
ناديه ومحمود بصولها بصدمه 
ناديه : ايه اللي لبساه دا 
ياسمين بصتلها : ايه لابسه بدلت رقص 
وقعدت تفطر وكلهم في استغراب من حالتها
ياسمين بصت لمحمود : بابا انا رايحه الكليه 
محمود : ماشي ياريت تظبطي مش عايز غلط منك.تاني وانا ماسامحتكيش بس لولا انك بدأتي تغيري من نفسك 
ياسمين عيونها دمعت: ماشي عن اذنكم 
ومشيت 
ياسمين في نفسها : انا عارفه ان انا غلط وغلط كبير ومش هاقدر اعيش بيه بس واثقه ان ربنا هايعوضني 
ومشيت راحت الجامعه 
ياسمين قابلت نور 
نور : مالك  يا ياسو زعلانه ليه
ياسمين بحزن : بابا مش راضي يسامحني 
نور بزعل : معلشي ياحبيبتي بكرا يسامحك انتي عارفه انها صاعبه وبعدين انتي توبتي خلاص 
ياسمين مسحت دموعها : ايوا الحمدلله 
نور : فكي كدا دا انتي قمر في الخمار ماكنتيش اعرف انك قمر كدا 
ياسمين حضنتها : انتي اللي قمر 
ودخلوا المحاضره 
ياسمين بصت للدكتور وكانت حاسه بمشاعر متلغبطه الفتره الاخيره وكانت بتشيل المشاعر دي لان هي عارفه انها مالهاش تحب تاني كانت بتحاول تشيل عينها من عليه
المحاضره خلصت
ياسمين كانت نازله هي ونور 
دكتور احمد : انسه ياسمين 
ياسمين بتوتر : احم ايوا يا دكتور 
دكتور احمد : انا انا عايز رقم والدك 
ياسمين بصدمه
يتبع ……
لقراءة الفصل الثانى عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!