Uncategorized

رواية حب في عمليات خاصة الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن

          رواية حب في عمليات خاصة الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن

رواية حب في عمليات خاصة الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن

رواية حب في عمليات خاصة الفصل السابع عشر 17 بقلم ملك أيمن

اسر وقفه ونزلها ومسكه من ياقت القميص
اسر بغضب: بتقول اي ياروح امك
سائر وهو بينزل ابد سائر ببرود: مالك يانجم من اول القعده وانت  مش طايق نفسك ولا طايق حد
اسر: الصراحه مش طايقك انت
اسلام: اي يارجاله استهدو بالله ماتتكلم ياجمال
جمال بصوت واطي: ولله مانا قايم يستاهل عشان يبقا يقول نودي تاني
ندي: ياجماعه 
جمال: هششش مسمعش نفس 
ندي: طيب وقعدت 
يونس: مالك يااسر في اي
اسر: مفيش بس ميتفعش يشيلها كده ويقوم
سائر:  وهي كانت تخصك اشمعنا انت الي اتكلمت يعني انت الدكر الي فيهم
فيروز: سائر خلصنا بقا لو سمحت اقعدو وانت تعالا معايا وشد اسر ودخلت جوه وسائر قعد
اسلام: اي ياباشا متهدي كده
سائر بابتسمامه: بيحبها
الكل نعم
سائر: يلا تصبحو ع خير ودخل
الكل ضحك عليه وهو طلع اوضته المخصصه له 
جمال: الواد ده مسخره وربنا
يونس: سائر ده قنبله هزار متنقله
اسلام: اه بس لما يقلب بيبقا اعوذ بالله
مريم وهي بتتاوب: انا عاوزه انام
يونس: فيروز قايله هتباتو معاها
((ملاحظه الكل مشي الا يونس ومريم وجمال وندي)) 
مريم بتردد: اكيد مش قصدها عليا
ندي بابتسامة: لا عليكي ياقلبي 
يونس: تعالي اوصلك اوضتك
مريم: حاضر وقامت معاه
اسلام: وانا اللحق اروح يلا مشوفش وشكو تاني انشاء الله سلام ومشي
ندي: طيبين جدا
جمال: ولله مافي اطيب مني هنا
ندي بخجل: احم و وانت مش هتروح
جمال: تؤ مستني اسر  تفتكري قتلو بعض
ندي: ياسلام ولي ميبقاش اخوك الي قتل اختي
جمال بغزل: الي الجميل عاوزه هيكون
ندي بخجل: احم انا هطلع انام مسك ايديها قعدت
جمال: لي بتهربي مني كده
ندي: خايفه
جمال: مني
ندي: منك ومن التجربه خايفه افشل وخايفه من رد فعل عيالي وخايفه محمد ياخودهم مني
جمال: اوعدك هكون اب ليهم زيهم زي عدي ولو ع خوفك مني فا انا مفيش اكتر مني هيخاف عليكي ولو ع التجربه وعد مني ليكي قدام ربنا اني هنسيكي اي حاجه حصلت معاكي 
ندي: الرد هيوصلك بكره مع ماما
جمال: طب لي امي وامك ما انا اهو الجته كلها اهي 
ندي ضحكت
جمال: ضحكت يبقا قلبها مال
ندي: كنت بتحب مراتك
جمال والحزن خيم عليه: غرام كانت ونعمه الزوجه غرام حب. الطفولة والشباب كنا متربين مع بعض وطلعنا دراسه سوا وجامعه سوا اتجوزنا خلفت عدي وتوفت 
ندي وظاهر عليها الحزن والغيره: ا ان انا هطلع انام تصبح ع خير 
جمال: ندي ارجوكي انا حبيت ابدا معاكي ع صفحه بيضه اه لحد دلوقتي بحبها لكن دي ست متوفيه عايزك تعرفي اني قلبي مدقش غير ليكي انتي بس والا مكنتش اتقدمتلك ندي انا بجد بحبك
ندي بدموع: وانا
جمال: وانتي اي
ندي: وانا كمان ب بحبك
جمال بفرحه: حيث كده تعالي لما اقولك سر 
????????????????????????????????
عند اسر وفيروز
اسر: عايزه اي
فيروز: ممكن افهم اي الي حضرتك بتعمله ده 
اسر بعصبيه: هوا ازاي يشيلك كده ولا اساسا ازاي يلمسك انا شويه وكنت هفصل راسه عن جسمه بني ادم حيوان وواخد عليكي زياده عن اللزوم 
فيروز: خلصت سائر اخويا في الرضاعه 
اسر بصدمه: نعم ا داحم اسف مكنتش اعرف بس بردو ميلمسكيش 
فيروز: انت عاوز اي بظبط 
اسر: عاوزك عاوز قلبك عاوز اقول للدنيا كلها انك ملكي انا 
فيروز: وانا موافقه 
اسر: نعم
فيروز: بقولك موافقه 
جري فتح الشباك وقال بصوت عالي يا جماااال قالتلي موافقه ودخلها
اسر: متيجي مكتب الكتاب دلوقتي 
فيروز: بس يامجنون انت وبعدين لما تكلم ماما الاول
اسر وهو بيقرب: طب تصبيره طيب
فيروز بتحذير: وربنا اندمك ع ماضيك ومستقبلك واخليك زي زيك دلوقتي 
اسر: احم انا رجعت في كلامي مش عاوز اتجوزك
فيروز: هههه اسر
اسر:: عيونه قلبه حياته عمره 
فيروز: يابني انت متتهد بقا الله
اسر: اتهد هي شكلها علاقه مقرفه 
فيروز: ع اي ياعنيه امشي اطلع بره
اسر: تؤتؤ انا خلاص مضيت اقامه هنا
ضحكت فيروز ع كلامه
اسر: اعملي حسابك كتب كتابنا بكره والفرح بعدين 
فيروز: لي السرعه دي
اسر؛ ولي منتسرعش يعني عشان ابقا بحريتي معاكي 
فيروز: امممم حاضر
اسر: يلهوي علي حبيبي وهو بيقول حاضر ياناس 
فيروز: ملزق اوي يعني
اسر: بس بحبك
فيروز: اممم
اسر: لا اممم اي انطقي 
فيروز: و وانا كمان ب بح
اسر: هتفضلي تبح بحي كتير هاجي الرزعم بو*سه تتكلمي ع طول
فيروز: سرسجي اوي ياض
اسر: يلا انطقيها بقا
فيروز: احم في موضوع الاول
اسر: في اي تعالي اخدها قعدها ع الكنبه وقعد جنبها بيستمع لها بكل تركيز 
فيروز بتردد: شوف انا دايما مطلوب مني الانضباط يعني مش هقدر اللبس فساتين ولا احط ميكاب يعني وحاده بعض الشئ يعني هتلاقي صعوبه في التعامل معايا و
اسر: هششش وانا مش طالب منك اي حاجه من دول انا حبيت فوز الي شايفها دي وبمشكاسه بس ميمنعش من شويه دلع هنا في الاوضه هه وغمز لها????
فيروز وشها احمر: انت قليل الادب 
اسر: يالهوي عليا مايجي يابنتي نكتب دلوقتي احسن
فيروز: بس بقا الله يلا امشي عاوزه انام
اسر: طيب طيب بس تعرفي شكلك حلو وانتي مكسوفه وقام باس جبينها وخرج
فيروز: قليل الادب اوي واترمت ع السرير وهي بتدندن 
ياما عيون شغلوني لكن ولا شغلوني الا عيونك انت دول بس اللي خدوني وبحبك امروني امروني احب لقتني بحب وادوب في الحب واتنهدت وقالت بحبك يابن انعام ولله ونامت بعمق
((مش شرط عشان اكون بنت شديده مكنش بحب كل بنت عندها غريزه الحب احنا مهما تحلينا بالقوه في الاخر اسمينا الجنس اللطيف)) 
????????????????????????????
ندي طلعت وجمال اخد اسر وركبو العربيه واسر شغل الكاسيت ع اغنبه الست
(( ياحبيبي ياحبيبي الليل وسماه ونجومه وقمرو قمرو وسهرو وانت وانا ياحبيبي انا ياحبيبي انا ياحياتي انا كلنا كلنا في الحب سوا والهوا اه منه الهوا اه سهران الهوا يسقينا الهنا ويقول بالهنا ياحبيبي يلا نعيش في عيون الليل ونقول للشمس تعالي تعالي بعد سنه مش قبل سنه في ليله حب حلوه بالف ليله وليله)) 
((الله عليكي ياست)) 
وهو الحب اي غير ليله سوال للكل كده وياريت تروضو عليا اي هو مضمون الحب
يتبع ……
لقراءة الفصل الثامن عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد