Uncategorized

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملك أيمن

           رواية حب في عمليات خاصة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملك أيمن

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملك أيمن

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملك أيمن

عده اليوم ع الكل فرحان لكن هل الفرحه دي هتدوم هنشوف في صباح يوم جديد وتحديدا ڤيلا فيروز قامت بنشاط اخدت دش ونزلت كانت ندي ومريم ع طاوله الافطار
فيروز: صباح الخير 
ندي ومريم صباح النور
قعدت وابتدو ياكلو في صمت لحد ما فيروز كسرت الصمت ده
فيروز: صحيح اي رايك في جمال ياندي قررتي
ندي بخجل: هو احم الي تشوفو
فيروز بضحك: يابنتي هوا انا ابوكي موافقه عليه 
ندي سكتت
فيروز: اممم يظهر انك مش موافقه خلاص هقولو
ندي بسرعه: لالا انا موافقه
فيروز: مبروك ياروحي
مريم: مبروك يانودي
ندي: الله يبارك فيكم عقبالكم
اسلام من ع بابا الڤيلا 
اسللم: اي ده اكل من غيري وسعولي كده وقعد ياكل ويونس دخل وهو بيضحك عليه
فيروز: طيب سلم الاول ياطفس
يونس: معلش اصلي سحبته من غير فطار ودخل مسك ايد مريم باسها
يونس: صباح الفل ع ست الكل
فيروز: علاقه مقززه
ندي: طب مش قدمنا طيب
يونس: الله قدام اي حد
سائر كان بيجري ودخل وهو بينهج
سائر: اي ده انتو كنتو بايتين هنا ولا اي صباح الخير 
الكل صباح النور 
يونس: لا روحنا ولسه جايين
سائر: امممم وقعد ياكل خلصو اكل وقعدو في الجنينه 
????????????????????????????
عند اسر صحي اخد دش ولبس ونزل هوا وجمال ع بيت ام فيروز لان انعام باتت عندها وجاسر نزل مع أصدقائه 
اسر لبس تيشرت ابيص وبنطالون زيتي وساعه زيتي وكتش ابيض 
وجمال لبس تيشرت نبيتي وبنطالون اسود وساعه سوده وكتش ابيض في نبيتي
????????????????????????????
في ڤيلا اميره كانت هي وانعام في الجنينه بيشربو قهوه وبيضحكو مع بعض
اسر: اي ده اي ده نعوم بضحك من غيري وباس راسها صباح الخير 
انعام: صباح النور ياحبيبي 
جمال: ازيك ياماما اميره
اميره: بخير يابني الحمد لله
اسر: انشاء الله دايما بخير 
احم شوفي ياجماعه انا طالب ايد فيروز
اميره بحزن: مش هتوافق يابني
اسر: وان قلتلك انها موافقه
اميره ونبي جد
اسر: اه ولله ها قولتي اي
اميره: انا مش هلاقي لبنتي احسن منك 
اسر: وانتي يامي
انعام: ياخي ده يوم المني نعمل فرحك انت وجمال مع بعض
اميره: لما ندي ترود
جمال: خير انشاء الله 
اسر: طيب امي هتروحي لاني انا وجمال رايحين عندنا شغل
جمال: اه فين عدي
اميره: فوق مع ادم وكارما
جمال: هكلع اطمن عليه وطلع
اسر: هتروحي
اميره’خليكي قاعده معايا 
انعام: منا قاعده اهو 
????????????????????????????????
عند جمال خبط ودخل كانت كارما وعدي بيلعبو مع بعض وادم قاعد عند الشباك
عدي: بابي جه بابي جه وجري عليه حضنه جمال شاله
جمال: حبيب بابي وحشتني
عدي: وانت كمان نزل جمال عدي وراح لكارما نزل لمستواها
جمال بابتسامة: كوكي عامله اي
كارما: تويسه
جمال: ادم ازيك
ادم بضيق: بخير ساب عدي وكارما وراح لادم
جمال: البطل ماله
ادم: هوا امتي هيسبوني اخرج من البيت
جمال: تخرج لي ياحبيبي
ادم: عشان اشتغل واجيب ل ماما كل الي بتتمناه واعوضها عن محمد 
جمال: احم ادم ت توافق اني اتجوز ندي
ادم بعصبيه: اي انت لا 
جمال: لي بس اهدي مش موافق لي
ادم: انت هتتعبها تاني هتعيط تاني وانا مش حسمح ده يحصل
جمال: وعد مني عمري ما هزعلها
ادم: ولو زعلتها
جمال: ابقا اعمل الي عاوزه
ادم: كلام رجاله
جمال بابتسامة: كلام رجاله
وسابهم ونزل ومشي هوا واسر متجهين لڤيلا فيروز
????????????????????????????
دخل اسر وجمال 
اسر: وافقت يارجاله متزغرط يااسلام
اسلام: للللللولي
الكل ضحك
سائر: مين ووافقت ع اي
اسر: ماما اميره وافقت ع جوازي من فوزي
ندي ومريم بجد مبروك
فيروز: الله يبارك فيكم اسلام يونس اسر عوزاكم في المكتب
جمال: متجيبي بوسه
ندي: جمال عيب
مريم: لاااا محدش يتكلم لحد ما قره عيني يجيلي
سائر: هوا مالهم راحو فين
جمال: عندهم مهمه قريب
سائر: وفوز داخله
جمال: اكيد
يتبع ……
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!