Uncategorized

رواية دم ملوك الفصل الخامس 5 بقلم يمنى محمد

    رواية دم ملوك الفصل الخامس 5 بقلم يمنى محمد

رواية دم ملوك الفصل الخامس 5 بقلم يمنى محمد

رواية دم ملوك الفصل الخامس 5 بقلم يمنى محمد

ملوك….. حرام عليك انت بتعمل فيه  كده ليه عملتلك انا ايه
يونس.. مش انتي الا عملتي اهلك الا عملوا وانتي لازم تدفع  تمن غلطاتهم ????????
وقعد على السرير  وخلع تشرته يعني بقاا شبه عريان
وفرد رجله على السرير
وقالها بمنتهى البجاحه…. اعرضي نفسك عليا
عايز اشوف ان كنتي شاطره ولا لا
اصلي مش هجوز اي واحده كده وخلاص وانتي فرصتك في الجواز قلت بعد ماانا نمت معاكي
????????????????
ملوك…. متصنعه القوه…. انتي فاجر حقيقي فاجر وقادر وانا  فرصتي قله  من الجواز ليه مش علشان انتي اغتصبتني
طبعا يونس اضايق من الكلام وقالها
انا لسه معملتش حاجه فيكي لسه الا جاي كتير اوووي
و هيبقى بالحلال بس هيبقى اغتصاب برده اصلي بحب العنف
خدها ونزل تحت من غير مايلمسها
يونس…. اكتب ياعم الماذون… جوزي انا وبنت عمي
ملوك بدموع….. امه انا مش عايزه اقتلوني بس بلاش يونس ونبي
بدريه.. متخافيش يابنتي ميقدرش يقربلك. اخته عندنا الا هيعمل فيكي هيجرا في اخته
يونس.. بضحكه عاليه ههههه ولا يهمني الكلام دا
الماذون كتب الكتاب
وقعد يونس على الكرسي ووضع رجل على رجل وقال
لا انستونا َلا شرفتونا.
اتفضلوا بره ????????????
بدريه…ماهي ماتت ياولدي ومربتكش  ليك حق تكون ناقص ربايه ياولد اعتماد ????
يونس… بغضب يهز ارجاء  القصر
اعتماد دي كانت ت الكل وانتي عارفه خدي ابنك وتخرجي بره
وبص لاخته وقالها.. ياسمين اطلعي فوق يابت غيري الفستان دا
ياسمين…. اطلع فين انا هروح مع راضوان
(ياسمين علي فكره بتحب راضوان رغم كل إلا حصلها وهو كمان بيحبها بس كل لا كان تفكير امه علشان الورث وعلشان تكسر عين يونس والمصيبه ان يونس هو إلا كسر عينيهم  باغتصابه لملوك  )
ج
يونس……. انا قلت ايه يا بنت اطلعي على فوق غير الفستان ده اقعدي هو جوزك ايوه وكتب عليك
 بس هو ده  داخل عليكي  من زمان يعني ليله الدخله دي ملهاش لازمه
رضوان طبعا كان مجروح في رجله بسبب الرصاصه اللي يونس  ضربها
ياسمين.. بس انا عايزه اروح معاه
يونس… قولتلك كلمه اطلعي فوق
حقيقي ياسمين طلعت بس كانت منهاره من إلا بيحصل
بدريه… يعني ايه هتاخدها مش بقت مرات ابني
يونس… ماانا هديكم مراتي برده
خدي بنتك وابنك واخر جوا من بيتي
????????
الجد علوان…. أنت بتقول ايه ياولدي دي مراتك ازي ياخدها
يونس بنظره شماته للجميع
يعلموها الآداب علشان هي قليله الربابه
بنتكم مكنتش بت بنوت يعني ناقصه تربيه
ملوك…. انتوا مجنون انت بتقول ايه حرام عليك.
راضون….. اللعب دا بلاسه يابونس  احنامش بنلعب بالاعرض
يونس.. بنتك مكنتش بت يابدريه وانا هقول لناس كلها اني اجوزته وجيت ادخل عليها طلعت مش بت روحتها  مع أهلها تأتي
واها من الفضيحه ومن الا هيحصل  ليكم من الناس الا في البلد
ملوك.. منك لله يونس
راضون وهو يجذب شعر اخته  يعني اختي مكنتش بت دا انا هقتلها
ملوك… وهي تجري ورا جدها… جدي ارحمني ونبي راضوان هيقتلني
بدموع وصراخ
علوان نظر ليونس يعني اسكت كفايه
راضوان يلا ياامه علشان نمشي من هنا  يلا يابت
بدريه بصوت عالي… عايز ايه ياولد الغايب
يونس .. عايز اعرف مكان الغايب
بدريه.. يعني عرفت  اقولك يايونس واريحك كل شي
بس اختك توجع مع ولدي وانت تستر على بنتي ملوك
وانا هقولك كل حاجه انت عايزها
????????????????????????
يونس….. من غير كلام شال ملوك على كتفه  ودخل أرضه نومه وحطها على السرير وقالها اسمعي هخلص حوار تحت
وارجع ياعروسه علشان الدخله نعملها
ملوك…. أنا بكرهك
يونس.. وانا اكتر منك والله بس انتي دلوقتي مراتي وملكي كل حته في جسمك بتعتي وليا فيها دلوقتي
عايزاكي يعني  عايزاك
وهاخدك بس بطريقتي
عايز ارجع الاقي  كيف ما ولدتك امك علشان عايزك
وخرج وحسابها
هي كانت مش مصدقه إلا بيحصل
دخل يونس جاب اخته وسلمها لرضوان  وقاله اختي تاج على  دماغك وخدتها وارجع دارك
راضوان… يلا يامه
بدريه.. خد مراتك  وروح يا أصوات وانا هاجي وراك
 اصوان كان رافض الأول بس اقتنع وخد ياسيمن وخرج
????????????????
دلوقتى الا موجود بدريه وعلوان و َيونس
وعلون ندا على الست الدايه
بدريه.. عايز تعرف ايه ياابن اعتماد ياابن خطافة  الصبيان
عايز اعرف كل حاجه
اقولك من اول الحكايه خالص
امك كانت سلفتي وانا سلفتها
كنت حامل في توأم وامك قالت إنها حامل هي كمان 
وبعدين الغريبه اني لقيت على امك دم ازي وهي حامل
وبعدين. انا ولدت اتنين
بس لما وقت ملقتش غير واحد بس
ملوك صح يازببده الدايه
يونس… يعني ايه
بدريه… يعني ????????????????????????
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد