Uncategorized

رواية ضحية المالك الفصل السادس 6 بقلم ميرا أبوالخير

 رواية ضحية المالك الفصل السادس 6 بقلم ميرا أبوالخير

رواية ضحية المالك الفصل السادس 6 بقلم ميرا أبوالخير

رواية ضحية المالك الفصل السادس 6 بقلم ميرا أبوالخير

اسر بجنون: هحط بصمتي عليكي دلوقتي ه هبعد عنك جوزك انت ملكي وبس بتاعتي انا ياضحى.
قلع التيشرت بتاعه وقرب منها و لسه هيبو’ سها بوكس وقعه الارض.
ضحى فاقت انصدمت وفين هدو”مها: م مالك.
مالك بغضب فضل يضر*ب في اسر و اسر لسه هيرد له الضر*به النور قطع.
مالك جري ناحية ضحى وقلع الجاكت ولابسه ليها.
مالك بزعيق: انتو فين يا اغبياء شغلوا الكشافات واوعوا يهر”ب.
النور رجع تاني و كان اسر اختفى ضحى بتعيط مالك شالها و راكبها العربيه.
و طلب من الحراسة يرحوا الفيله.
مالك وصل مكان علي البحر.
مالك نزل ببرود و ضحى مستغربة لابست الجاكت بتاعه ونزلت وراه.
مالك ببرود: صوتي.
ضحى باستغراب: اي.
مالك بغضب: بقولك صوتي طلعي كل يلي جواكي.
ضحى دموعها نزلت وفعلا صوتت اوي وصوتها كان هيروح اعدت وانهارت بص عليها بطرف عينه وطلع سجارة ويشربها: خلصتي.
ضحى بتعيط نفسها حد ياخدها في حضنها مالك في مشاعر جواه بس بيمنعها وبص للبحر: يلا عشان نرجع.
ضحى قامت بضعف: تمم.
مالك اخدها و روحوا.
وصل البيت.
ماهي جريت عليه حضنته: وحشتني يا بيبي.
ضحى استغربت: مين دي.
مالك ببرود حضن ماهي: دي تبقا مراتي الجديدة يا دودو.
ضحي بصدمة: ايههه.
……………….
في مكان ما.
اسر بغضب: مسبتنياش ليههه كانت قت*لته وخلصنا.
………: لا لسه بدري.
اسر بغل: انا عايز ضحى.
…….: ضحى ضحى انت ناسي هدفنا الاساسي ايه.
اسر: لا بس بردو ضحى مش ملك حد غيري.
……: انا بعت له هدية صغيرة دلوقتي.
اسر باستغراب: هدية اي.
……..: مالك امه خا”نت ابوه من زمان وياترا بقا مع مين.
اسر باستغراب اكتر: مع مين.
………: ابو ضحى.
اسر بصدمة: عمي ????.
…….: هنشوف مالك هيعمل ايه ومتخافش ابو ضحى خطفته هنا يعني بقا حر .
ببقلم ميرا ابوالخير
……….. ……..
ضحى بصدمة: م مراتك.
ماهي بخبث: انتي بقا مين الخادمة مش كده .
مالك ببرود: اطلعي علي اوضتك يا ضحى.
طلعت تجري علي اوضتها وهي ليه حاسه انها زعلانه اوي كده داخلت اخدت دوش و خرجت ادت فرضها ونامت.
ماهي بدلع: مالك يا روحي.
مالك: مفيش.
سابها في غيظها وخرج راح البار.
الحارس: الظرف دا لحضرتك ياباشا.
مالك بتافف: خاليه دلوقتي.
مشي وفضل يشرب ويفتكر الماضي.
فلااااااش باااااااككككك.
مالك وهو صغير شاف ابوه بيضر*ب امه: برررا يا و** اطلعي برراااا يا خا’ ينه يا بنت ????.
امه ببكاء: لا ارجوك ابني.
ابوه: ابنك ايهه يلي انت خا”نتي ابوه مع الخدام يا ز*بالة امشيييي طردها تحت ضراخها.
مالك بعياط: ماما ماما.
ابوه بغضب: اخرس يالا من النهارده امك ما*تت. بقلم ميرا ابوالخير.
خرج وسابه.
مرت الايام وابوه اتجوز واحدة خبيثه بتضر*به و تعذ*به ومش بتخليه ياكل حتي ومن كتر زبا**لتها كانت تداخل اوضته تتحر**ش بيه.
مالك كبر واتحول لاسوء واقذ*ر انسا “ن.
باااااااككككك.
فضل يشرب وطلع بسكر علي السلم ماهي شافت حالته دي راحت ابتسمت بمكر.
اخدته اوضتها وهو مش واعي وعملت حاجه وابتسمت بخبث.
بقلم ميرا ابوالخير.
في الصباح.
اعاااااااااااااا.
ميه ادلقت علي ضحى.
ماهي بمكر: قومي يا بت لسه مخمودة حضري الفطار ليا ولسيدك مالك.
ضحى بزعيق: ليه بقا انشلتي اوعي ز*قتها في لحظه دخول مالك عملت نفسها وقعت علي الارض.
ماهي بتمثيل: اااااه بطني يا مالك اااه.
مالك جري عليها بخضه وشالها وبص لضحى بتوعد: حسابي معاكي بعدين.
اخد مالك ماهي و مشي وضحى نزلت تحضر الاكل.
ماهي بتمثيل: شوفت كانت هتسق*طني اهو.
مالك بهدؤء: هي متعرفش انك حامل لسه.
ماهي بدموع: يا مالك.
مالك بعصبيه: قولت خلاص.
خرج من الاوضه و راح ياخد شور و بيدور عليها في الاوضة مش لاقها اتعصب و داخل الحمام .
…………….
بتحط الاكل.
مالك افتكر الظرف من الحارس راح جابه وانصدم صدمة عمره: ضحىىىىىىىىىىى.
………..
ماهي بخبث لضحي في المطبخ.
ماهي: مش انتي البنت يلي الفديو بتاعها نزل علي الموا قع وهي مع مالك وفي حضنه.
ضحى باستغراب: انتي مجنو” نه بتقولي ايه.
لسه هتتكلم لاقت يلي بيشدها من شعرها: اااه شعري.
مالك بغضب اعمى: هو انتي يلي ابوكي عمل كده فيا.
ضحى بالم: في ايه سايب شعري بتوجعني.
مالك شالها و ماهي مبسوطه من يلي هيحصل.
ماهي لاحدهم: كله تمام.
…..: اما نشوف هيحصل اي.
بقلم ميرا ابوالخير.
………………
طلع الاوضه ور”مها علي الارض.
ضحى بالم: اه في اي.
مالك جاب كربا**ج و رفع قميصه لفوق: انا مش هر**حمك يا و**سخه.
ضحى بترجع لورا بخوف هو رفع الكربا”ج و……..
يتبع…
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد