Uncategorized

رواية عشق الجاسر الجزء الثاني الفصل التاسع عشر 19 بقلم مروة عبدالجواد

 رواية عشق الجاسر الجزء الثاني الفصل التاسع عشر 19 بقلم مروة عبدالجواد

رواية عشق الجاسر الجزء الثاني الفصل التاسع عشر 19 بقلم مروة عبدالجواد

رواية عشق الجاسر الجزء الثاني الفصل التاسع عشر 19 بقلم مروة عبدالجواد

بعد انتهاء حفل زواج معتز  وقف كلا من يوسف وشريف وجاسر امام القاعه .
جاسر : بضحك ، حرام عليك يايوسف ده مقلب تعمله فيه يوم فرحه .
يوسف : بضحك ، مش  بغنيلنا في الفرح اننا متاعيس ، بقي الندل  يوم ما يشوف نفسه يشوفها علينا .
شريف : يضحك ، الواد مصبرش لما الفرح يخلص وطلع يجرى علي الشقه .
جاسر : بضحك ، محروم بقي وعايز يعوض ..
يوسف : اموت واشوف ريأكشناته  لما محصل الكهربا راحله .
شريف : بهزار  ، اكيد جاله شلل رعاش .
جاسر : بضحك ، اقسم بالله معتز لو حصاله حاجه هيبقي بسببكم .
يوسف : انت هتقلقني عليه ليه ..
بالاتجاه الاخر وقففت كلا من  دنيا وسمر ونهي .
دنيا : بابتسامه ، عقبالكم يابنات .
نهي : بضحك ، يامسهل والله الواحد نفسه اتفتحت علي الافراح .
سمر : بضحك ، لا اخلص الكليه الاول وبصت لنهي هنستعجل علي ايه  علي الهم .
دنيا : بضحك ، هم ايه  لا دا انتوا فايتكم كتير قوي .
نهي : بضحك ، اه ما انتي اللي جربتي فينا يابختك ياعم ومش اي حد ده جاسر بيه الحديدي .
دنيا : بضحك  بصت اتجاه يوسف ، بكره تحصليني .
سمر : بهزار ،  شكلي انا بقي هكتفي بالفرجه ..
ذهب جاسر ويوسف وشريف اتجاه دنيا ونهي وسمر ..
جاسر : لدنيا ، يلا ولا عجبتك الواقفه هنا .
دنيا : بابتسامه ، والله الفرح كان جميل انت مستعجل علي ايه .
يوسف : بص لنهي ، يلا احنا علشان نلحق وقتنا بدرى بدرى .
وجذبها من يدها ،  نهي بضحك شاورت لدنيا وسمر ، باي .
سمر : طيب استاذن وامشي انا .
جاسر : بحنق ، لا تروحي لوحدك ازاي ، اومال شريف بعمل ايه .
شريف  بص لجاسر بتعجب .
جاسر : خبط علي كتف شريف ، يلا ياوحش وصلها في طريقك .
سمر : بكسوف ، مش ضرورى مش عايزه اعطله.
دنيا : بابتسامه لسمر ، شريف مش غريب ده صاحب جاسر وهيوصلك في طريقه .
شريف : باحراج ، لا عادي .
فذهبت سمر مع شريف .
جاسر ودنيا ذهبوا وركبوا السياره .
دنيا : مش فاهمه نظريتك يعني ان شريف يوصل سمر كنا وصلناها في طريقنا وخلاص او نخلي الشوفير يوصلها .
جاسر : بتهكم ، شريف فاضي وصحبتك فاضيه يمكن يشبكوا مع بعض واهو نوفق راسين في الحلال .
دنيا : بضحك ، انت هتشتغل خاطبه ولا ايه .
جاسر: بضحك ، علي اخر الزمن بقي ..
ثم مسك يدها وقبلها ، بس انتي كنتي زي القمر النهارده دا انا شكيت انك تكوني العروسه .
دنيا : بضحك ، خلاص بقي راحت عليا انا معايا تلاته ولاد .
جاسر : قرب منها وقبلها في خدها ، والنهارده هنكملهم نص دسته ياقلبي .
دنيا : بضحك ، لا خلاص كده .
جاسر : خلاص اي دا احنا لسه هنبدأ .
دنيا : انت كده هتخلص عليا .
جاسر : بضحك ، عيب  انتي لسه شباب  ياحبيبي .
                         ★★★★★
في السياره .
نهي : كده تحرجني في وسط الناس وتشدني .
يوسف : مسكها من يدها وضمها له  ، ناس مين يابت انا الناس .
نهي : بتذمر ، لا مش كده انا اتحرجت .
يوسف : لف يده حول عنقها ، بمناسبه الكسوف ما تجيبى بوسه وجذبها له .
نهي : بعدت بدلع ، لا ابعد لما نتجوز .
يوسف : غمز  لها بعبث ،  هتقدرى .
نهي : بضحك ، ومقدرش ليه هو اكل .
يوسف : لا ، بوستي  ادمان يابت .
نهي : خبطته علي كتفه  ، سافل .
يوسف : قوليلي يانهي كنتي هتعملي ايه لو اتجوزت واحده غيرك .
نهي : بتسرع ،  قبر يلمك ولا واحده غيرى تضمك .
يوسف : بدهشه خبطتها علي يدها ، اومال ايه  مش بتقولوا الشعر غير في المصايب لكن في الاوقات الحلوه والرومانسيه اقولك هاتي بوسه تقوليلي وانت كنت  اكل ..
نهي : بتذمر ،  اومال مش تتجوز غيري مش لما تتجوزني الاول .
يوسف : ايه يابت ده انتي شويه وهتتجوزي علي نفسك ، فعلا انا اللي جبته لنفسي …
                            ★★★★★
في السياره .
سمر : باحراج ، انا اسفه علي اللي حصل النهارده .
شريف : بابتسامه ، انتي لسه فاكره .
سمر: بصت علي القميص المتسخ بالعصير ، لا والله .. بس قميصك فكرني .
شريف : بضحك ، لا ما انا قافله بالجاكيت .
سمر : بضحك ، بس باين .. اومال انت بتشتغل ايه .
شريف : رجل اعمال .
سمر : معقول شكلك صغير ميديش خالص .
شريف : بضحك ، ليه هما رجال الأعمال ليهم سن معين .
سمر : ببلاهه ، لا بس ليهم هيبة .
شريف بتعجب بصلها .
سمر : بتعجب ، هو انا عكيت .
شريف : بضحك لا خالص ..
سمر : انا عارفه ، انا مدب اساسا  .
شريف : بضحك ، واضح قوي مش محتاجه تبرري .
سمر : انت متجوز .
شريف : بتهكم ، متهيالي لو متجوز كان زمان مراتي قاعده مكانك .
سمر : لا عادي ممكن تكون مراتك  نكديه وانت حبيت تروق علي حالك وسبتها وجيت الفرح .
شريف : بضحك ، انتي ملكيش حل .
سمر : واقعيه شويه ..
شريف : لا وخيالك واسع قوي …
                    ★★★★★
وصل جاسر ودنيا الفيلا وبعد الاطمئنان علي الاولاد .
وقفت دنيا امام المراه تخلع مجوهاراتها وملابسها .
جاسر : اقترب منها واتي  من خلفها ومد يده ليخلع العقد وبهمس في اذنها ، هو انا مش قلتلك .
دنيا : بابتسامه وتعجب وهي بتبصله في المرايه ، قلت ايه .
جاسر : بدأ يخلع سوسته الفستان بفمه بحركات مثيره  وبقبلات علي كتفها وهمس  ،  مش خالد ابننا عايز اخت يلعب معاها .
دنيا : بضحك ، وهو اللي قالك .
جاسر : وهو يخلع فستانها  ويحرك يده حول خصرها وبهمس ، اه وقالي متقولش لمامي .
دنيا : لفت لجاسر ، بقي هو قالك كده .
جاسر :حرك يده حول خصرها وضمها له  ثم داعب انفه بانفها بهمس وحراره ، اه قالي كده .
دنيا : بسعاده وهمس ، اومال ياسين وبدر بعملو ايه .
جاسر : وهو يضمها له و يطبع قبلات رقيقه علي شفايفها بهمس  ، بس هو عايز بنت قمر زي مامته رغم اني قلتله مستحيل حد يجي شبه مامته .
دنيا : بضحك لفت وبصت للمرأة وبهمس ، خلاص طالما انت عارف كده يبقي منجبش بقي .
جاسر : وهو يدفن وجهه في عنقها من الخلف بقبلاته الحاره ، يمكن تيجي غلطه وتبقي شبهك عايزه تحرميه ليه .
دنيا : بهمس ، انا حرمته .
جاسر : لفها له وهو يضمها له بشوق ولهفه وهمس في عنقها ، اه بعيد عنه بقالك يومين وسيباه هيتجنن عليكي .
دنيا : بسعاده وهمس  ، مين دا .
جاسر : قلبي اللي سيباه مولع  ..
 وانهال عليها بقبلاته واشواقه حتى وقعا علي الأرض ،  وهي اعلي منه بجذعها العلوي .
دنيا : بهمس ، اه ه  كده توقعني علي الارض  .
جاسر : بحراره  وشوق انتي تقعي جوه قلبي مش علي الارض .
حرك يده برومانسيه حول ظهرها وهو يضمها له ويقبلها بلهيب اشواقه ، حتي قلبها وصار اعلي منها بجذعه العلوي  .
جاسر : بهمس ، نركز بقي  توام بنات .
دنيا : بضحك وسعاده ، لا بنت واحده .
جاسر : لا واحده ايه مش من مستوانا احنا نخش بالتقيل على طول ..
وطبع قبله بحراره ملتهبه في عنقها بعضات عليها مليئه الاشواق ..
دنيا : بصوت باهات مرتفعه قليلا مع تالم بسيط اثر عضاته ، 
اه ه ه جاسر.
جاسر : طبع قبله رومانسية علي شفايفها وبهمس ، اه ايه هو احنا لسه عملنا حاجه …
وبدا يصك ملكيته عليها بحراره وشوق ..
                     ★★★★★
معتز وهو نايم علي السرير بالبدله وساره بفستان الفرح وبتضربه  علي وشه علشان يفوق .
ساره : معتز .. فوق بقي مالك .
معتز : وهو بيفتح عينه ،  انا فين .
ساره : انت فين ايه انت في اوضتك ايه اللي حصل ، انا طلعت الصاله لقيت الباب مفتوح وانت مغمي عليك .
معتز : عدل قعدته ،  اه صح دا النهارده فرحي .
ساره : بابتسامه كسوف ، اه .
معتز : اومال انا نايم ليه ، ووقف علي السرير بسرعه .
ساره : بصتله بتعجب  ، انت بتعمل ايه .
معتز : قبض يده وضرب علي صدره ، نيها نيها نيها نيها ده انا لسه هعمل .
ونزل وانقض علي ساره  فساره بسرعه بعدت عنه،  فمعتز وقع علي الارض ..
معتز :  بتالم ، اه ه ه  يارجلاااااااااي .
ساره : يالهوووي في ايه .
معتز : الحقيني رجلي انكسرررررت …
                   ★★★★★ 
تيسير باتصال ليوسف .
تيسير : تفتكر حسن مش هياخد باله من حكايه العده دي .
يوسف : ان شاء الله مش هياخد باله .
تيسير : انا بس عايزه افهم انت ليه خلتني اقوله مش هنتجوز غير لما عده نهي تخلص  ،  طيب ما انت كده برضوا هتاخر جوازك من نهي .
يوسف : بحنق ، علشان اللي عمله فيكي لازم يتربي وميحسش انه هيتجوزك بسهوله لازم تتعززي ويلف ويتعب لحد ما يتجوزك.
تيسير : بسعاده ، انا لو ليا اخ مكنش هيعمل زي ما انت عملت ولا هياخر سعادته علشان سعادتي .
يوسف : متشليش هم حاجه انا اتفقت مع عبدالله ابو نهي وهو اتفق مع رافت اخوه علشان محدش ينبه حسن لحاجه زي كده .
تيسير : طيب ونهي .
يوسف : لا دي هبله ، وممكن تتصرف من دماغها لو قولتلها وتروح تقوله .
تيسير : بسعاده ، ربنا يفرحك ويسعد قلبك .
                          ★★★★★
تتعذب ارسيليا بصراخ والالم من اثؤ ضرب الحراسه لها ، فاتي الغول لها .
الغول : ياخساره يابنتي تدمري حياتك علشان واحد ميسواش ولا سال فيكي .
ارسيليا : بغضب ، متقولش بنتاااااي انا بكرهك .
الغول : بعصبيه وحده   ، كل حاجه في ايدك لو بعدتي عنه كل حاجه هتنتهي .
ارسيليا : مش هبعد عنه ولو فكرت تاذيه انا مش هرحمك اول حاجه هعملها هتكون موتك ياغول علي ايدي .
الغول : غبيه طول عمرك غبيه .
ارسيليا : بدموع وقهره ،  انت حرمتني من كل حاجه من امي وابويا مبقاش فاضل ليا غيره ، وبدموع وصراخ لو خسرت شريف هقتااالك ياغول .
الغول : بغضب وعصبيه  خلاص اتفقنا انا مش هاذيه لكن في المقابل هتفضلي تتعذبي كده لحد ما تقولي سلمت ..
                        ★★★★★
يوسف وشريف  بخبط وتطبيل علي باب شقه معتز ثاني يوم الفرح عصرا .
شريف: افتح ياعريس افتح ..
يوسف : بضحك ، افتح يلا وبطل شقاوه جوه سامعينك .
معتز : وهو بالبيجامه البيضاء ورابط قدمه ذهب ليفتح الباب وهو يستند علي الحائط ، طيب جاي اهو ..
يوسف : هو الواد ده مبفتحش الباب ليه .
شريف : بسخريه ، يااخي ما انت برضوا عليك حركات رخمه حد.يجي لحد دلوقتي .
يوسف : بلاش نطمن علي الواد ونشوفه شرفنا ولا عايز مساعده..
معتز:  فتح الباب وبسخريه ،  طول ما انتوا ورايا هشرفكم ازاي.
يوسف : بهزار حضنه بسرعه ، ابو الصحاب .
معتز : لم يتمالك وزنه فاستند علي الحائط ، حاسب ياعم  .
يوسف بعد شويه وببصله .
شريف : بتعجب لقدمه وبهزار خبطه علي كتفه ، انت عملت ايه يامجرم اه شكلك اتنطط كتير لحد ما وقعت ..
معتز : بسخريه ، اه اتنططت لحد ما وقعت علي جدور رقبتي ، واشار لهم تعالوا ، اومال انتوا جايين لايه .
يوسف ومعتز دخلوا .
يوسف : بضحك ، دي مقابلة تقابلها لنا جايين نطمن عليك .
معتز : بتريقه ، اطمن ياخويا معملتش حاجه .
شريف : بسخريه ، قلبي كان حاسس استعجالك مكنش في محله خد مش خساره فيك جيبهولك مخصوص ، 
واخرج شريط حبوب للسعاده الزوجيه .
معتز : بسخريه ، ده مش استعجالي اللي كان في محله ده نقكم الدكر هو اللي جاب اجلي .
يوسف : بتريقه ، طيب خد من شريف الحبوب ومتتكسفش .
معتز : لا انا مبخدش الحاجات دي ..
شريف : بتريقه ، العروسه كده هتشردك  ..
معتز : جاسر مجاش معاكم ليه .
يوسف : بتريقه ، موبايله مقفول واتصلنا عليه في الشركه مرحش .
شريف  : لمعتز ، بحقد مصطنع ، هو جاسر  كده مبسبش فرصه تعدي من تحت ايده مش زيك دايما كسفنا .
شريف : لمعتز ، لعيب مش ذيك كسفتنا .
معتز : انتوا جايين لايه جايين تقطموني .
يوسف:  وقف وبص لشريف بهزار ، يلا يابني ليجيب العيب فينا .
شريف : وقف والقي الشريط علي معتز ، خد ياعم ومتتكسفنش .
معتز : وهو بيقف بيسند علي الكنبه اتناول الشريط والقاه عليهم ، امشوا انتوا بس وهي هتنحل …
يوسف وشريف بهزار مشيوا .
يوسف : هتيجي اوصلك ..
شريف : لا انا معايا عربيتي هروح الف لفه كده حوالين قصر الغول يمكن اعرف حاجه عن ارسيليا وابص عليها في النايت يمكن تظهر .
يوسف : ياعم ركز في الحته اللي كانت معاك امبارح وسيبك من ارسيليا .
شريف : شوف انت رايح فين يا يوسف طريقك اخضر .
يوسف : بضحك ، انت حر انا  هعدي علي نهي وبعدها علي الشغل ، سلام ..
                     ★★★★★
جاسر : بعدما ارتدي ملابسه ،  حبيبي يلا علشان تنزلي الشغل .
دنيا : وهي بتلبس الاولاد ، شغل ايه لا عايزه اذاكر شويه الامتحانات قربت .
جاسر : قرب منها وقبل راسها ، هتيجي وتقعدي في مكتبك وتجيبي كتبك تذاكرى في الشركه والحاجه اللي تقف معاكي انا هفهمهالك .
دنيا : بصتله بتذمر مش عايزه اروح  .
جاسر : بضحك ، ايه يا سيادة المدير افرض احتجنا امضتك ولا حاجه نحتاس بقي .
دنيا : بضحك ، خلاص هجيب بدر معايا ..
جاسر : بضحك ، وده هناخد بصمه رجله بقي ولا ايه ..
دنيا : مش هروح من غيره .
جاسر : حمل بدر ، وادي سي بدر اللي طالعلنا في البخت ، انا مش فاهم بالنسبه لياسين وخالد ايه نظامهم ولا دول البطه السوده.
دنيا : وقفت وبابتسامه لبدر ، لا بس بدر الكبير.
جاسر : بمناكفه بأنفه لانف دنيا ، طيب ما اهو خالد اخر العنقود .
دنيا : بضحك ، سكر معقود ..
                 ★★★★★
ذهب شريف الي جاسر في مكتبه .
شريف : انا هتجنن مش عارف اوصل لارسيليا ، انا خايف يكون حصلها حاجه او حد اذاها ..
جاسر : بتهكم ، هي دي حد يقدر ياذيها .
شريف : طيب ما تحاول كده تكلم  الغول تسال عليها .
جاسر : شريف ، انا قلتلك قبل كده وهقولهالك تاني ارسيليا مش شبهك ،  يمكن هي فهمت كده وبعدت عنك .
شريف : دي حتي مسالتش عليا وانا تعبان .
جاسر : علشان بتفهم ..
شريف : لا لا في حاجه غلط ، انا هروح اسال عليها بنفسي الغول .
جاسر : اوعي ، انا مش هحذرك تاني ، الناس دي مافيا مبتهزرش ، علي العموم انا هحاول اسال عليها بطريقه غير مباشره .
شريف : بلهفه ، بجد هتسال عليها .
جاسر : اه اطمن ..
                        ★★★★★
اتصلت نهي علي يوسف بينما كان هو  في طريقه لها الي الشقه 
، نهي فتحت الباب ليوسف .
يوسف : بابتسامه وهو يحتضنها هو مفيش حد في الشقه ولا ايه جيباني جرى عليكي ياشقيه  .
نهي : بعدته ، بصوات وصراخ  عااااا بقي كده يا يوسف بتضحك عليا .
يوسف : بخضه  في ايه يابت بتصوتي ليه انا لسه عملت حاجه .
نهي بعصبيه ضربته علي صدرة وكتافه ، يوسف مسكها من يدها بقوه وجذبها داخل الشقه وغلق الباب  .
يوسف : في ايه يابنت المجنونه مالك .
نهي : بتذمر بعدت عنه ، بقي بتضحك عليا يايوسف وتقولي مش هنتجوز غير لما عدتي تخلص .
يوسف : قرب عليها وحضنها وبسخريه ،  هتموتي وتتجوزي عارف  مش مستحمله كام شهر .
نهي : ذقته ، انا مليش عده اساسا .
يوسف : بتعحب مصطنع ، ايه ده بجد .
نهي : بطل استعباط يايوسف ،  ماما قالتلي انك اتفقت مع بابا ان جوازنا يكون بعد العده الوهميه اللي انت اخترعتها وانت عارف ان مفيش عده اساسا وقلت لبابا يقولي اننا مش هنتجوز غير بعد العده  ..
يوسف : بتمتمه ، الله يخربيت امك .
نهي : بعصبيه ، سمعتك علي فكره .
يوسف : جلس ، وبعدين .
نهي : جلست بجواره ، عايزه اعرف بقي انت اتفقت معاه ليه علي كده وبتاخر جوازنا ليه .
يوسف : هقولك بس ورحمه امي لو اتصرفتي من دماغك يانهي لهتكون دي اخرتي معاكي ..
نهي : بتذمر ،  قول .
يوسف : علشان تيسير انتي عارفه انها ملهاش حد غيري وخايف ان حسن ابن عمك يغدر بيها ولا يتعصب عليها في مره ويسيبها قلت اربيه علشان يعرف قيمتها  وميخدهاش بالساهل .
نهي : بعصبيه ، اه بقي انت عايز حسن  يحس بقيمه تيسير وانت مقضيها معايا صح ..
يوسف : ايه الهبل ده ، لا طبعا وبعدين انتي بتشبهيني بحسن .
نهي : لا انا يظهر فعلا اللي رخصت نفسي علشان كده انت مش مستعجل علي جوازنا .
يوسف : بطلي هبل يابت انا مستعجل اكتر منك بس ..
نهي : لو مستعجل يبقي نكتب كتابنا .
يوسف : ياحبي هنكتب الكتاب وهنتجوز ونعمل فرح بس لما العده تخلص .
نهي : عاااا متجبليش سيره العده تاني .
يوسف : حاضر بس اهدي .
نهي : هنتجوز .
يوسف : حضنها ، اه والله تعالي في حضني  
واخذها في حضنه ووضع راسها علي صدره .
يوسف : والله بحبك ومقدرش اعيش من غيرك ونفسي تكوني مراتي دلوقتي قبل بكره .
نهي : بتذمر ، ما اهو واضح ..
يوسف : خبطها علي راسها ، بس ياهبله ..
                         ★★★★★
ساره : وهي نايمه بالبجامه ، مين ..
معتز : قعد علي السرير ونام بجوار ساره ، هو احنا مش عرسان ولا بتهيالي .
ساره : بضحك ، المفروض 
معتز : اومال انتي لابسه بيجامه ليه .
ساره : ضحكت ، مش عارفه .
معتز : هو اتا شكلي بقي وحش قوي كده ولا ايه .
ساره : بضحك ويصت لقدمه المجذوعه ، لا خالص .
معتز : وضع يده علي راسها وملس علي شعرها برومانسيه ، انا مش مصدق نفسي اننا خلاص بقينا في بيت واحد وانتي معايا .
ساره : بابتسامه وسعاده ، انا اللي مبسوطه قوي ان ربنا عوضني بيك .
معتز : قرب منها بقبله علي راسها ، بحبك .
ساره : بكسوف بصت للاسفل .
معتز : وضع يده علي خدها برومانسيه وهو يطبع قبلاته الرقيقه علي خدها وشفايفها .
ساره : بكسوف ووجه احمر ، معتز عيب .
معتز : بهمسات في شفايفها وبقبلات رومانسيه ، مرااتي ..وحلالي .
وحاوط يده حول خصرها وهو يدفن وجهه في عنقها بقبلات حاره .
ساره : بسعاده ، زيزو عيب بقي .
معتز بلهفه واشواق ملتهبه احتضنها بشده وهو يلتهمها بقبلاته الملتهبه التي اشعلت خراره في كلا جسديهما مما زاده لهفه عليها 
وهو يلصق ويصك اشواقه بها بنار ملتهبه ..
                        ★★★★★
جاسر وهو في مكتبه اتصل علي يوسف .
جاسر : عرفت ان الغول حابس ارسيليا وبعذبها علشان تبعد عن شريف مش عارف اقوله ولا اعمل ايه ده هيتجنن عليها .
يوسف : يعني الغول هيعذب بنته ده كلام ياجاسر .
دخلت دنيا حامله بدر و جاسر يكمل حديثه في الهاتف .
جاسر : دول مافيا يايوسف  والغول مبهموش بنته ولا غير بنته اهم حاجه مطتلعش عن طوعه .
يوسف  : كده كده ارسيليا مش شبه شريف وانت عارف شريف هوائي هي بس علشان بعدت عنه فهيتجنن عليها ،  انت لو عرفته ممكن ياذي نفسه .
جاسر : يعني انت رايك مقلوش .
يوسف : لا طبعا اوعي تقوله .
جاسر : طيب ، سلام .
دنيا : في ايه ومافيا ايه .
جاسر : هقولك …….
                      ★★★★★
ذهبت نهي الي منزلهم فصادفت حسن .
حسن : اذيك يانهي عامله ايه .
نهي : الحمدلله وانت اذيك وازي تيسير .
حسن : اهو مستنين لحد ما عدتك تخلص علشان توافق نتجوز انا وهي قال خايفه لارك تاني .
نهي : بهزار ، ما انا مطلعليش عده اساسا .
حسن : بتعجب ، ازاي .
نهي : …….
يتبع…..
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

‫2 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!