Uncategorized

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد

 رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد
رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الرابع 4 بقلم مي محمد

ورجع تاني فوق وقعد قصادهاا ع الاريكة 
ورد هي وبتخترف …لا لااا ي يا ابيه ا الحقني والنبي اه ااااااه
اتفزع اسر وقاام بتجاها
ورد ورد اصحي ياحببتي ورد
ورد بخضة…امممم ابيه
ف ايه 
اسر بلع ريقه …م مفيش بس ك كفايه نوم كده 
تعالي قرب منهااا وشالهاا
لحد اجنينه وقعد وخدهاا 
ف حضنو
ورد ببرائه..ابييييه
اسر باس دماغها…ايه ياروح الابيه
ورد..انت شكلك مخضوض هوا في حاجه
اسر…لا ياروحي عادي بس خفت عليكي من النوم الكتير
ورد…طيب اوعا عاوزه اقوم
اسر …تروحي فين 
ورد…عاوزه اعمل سندوتش جعانه اوي 
اسر قام ومزال حاضنها ..انا هعملك تعالي
ورد…ماشي
دخل اسر المطبخ وبتدأ يعملها سندوتشات كتير 
وعصير 
ورد…كل داا ليااا يا ابيه
اسر ساب اسلطه ال كان بيعمل فيها وقرب منها ومسكها
من وسطهاا
اسر …ااه كل دا لوردتي ال هتسمع الكلام من غير اي عصبية
ورد…ابيه هونتا ليه بزعق
اسر بيحاول يكتم غضبه…ورد انا مش بزعق انا عايز اقولك انك لازم تسمعي كلامي 
ورد بدموع…مناا مش بعمل حاجه غير اني بسمع كلامك ياابيه 
اسر حضنها ودفن راسه ف رقبتها يشم ريحتها ال بيعشقها..
وردتي انا عايزك متصرفيش من دماغك يعني انفرضاً كان حصلك حاجه
او حد عمل فيكي حاجه
انا وقتهاا ازاي هعيش هه
ورد بدموع…محدش يقدر يعملي حاجه غيرك انت يا ابيه
اسر بعد عنها بعصبية…انتي بتقولي اي ياورد
ورد بدون خوف …ايوا ان انت الوحيد ال بتأذيني يا اسر
اسر مسكها من دراعها …انتي اجننتي رسمي 
ورد…ليه هه عشان بقول الصح
مش انت ال اغتص*بتني هه وهونت عليك
اسر …اخرسي بقي ياورد انتي مش فاهمه حاجه
ورد. بعنااد.. لاااا مش هخرس عشان لو انت كنت راجل مكنتش عملت كده معااي 
ضخخخخ 
اسر ضربهاا قل*م … اخرسي خلاص
ومسكها من ايدهاا وطلع بيها علي فوق 
وهي حاطه ايدها علي خدها وساكته وبتعيط جامد????
هتقعدي هنا ياورد ومفيش طلوع من اوضتك ولووو مسمعتيش كلامي كويس هعمل ال عملته تاني وتالت ورابع ياااااورد 
مفهووم
ورد…بصت عليه وفضلت ساكته 
اسر قرب وقال …مسمعتش كلمة مفهووم ليه
ورد…برضه ساكته 
قاطع سكوتها قبلة من اسر علي شفا*يفها
وحاولت تبعد لاكن اسر ماسكها من وسطهاا 
ومقربها اكتر عليه
ورد. هي وبتنهج ونفسها طالع نازل…اوعااا بقي خلاص 
مش قاادرة 
اسر مزال عيونه علي شفا*يفها التي نز*فت من اثار قبلته …برضه مسمعتش كلمت حاضر ياورد
ورد هي وبتعيط وقلب اسر هيقف …حاضر حاضر يا اسر بيه مفهوم كل كلامك مش هخرج ومش هروح اي مكان ومش عاوزه حاجه وبتدأت تنهااار 
اسر خدها ف حضنه…اهدي خلاص ياورد 
ورد….ابعد عني انا بكرهك يااسر اوعاا
اسر…اهدي اهدي خلاص والله ورد ورد
طلعها من حضنها لقيها مغمي عليه شالها وحطها علي السرير
وطلبلهاا ادكتور
جيه وداها حقنه لان عنديهاا انيميأ حادة ولازم الغذاء ليها
قعد جنب ورد لحد مافاقت 
ورد بتعب….اوعاا انا بكرهك
اسر…طيب اهدي الاول ياورد
ورد بعصبية….اوعاا مني بقول 
وجات تقوم داخة وكانت هتقع
اسر مسكهاا وقعدهاا وجاب صينية الاكل ال حضرها ليها
اسر…اعملي ال عيزاه ياوردتي
بس كلي الاول
ورد…مش عايزه منك حاجه اوعا
اسر وبيحاول يكتم غضبه…ورررد بقول كلي 
ورد …لااا مش عايزه حاجه منك
اسر…خلاص مبدهاش بقي تعالي ياقطه
شالها وحطها علي حجرو وبتدأ يأكلهاا 
وهي ساكته هي عارفة ان اسر حنين عليها وبيحبهاا اكتر من نفسه 
اسر سرحان ف عنيهاا .. اشربي العصير بقي دمي فار منك
ورد بتبص عليه وساكته اسر قرب وبقه يشربلهاا العصير وعيونه علي شفاي*فها ال تورمت منه
اسر بحنيه وبيملس علي شعرها..لسه وجعاكي 
ورد اكتفت بهز راسها بنعم????
اسر قرب ورد غمضة عنيها وطبع قبلة رقيقه تلوا الاخرا لحد ما فون اسر رن 
بلع ريقه وقام …انا برااا كملي باقي عصيرك ياوردتي
ورد بصتله بقرف وبصت الناحية التانيه واسر نزل تحت
اسر ف الفون بيحاول يكتم بعصبية.. يعني ايه هربت
…\\\\\ 
اسر…اخرس اخرس ياحيو”ان
انا هتصرف 
\\\\\ 
اسر….غور ف داهيه
وقفل الفون بعصبية وطلع سيجارة وللعها 
وهو بيشربها سمع خبطه من اوضة ورد
رمه السجارة وجرااا لفوق 
ورررررررد????
فتح باب الاوضة لقي ورد قاعدة علي السرير بتعيط
وبص حوليهاا لقي ادولاب وقع 
اسر جرا عليها وحضنها بعمق …الحمدالله
ورد…اوعاا 
اسر…بحبك ياوردتي????
ورد ابتسمت بشر …اوعاا يا ابيه انا مش قادرة
اسر طلع من حضنها بلهفه ….اي ال واجعك ياقلب اسر 
ورد شاورت بكسوف علي شفا*يفها 
اسر ابتسم وقرب منها 
ورد…اوعا مني انت السبب ف كل حاجه
اسر بهدواء عكس ال جواه…بحبگ
ورد سرحانه ف عيون اسر وقلبها عمال يدق جامد كأنه هيخرج من ضلوعها ..هه
اسر بابتسامه وسرحان ف ملمحها …بحبگ اوي اووووي
ورد بلعت ريقها …ابيه 
اسر.. ايه ياروحي وقلب الابيه
ورد…انا تعبانه وعاوزه انام
اسر قرب وحضنها وكلعادة دفن راسه ف رقبتها وورد ضمها اكتر عليه 
اسر بعدم فهم…ورد انتي كويسه
ورد…امممم وبتملس علي شعر اسر 
اسر ف سره…هونا هموت انهردا ولا اي
مش طبيعتك ياورد دي
ورد…ابيه 
اسر…قلبه من جوه
ورد…نفسك فإيه 
يتبع ……
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!