Uncategorized

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم اميرة محمود

 رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم اميرة محمود

مراد ، انت فين يا حسام الطياره مشت
حسام ، أنا في المستشفي
مراد ، مالك في ايه
حسام ، ابني تعبان ومحتاج زرع نخاع ومستنين نشوف مين اللي ينفع يتبرعله
مراد ، تمام أنا جايلك حالا
حسام ، ماشي سلام 
بعد ربع ساعه 
نور نزلت من التاكسي ومراد نزل من عربيته 
مراد ، نور
نور بلهفه ، مراد
مراد مد أيده يسلم عليها ، ازيك يا نور
نور سلمت عليه ، الحمد لله عن اذنك وسابته و راحت ركبت الاسانسير
مراد دخل معاها وقف وربع أيده وفضل باصص عليها نور عطياله ضهرها ومحاولتش تبصله
مراد ، للدرجه دي يا نور
نور لفت وبصتله ، نعم
مراد ، مفيش حاجه
الاسانسير وقف وراحوا خارجين راحوا لحور وحسام
نور ، عملتو ايه
حور ، لسه النتيجه مطلعتش 
مراد ، ان شاء الله خير
الدكتور خرج
حسام ، خير يا دكتور
الدكتور ، الحمد لله انت اللي تنفع تتبرع لابنك
حسام ، طب الحمد لله وانا موافق يا دكتور 
الدكتور ، تمام انزل شوف في الاستعلامات تكلفه العمليه والتحضيرات وانا جاهز باذن الله
حسام ، متشكر لحضرتك
حور ، حسام أنا متشكره جدا ليك والله عشان اللي هتعمله ده
حسام ، حور أنا هدخل اعمل العمليه بشرط
حور ، شرط ده ابنك انت بتشرط عليه في ابنك
حسام ، مهو عشان ابني أنا بشرط
حور ، اتفضل قول الشرط
حسام ، اتنزليلي عن ابني وهاخده معايا وانا مسافر 
حور بصدمه ، انت اتجننت صح انت مش طبيعي 
نور ، في ايه يا حور بتزعقي ليه
حور ، الاستاذ بيساومني العمليه قصاد اني اسيبله ابني ياخده معاه وهو مسافر 
نور ،. ليه كده يا حسام أنا طول عمرى بدافع عنك وشايفاك انك محترم
حسام ، ليه عندك شك اني مش محترم
نور ، مقصدش بس بلاش كده يا حسام
حور ، خلاص يا نور انا موافقه يا حسام 
نور ، انتي بتقولي ايه
حور ، بدال ابني هيعيش يبقا أنا موافقه 
حسام ، تمام هكلم المحامي وتمضي علي التنازل قبل ما ادخل العمليات
حور مسحت دموعها ، ماشي 
مراد واقف مصدوم وهو بيشوف صاحبه بيدبحها بسكينه تلمه 
مراد ، مش كفايه ظلم بقا يا حسام
حسام ، انت بتقول ايه
مراد ، بقول كفايه ظلم وفضل يزعق جامد انت ظااأالم كفايه بقا
حسام ، مراد انت اتجننت
مراد ، ايوه انا اتجننت يوم أما صحبت واحد زيك احنا صحوبيتنا خلاص يا حسام انساني وسابه ومشي
نور ، هتبقي فرحان وانت بتكسر قلب ام يا حسام
حسام ، مش هسيب ابني
نور ، رجع مراتك وخودها مع ابنك
حور ، وانا مش عايزاه وجاهزه هات المحامي عشان امضي
حسام ، تمام هكلمه حالا يجي
بعد ساعتين 
حسام ، المحامي وصل اتفضلي ياللا عشان تمضي وبكره الصبح هنعمل العمليه وهنسافر كمان اسبوع أنا وابني
حور ، ماشي يا حسام أنا جاهزه
حور دخلت ومضت علي التنازل لحسام وخرجت تجرى دخلت الحمام دخلت الحمام وفضلت تعيط بهستيريه
حور لنفسها ، أنا خسرت كده كل حاجه من غير ما اعمل في حد حاجه يارب أنا عملت ايه لكل ده بجد تعبت من الدنيا دي أنا معدتش عايزه اعيش خلاص انا تعبت ومعدتش قادره كفايه كده
وراحت غسله وشها وراحت خارجه داخله قاعده جنب ابنها وراحت ماسكه أيده و مقدرتش تمسك دموعها
حسام ، بتعيطي ليه
حور بصت له وعينيها كلها دموع ومردتش عليه
حسام ، بقولك بتعيطي ليه
حور ، وايه اللي يخليني اضحك أو افرح انت واديك سبتني اختي وحسستني اني بكرهها وبتحكم فيها ابني وهيروح مني قولي اعيش لمين انا معدتش قادره استحمل بس انا قررت اني اريحكم مني كلكم 
وطلعت تجرى خرجت بره 
نور ، حووور في ايه استني بس حووور
حسام ، نور ادخلي جوه للولد وانا هروح وراها
نور ، طب بسرعه يا حسام الحقها
حسام نزل جرى ورا حور وراح مسكها من أيدها 
حور ، سيب أيدي لو سمحت سيب أيدي ااااه وراحت مزعقه أيدي وجعتني
حسام ، اخرسي بقا ولاحظي أننا في الشارع وراح شددها وراح فتح عربيته 
حسام ، اركبي
حور ، لا مش هركب وسيب أيدي بقا
حسام زعقلها جامد ، اركبي 
حور ، لا مش هرمي يا حسام بيه انسا
حسام زقها ركبها غصب عنها وراح ساكك الباب
حور ، لو سمحت افتح الباب
حسام راح ركب وساق العربيه 
حور ،. افتح الباب يا حسام افتحه بقلك
حسام ، اخرسي بقا صدعت
حور ، مش هخرس ووقف العربيه
حسام مسألش فيها لحد ما وصلوا الفيلا نزل من العربيه وراح فتح الباب بتاعها وشدها ودخل بيها الفيلا
حور ، سيب أيدي هو أنا بقره في ايدك بتشدني كده ليه
حسام مردش عليها واخدها وطلعوا غرفتهم وراح ساكك الباب وراح سيبها
حور بتحاول تفتح الباب
حسام ، انسي مش هتعرفي
حور ، انت عايز ايه
حسام ، أنا تؤتؤ انتي اللي عايزه ايه
حور ، مش عايزه حاجه
حسام قرب منها ومسح دموعها ، حور عايزاني واللا لا
حور بصتله وعينيها حمرا من كتر العياط
حسام ، ينفع كده العيون اللي بعشقهم دول يبقوا كده من الدموع
حور ، ما انت السبب 
حسام ، أنا واللا عنادك ليه كل العناد ده بتعاندي قلبك ليه قوليلي ليه قوليلي آخره ده كله ايه 
حور ، آخرته انت هتاخد ابنك وهتبعد و نور هترجع لمراد وانسوني بقا 
حسام ،. ولو قولتلك مقدرش اعيش من غيرك
حور ، كداب عشان انت كنت ماشي اصلا مسافر
حسام ، كنت عايز اسافر عشان احاول ابعد عنك كفايه اللي حصلك بسببي انتي مش قادره سامحيني وكنت هاخد ابني عشان أنا السبب فيه وعايزك ترجعي تعيشي وتحبي وتتحبي
حور ، انت لو اخدت ابني أنا هموت يا حسام هموت انت فاهم
حسام ، بعد الشر عنك يا حبيبتي
حور ، حبيبتك 
حسام ، ايوه حبيبتي ومراتي وام ابني
حور ، بس انت طلقتني
حسام ، واديني رجعتك احنا لسه في العده
حور ، ومين قالك اني عايزه ارجعلك
حسام حط أيده علي قلبها ، ده يا حور ده مبيكدبش ده بيقول انك بتعشقيني زى مابعشقك
حور ، ده مبيتكلمش
حسام ، حط أيده علي قلبه ، ده بيحس بده
حور ، بس انت قولت عليه انانيه ووحشه عشان مردتش أن صاحبك يتجوز نور
حسام ، فعلا انتي خنيقه اوي انتي ليه عمله كده مع نور سيبيها تعييش مع اللي بتحبه وبيحبها
حور ، ماشي مانا كنت راجعه القاهره عشان أصلح مابينهم
حسام ، يعني انتي موافقه أنهم يتجوزوا
حور ، ايوه
حسام ، طب واحنا 
حور ، مالنا 
حسام ، مش هنخاوي مراد وراح غمزلها بعنيه
حور ، اااا
حسام ، هو ايه ده فين لسانك القطه أكلته
حور ، أنا عايزه اروح لابني
حسام ، اخر مره هقولهالك عايزاني
حور ، الولد فاته بيعيط
حسام ، افهم من كده ايه
حور ابتسمت ، معرفش 
حسام شدها في حضنه جامد
حسام ، وحشني حضنك اوي 
حور بادلته الحضن كان حضن كله اشتياق 
يتبع…
لقراءة الفصل السادس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

‫3 تعليقات

اترك رد