Uncategorized

رواية حورية السليم الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم روان

 رواية حورية السليم الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم روان

 رواية حورية السليم الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم روان

 رواية حورية السليم الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم روان

شهد/ انا لقيت المكان 
سليم بلهفه/ فين بسرعه 
شهد/ المكان في….. 
سليم/ في ايه اخلصي
شهد/ ده في نص البحر 
سليم بصدمه/ ايه????????
شهد/ المكان واضح قدامي اهه يا سليم بيه المكان في شرم في نص البحر 
مالك/ هوه ادهم عنده مركب ياسليم ايه الي يخليه يروح عرض البحر 
سليم بغضب/ ورحمه امي لاموتك يا ادهم الكلب ????????????????????
سليم خرج بسرعه جري وراه مالك وحسن 
مالك/ سليم ياسليم استني 
مالك وحسن فضلم ينادم عليه بس سليم مرضش عليهم 
سليم ركب العربيه بتعته وساقها بسرعه اوي 
سليم / والله يا ادهم لاندمك علي كل خاجه عملتها واولهم خطفك لحور ????????
سليم طلع بسرعه علي بيته واخد سلاح وعمل كام اتصال بناس معينين ونزل بسرعه يروح علي المكان الي موجود غيه السفن والمراكب
( هوه انا مش عرفه اسمه ايه ????????) 
سليم اخد مركب وطلع علي طول علي مكان الي فيه ادهم   طبعا كان معاه جهاز التتبع 
عند حور وادهم 
حور خبطه ادهم علي دماغه فقد الوعي 
حور طلعت من الاوضه علي طول لقت سليم بيودي علي فوق طلعت السلم ده وانصدمه من الي شافته 
حور شافت انها في البحر وده اكتر مكان هيه بتخاف منه 
حور بعياط/ لا ايه الي جابني هنا ????????
حور / انا لازم اهرب لازم بس اهرب ازاي ????????يارب ساعدني يارب 
حور راحت وقفلت الباب علي ادهم وحطه عليه الخشب الي بيمنع انه يتفتح 
( زي بتاع زمان كده عامل زي الترباس الكبير الي الناس بتقفل بيه المخازن ده) 
حور فضلت تلف حولين السفينه علشان تلاقي طريقه تهرب بيها بس للاسف السفينه في عرض البحر 
حور انكمشت في نفسها في زويه في السفينه وفضلت تعيط 
حور  فضلت تدغي ان سليم يجي ينقذها بس كل اما يجيلها امل ان سليم ممكن يجي تفتكر انه مستحيل يلاقيها لانهم مستحيل يشكم في ادهم 
حور افتكرت ان بيكون في اي سفينه جهاز ارسال في غرفه الاساسيه لمكان قياده السفينه 
حور قامت بسرعه ودخلت غرفه الي فيها جهاز الارسال 
حور بتلف في الاوضه ومش عرفه الجهاز فين علشان تطلب مساعده 
حور اخيرا شافت جهاز متعلق غي الحيطه جمبه زراير كتير اوي فقالت 
حور/ اكيد ده جهاز الارسال اكيد 
حور خدته وفضلت تتكه علي الازرار ومكنتشي عرفه تفتحه لانها كانت متوتره اوي ومش مبطله عياط 
حور اخيرا قدرت تشغل الجهاز 
حور/ اهه الحمد لله اشتغل 
حور/ لو سمحتم حد سامعني لو سمحتم حد سامعني  ارجوكم ردوا عليا ارجوكم 
بس للاسف محدش رد عليها 
حور قعدت علي الارض في زاويه في الاوضه وانكمشت في نفسها وفضلت تعيط جامد 
حور بعياط/ يارب يارب ساعدني يارب ????????
مر اكتر من ساعه 
ــ الو الو هل تسمعني 
حور سمعت الصوت ده قامت بسرعه وراحت عند جهاز الارسال 
حور/اه انا سمعاك لو سمحت ساع.  عااا 
في ايد من حديد مسكتها وزقتها ورا 
الشخص/ الو الو في ايه
ادهم/ لا لا مفيش حاجه سيادتك ده كان عطل في المحرك واتصلح 
حور بصوت عالي / لا ارجوك ساعدني 
ادهم قفل التليفون بسرعه وراح نحيتها وهبببببببب كف خماسي نزل علي وش حور 
حور/اعاااا
ادهم/ يبقا انتي تعملي كده يبقا تخبطيني وكمان تحبسيني في الاوضه وكمان عيزه تهربي يابجحتك ياشيخه والله لوريكي ادهم الي عمرك ماشفتيه ولا اتخيلتي ان تشوفيه 
حور/ ادهم ارجوك انا اسفه والله مش هتتكرر تاني ارجوك رجعني ارجوك والله والله مش هقول لحد ان انته الي خطفتني والله ومش هجيب سرتك في حاجه 
ادهم/هههههههه ليه مفكراني هخاف ولا ايه لا اسمعي كده ياقطه انتي بتاعتي وبتاعتي انا ثم نظر اليها نظرت خبث وجرائه 
وبعدين انتي هتكوني ليا ياروحي يعني هقولك مفضلشي غير وقت قليل اوي اوي ياروحي وتسمعي خبر سليم ايه رايك بقا 
حور بهستيريه وعياط/ لا لا ارجوك سليم لا ارجوم متئزيهوشي ارجوك هعمل كل الي انته عايزه والله وهكون ليك بس ارجوك متئزيهوشي هوه ملوش زمب 
ادهم/ لا ليه ليه زمب وزمب كبير اوي زمبه انه خد فلبك ليه ياخده هوه ليه ليه مش انا ليه هوه دايما الي ياخد مني اي حاجه بحبها ليه دايما هوه اناني كده ده حتي جدي كان بيفرك مابينا كان هوه الي كويس وانا وحش هوه رقم واحد وانا الاهير هوه القدوه وانا الوحش هوه كل حاجه حلوه وانا الي ابن ستين كلب ????ليه ليه ده حتي انتي حبيتيه 
ثم مسك وشها بين كفوفه 
ليه ياحور تديله حبك ليه مش انا انا حبيتك انا شفتك قبله وحبيتك ليه هوه لازم ياخد الحاجه الي انا بحبها ليه ليه 
ادهم كان بيقول الكلام ده وهوه بيعيط 
حور كانت هيه كمان بتعيط مش عارفه تلوم مين بس قالت في نفسها انا السبب انا السبب كل اما ادخل حيات حد بيتضمر ليه ليه انا فعلا حبيت سليم حبيته اوي بس مش زمبي 
حور لادهم/ ادهم القلوب مش بئدينا ولا احما نقدر نتحكم فيها ارجوك انساني وبكره هتقابل بنت الحلال الي تحبك وانته تحبها بس انا ملك حد تاني ارجوك 
ادهم اول لما سمع كده وشه احمر وعروقه بانت  وداس علي وش حور بغضب وعصبيه شديده لدرجه ان حور اتالمت 
ادهم زق حور فرجعت لورا 
ادهم بعيون حمرا وغضبه ماليه 
ادهم/ انتي مش ملكه انتي مش ملك حد  غيري انتي بتعتي بتاعتي انا وبس وهسبتبك حالا   ادعم قرب منها
حور بخوف وبترجع لوىا/ ادهم انته بتعمل ليه 
ادهم بصوت عالي وخبث /  هسبتلك حالا انك ملكي وهحط بصمتي عليكي وحالا ياحور 
حور بترجع لورا / حور لا يا ادهم ارجوك متعملشي كده ارجوك ????
ادهم بيهجم علي حور وحور بتحاول تبعده عنها بكلالطرق بس مش بتقدر لانه اضخم منها بكتير 
حور عماله تصوت وتضرب في ادهم بس هوه كان زي الصنم مش بيتحرك 
حور عضت ادهم من رقبته فبعد 
ادهم/ اعاااا وربي لهوريكي ياحور وهتكوني ملكي غصبن عنك 
حور كانت جريت وقفلت الباب وطلعت علي متن السفينه 
ادهم بيطلع وراها بسرعه 
ادهم/انتي فكرك انك هتبعدي عني ياحور ههههه لا ياروحي ده غي احلامك ادامك اربع طرق بس تختاري واحد لاما الجهه اليمين من البحر لاما الشمال لاما في الامام لاما في الخلف بس ياخساره انتي مبتعرفيشي تعومي هتعملي ايه بقا بحد زعلتيني  
انتي مقدمكيشي اختيارات ياروحي غير واحد انك تكوني معايا معايا انا وبس 
حور بصوت عالي وهستيريا/ لا لا عمري مهكون معاك ولا ليك انته ايه مش بتفهم انته لبه مصر اني اكون معاك انا مش عايزه ومش حابه انا. ملك لسليم لسسليم بس عمري مهكون ملك لحد تاني غيره انا اهونلي اموت ولا اني اكون معاك انته فاهم تعرف حاجه بقا انا مش معتبراك راجل انته فاهم بالي انتففه عملته ده اكتر حاجه تسبتلي انك مش راجل ولا كنت ولا هتكون يا ادهم.  حور كانت يتقول الكلام ده بهيستريا وعياط 
ادهم سم الكلام ده اتجنن اكتر وعينه بقت مليانه نيران 
ادهم/ انا مش راجل مش راجل ياحور انا بقا هسبتلك ان انا راجل تعالي بقا 
ادهم زقها وقعت علب الارض ونام فوقعا
ادهم انقض علي حور وقطعلها ايد الفستان بتاعها    
حور كانت بتصوت وتحاول تبعده عنها بس مش عرفه 
حور حست ان  ادهم اتسحب من علبها حور قامت بسرعه وانكمشت في نفسها في زاويه في المركب وغمضت عينيها مكنتشي عايزه تشوف حاجه 
بس سمعت ان في حد بينضرب حور فتحت عينيها لقت ان سليم عمال يضرب في ادهم 
سليم/ انته ازاي تتجرا وتقرب من مراني ازاي انا هخليك تندم علي الساعه الي اتولدت فيها انا سبتلك كتير ومكنتش بحاسلك لان دي كانت حجات تافهه لاكن انك تخطف مراتي وكمان عايز تتعدي عليها دؤ مش هسيبك مش هسيبك ياحيوان والله لقتلك 
ادهم زقه بعيد عنه. والاتنين وقفم اصاد بعض عمالين يضربم في بعض الاتنين كانت قوتهم واحده فضلم يضربم في بعضض بس لبي كان فايز الي حد ما هوه سليم 
سليم اتغلب علي ادهم وفضل يضرب فيه لغايت ما وقع علي الارض من كتر التعب 
 سليم جري بسرعه علي حور المنكمشه في نفسها وعمالهع تعيط بهستيريا 
سليم/ حور حور متخافيشي يا حبيبتي انا معاكي محدش هيئزيكي انا معاكي 
حور حضنه سليم بكل ما عندها من قوه 
حور بعياط/  كان عايز ????????????
سليم/ خلاص ياحبيبتي والله لهيندم باقي عمره بس انتي استني 
حور/ انا انا بحبك اوي يا سليم 
سليم/ وانا بموت فيكي ياروح وقلب وعقل سليم من جوا مش بحبك بس 
سليم بعد عن حور وقلع الجكت بتاعه ولبسه لحور لان ايد حور كانت باينه وكمان كان الدنيا سقعه ????
سليم شال حور بين ايده وكان لسه هيمشي بيها 
ادهم وقف ومسك مسدس وصوبه علي سليم 
ادهم/ انته واخدها فين حور دي بتاعتي بتاعتي انا وبس مش هتكون لحد غيري انته فاهم ????????
سليم نزل حور وقاله 
سليم/ وانا اهونلي اموت ولا انك تلمس شعره منها 
ادهم/ يبفا انته الي جنيت علي نفسك يا سليم 
ادهم  ضغط علي الزينات وخرجت طلقه عرفه طريقها كويس وهي قلب سليم 
يتبع…
لقراءة الفصل الثلاثون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد