Uncategorized

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك أيمن

                رواية حب في عمليات خاصة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك أيمن

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك أيمن

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك أيمن

 دخلو واتصدمو من المكان فاضي كان عندهم امل تكون موجوده لكن لا اذا هي فين راحت فين الكل هيتجنن من اختفائها الخبر اتنشر ع مواقع التواصل الاجتماعي خير اختفاء جث*ه الظابط فيروز موسي والموضوع بقا اكتر خوف اميره متدمره اسر مسابش مكان الا ودور فيه اسلام ويونس دورو عند كل اعدائها مفيش لها اثر 
“” يوم بعد وفراقك مدمرني اقسم انك مكنتيش نزوه في حياتي متي اللقاء هل قريب ام بعيد اتمني قربك اتمني ان انعم بقربك ولو لثانيه اشتقاك لكي وكانك الهوا اشتقاك لكي يامن ملكت قلبي “”” 
????????????????????????
“””بعد عشر شهور من اختفاء فيروز”” “” 
كان اسر في مكتبه وراسه بين ايديه دخل اسلام فجأ
اسر: في اي
اسلام: الفهد هرب
اسر: اي امتي ده حصل 
اسلام: لسه جايلي الخبر حالا
يونس دخل بهلع
يونس: سمعتو الخبر
اسلام: ايواه تفتكرو هوا سبب اختفاء فيروز 
اسر: ممكن كل شيء جايز التحريات دلوقتي حوالين الفهد تجيبهولي من تحت الارض 
????????????????????????????
في بيت ام فيروز الكل قاعد الحزن مخيم عليهم مريم مشفتش يونس من يوم الي حصل اميره فقده النطق بسبب الصدمه ندي متدمره واهل جوزها عاوزين الاولاد اعمامهم ابتدو يرجعو تاني عاوزين الميراث حياتهم اتقلبت  من حياه هاديه لحياه مكركبه جدا
الخدامه: عمام حضرتكم بره و قبل ما تكمل كلامها كانو دخلو الرجاله كلهم 
ندي: انتو جايين لي هه اطلعو بره
عمها الاول: الڤيلا دي حقنا يلا ياولاد ارمو حاجتهم بره طلعو ولاد اعمامهم رمولهم هدومهم وفعلا مشوهم من الڤيلا راحو قعدو عند انعام والحاله بقت في الارض خالص
????????????????????????????
عند انعام كانو كلهم قعدين 
جمال: ياندي اهدي ولله مش هياخدو حد من ولادك اهدي 
مريم: من بعد فيروز واحنا مبقاش لنا حد كلهم اكلو فينا 
انعام: حسبي الله ونعم الوكيل فيهم كلهم متقلقوش ربنا هيجيب حقكم ولله ده انتم ولايه
ندي’معلش ياخالتي هنقعد هنا كام يوم بس لحد ما نشوف شقه
انعام: كلام اي ده ده بيتكم ولله 
جمال: قومي ياحبيبي استريحي يلا ادخلي
قامت وقفت وهي شايله كارما الي نايمه و جمال اخدها منها 
عدي: مامي انتي هتقعتي معانا
ادم: اسمها ندي
ندي: ادم ع الاوضه يلا دخل ادم الاوضه وندي نزلت لمستوا عدي
كان موطي راسه في الارض وبيعيط رفعت راسه ومسحت دموعه
ندي: ممكن اعرف بطلي بيعيط لي
عدي: ع عثان اتم قال انتي مش مامي
ندي: لا ياروحي انا مامي انت ومامي ادم ومامي كارما صح
هز راسه وابتسم لها
ندي: يلا بقا عشان تنام دخل عدي اوضته هو وجمال 
جمال: شكرا
اكتفت بابتسامه ودخلت الاوضه الي فيها ادم واخدت كارما نيمتها وراحت لادم
ندي: ينفع الي عملته ده
ادم: انتي مش امه لي يقول كده 
ندي: اسمع يادم عدي مامته ماتت وهو يتيم حرام افرض انا الي مت 
ادم: بعد الشر عنك
ندي: شوفت انت جرحته بالي قولته ومش ده الي علمتهولك 
ادم: خلاص ياماما هصالحه
ندي: هوا ده دومي يلا روح راح ادم خبط فتح جمال
جمال بابتسامة: نعم ياادم
ادم: ممكن ادخل ل عدي 
جمال طبعا ودخل ادم عدي كان بيلعب في الارض راح ادم قعد قدامه عدي بصله بزعل 
ادم: انا اسف مكنتش اقصد 
عدي: يعني اقولها يامامي
ادم: اها قام عدي حضنه ومن هنا تبدا حب الاخوات الغير شرعيين لبعض 
????????????????????????????بعدها بعشر ايام
كانو قعدين منهم السرحان ومنهم الي خايف ومنهم الحزين 
الباب خبط قامت مريم تفتح دخل محمد زوج ندي واهله
ندي: انتو جايين هنا لي
محمد: جاي اخد ولادي 
……….: ده عندك امك
يتبع ……
لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد