Uncategorized

رواية تزوجت من رائد جيش الفصل السابع 7 بقلم آية غنيم

 رواية تزوجت من رائد جيش الفصل السابع 7 بقلم آية غنيم

رواية تزوجت من رائد جيش الفصل السابع 7 بقلم آية غنيم

رواية تزوجت من رائد جيش الفصل السابع 7 بقلم آية غنيم

بنتي كويسه ها ها قولي يا دكتور الله يخليك!!
 الدكتور اسف يا مدام بس بنت حضرتك عندها القلب 
 فيفي القلب القلب بنتي عندها القلب دي دي عندها 7 سنين ازاي ” ” دي صغيره جدااا بنتي ..
 اتفضلي ممكن تدخلي تقعدي معاها٠٠
فيفي حس*بي الله ونع*م الوك*يل في*ك انت الس**بب أن بنتي يبق عندها القلب انت السبب انتتتت !!
 ماما هو انا هموت ؟؟؟
فيفي لا يا حبيبتي مين قال كده انتي عمرك ما تموتي وماما تقعدا لوحدها مش ده وعد منك ولا اي..
البنت ماما الدكتول (الدكتور).  علشان تبق واضحة هي هتبقى لدغه في حرف الراء..
ماما الدكتول قال إن انا عندي القلب يعني هموت صح
فيفي لا يا قلبي هو القلب ده تعب زي البرد هتخفي متخفيش ماشي يا قلبي ماما..
البنت ماسي (ماشي)
فاقت على صوت حد ..(الجميل مالوا قاعد لوحده كده تعالي معايا هتتبسط على الاخر يا حلو)؟؟
 اسماء وكانت قاعده على قدم البحر بظبط جميل في عي*نك ما انت لو في حد رب*ك مكنتش هت*قو*ل كده 
الولد اي ده دي ومشي على طول..
………………
كارما الله دي شقه جميله اووو واحلى حاجه أنه اسكندريه وبحر وشمس ومفيش ناس كتير هدوووووء
سليم لدرجه دي بتحبي البحر والهدوء كمان 
كارما والله بعشق حاجه اسمها بحر وهدوء ومش بحب الناس الكتير وعاوز اكل؟؟
اكل انتي لسه كنتي بتاكلي في العربيه  الكريب وبيبسي بيتزا اي عاوزه اي تاني..
كارما احنا فين في اسكندريه صح
سليم صح
كارما يبق سمككككككككك
سليم براحه  
كارما يعني هتجب ولا لا
سليم????????
كارما خلاص ماشي ياريت يكون مشوي هيبقى احلي
……………
اي ده انا فين واي المكان ده انتي مين
عمر …عاوز تعرف انا مين
حاتم اكيد عاوز اعرف
عمر جدع يلق تقولي على حاجه صغيره خالص ماشي ماااشي
حاتم ..اممم انت انت مش قولت اني متهم في ته*ري*ب م*خدرا*ت فين القسم بق وعالم الشرطه كل..
عمر هههه مكنتش عاوز اضحك يا راجل قولي بق  العربيه هتمشي من انهي طريق بسرعه..
حاتم عربية اي وطريقةاي انت بتتكلم عن أي
عمر انت فاهم كويس انا بتكلم عن أي فاضل 5ساعات والعربيه تتحرك صح ..
حاتم ضحك وهومستفز اساسا.  صح هتتحرك بعد 4ساعات مش 5..
عمر الله واكبر عليك من انهي طريق بق علشان نخلص بسرعه “
حاتم وانا هستفاد اي من كده
عمر هتخرج منها ممكن 2 او3 حبس بس 
حاتم من طريق***** كمان ساعتين مش 4 ……
عمر ما انت جدع وشاطر اهو اومال مش عاوز تقول لي..
حاتم علشان انت غلطان هي مش مخ*در*ات لا لا هه دي س*لا*ح…
عمر يا ابن ****
…………………….
جلال هنخرج خروجه انهارده ولا في الاحلام…
هدير فين بق انا بحب كل مكان بتروح في ببق احلى من الاول…
جلال هتشوفي دلوقتي بس مفاجاه ولا في أحلامك اساسا…
وبيلف الناحيه التانيه كانت عربيه كبيرة دخلت فيهم هم الاتنين وبسرعه البرق جريت واختفت…
وبعد تلات اسابيع فاق جلال من الغيبوبة وكانت الكلمه الوحيده هدير…
الدكتور الف سلامه على حضرتك..
جلال هدير هدير فين
الدكتور ؟؟؟؟؟
جلال فين هدير … ها هدير فين
سليم ..دخل بابا فوقت اخيراااا
جلال امك فين
سليم والحزم بأن على وشه ما ما ماما ماتت
جلال ازاي ها ازاي ..
سليم انت بقالك تلات اسابيع في الغيبوبة من ساعة الحادثه انت في غيبوبة وهي ماتت…
جلال ومن ساعه مكنش بيتكلم غير بسيط واتشل بعد ما عرف خبر موت هدير….
سليم بابا بابا بااابا
جلال اي معاك معاك
سليم معايا فين بس بقالي ساعه بتكلم
جلال خلاص عاوز اي
سليم فين حاتم بقالوا اكتر من اسبوع مش موجود في الشركه؟؟
جلال ازاي اتصل على حالا
سليم اتصلت كتير اووو ومش بيرد انا قولت انت اكيد عارف مكانه ماهو بيعرفك كل حاجه
جلال لا والله معرفش حاجه طيب روح البيت بتاعه يمكن قاعد هناك
سليم روحت ومحدش هناك غير مراته
جلال اي ده غريبه ده كان كل ام يروح حته يقولي هنعمل اي دلوقتي
سليم خلاص هدور تاني متخفش 
يتبع…
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد