Uncategorized

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الخامس والعشرون 25 والأخير بقلم ملك أيمن

 رواية حب في عمليات خاصة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك أيمن

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ملك أيمن

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الخامس والعشرون 25 والأخير بقلم ملك أيمن

وصلو الڤيلا ونزلو هي دخلت وجمال وندي سندين اميره والباقي ورا فيروز واسر معاها 
دخلت كانو كلهم قعدين في الصالون الكل وقف اول ما دخلت والصدمه اللجمت السنتهم 
مرات عمها: ال ال الميته وافقدت الوعي
فيروز: استغليتو غيابي وجيتو عملتو فيها رجاله مش كده
ابن عمها: انتي اي الي رجعك ده حقنا 
فيروز: بس يلا انت مش بتكلم مع نسوان و دلوقتي هتطلعو بزوق ولا اطلعكو بمعرفتي
عمها: هنطلع بس لينا روقه تانيه
فيروز: مستنياك
حجاتهم لموها ومشيو وهما مكسورين محدش متوقع رجوعها ابدا طلعو اميره اوضتها وقعدو تحت وفيروز مزالت متجاهله يونس 
اسلام: ايواه يعني هتفضلو زعلانين كده يعني
اسر: خلاص بقا يافوز كانت ساعه شطان
قام يونس وراح نحيتها باس راسها
يونس: حقك عليا ياست البنات ولله ساعه غضب متزعليش منى 
فيروز: خبطته في كتفه مقدرش ازعل منك عشان انت حيوان
يونس: اااه يابت ايدك تقيله
فيروز: تستاهل هااا فرحكم امتي
جاسر: فرح مين 
فيروز: جمال وندي ويونس ومريم
اسر: وانا وانتي فيها لخفيها هه
فيروز: احم وانا وانت 
????????????????????????????????
بعد  سنه من زواجهم
كانت راكبه ع المشايه جسمها كل عرقان وحاطه الهاند فري 
فتح الباب كان بيدور عليها وقف سند كتفه ع الباب وابتسم راح حط ايديه ع كتفها لفت لوت دراعه وقعته ع الارض وكتفته
اسر: ااااااه يابنت المجنين
فيروز: اسر انا اسفه بعدت عنه
اسر: انتي اي يابت انتي مش هتعقلي ابدا واحده مكانك كانت هديت
فيروز: الله مانت الي داخل بتتسحب وانا مالي انا
كان هيتكلم دخل تلاته توأم اقل ما يقال عنهم نصيبه
يزن: دادي دادي 
اسر: نعم ياايزن
يزن: سين اخد لعبتي
اسر: زين اديله لعبته
زين: تؤتؤ دي بتاعتي 
ياسمين: عياي وجع دماغ
((عيال)) 
وفضلو يتهاوشو كده وسط زعيقهم
فيروز: بااااااس كل واحد ع اوضته يلا مشيو كلهم ع اوضتهم
اسر: يامسيطر انت متيجي نجيب لهم اخ
فيروز: لاااا ده ع جثتي 
اسر: طب بوسه طيب
فيروز: اممممم موافقه ع شرط
اسر: الي هوا اي
فيروز: اروح صاله الملاكمه انهارده 
اسر: طيب بس تعالي 
فيروز: احلف كده
اسر: وحيات ابو زحلف الي عمره ما يحلف
????????????????
????????????????????????????
في شقه دورين متوسطه الحال 
كانت واقفه في المطبخ بتعمل اكل وبطنها بارزه قدامها وقف وراها وحاوط بطنها بحب
جمال: مش قلنا نبعد شويه عن النار
ندي: ياحبيبي امال مين بس الي هيطبخ
جمال: قوليلي وانا اطبخ مكانك
ندى: توتو هتبوظ الاكل والعيال جعانه
جمال: اممم طيب خلاص خلينا واقف كده 
ندي: وقفتك دي هتعمل اي 
قبل عنقها برقه 
جمال: هتعمل كتير
ندي: ياجمال بس بقا بسبب تهورك حملت تاني صح
جمال: وتالت ورابع هوا احنا ورانا حاجه 
ندي: عارف كنت فكراك هتقول كفايه عدي وادم وكارما بس لا
جمال: اكيد لا عاوز حاجه تربطني بيكي حته مني ومنك 
ندي: بحبك موووت
جمال: شوفتي انتي الي بتجريني لل*رز*يله بسبب موت دي وانا اصراحه احب ال*رز*يله
ندي: وطي صوتك العيال بره
جمال: تؤ انتي هتولدي امتي بقا ويتفك الحظر ده
ندي: لما تبطل تهور ياروحي يلا اقف قصاد البصله بتتحمر ع ما اعمل الصلطه
جمال: حاضر ياقلبه
ندي بضحك: قلب البصله
جمال: لا ياخفه قلبي انا
????????????????????????????
اما في ڤيلا ميسوره الحال 
مريم: لالالالا يونس ونبي ودي العيال عند ماما 
يونس: ياحبيبتي هوا كل واحده عيالها هيعيطو هتوديهم لامها
مريم قعدت ع الكرسي: بس انا تعبت ولله عاوزه ارتاح شويه
يونس: امممم خلاص هوديهم ونخرج شويه
مريم: بجد 
يونس: بجد بس عندي شرط
مريم: اي هوا
يونس: تعملي زي امبارح
مريم: اعمل اي
يونس: ارقصيلي
مريم: لا لا لا انت قليل الادب  و الموضوع بينتهي بقله ادب
يونس: ولله بقا ده الي عندي 
مريم: اوف اوف طيب موافقه
يونس: هوديهم واجيلك هوا
????????????????????????????
انعام قعدت مع اميره وكل يوم جمعه الكل يتجمع عندهم وبيقسمو الايام مابينهم جاسر اتجوز وخلف بنتين توأم فيروز سابت شغلها وكل اول شهر بتروح مع اسر مكان محدش يعرفه غيرهم وخلفو تلاته توأم ندي وجمال خلفو واحد وحامل في بنت وادم وكارما وعدي بقو قريبين جدا من بعض وهكذا ياساده خلصت الروايه ????????
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!