روايات

رواية أميرة الرعد الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم ندا الشرقاوي

  رواية أميرة الرعد الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم ندا الشرقاوي

اميره /رحمه بتكون….
رعد بغيظ/انطق يامصيبه حياتي بدل ما اقعدك في المستشفي سنه كمان
اميره مسرعه /بتكون امل المربيه
رعد بعدم فهم /معلش بس اي اللي جاب رحمه لامل
اميره /رعد استوعب رحمه هيا امل
رعد /مش معقول ازاي وحصل أمته وانتي عرفتي ازاي
اميره /اقعد وانا احكيلك
Back
امل/عاوز تفهمني ان مليون جنيه مش كويسين
الدكتور /اه عاوز مليون زيهم تاني
امل /ولو قولت مفيش
الدكتور /ولا حاجه هطلع علي اميرة المنشاوي واقول ان رحمه لسه عايشه وكمان هيا اللي ولعت في المستشفي وزورتي شخصيه المربيه ودخلتي البلد بكل حاجه مزوره وكمان بتخططتي لقتل عيله المنشاوي كام قضيه بقا وغير كده انتي عارفه اميره المنشاوي بقت عامله ازاي دلوقتي
امل /خلاص اسكت اسكت بكره في نفس المكان هتاخد الفلوس غورر
قفلت
امل /اي يا رحمه كل حاجه هتبوظ منك بسبب حته دكتور لاراح ولا جه لازم اخلص منه علشان اكمل كل حاجه انا هربت وعملت عمليات تجميل وكل دا علشان انزل اخد حقي ورعد فكر ان ساميه هيا اللي مشتركه معايا في قتل مي بس ميعرفش ان دي لعبه مني ما هو انا مش همشي لوحدي لازم اخد حد معايا واميره خدت كل حاجه القصر والفلوس والعربيات والعيله وسيدة أعمال اللي انا مقدرتش اعمله في عمري كله هيا عملته في أقل من سنه
Fact
اميره /هو دا اللي حصل
رعد /وسبتيها في القصر عادي
اميره /كان لازم اعرف اي اللي هيحصل
رعد /وبعدين قابلت الدكتور
اميره /دقيقه اكملك
Back
امل /اميره هانم استأذنك اطلع بره القصر ساعتين
اميره وهيا بتبصلها قد اي نفسها تنتقم منها وقالت بابتسامه مصتنعه /اتفضلي ياامل لو حاجه السواق يوصلك مكان ما انتي عاوزة
امل مسرعه /لا شكرا انا هروح لوحدي
اميره/تمام اتفضلي
مشيت امل بسرعه وطبعا اميره بعته حد يراقبها وقالتله مهما يحصل اوعي تتدخل
مشيت امل
اميره /مهما يحصل اوعي تتدخل راقبها وصور وبس
الشخص /تمام يافندم
اميره /ممكن يحصل ضرب نار اوعي تدخل برده
الشخص /تمام
وصلت امل (رحمه) لمكان في العشوائيات ودخلت شقه في الدور الأرضي
ولبست عبايه سوداء وطرحه ونقاب وطلعت
ومشيت لمكان في المقطم
الدكتور /نورتي ياامل ولا اقول يارحمه
رحمه بقرف /عاوز اي
الدكتور بطمع /عاوز فلوس
رحمه /أمة واخد مليون جنيه
الدكتور /والله مكنتش اعرف انتي ناويه علي اي بس اميره المنشاوي رقبتها تستاهل كتير اوي
رحمه /يعني عاوزة اي
الدكتور /خيارين تتجوزيني او تدفعي مليون تاني
رحمه /اتجوزك انت يامع**فن ياجر***ب**وع حته دكتور لا راح ولا جه تتجوزني انا
الدكتور بوقاحه /بس بس وانتي فاكره ماذون وشهود دي ورقه عرفي وبعد اسبوع هنقطع الورقه نستمتع شويه
رحمه بسخريه /مش هتلحق ياعيني
الدكتور /ليه روحي هتطلع
رحمه /انا اللي هاخد روحك
وضربته بالمسدس طلقة في صدره
وقع في الأرض
(مسدس كاتم صوت)
وسبته ومشيت
الراجل /اميره هانم ضربت الدكتور بالرصاص ومشيت
اميره /بص يامحمد براحه كده قرب منه لو لقيت لسه عايش خده بسرعه علي المستشفي المنشاوي وانا هعمل الازم
الراجل /تمام
Fact
اميره /هو دا اللي حصل
رعد /يااااه كل دا انتي عملتي كل دا ليه ياأميره انتي لسه صغيره ليه تشيلي الحمل دا كله ممشتيش ليه اول ما دخلت في غيبوبه وخلاص انتي مكنتيش ضامنه هصحي ولا هفضل كده
اميره حطه اديها علي شفايفه تمنعه من تكميل الكلام /كل يوم كان عندي امل ويقين انتي هتفوق كل ساعه
رعد انا تعبت معنتش قادره كله بيجي علينا طب ليه انا معملتش حاجه انا دخلت العيله وانا معرفش حاجه ولا اعرفك انت شخصيا ليه يارعد حصل كل دا
رعد خدها في حضنه وقال /حقك عليا ياست البنات اوعي تزعلي واسف ليكي علي كل اللي حصل
اميرة /هو انا بقولك كده علشان تقولي اسف انا بقولك علشان عاوزاك تفضل جمبي
رعد وهو يقبل راسها / لو أطول ياأميرتي تفضلي في حضني علي طول هعمل كده
اميره وهيا بتذيد من احتضانه/خليك جمبي انا تعبت
رعد /الف سلامه عليكي يا حبيبتي
اميره /ينفع انام
رعد ويقبلها قبله رقيقه علي خدها الوردي /نامي وانا هفضل جمبك
اميره /ميرسي ونامت في أقل من دقيقه
رعد وأيده علي خصلات شعرها الأحمر /استحملتي كتير وانتي لسه صغيره اي اللي هيحصل تاني كنت عاوزه اخبيكي عن العالم دا بس انتي اللي دخلتيه بنفسك اعمل فيكي اي بقا
حسابك معايا كبر يارحمه اوي
????????????????????????????????????????????????????????
سليم /رعد واميره فين
أكرم بتعب /بكره هيجوا لان اميره تعبانة شويه ومحتاجه تغير جو
هدي /تعبانه مالها
يوسف /بكره ياجماعه بكره لأننا تعبنا كتير اوي
…… /آآآآآآه
يوسف قام جري /مرام مالك
مرام بدموع /مش قادره يايوسف بموت
هدي /بسرعه يايوسف دي بتولد
مرام بدموع وصراخ /بموووووت
يوسف شالها بسرعه ونزل
جنه ببكاء /ياسمين هيا بتعيط كده ليه
ياسمين /بطلي بكاء ياجنتي هيا هتروح المستشفي وتولد النونو وتيجي
جنه /بجد هيا هتجيب نونو
ياسمين /اه تعالي نروح الجناح التاني
مرام /منك الله ياايوسف انت السبب
هدي /يابنتي اهدي بقا الراجل سايق هنعمل حادثه
مرام بصراخ /هات ايدك ياايوسف
يوسف مركز في السواقة /خدي اهي
يوسف /يابنت العضاضه في تي يامرام اهدي عارف انك تعبانه هنعمل حادثه
يوسف /استحملي معلش قربنا نوصل
وصلوا المستشفي ومرام صوتها جايب اخر المستشفي ودخلت العمليات
يوسف بارهاق /اااه معنتش قادر الله يخربيتك يارعد علي يخربيت الجواز كان مالي ياربي
هدي /اهدي يايوسف
أكرم /عيله تشل
سليم /بكفياكوا عاد البنيه عا تولد وانتوا تولولوا كيف الحريم
هدي /اهدي ياسليم مش چصدهم حاچه الحمل كبير ياود عمي
بعد ساعه طلعت الدكتوره
الدكتورة /ما شاء الله بنوته زي القمر
يوسف بفرحه /بجد
الدكتوره /اه يافندم ربنا يحفظها
بعد عشر دقائق دخلوا عند مرام
مرام /منك الله يايوسف
يوسف بضحك /لسه فيكي حيل ياشيخه
هدي /بس اسكت انت
سليم /حمد الله على السلامة يا مرام
مرام بابتسامه /الله يسلمك يا عمو
يوسف راح قعد جمبها وقبل راسها /حمد الله على السلامة ياذات الخمار
مرام /الله يسلمك يا حبيبي فين البيبي
يوسف /لسه هتجبها الممرضه بس بيقولوا جميله اوي ازاي يابنتي طالعه لمين
مرام بغرور مصتنع /طالعه ليا طبعا
دخله الممرضه ومعاها البنت
يوسف بصلها بصدمه من شده جمالها
مرام /لا انتوا اتلغبطوا دي مش بنتي
الممرضه بضحك /والله كلنا استغربنا من جمالها الصراحه مفيش بنا بتتولد ليها جمال وملامح ظاهره كده
يوسف شال البنت /ما شاء الله اي الجمال دا
ومشي بيها وقعد
مرام /هات بنتي يايوسف
يوسف /لا خليها معايا شويه
مرام /لا هاتها شويه
هدي؟ /ولا انت ولا هيا هات
شالتها هدي /الله شبه فردوس
دخل أكرم /بقول من تاج وفردوس والبت اللي لسه معرفش اسمها دول يتنقبوا مش نقصه خناقات
سليم /ياريت كانت اتنقبت اميره الأول
مرام /هتسمي اي يايوسف
يوسف /خديجه يوسف الشامي
مرام /الله خديجه
????????????????????????????????????????????????????
بعد ساعتين
رعد /اميره اميرة
اميره بتدخل جوه حضنه اكتر /سبني انام يارعد.
رعد /طب عدا ساعتين ونص اصحي بقا
اميره بصت له بعيون بريئه مثل الأطفال /عاوزه انام
رعد بضحك علي منظرها/نامي نامي انتي قلبتي فردوس ليه
بس عاوزه اقولك ان مرام ولدت
اميره /طيب الف مبروك تصبح على خير
بعد ثواثي قالت /انت قولت اي مرتك ولدت
رعد /اه واللة بس انتي عاوزه تنامي
اميره /طب ياله نروح
رعد /حاضر وشالها
اميره /رعد استني بس انا بلبس المستشفي
رعد /هيا اصلا في نفس المستشفي
اميره /طب نزلني بعرف امشي
رعد /لا مزاجي كده
شالها وطلع من الاوضه والممرضات بتتفرج عليهم والناس والمرضي
اميره بخجل /رعد الناس بتبص علينا
رعد /عادي ولا يهمني
خبط رعد علي غرفه مرام
يوسف /ادخل
دخل رعد وهو شايل اميره
أكرم بيصقف ويصفر /ايوه بقا
هدي بقلق /اميره مالك اي اللي حصل
اميره بابتسامه /انا بخير ياماما متخافيش
سليم /حمد الله على السلامة ياميرو
اميره /الله يسلمك يابابا
رعد بهمس في اذنها /الدنيا كلها بقت بابا دلوقتي
اميره /بتقول حاجه يارعدي
رعد بنفس الصوت /في الأول كنت ابيه وبابي بس ملحوقه
أكرم /بتقولوا اي
رعد /وانت مالك ياعم مركز معانا لية
اميره /حمد الله على السلامة يامرمر
مرام بابتسامه هاديه /الله يسلمك ياميرو عقبالك
اميره /عقبالي فين تاني انا لسه ولده من شهرين تقريبا
رعد /لسه تاني
اميره /لا قفلت خلاص
رعد /اسف يافندم انا عاوز اكمل فريق
اميره /هو فريق كورة
رعد /انتي معاكي كام دلوقتي
اميره /4
رعد /لسه اتنين عاوزه تجبيهم تؤام موافق عاوزة كل واحد لوحده عادي
اميره بزهول /هو انا بحبهم من المول
هدي /حرام عليك انت عاوز كل دا
رعد /عادي
اميره /قوم هات النونو اشوفها
رعد /حاضر
رعد /هات يايوسف
يوسف /لا
رعد /هو اي اللي لا
يوسف /لا محدش هاخدها
رعد /من حلاوتها يعني
أكرم /شوفت جمال بنتك فردوس
رعد /اسكت دا انا عاوز انقباها ولا التانيه اللي بتلعب مع اوس وعاوز تتجوزه
أكرم /طيب نقب بنت يوسف بالمرة
رعد/طب وروني البت الأول
اميره /ابيه عاوزه اشوف النونو
يوسف /خد بس دقيقه وتجبها
رعد /ما شاء الله الله اكبر اي الجمال والحلاوة دي
اميره /هات بقا شالتها اميره من رعد /جميله خالص
يوسف /شبهك وانتي صغيره ياأميره بس الفرق ان شعرك احمر وهيا دهبي
رعد /طيب انا حجزت البنت لمالك
يوسف /لا اسف انا بنتي مش هتتجوز
رعد /انت تطول اصلا ان مالك المنشاوي يتجوز بنتك
اميره /بااااس هيا اسمها اي
مرام /خديجه
اميره /عاشت الاسامي يا سنيوريتا
رعد /المفروض نرجع القاهره
يوسف /طب ازاي واميره ومرام
رعد /طيران وأكرم هترن علي مرات عمي وتبعت عربيه تجبها القصر
أكرم بستغراب /ليه
رعد /كلما هنا هيا تقعد لوحدها ليه عاد
سليم /بس احنا هنرج الصعيد تاني ياولدي كفايه چعده هني
رعد /يابوي فتره وعادو الصعيد تاني فيها أي
أكرم /ما بلاش علشان المشاكل
رعد /مشاكل اي هاتها بس
أكرم /تمام
يوسف /هنسافر أمته
رعد /المفروض يومين ونكون في القاهره ونعوضها السفرية الجايه بإذن الله وكمان علشان تروح تسجل خديجه
يوسف /تمام
????????????????????????????????????????????????????????????
عدا يومين وكل حاجه جهزت وهيسافروا تاني علي القاهره وسامية وصلت القصر
اميره /انا جهزت
رعد /وانا كمان
اميرة /وكمان كل حاجه جهزت والولاد لبسوا وجنه وهما دلوقتي في الاوضه عند ماما وبابا
رعد وهو بيقرب /امممم قولتيلي طب ورعدك اللي اهملتيه خالص دا
اميره /ليه كده انا أهمل رعدي برده
رعد /اه ولا بتهتمي برعد ولا اي حاجة
اميره /لا اخص عليا ههتم حاضر
رعد /اميره الحرس اللي علي القصر قالوا ان في اوضه فيها صوت دوشه وكدة حبيت اسالك
اميره بتوتر /الاوضه
رعد /اه فيها أي
اميره كأنها لا تعلم /معرفش قصدك علي اي وقالت في سرها كالار الرمه لما ارجعله
رعد بتحزير /اميره
اميره /لما نرجع تبقا تعرف دا حاجه عاديه
رعد /مخبيه اي تاني يابنت الشامي
اميره /انا هخبي اي تاني بس واعمل حسابك انهارده هنكشف رحمه
رعد /بلاش  انتي ياأميره
اميره /لا
رعد /براحتك
اميرة /طب تعال بقا اعملي السلسله دي علشان مش عارفه
رعد /وانتي من أمته بتعرفي يعني
اميره /اتريق اتريق
رعد قفلها السلسله وحضنتها من الخلف وراسه في عنقها
اميره /رعد
رعد وهو يغلق عينه /امممممم
اميره /الطياره
رعد /مالها
اميره /ياله يارعد الطياره
رعد وهو يوزع قبلات رقيقه علي عنقها /ياله
اميره /ياله
طلعوا
اكرم /كله تمام ياله بينا
يوسف/اه ياله
كان رعد شايل فردوس وأكرم شايل تاج ويوسف شايل خديجه
سليم /ياعيني علي الرجالة
رعد وأكرم ويوسف /مالها الرجاله
سليم /ولا حاجه ناقص
رعد برف حاجب /ناقص اي ياحج الله يهديك
سليم بضحك /ولا حاجه بس شكلكوا جميل وانتوا كده
اميره /استنوا اصوركوا واتصوروا صوره جماعيه كلهم
واتجهوا للمطار
جنه /اووف بقا هترجعوني ليه
رعد/معلش هنيجي تاني
جنه /ماشي بس مش هروح الكلاس بكره
رعد /لية يعني
جنه /كده مش عاوزه اروح
اميره /لا روحي
جنه /لا بكره لا
اميره /لما نرجع نشوف الموضوع دا
رن فون اميره
اميره /ألوو
امل/ايوه مدام اميره حضرتك راجعه انهارده
اميره /اه ياامل في حاجة
امل/كنت حابه اخرج شويه
اميره /للتسف ياامل انا قربت علي القصر ومحتاجه حد معايا معلش يوم تاني عن اذنك وقفلت
رعد /ليه كده
اميره /مش لازم تطلع من القصر
رعد /طب ليه قولتلي انك قربتي من القصر
اميره /علشان متطلعش  مرات عمو وصلت صح
رعد /اه وصلت
اميره /تمام
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
ياسمين /اخوااااااتي….. اخوااااااتي.    اخواتي
أكرم قفل الاغنيه /حرام عليكي وداني بقا وابت اللي هتصحي من صوتك
ياسمين /لا بقا مليش دعوة عاوزه اغني
أكرم /لما نوصل غني براحتك نامي ياياسمين نامي
ياسمين /مش نايمه
أكرم /واخد بنت اختي معايا ياربي اربيكي ولا اربي الي نايمة دي
ياسمين /احنا الاتنين ????
اكرم /ارحمني يارب
????????????????????????????????????????????????
يوسف /عارف ان انتي تعبانه اول ما نوصل استريحي علشان عارف انك تعبتي اليومين دول والسفر غلط  عليكي
مرام /لا انا كويسه متخافش الحمد لله
يوسف /طب نامي
مرام /فاضل كتير علي المطار
يوسف /لا ربع ساعه بالظبط
مرام /تمام
????????????????????????????????????????????????????????
وصلوا المطار وطلعوا الطيارة
رعد/كده تمام
يوسف /ايوه
كله قعد
جنه بدموع وخوف /لا يابابي دي بتترفع من الأرض عاوزة انزل
شالها رعد وقعده علي رجله
رعد /لا ياروحي متخافيش
جنه /هنقع في البحر
رعد /لا متخافيش مش هنقع نامي مع بابي وخلاص
جنه /ماشي
وصلوا القاهره بعد وقت وجت عربيات خدتهم للقصر مع الحراسه وصلوا القصر ونزلوا واتفتحت البوابات استقبال لعائلة المنشاوي
ودخلوا
أكرم /امي وحشتني اوي
ساميه حضنته بشوق/وانا كمان اوي اوي
وراحت لياسمين /كيفك يامرت والدي اتوحشتك جوي
ياسمين/انتي اكتر يامرت عمي
وسلمت عليها
سايمه /اميره متزعليش مني واصل انا غلط في حچك كتير چوي چوي
اميرة بابتسامة /ولا يهمك انا مش زعلانه ومقدرة موقفك
رعد /اي بامرأة عمي مش هتسلمي عليا ولا كبرت
ساميه /كيف دا انت الغالي
سلمت علي رعد وحضنته
رعد /ياله ندخل ومرام وخديجه يوسف طلعهم فوق يستريحوا
يوسف /تمام
امل جت تشيل فردوس
اميره بعصبيه /بتعملي اي
امل /هشيل فردوس اطلعها فوق
اميره /لا سبيها محدش قالك طلعيها فوق
امل /تمام
وكله مستغرب طريقه اميره في الكلام لأنها بتعتبر امل واحده من البيت عادي
بس رعد هو اللي عارف
رعد /خلاص حصل خير روحي انتي ياامل
اميره بهمس ليه /لو كلمتها تاني يارعد هخاصمك
رعد بضحك /بحاول اكلمها كلمتين قبل ما تموتيها
اميره /لا مبموتش انا انا باخد حقي وبس
رعد /طب تعالي
قعدوا علي السفره علشان يتغدوا
ساميه /عيالك حلوين چوي چوي
رعد بحب وابتسامة وفرحان من تغيرها  /تسلمي
سايمه /وتاج وخديمه كيف البدر
يوسف وهو نازل /تسلمي
أكرم /تسلمي ياما
سليم /انا برده معرفتش مين اللي كان خاطف جنه
اميره /هيام المنشاوي
هدي بصدمه وقعت من اديها المعلقه وأمل وقعت الكاسات
هدي /انتي بتقولي مين
اميره /هيام  المنشاوي هية اللي كانت عاوزة تنتقم مني في بنتي هية اللي كانت عاوزه تموتني بحسرتي علي بنتي هيا اللي خلت جوزي يعم حدثه هيا اللي عملتلي كل المشاكل وكانت عاوزة تموتني دا كله علشان تاخد حق بنتها اللي ماتت
هدي /لا لا لا مش مصدقة اختي انا تعمل كده
اميره /اه علشان كانت بتحب بابا
سليم /اي
اميره /اه كانت بتحبك وعاوزاك انت وكانت بتكره ماما هدي
عملت كل دا علشان تنتقم لسة الحسن والجمال رحمه اللي برده كانت بتخرب حياتي
ولا انتي اي رايك ياامل
امل بتردد وتوتر /رأي في اي…. يافندم وانا…. مالي انا
اميره قامت من مكانها وقالت /مالك مالك ازاي دا انتي مالك ونص كمان
امل /يافندم انا معرفش انتي قاصدك علي اي
اميره قربت منها وقالت /انتي مين
امل /انا امل يافندم
اميره /لا انتي رحمة صح ولا انا خلطانه
الجميع في صدمة /رحمممممه
رحمه جابت سكينه من علي السفره بسرعه وحطتها علي رقبه اميرة وقالت /اه رحمه اي رايكوا انا رحمه اتغيرت صح
اي رايك ياأميره وانتي تحت ايدي دلوقتي فاكره نفسك هتعرفي تخليني أسيره عندك ولا اي
اميره /شيلي اللعبه اللي انتي بتلعبي بيها دي مش قدها
رعد بخوف علي اميرة /رحمه سيبي السكينه كفايه اللي انتي عملتيه انتي وامك عاوزه اي تاني بقا
رحمه بكرة شديد /عاوزه روح اميرة انا عارفه انا مش هخرج من هنا سليمة
وبتقرب السكينه اوي من اميره وبدأت ترجع
رحمه /عيالك دول يارعد انا حاولت اني اموتهم كتير بس قولت اكيد هتشكوا فيا حاولت احطلهم سم في اللبن او اخنقهم بس برده هيكون العين عليا
رعد بعصبيه /اي ياشيخه عملولك اي دول  لسه جايين علي الدنيا عاوزه  منهم اي انتي عاوزه تنتقمي انتقامي مني انا بلاش هما شيلي السكينه وخدي حقك مني انا ياله
رحمه/بترجع اكتر واكتر
رحمه/همشي من هنا واميره معاية اوعي تفكر تلحقني يابن المنشاوي
هدي /ليه كده يا حمه ليه
رحمه بغضب /ليه اي علي طول ياسمين ورعد احسن مني علي طول هما ليهم الأحسن في كل حاجه في الحب والحنيه والشغل حته الاب كان ليهم اب حنين وبيحبهم مش اب همه كله يجمع فلوس وكل يوم والتاني مع وحده ست
وفضلت ترجع لحد ما طلعت بره القصر في الجنينة
الحرس كلهم رفعوا السلاح
اميره بصوت عالي  /كالار  كاااااااااالار
راح جمال طلع قفص كبير اوي من المخزن
وكان عباره عن
كلب اسمه كالار من فضيله نادره جدا جدا وتربيته غير قانونيه وهو فضيلته مثل الذئب بالظبط ويمكن ان ياكل صاحبة اذا جاع
كالار كلب اميره هو كلب متوحش وشرس جدا جدا
كله انصدم من شكل الكلب
رعد /انتي بتعملي اي اي الكلب دا وازاي موجود هنا
ياسمين بخوف  /اكرم انا خايفه الكلب دا عيونه حمره اوي وصوته عالي دا شبه الذئب
أكرم /اسكتي انا نفسي خايف
اميره وهيا السكينه علي رقبتها /اي رايك الكلب دا لو فتحوا القفص  مش هيحصل حاجه غير انه هيجري علينا احنا الاتنين وفي نفس الوقت احنا الاتنين هنموت يعني لا انا باقيه ولا انتي باقيه
رحمه بدأت تحس بالخوف
اميره /جمال افتح القفص
جمال /مش فاتح مش مستغني عن روحي انا انا وانتي عارفين  ان لو اتفتح محدش من اللي  واقفين  هيفضل في مكانه
اميرة بعصبيه /نفذ التعليمات انت هنا حارس شخصي يعني تنفذ
رعد/ينفذ اي الكلب دا لازم يموت
كالار عمال ينبح بصوت عالي جدا ولعابه سائل من فمه يريد أن يفترس أحدهم
رعد /افتح البوابه الرئيسيه  ياجمال
اميره /افتح القفص ياجمال
جماله وأيده علي قفل القفص و………….
????????????????????????????????????????
هل جمال هيفتح القفص؟
اي اللي هيحصل بعد كده؟
يتبع…..
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!