Uncategorized

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الخامس 5 بقلم مي محمد

 رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الخامس 5 بقلم مي محمد
رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الخامس 5 بقلم مي محمد

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل الخامس 5 بقلم مي محمد

ورد…نفسك فإيه 
اسر بص عليها وبلع ريقه…و ورد انتي ك كويسه 
ورد…امممم كويسه قولي بقي نفسك ف اي
اسر…احم نفسي تحبيني ياورد
ورد…وبعد كده ايه
اسر قام اتعدل لها …ف ايه ياورد مالك
ورد بابتسامه…مليش فيه ايه لما اسأل حبيبي بيحب ايه ونفسو فإيه 
اسر بصدمة…قولتي ايه 
ورد….احم نفسك فإيه و
اسر بللهفة…مش دي ال بعدهاا ياوردتي
ورد بكسوف…ابيه 
اسر…ايه ياقلب الابيه 
ورد وشها بقي احمر من شدة الكسوف اللي هي فيه ورد قربت من اسر وحضنته بطفوله تحت
انظار وصدمة اسر
اسر بحنية بيملس ع شعرهاا…مكسوفة
ورد هزت راسهاا بمعني ايوا????
اسر…يلهوي عليااا انهردا هتشل
ورد طلعت من حضنه بخضة وخوف…بعيد الشر عنك ياابيه
اسر…ابيهك هيموت من الوضع دا 
ورد…طيب اعمل اي
اسر…مش عارف اتصرفي انا بتعب من الحنية دي ياوردتي
ورد ببرائه وطفولة…خلاص هسكت ياابيه
اسر…اممم احلا حاجه اسكوت
وخدها ف حضنو لحد اما نامت 
وسابها ونزل ف المكتب
رامز ( صديق اسر من اطفولة+ وظابط)…ايه يا اسر مالك
اسر…ف موضوع كده مش عارف اعملو بسبب ورد
رامز…طيب اهدا ياصاحبي وقولي ايه هو
اسر…فاكر البنت اللي اسمها رحمة 
رامز…ر رحمة عبدالقادر 
اسر…بظبط كده 
رامز…ايوا يااسر ومالها دي 
اسر…كانت مع الرجالة بس للاسف هربت منهم 
رامز…والمطلوب
اسر بشر…تجبهالي من تحت الارض يارامز
رامز…ايوا بس مش صعب شوية انت عارف دي تبقي بنت مين
اسر بعصابيه…مش فارق بنت مين المهم عايزها
رامز…هي وصلت للحاجه ولا اي
اسر…امممم سرقت مللف ولازم يرجع 
رامز…ملف اي دا يااسر
اسر بعصبية وغيظ…كل ددي اسأله يارامز ولو مش عايز تساعدني قول وخلصني 
رامز…عيب عليك ياصاحبي
حاضر هشوف الموضوع
دا وقولك 
اسر …متزعلش مني انا اعصابي تعبانه اليومين دوول 
رامز بضحك…ولا يهمك ياعم 
هه في ايه اكل بقي هموت 
من االجوع
اسر…اهو داا رامز ال اعرفه ادخل ف التلاجه كلعادة ههههه
رامز…والله هههههه ماشي
قاطعه صوت انؤثي …ابيه
اسر بعصبية …انتي ايه نزلك من فوق
ورد لاحظت عصبية اسر ونحرجت من وجود رامز
فعيطت وطلعت ع اوضتها
رامز…حرام عليك ياخي دي عيله روح صالحه
اسر.. لاااا 
رامز…والله مواكل حاجه عندك
اسر…احسن برضه
رامز بضحك…انت ههههه غيرة عليها مني واالا ايه 
اسر. بعصبية… رامزززز 
رامز…بلا رامز بلا كفته انا اروح بيتناا أكل وشهيص 
سلام
وااه صح ومتنساش تصالحها حرام عليك هي ملهاش غيرك ★★ ★★ ★★ ★★
اسر اخد نفس وطلع لقي ورد
بتعيط وتمسح دموعها 
بكفيها 
قرب منها بحب 
اسر….حقك عليااا انا اسف
ورد مازالت بتعيط ومش بترد
اسر…خلاص بقي ياوردتي
ميبقاش قلبك اسود كده
ورد بتعيط وساكته????????
اسر…طيب ليه العياط دا 
انتي عارفة اني بغير جامد عليكي تقومي تنزلي بلبس البيت كده ونتي قمر اللاه
ورد. بتحاول تتكلم.. ع عشان انا ك كنت تعبانه
اسر قلبه اتنفض من مكانه…ايه 
ورد…ابيه انا بدوخ طول الوقت وبستفرغ ع طول وبحس بطني وجعاني اوي 
اسر بلع ريقه بخوف…ان انا هكلم ادكتر
ورد بخوف…لااا انا مش عايزه دكتور
اسر…امال عوزاني اعمل ايه ياورد
ورد بخوف.. هونا م م
اسر بعصبية…انتي ايه 
ورد…ح حامل ياابيه
اسر بصدمة…نعمممم ????
اسر ماسك ايدهاا بعصبية…حاامل ازاي يعني هه
ورد ببكاء…ا ابيه انت واجعني كده
اسر..انطقي حامل ازاي ومن مين هه
ورد بعيط…مش انت اغتص*بتني و 
وفضلت تعيط
اسر رجع شعره لورا وقال …يعني انت ايه عرفك الكلام دا
ورد…ابيه ع عشان صحبتي قلتلي اعراض الحمل 
وانا كل العراض عندي ياابيه
اسر قعد ومسك ايدها وابتسامه…يعني انتي متأكده
انك حامل ياوردتي????
ورد ببرائه…لاااا 
اسر….طبعا لاا عشان انا ملمستكيش ياورد
ورد بصدمة….????ايه
اسر بابتسامه…زي مسمعتي كده انا مقربتش منك
ورد بعدم فهم…ازاي ياابيه و و
د*م ال كان
اسر شالها وحضنها جامد وقاال
انا هقولك ★★
فلاش ٭٭٭ 
قرب وطبع قبلة جانب شفتيها وقام قلع الجاكيت وقرب
جاب مادة حمراء زي الد*م 
ونام جنبهاا وحط المادة علي الملايه وهدوم ورد ال كان مغمي عليها
★★ورد..ااااااه ا انت ع عملت اي هه وفضلت تعيط
اسر بيبص عليها ومبيتكلمش 
ورد…ا انت م مبتردش ليه يا اسر وفضلت تعيط بكل وجع
…ط طيب ايه ادد*م داا هه 
اسر بابتسامه…عادي ياروحي عشان متكونيش لغيري انتي بتعتي انااا وبسسس يا وردتي
ورد ببكاء…ي يعني اغ اغتص*بتني يا اسر عشان اكون معاااك
اسر هو وبيلبس الجاكيت …اممم اغتصبتك 
باااااااااااااااااااااااك ★
ورد بابتسامه…يعني انت ب بجد
اسر حضنها ودفن راسه ف رقبتها بحب وتملك…محبتش اول حاجه بناا تكون كده ياوردتي
ورد. …بجد ياابيه 
اسر…امممم ياروح الابيه
ورد…انا مبسوطه اوي اووي ههههههه 
اسر…دايما تكوني مبسوطه ياروحي
ورد… اسر
اسر بتوهان….مبلاش اسر دي 
ورد ….هههههههه انا عايزه اتعشا برا انهردا معاگ
اسر…امممم ماشي اتفقناا بس تاخدي علاجك ع الوقت
ورد بضحك…اشطه
اسر بضحك…هي دي ورد ال اعرفهاا 
ورد…يلا طيب
اسر….يلا البسي علي ملبس انا وعمل تليفون كده
ورد بابتسامه.. اوك
اسر…بت اتعدلي 
ورد هي وماشيه …حاضر ياابيه
اسر…. ورد
ورد وقفت وبصت عليه …ايه
اسر بحنيه وابتسامه..بحبك
ورد بكسوف سابته ومشيت
اسر…يلهوي علياا هجنني بنت الايه
ف نفس الوقت ف مكان اخر *
لميس…انا تعبت بجد 
يوسف…ممكن تهدو الاول وبعدين يارحمة احنا سعدناكي انك تهربي من اسر
رحمة بشر وقزازة ال*بيره ف ايدهااا…متقلقش عليا هتصرف واسر هيدفع تمن ال عمله قريب جدا
لميس…ايوا يعني هتعملي اي
رحمة …هقتل ورد
لميس بلعت ريقهاا …ايوا يعني بسهوله دي 
امتي عارفه هي طول الوقت معا اسر ومش بيسيبهاا خالص
يوسف…احنا نخليه يسيبهاا يا ذكية
لميس…ازاي طيب
رحمة …هههههههه هتقع هتقع اكيد انا هتصرف
لميس…ناويه علي ايه يابرنسيسه
رحمة….نخطف اسر الاول 
يتبع ……
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!