Uncategorized

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل السابع 7 بقلم مي محمد

 رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل السابع 7 بقلم مي محمد
رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل السابع 7 بقلم مي محمد

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل السابع 7 بقلم مي محمد

ورد بعياط… ابيه الحقني 
اسر بص عليه من وراه لقيها 
هتقع لحق مسكها من 
وسطهاا بخوف… ورد
ورد فوقي مالك ورددد
شالها ورجع بيهاا ع البيت وهو خايف ومللهوف عليه 
جامد وحاول يفوقهاا
ورد فوقي خلاص مش هسيبك والله
ورد عشان خاطري بقي
ورد ابتدت تفوء بتعب .. ابيه 
اسر بحب… ايوا ياروحي انا
ورد بتعب.. متسبنيش ياابيه
انا والله ‘ ب ‘ ح ‘ ب’ ك 
اوي 
اسر مسك دماغها وحضنها بتملك ودموعه مغرقه وشه وقاال مابين دموعها وشهقاته…وانا ياقلبي بحبك والله 
ورد بعياط… يعني بتحبني بجد
اسر… ومقدرش اعيش من غيرك ياروح قلبي
ورد بعياط.. امال ليه قولتلي الكلام الوحش دا
اسر بكدب… ع عشان كنت عايز اعرف بتحبيني ولا لاء
ورد بصتهاا تكفي ل اسر ..ف ايه ياورد مالك ليه بتبصيلي كده 
ورد… عشان عرفاك بتكدب علي وردتك ???? ياابيه
اسر قام ورد قامت وراه … مالك ياابيه قولي 
اسر بعيون شبه باكيه .. احم مفيش ياحببتي متشغليش بالك انتي
ورد… والله مشغلش بالي امال اشغل بالي بإيه
اسر… يووووه ياورد نامي دلوقتي ولما تصحي 
نتكلم 
ورد بقتناع… حاضر ياابيه
اسر فضل جنب ورد لحد اما ناامت ونزل 
ف المكتب
اسر بعصبية… رد ياابن الك*لب
استغفر الله العظيم
اسر ف سره… معقول ف حاجه
اشغالة … اسر بيه ف واحد برا اسمه رامز عايز سياتك
اسر هو وخارج… اخيرا جيه
انت يلا مش بترد ع أم تليفونك ليه
رامز… اكني الاول وهقولك
اسر… رامز مش وقت أكل دلوقتي انت عارف ال فيهاا
رامز قعد واسر قصاده متوتر… الموضوع كبير ياصاحبي اوي 
اسر قعد جنبو… انجز قول اللي فيها
رامز… رحمة 
اسر… مالها
رامز… رحمة متفقة مع لميس و 
اسر قام ومسكه من ياقة قميصو …و مين هه
رامز… يوسف
اسر.. ???? ي يوسف
رامز… ايوا يوسف ولميس مع رحمة ومتفقين ع قتل ورد زي مقولتلي
اسر بعصبية… ياولاد الكل*ب 
انا مش هسيبهم والله لقتلهم
رامز… ممكن تهدا الاول وبعدين لازم نفكر كويس
اسر .. نفكر فإيه 
رامز… اسمعني ياصاحبي اهم حاجه اهم حاجه اني أكل دلوقتي عشان هموت 
اسر بعصبية مسكه من ياقة قميصو… انا اللي هموتك 
ببروتك دا 
رامز… متهدا ياعم يعني عايزني افكر علي لحم بطني اللاه 
اسر بصوت عاالي … ياا نبيلة ؟
نبيلة هي وبتجري بتجاهو …ايوا ايوا يابيه
اسر.. اعملي طفوح للاستاذ 
عشان معملش جريمه انهردا
نبيلة.. حاضر يا بيه حالا عن اذنك
رامز… اموت وعرف انت متنرفز ليه
اسر بص عليه بغيظ وعصبيه وفضل سااكت ورامز بيضحك
عليه
رامز… والله هههههه انت حكايه
اسر بعصبية .. هتسكت ولا اقوم
رامز لقي الاكل جيه… خلاص خلاص يافوزي هههههههه
اسر… ابو شكلك زبالة 
رامز… سامعك ????
نبيلة جات عند اسر وتهمس ف اذنه … اسر بيه ورد هانم عيزاك فوق وبتعيط
اسر بص عليه وقلبه انتفض من مكانه 
رامز انا فوق علي متاكل هنزلك
رامز… البيت بيتك ياصاحبي
ههههههههههه
اسر… صحبه معفنه والله
رامز.. سامعك برضه بس الله يسامحك
اسر.. غور ياخي
اسر سابه وطلع عند ورد ف الاوضة
ورد اول مشافته بصت الناحيه اتانيه
اسر ابتسم وعارفه زعلانه منه قرب ومسكها من وسطها بحب..ليه قلبي زعلان
ورد ساكته????????
اسر بلع ريقه… طيب ليه حبيبي بيعيط 
ورد????????
اسر… امممم بقي كده طيب قرب وباسها بعمق من شفا*يفها وهي ابتسمت بس متكلمتش
اسر قعد وقعدها فحضنه بتملك وقاال بوجع… عيزين يقتلوكي ياوردتي
ورد زادت تمسك بحضنه.. هما مين ياابيه
اسر… هما ي 
قاطعته صريخ وزعيق رامز من تحت 
… الحق ياااا اسررر 
يتبع ……
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!