Uncategorized

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل التاسع 9 بقلم مي محمد

 رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل التاسع 9 بقلم مي محمد
رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل التاسع 9 بقلم مي محمد

رواية مغتصبي أجبرني علي الزواج الفصل التاسع 9 بقلم مي محمد

رامز… طيب لييه الغلط ع صبح كده ررغم اني جايبلك
خبر ب مليون جنيه
اسر.. قول انجز 
رامز بضحك… هههههه لاا صالحني الاول
اسر بغيظ… هجبلك بسبوسه
رامز… ههههههه ماشي ياعم
يوسف فااق وعاوز يتكلم معاك
اسر قاام وقف… بجد
رامز… ااه والله تعال يلا مستنياك ف المستشفي
اسر بفرحه… ماشي مسافة السكه 
وقفل 
ورد بتبص علي اسر 
اسر… معااي مشوار مهم 
هجبلك شكولاته 
بس اوعي تزعلي استنيني 
ع ماجي 
ورد… ماشي خلي بالك ع نفسك
اسر قرب وباسهاا بعمق ولاول مرة تبادله القبلة 
واسر مستغرب استجوبهاا معااه 
بعد عنهااا وقاال…
يعني انهردا لما خاارج كده بردو ينفع
ورد بابتسامه… بحبك يااا اسر
اسر… وانا ياروح اسر 
مع السلامة…. سلام
اسر وصل المستشفي
عند رامز قاعد مع يوسف
اسر دخل بعصبية وكان 
هيضربه لولا رامز بعده
عنه 
رامز… اهدا يااسر ولا عاوزه يتعب تاني وحنا نستناا 
يوسف بدموع ندم… سامحني يااسر والله العظيم اندحك علياا من بنت الك*لب رحمة
اسر… مترغيش معاي كتير
عايز اعرف كل حاجه
رحمة كانت عايزه تعملها
يوسف ابتدا يحكي لااسر عن كل حاجه من بداية تعرفه علي رحمة
يوسف… هو دا الحصل والله
اسر… كنت عايز تطعني ف ضهري ياصاحبي
يوسف.. غصب عني والله انت عارفني مش كده
وهي غوتني وانا ضعيف وانت عارف
اسر… انا مش عايز اشوف وشك تاني مفهوم
رامز… اهدا يااسر 
اسر بعصبية… اهدا ايه وزفت اي كان عايز ياخد مراتي مني ويقتلوني وتقولي اهدا
رامز.. هو غلط معروفه بس ندمان يااسر وغير كده جالك ودور عليك عشان يقولك
الحقيقة
يوسف.. بضبط كده والله
اسر بعصبية وغيظ… بقولك اخرس انت
يوسف بندم… حاضر
رامز… اسر خلاص متأفورش 
اسر.. رامزززز اهدا انت وملكش فيه
رامز… لاا والله دلوقتي مليش فيه
اسر سابهم وخرج ★★★
يوسف…. والله ندمان يارامز
رامز… اتللهي ع خيبتك كمان مش ناقصه هي 
يوسف… ههههههه والله كنت هموت يارامز شفت الموت
بعنيه والله
رامز… الحمدالله علي سلامتك
يوسف… الله يسلمك
هو اسر هيسمحني يارامز
رامز…انت عارف اسر قلبه طيب بس متخلف 
شوية وبعدين العملتووو انت خزوق لازم تديه 
وقت 
يوسف. بيأس …عارف اني غلطان وحيو*ان بس كلنا 
بنغلط
رامز… وغلط عن غلط بيفرق
يوسف.. صح
رامز… احم بس قولي المزه لميس عامله اي????
يوسف… ههههههه انت لسه معلقه معاك لميس
رامز… ياخي دي صروخ بس مش عارف اوصلها من اخر مرة
يوسف… سبيهاا علياااا ياباشا
رامز… ههههه والله جدع بص لو الحوار دا هساعد ف اسر يسامحك اشطه
يوسف…. بضحك اشطاااات
رامز… ههههههههههه
اسر روح بدري للبيت بس
ملقيش ورد
..اسر بعصبية ابتدا يكسر ف كل حاجه وقال بصوت عالي يهز اركاان البيت ٭★
نبببببببببيلة
انتي يازفتتتتته 
نبيلة … ايوا ايوا يااا اسر بيه 
اؤمرني ????????
اسر بعصبية وغيظ… فين ورد
نبيلة بخوف.. ف فوق في اوضتهاا ي ياا باشا
اسر.. مش فووق راحة فييين
نبيله والله معرف ياا بيه
اسر… اززززاي مش انتي قاعدة هنا ف البيت عشانها ازاي متعرفيش
نبيلة تبلع ريقهاا بخوف… والله ياا اسر بيه انا روحت لها اشوفه لقيتهاا نايمه سبتهاا ونزلت 
لقيت حضرتك جيت وبس 
والله
اسر… غوووووري من وشي 
قعد وولع سجارة ومدايق 
جدا ان ورد مسمعتش كلامه 
بس ستنال عقابهاا تلك
الورد علي فعلتهاا هذه
عدا ساعة وتنين وتلاته ورد لسه مجاتش
واسر قاعد متعصب وفنفس الوقت خايف وقلقان عليهاا
يكون جرالهااا حاجه ★
اسر ف سره … يارب انت ال عالم ب قلبي احميهاا 
وطمني عليهاا 
بس والله مهعدهالك ياورد 
وبعدين طلع ع اوضتهاا 
وقعد علي سريرهاا 
وبيمسح دموعه ????
ف نفس الوقت ????
رحمة بعصبية… يوووووه 
تعبت من ام الحوار دا
لميس… انتي قصدك اي 
رحمة… لازم نخلص كل حاجه بقي 
لميس… لا والله بجد عايزاني ابقي معاكي بعد ما قتلتي يوسف
رحمة.. يعني اي يا لميس هتسبيني دلوقتي بعد مقربناا 
لميس… اسر خطر وموت ورد مش سهل كده وصدقيني يارحمة لازم نتراجع 
رحمة… نعم ياروح امك نتراجع اي وهبل اي مستحيل ورد هموتهاا بإيدي 
لميس… بس انا هنسحب من حوارك داا 
رحمة.. ههههههه مفيش انسحاب من رحمة عبدالقادر ههههههه للاسف
لميس… يعني اي
رحمة قربت منهاا وبتدأ تخنق فيهااا بحقد … اناااااا هقتلك عشان متقفيش تاني قصاد اللي اكبر منك 
لميس… ااه ا اوعي مني ااااااااه
الحقوني اااه 
وانهم ف الشارع الناس ابتدو يبعدوهم عن بعض
رحمة بزعيق… اوعاااا مني انت متعرفش اناا مين 
اوعااا بقولك
انااا رحمة عبدالقادر
لميس هي وبتجري منها… يلا يامجنونه يابنت الكل”ب 
رحمة… هقتلك يالميس والله لقتلك
وهي كمان سبوها الناس وخدت عربيتها ومشيت
دخلت البيت بخوف وتنظر ف انحاء البيت خوفأ منه
دخلت وطلعت علي اوضتها وقفلتها عليها 
بتبص لقيت اسر نايم علي سريرهاا ومنكمش ف نفسه وباين عليه التعب 
قربت منه وحطت ايدهاا علي 
خدهاا براحة وقربت وباسته
وهو حس عليهاا 
وقاام اتنفض من مكانه
بخضة بيبص عليه ودموع ف عنيه وساكت مبيتكلمش ????
ورد بخوف عليه… ا ابيه انت كويس
اسر بص عليه وسابها ومشي ع اوضته وقفلهاا عليها 
اسر ف سره… مش هقدر اسامحك المرة دي ياوردتي
عشان عرضتي حياته للخطر 
وكان ممكن ان تذيهاا رحمه
بدون اي شفقه منهاا
عشان توجع قلب اسر عليهااا
مسح دموعه وحاول ينام
بتعب
ومن الجهة الاخر
ورد قاعدة ع سريرهاا بتوتر
ودموع قاطعها
طرقات ع الباب 
ادخل …..★
دخلت نبيلة بخوف … ورد هانم
ورد من غير متبص عليها.. مش عايز اكل 
نبيلة.. مش عشان الاكل ياهانم 
ورد… امال اي
نبيلة قربت وقعدة جنب ورد
نبيلة.. اسر بيه كان مخضوض عليكي اوي ياست ورد
ومرديش ياكل اي حاجه
غير خوفه عليكي 
ورد… انا عارفه اني غلطانه
بس تعبت من الحبسة دي وبعدين اهو محصلش حاجه
نبيلة… انفرضأ كان حصلك حاجه ياهانم
ايه كان هيحصل لااسر بيه
ورد… يوووووه اسر اسر اسر كل حاجه اسر انا تعبت من دي عيشه والله 
{ وللاسف اسر كاان داخل عنديهاا بس سمعهاا وراح تاني ع اوضته} 
نبيلة… خلاص ياهانم انا اسفه اني ادخلت عن اذنك
ورد اتمدت ع اسرير 
ورد ف سرهاا وبتبتسم ع جنب… اكيد بكرا 
هياجي يصالحني مهو مش هيقدر يخاصمني ههههههه انا عرفاه كويس بيحبني 
وبعد تفكير نامت 
ومن الناحية اتانية اسر كمان ناام من التعب
ف الصبااااااح ★★★
صحيت ورد من نومهااا واخدت شورهاا ونزلت 
ورد ل نبيلة … فين الفطار 
نبيلة… حالا ياهانم اهو
وبتدت نبيلة بتجهيز السفرة
نبيلة.. اهو خلصت تطلوبي حاجه تاني ياهانم
ورد … ليه اسر منزلش لحد دلوقتي ومعاه شغل
نبيلة.. معرفش يافندم
ورد… امممم طيب اطلعي اندهيه عشان يفطر 
نبيلة… ح حاضر ياهانم 
نبيلة طلعت تنده اسر خبطت ع الباب
نبيلة… اسر بيه الفطور جاهز سياتك
اسر… مش عايز افطر امشي 
نبيلة.. ح حاضر يا بيه
ونزلت 
ورد.. ايه 
نبيلة.. بيقول مش عايز يفطر ياهانم
ورد… احسن 
وبتدت تاكل 
نبيلة ف سرها… ياساتر يارب علي اجبروت ايه دا يكش تشنقي يابعيده والله اسر
بيه خصارة فيكي 
ورد قامت من علي الاكل … هتيلي عصيري ف الجنينه
نبيلة.. حاضر ياهانم
ورد طلعت برااا وهي زهقانه ومدايقه
ورد ف سرها… اعمل اي يعني تاني انا غلطانه لما طلعت من وراه بس 
هو كمان لازم يديني الحريه اووووووووف
قاطعته نبيلة… اتفضلي العصير ياهانم
ورد بزهق.. حطيه هنااا 
نبيلة… حاضر
حطتو وبتدت تشرب منه 
ف المستشفي ✍️
رامز… اهدا يايوسف ان شاء الله خير
يوسف… ازاي اهدا انا مدايق من ام الموضوع دا
رامز…برن ع اسر مش بيرد
يوسف.. يبقي ف حاجه حصلت 
رامز… انا هتصرف
يوسف… ياريت والله
رحمة لاحدا الاشخاص… خطف ع طول فاهم 
الشخص… اوامر سياتك يافندم
رحمة هي وبتديلو الفلوس… دا العربون الاول وبعدين ليك الحلاوة الكبيرة 
الشخص… طول عمرك بتفهمي ياهانم 
رحمة…المهم ولاه غلطه مفهوم 
الشخص… هجبهالك لحد هنااا
رحمة هي وبتقوم… ممتاز 
وسابته ومشيت 
يتبع ……
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!