Uncategorized

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل العاشر 10 بقلم شهد محمود

 رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل العاشر 10 بقلم شهد محمود
رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل العاشر 10 بقلم شهد محمود

رواية الأميرة ياسمين عشق الأحمد الفصل العاشر 10 بقلم شهد محمود

في الصباح عند ياسمين
جاسر ياسمين 
ياسمين امم 
جاسر اممم اي اصحي يزفته اتاخرنا الساعه بقت ٨ ال ١٠
ياسمين بفزع اي وقامت تلبس
ياسمين خرجت لقت الإفطار جهاز وزين وامها وجاسر ينتظروها ايده هنتاخر ياله قوموا هنفطر ف الشركه بقلمي شهد محمود عبدالحميد
زين بابتسامه  طب صبحي علينا ارمي السلام 
ياسمين صباحك جنه ي شق  يقمر صباحك مسكر  يجسوري صباحك  اكسجيني يا امي 
جاسر اي يبت 
الام ياله تعالي تفطري وبطلي رغي ع الصبح 
ياسمين ده اي البرود ده يجاسر هنتاخر
جاسر بضحك لسه الساعه ٧
ياسمين وتصحيني ع ملا وشي ماشي ماشي 
زين بهزار قوم اجري يجاسر شكلها هتتحول زومبي
الكل ???????? بقلمي شهد محمود عبدالحميد
في بيت احمد 
احمد يارا 
يارا بدموع مكتومه نعم 
احمد اهدي يحبيتي 
يارا وحشوني اوووي 
احمد بحزن  ايدعلهم 
احمد بهزار اي يابنت ده خدودك بقت فراوله كده ليه وبعدين مش قولنا بلاش دموع وانا اوعدك مش هسيب السبب في موت بابا وماما وهدفعوا التمن 
يارا  طب ياله نرحلهم 
احمد ياله وبعديها هنروح  ملجاء الاطفال  وت وح المستشفي نشوف الاطفال وتخفف عنهم 
يارا تعرف انا بحبك اووي ياأحمد وانت كل حياتي ودنيتي وبكاء وانت السند والعوض مليش غيرك ف الدنيا اوعا تروح وتسبني هموت لو حصلت حاجه ومش لازم ننتقم ربنا هيعقبهم ان الله يمهل ولا يهمل وحقنا مش هيضيع
احمد جذبه لحضنه وطبطب عليها انتي بنتي يارا  انا اللي مربيكي تعرفي انا لم تتجوزي واكلمك لعريس هبقا فرحان وزعلان ف نفس الوقت بقلمي شهد محمود عبدالحميد الانصاري
يارا ليه هتزعل
احمد عشان البقف هياخدك مني بس هخطفك منوا وهرقص معاكي ونسيبوا ????????
   يارا وانا مين قال اللي هسيبك قاعده علي قلبك ومربعه 
احمد ويارا ????????
في الشركه 
شهد مستر مراد عندنا اجتماع ومستر احمد مش موجود 
مراد احمد مش هيجي النهارده حضري غرفه الاجتماعات 
شهد حاضر يافندم 
ياسمين صباح القمر 
شهد صباحك معطر بذكر الله 
ياسمين لا الله الا الله 
شهد اجهزي عشان ف اجتماع 
ياسمين اوك 
مراد جاسر زين جهزوا حسابات وباله عشان ف اجتماع 
في غرفه الاجتماعات 
مراد اهلا مستر نارين بقلمي شهد محمود عبدالحميد
نارين اهلا بك اخي وين احمد
مراد انا اللي هحضر الاجتماع 
نارين اي اخي بتنور 
مراد تمم نشوف الصفقه 
شهد اتفضل مستر مراد الورق
مراد طب كده نارين هتساهم ب ٤٩ ف % 
نارين اي اخي 
نارين كان ينظر ل شهد 
مراد لحظ مراد بصوت عالي نسبيا  مستر نارين 
نارين شو  مراد 
ياسمين كانت تلحظ غيرت مراد علي شهد 
مراد تمم ياله عشان تمضي العقود 
مراد جاسر هات ورق الحسابات 
جاسر اتفضل 
نارين اي بقلمي شهد محمود عبدالحميد
مراد تمم مبروك الاتفاقيه 
نارين الله يبارك لك مراد اي انا عامل بارتي بالفندق …. وبدعي انت واحمد وفريقكم 
انتهاء الاجتماع 
اذكروا الله 
جاسر مراد 
مراد اي يجاسر 
جاسر متعصب اوووي والغيره  باين جدا 
مراد هغير من اي وبعدين مفيش حاجه بيني انا وشهد 
زين????طب هو مجبش سيرت شهد وقعت بلسانك يمراد 
جاسر طب متقولها
مراد شهد محترمه وانسانه كويسه وانا احبب اعرف لو ف اعجاب ولا هي ف حد في حياتها 
جاسر الله يسهلوا يعم وان شاء الله خير
زين بس هي بتحبك يبني دي بتعشقك
جاسر ومراد وعرفت ازاي 
زين لم كنت بتكلمه وانا كنت باخد الورق من ياسمين وانت بتكلمه عنيها كان باين فيه الفرح وكان باين ع وشه انه مكسوفه ولم انت زعقت ف الاجتماع ل نارين 
كان باين عليك الغيرها  هي ابتسمت وياسمين غمزت لها 
مراد ابتسم وبفرح يارب تطلع بتحبني 
استغفرالله
عند ياسمين 
ياسمين شهد يابنتي بقلمي شهد محمود عبدالحميد
شهد اي 
ياسمين شكلك واقعه جامد 
شهد ابتسمت بخجل 
ياسمين احكيلي 
شهد احكي اي بصوت حزن انا بحبها بس هو سعات بحس انو بيحبني وبقول يمكن بوهم نفسي 
ياسمين طب وليه زعلانه 
شهد يا غبيه يعني انا عشقاااااا وخايف اتكسر ويطلع مش بيحبني  انتي تقولي اي اللي مزعلني 
ياسمين يابنتي مش قصدي كده قصدي خطه جامده 
شهد تفتكري تنجح 
ياسمين طبعا يمعلمه سيبيها عليا بس 
شهد يعلمه ايده يبت ???????? هو غلطت ف العنوان 
ياسمين نحن نختلف عن الآخرين 
شهد ????????
عند يارا واحمد 
في المستشفي السرطان  كأنوا هناك ويحملون الهدايه 
يارا ازيك عامل اي 
الطفل الحمدلله بقلمي شهد محمود عبدالحميد 
يارا اسمك اي 
الطفل محمد وانتي 
يارا يارا يحمودي 
محمد بضحكه عندك كام سنه 
يارا ٢٢ سنه وانت 
محمد ٨ سنين وممكن اموت وانا كده مش هكر واروح اتجوز جنه  
يارا بدموع لا ياحبيبي هتخف وبعدين قولي مين جنه دي 
محمد صحبتي 
يارا بتحبها 
محمد بحبها اوووووي 
احمد جه عليهم يارا 
يارا تعالي ي احمد 
يارا محمد ده اخويا احمد 
محمد ابتسم ازيك ي احمد
احمد بضحكه كويس يامحمد وياله شد حيلك عشان هتعمل العمليه قريب 
محمد بجد يعني هعيش بس قالوا مش هسافر دلوقتي هيسفروا اصحابي اللي جم قبلي هنا وبابا تعبان مش بيشتغل وماما هي اللي بتشتغل ومش معاه فلوس عشان اسافر
احمد حضنوا وقالوا انت هتخف وتعمل العمليه وبابا هيخف اوعدك انا هفضل جنبكوا
محمد بفرحه بجد شكرا اووي ومازل دموعها تنزل 
يارا خلاص يحميكي وبكت معه
احمد كان يكتم دموعوا الله انتو قلبته فيلم 
محمد حضن احمد بقلمي شهد محمود عبدالحميد
محمد بحبها اوووي 
احمد وشد حيلك عشان تطلع حاجه حلوه وتتجوز جنه 
محمد انت عرفت ازاي 
احمد كنت واقف وسمعتك 
محمد ممكن اطلب طلب
احمد ويارا اطلب 
محمد ممكن تيجوا ليا ع طول حتي بعد ام اخف 
احمد اكيد اوعدك اول لم افضاء هجيلك 
يارا معاك ع طول هزهقك مني
محمد مستحيل ازعل مني
يارا واحمد اتبعوا وكانو يعطون الولاد الهدايه 
في الشركه 
ياسمين شهد هو مستر احمد مجاش ليه بقلمي شهد محمود عبدالحميد الانصاري
شهد معرفش اسألي مستر مراد 
مراد النهارده هنديكوا بقيت اليوم مع ولادكم 
ياسمين مستر مراد 
مراد ايوه 
ياسمين مستر احمد مجاش ليه 
مراد النهارده ذكره وفاه  اهله بيروح في المستشفيات والملجاء هو ويارا ويزوا الاطفال ويقعدون معاهم وكل سنه بيعملها حفله 
ياسمين ربنا يفرحوا زي م بيفرح الاطفال 
مراد وشهد يارب 
مراد طب اجهزوا لحفلة بكره 
شهد حفله  نارين 
مراد بغيره اه حفله مستر نارين تمم 
ياسمين كانت تكتم الضحكه 
مراد مشي 
ياسمين كانت تضحك وشهد كانت فرحانه 
ياسمين اجهزي عشان الخطه 
شهد يخربيت شيطانك بلص شكرا اووي ياسمين
ياسمين مفيش شكر ياقلبي  احنا اخوات 
شهد حبيبتي 
ياسمين بحبك يفوزي بقلمي شهد محمود عبدالحميد
شهد ????????فوزي
جاسر زين 
زين اي 
جاسر عيد ميلاد ياسمين قرب عاوز نحضر له مفجاه بس مش هنحساسه بحاجه 
زين تمام وعاوزين نعرف نسوم ومحدش ي عياده ف عيد ميلاده ونفجاءه 
جاسر تمام 
مراد بتعملوا اي 
جاسر بنحضر مفجاءه 
مراد لمين 
جاسر عيد ميلاد ياسمين 
مراد كل سنه وهي طيبه وربنا يديمكوا لبعض
جاسر وزين امين 
زين وانت بقا يغيروا يعسل معزوم بس هنخطط ان محدش يعيده ونفجاءه
مراد انا يتقلي ميروا ع اخر الزمن 
زين ليه متكونش ظابط 
مراد اه يخويا ظابط ف المخابرات 
زين ???????? تمم يحضرت الظابط 
جاسر بس بجد انت ظابط ولا بتهزار بقلمي شهد محمود عبدالحميد
مراد بحزن اه للاسف 
جاسر شكلك زعلان بس انت سبتها ليه 
مراد كنت همسك اكبر تاجر مخدرات وكان في شحنه كبيره دخله مصر والرافت الطاحون خطف امي واختي وقتلهم 
جاسر الله يرحمهم اسف لو فكرتك بس ليه مناقشته
مراد ومين قال اني هسيبوا وديني لهودي وراه الشمس قتلهم قدام عيني مقدرتش اعمل حاجه ليهم ومراد كان يكتم دموعوا وكانت عيناه حمرا من قوت الغضب والحزن كان يمزق قلبه
جاسر وزين احتضنهم 
زين هم في مكان احسن ادعيلي 
مراد ااااااااااااااااه قلبي وجعني كل لم بشوف ياسمين اختك بفتكرها
جاسر اشمعنا 
مراد ياسمين اختك زي اختي الله يرحمه نغشه وبتحب الضحك والهزار ولم بتزعل مش بتعرف حد وبضحك الكل وترسم البهجه والسعاده ع وشوش الناس وتجبر بخاطر الناس 
جاسر الله يرحمه يصحبي وبعدين خد قولي انت مراقب اختي ياض عرفت عنها كل ده ازاي 
مراد بغرور مصتنع  يبني انا ظابط ومش اي حد ومن نظره واحده بفهم اللي قدامي
زين يالهوي ع التواضع يميرو بقلمي شهد محمود عبدالحميد
مراد حدف زين بالملف 
يتبع ……
لقراءة الفصل الحادى عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد