روايات

رواية سهام الانتقام الفصل الثامن 8 بقلم فاطمة وجيه

 رواية سهام الانتقام الفصل الثامن 8 بقلم فاطمة وجيه
رواية سهام الانتقام البارت الثامن
رواية سهام الانتقام الجزء الثامن

رواية سهام الانتقام الحلقة الثامنة

 

الباب خبط قامت ليل بض*يق وهي بتهز زين خا*يفه يصحي نيمتو بصعوبه فتحت بض*يق:مكنت خد المفتاح
لا رد
ليل رفعت راسها حست قلبها بيد*ق اول معينيه جت في عينيه
غندور بب*رود:ازيك يا مراتي
ليل عقدت حاجبه:نعم
غندور قرب وش”ه اوي لدرجة ان ان”ف”اسه بقت بت*لحف وشها:اصل ظ”نك خا”ب و مام”تش
ليل قلبها بي”دق اوي وهي بتبص في عينيه الي بلون العسل ومش قادره تت”حرك
غندور بصلها بك”ره:اوعي تكوني فكرني مرجعك حبا فيكي قرب وش”ه اكتر ليفصل بينفهم ان”فا”سهم فقد ومن يارهم يق”سم انه يقب”لها

 

 

غندور كمل بهمس قدام شف”ايفه:تؤ انا بش*مئز من راحتك
ليل حست قلبها وج”عها وغص”ب عنها د”معه نزلت حسه مش فاهمه حاجه مش قادره تج”مع وحست راسها بت”لف وكنت هت”قع
غندور بسرعه شدها ل حض*نه بخو*ف وهو بيبصلها:انتي كويسـ بتر جملته وبصلها ببر*ود مش قادره تقفي اي شوفتي خو”فتك
ليل لا ارديا رفعت نفسها قربت وشها من رقبته وغم*ضت عينيها وهي بتشم البرفان بتاعو وبهمس مش مسموع:الر*يحه دي مالؤفه
غندور حس برع*شه خفيفه لع*ن نفسه من ضع*فه قدامها
جبل طلع بض”يق من المج*نونه الي جوه شاف غندور اتص*دم ولقي ليل في حض*نه ومسكه في قميصه معقول افتكرتو لا لا وبغ”ضب:ليل
ليل من الخ”وف مسكت ف غندور اكتر
غندور بصلها وهي في حض*نه بحيره يق*سي ولا يقف معاه كان فاكر انو هيبقا قدامها اصلب من كده كان ناؤي يع”اتبها بطرقتو ويث”ار ل قلبه الي هش”متو لكن تمسكه بيها بيف*تف”ت قلبه
جبل قرب منهم بغ*ضب:ليل انتي ناس*يه انك مراتي ومد ايدو عشان يشدها

 

 

غندور ضغط علي ايدو جا*مد بح*ده:شكلك انت الي ناسي دي مراتي
ليل بعدت عنه من الص*دمه:مستحيل اكون مراتك
غندور بصلها ذه*ول كان عايز يص*رخ في وشهه كفايه انتي اي ولكن بصلها ببرود عكس الن”ار الي ف قلبه:بس انتي فعلن لو فكره بم”وتي تبقي خلصتي مني بصلها بس”خريه بتحلمي
جبل بغض”ب:بس بتحبني انا يا اخي اط”لع من حياتنا
غندور قرب منو وهو بيبص في عينه:لو اعرف انك هتحافظ عليها كنت سبتهالك بس ور*حم”ت امي وامك طول ما انا عايش وهي علي ذمتي ضف”رها مهط*ول ولا هسيبك تكمل الي بتعملو
جبل بلع ري”قه بت”وتر
ليل:هو في اي حد يفهمني
غندور خد زين منها واده ل جبل
ليل بخ”وف:لا ابني
غندور مسك ايديها عشان يخدها
ليل نفضت ايدو بغ”ضب:ابعد عني ومسكت دراع جبل بع*يط انت ساكت لي انت هتخلي يخ”دني
غندو شدها بغ”يره بعيد عنو وليل بتز”قه وعايز تروح عند جبل وزين
غندور اخر مز”هق شالها وهي عماله تض”رب ف الهواء برجليها
ليل بعي”ط:نزلني عند جوزي سبني يا غندور عايزه ابني لا لا
غندور مهتمش ل صرا”خها وطلع بيها نزلها قادم العربيه بعص”بيه:قولت بس
ليل بعي”ط:انا بك”رهك اي الي جابك انت جيت ليييييي

 

 

غندور بسخ”ريه:قلبي الي رجع*ني مستغرب منه اتعرض ل الك”سر الخي”انه الط*عن والح*رق والخ*ذل*ان لكنه بطريقه ما لازل ينب*ض
ليل بعي”ط:طب ونبي انا عايزه ابني وجوزي
غندور رفع ايدو بغ”ضب ليل خب*ت وشها بسرعه كور ايدو ودخلها العربيه وركب
جبل شايل زين الي عامل يعي*ط وبيحول يسكته من غير فايده لحج متع*صب:اخر”س بقا انت مش بت”زهق
حنين:حد يمسك بيبي كده
جبل بغ*ضب:ابعدي عني لمد ايد*ي عليكي
حنين قربت منو بغ*يظ وشدتو من التيشيرت:تمد اي*دك عليا انا انت عب*يط ولا اي
زين ض*حك وهو بيرفع ايد ليها
حنين شالتو بضحك:انت بتضحك ليا انا
زين شد خصلاتها الطويله الحمرا وهو بيلعب بيها

 

 

 

حنين بض”يق:لا لا الا شعري
جبل بغي*ظ:هو ده شعر
حنين بصتلو برفع حاجب كان شعرها مغكي ضهرها احمر تحس سلاسل من نار علي بشرتها البيضه وعينيها الي جبل مسميهم اف*عي كانت عينيها رمادي زيو واسعه ورموشها سوده وتقيله كانت قمه في الجمال
جبل بع*صب*يه عشان مردتش عليه:انتي اي خرجك من اوضك
حنين بتا*فف:مظنش اني قولتلك اني موفقه علي كلامك حطت زين علي الكنبه براحه وبصتلو بح*ده اسمع انت بقا
جبل ربع ايدو استعداد ليها
حنين ببر*ود:انا مبخدش اومر من حد مش هتف*رض عليها رايك لو فاكر انت شغال مع ماف*يا فا هخ*اف منك حركت عينيه بملل يبقا متعرفنيش
جبل اتع*صب شكلها تعرف عنو كتير قرب منها بغ”ضب:قولي تاني سمعيني
حنين حطت ايديها وراه رقبتو وبصتلو بح*ده:اي مسمعتش
جبل بعص*بيه:لا مسمعتش هتعملي اي
حنين بصت ل شف*ايفو:كده مثلا وباس*تو بعمق
جبل اتص*دم وغم*ض عينيه جا*مد
حنين بعدت عنه بعد فتره وهي بتبصلو ببتسامه:ايتا ايتا انت بتتك”سف
جبل بصلها بعم”ق:اي الي عاملتي ده
حنين هزت كتفها بلا مبلاه:بو”ست*ك
جبل:لي بتحبيني
حنين بتفكير:ممكن
جبل جز علي سن*انه وفجاه مسكها من كتافها ورفعها وحد”فها علي السفره الا*زاز الي وق*عت عليها اتك*سرت مي”ت حته والا*زاز وق”ع عليه
حنين حسه انها مش قا*دره تتحرك وفي حاجه داف”يه بتطلع منها
غندور دخل وز*قها مقدرتش تسند نفسها وقعت علي الارض

 

 

 

ليل بع”يط:انا عايز ابني
غندور بغض”ب:كفايه ع”ياط مبتزهق*يش
ليل بع*يط:انت بتعمل كده لي هو انا عملتلك حاجه وح*شه
غندور بعص”بيه:حاجه واحد بس انا بك”رهك يا ليل علي قد محبيتك بكر”هك انتي وحده انان”يه ومش بتهتمي بحد غير نفسك
ليل قامت بغ”ضب ود”م*وع:لي انا الي خدك من عيلتك انا الي فر*قت بينك وبين ابنك عارف يعني اي تبعد ابن عن امو وبن”فعال اكبر ربما الم”تها كلماته عارف يعني اي تبعد ست عن حض”ن جوزها
كلماتها كنت زي الس”هام غندور بلع ريق*ه بص”عوبه:انتي كنتي بت”نامي معاه في اوضه وحده
ليل:ايو مش جو*زي وبحبه و اوضتنا واحده
غندور بقا يك*سر كل حاجه يشوفها قدامو وليل حطت ايديها علي ودانها بخو*ف من صر*اخه العالي
غندور بد*مو”ع وعينيه ح*مرا وهو بيك*سر رفوف الا*زازا الي كانت عليها صور ل ليل من وهي صغيره:انا بكر*هك يا شيخه بكر”هك انتي بتعملي كده ليييي يش*خيه مل”عون ابو الحب
ليل ضمت نفسها بخ”وف وهي بتبص علي الاز*از لقت غندور كان هيد*وس علي الا*زاز قامت بسرعه شدتو بخ*وف:حاسب
غندور زق”ها بق”رف وعص*بيه:ابعدي عني
كنت هت”قع علي وشها سندت بايديها الاز*از كلو دخل في ايديها صر*اخت با”لم
غندور لف ليها فجاه شاف ايديها الاتنين فيهم ازا”ز قرب عليها ومسك ايديها بخ*وف ود”م”وع:انا انا مكنش قصدي
ليل بعيا”ط وهي بتش”هق:ايدي بتو*جع*ني
غندور حاول يشيل الازا”ز بايدو شدتها بو”جع
ليل بعي”اط:لا بتوج”عني
غندور سحب ايديها بحنيه ليل جت تسحبها بخ*وف ندها عليها بهمس:ليل بصيلي
ليل بصتلو بد*مو*ع

 

 

غندور بيشوش تفكيرها ابتسم:مش انا قولت متعي*طيش
ليل بع*ياط:قولت
غندور فرد ايديها بشويش وهو بصص في عينيه برقه:وقولتلك ان د*مو*عك بتو*جعني
ليل هزت راسها انك لا مقولتش
غندور ابتسم:ياستي قولت اهو وقولتلك متجيش جنبي وانا متع*صب
ليل عقدت حاجبه:مقولتش
غندور ابتسم ومسك كفها ورفعو
ليل افتكرت هيب”وس كفها اتص*دمت لما شفتو بي”شيل الاز”ازه ببؤ'”قه:هتع”ورك
غندور ت”ف الاز”از :فداكي
ليل حست قلب”ها بين”تفض”ت من لمستو
غندور مسك كفها التاني وعمل زي الاولني بس ليل سحبت ايديه بو”جع الا”زاز عو”ر”ته في شف”ايفه تف”ها وبصلها بخ*وف:وجع”تك
ليل بخ”وف:مكنش قصدي
غندور ميل وشالها بخفه وابتسم:انتي اتع*ورتي بسببي وانتي عور”تيني نبقا خلصين
ليل حطت ايديها علي شفا”*يفو:بتو”جعك
غندور اتنهد:ده ولا حاجه قدام وج*ع سكت وهو بيبصلها حطها علي السرير وراح جاب علبة الإسعا”فات مسح الد*م وبداء يلف ايدايها
ليل بصتلو بستغراب قد اي هو متق”لب المزاج من شويه كان قا”سي وعص”بيه لدرجه انها كنت خا*يفه منو ودلوقتي مسك ايديها برقه عشان متتا*لمش لو قالت ل ليلي ان غندور الق”اسي بيض”مض جر*حها كانت ضحكت عليها
غندرو جي يقوم
ليل مسكت ايدو:استني
غندور بصلها بعدم فهم
ليل ببراءه:ممكن تفتحلي العلبه عشان مش عارفه
غندور قاعد تاني وفتح العلبه:عايزه حاجه
ليل ابتسمت:عايزه قطنه فيها مع”قم
غندور حط المع”قم ع القطنه:في تعو”يره نسيت اع”قمها
ليل هزت راسها انو ايو وخدت منو القطنه
غندور:هاتي انا
ليل قطعتو لما قربت وش”ها منو وهي بتعقم الج”رح الي في شفا”يفه وبتن”فخ فيه
غندور بص ليها وقلبه بي*دق جامد:انتي بتعمل اي
ليل بصتلو ببراءه:بنفخ فيه عشان متوج*عكش وج*عتك
غندور زق”ها بغض”ب:انتي كلك علي بعضك وج”عني ابعدي عني احسن ليكي

 

 

ليل انتف”ضت بخ”وف:انا
غندور بعص”بيه:انتي خليكي بعيد فاهمه وسابها وطلع دخل اوضه قل”ع القميص ورماه بعص”بيه قاعد ومسك راسه بايدو انا بك”رهك بص ل الاوضه كنت كلها صور ل ليل لما كان بيدرس هنا علقهم شالهم كلهم ورم*اهم في الارض طلع المطبخ ورجع دل”ق عليهم بنز”ين وول”ع ف الصور
طلع برا لم الا*زاز ودخل اوضه لم الصور الي اتحر*قت ورم”هم ف الز”باله ور*مه نفسه علي السرير حسه با*لم في ضهرو اتغ”ضي عنه وحاول ينام
ليل قامت بت”عب حسه راسها بت”وج”عها قامت تدور علي حاجه ل الصداع طلعت برا لقت باب اوضت غندور موارب راحت تسالو لو العلبه فيها حاجه ل الص”داع لقتو مغمض عينيه وص”درو عر”يان خبت وشها بسرعه وغم”ضت عينيه فجاه فتحتهم من غير متشيل ايديه
ليل بهمس:انا لي حسه ان المشهد ده مالؤف بصت ل غندور تاني لقتو بيبصلها ببرود اتحر”جت انا
غندور بج*مود:اي جابك هنا
ليل:انا بصت جنبه بت”وتر يعني وفجاه عقدت حاجبه اي ده
غندور بص مكان مبتبص ال”لع”نه نسي اهم خاجه
ليل قربت من لوح الرسم الي ف الاوضه كان راسم ليل وهي بتضحك لقت كلام تحت الصوره “انها مُلفته للحد الذي يجعلك بدلا من ان تلقي التحيه ان تتنهد فوق” عت في غرمها لا محال ❤️✨”
ليل بصتلو بص”دمه:بتحبني
غندور ساكت مش بيرد
ليل قلبت لوح الرسم ك*سر*تو وبغ*ضب:بتحبني عشان كده خد”تني من جوزي الي هو اخوك اخوك يا بني ادم فر”ق”تني عن ابني انت اي وح”ش حي”واااان
غندور قام بعص”بيه:انتي مصدقه نفسك احبك علي اي بصتي ل نفسك في المرايه
ليل بلعت ري”قها وعينيها اتملت بد*مو*ع:قصدك اي
اقسم ان يج*رح*ها كما جر*ح*ته وليذهب قلبه وحبه الي الج”ح*يم بصلها بسخ”ريه:شايفه نفسك انتي جنبي طفله ده طول بنت كبير انتي فكره جس”مك شك”لك انتي كلك علي بعضك يحرك حاجه فيا انتي لو ماشيه من غير هد”وم انا مش هبصلك
ليل ضغ”طت بايديها علي ودانها يكفي انه يط*عن في انو*ثت*ها

 

 

غندور هز”ها بعن*ف وغض”ب:احبك علي اي دي مش صورتك لو فكره بحبك تبقي غل”ط”انه دي ليلي
ليل بصتلو بد”م”وع وشفايفه بت”تر”عش:ليلي
غندور بيشددت علي الحروف:انا بك”ر*هك وبحبها انتي متلفتيش نظري مبالك بقل*بي بس هي اه
ليل بصالو شايفه بس حسه انها مش س*ام*عه ولا كلمه اول ما شال ايدو من علي كتفها وقع*ت علي صدرو واغ*م عليها
غندور قلبه دق ب”عن”ف ولو كانت فايقة وسمعت نبضات قل”به الع”ني”فه ل اجزمت انه يك*ذب
جبل حاول يبعد الاز*از عنها كنت ساكنه تمام حط ايدو علي راسو:ينه”ار اس”ود سمع خبط علي الباب
معتز بص*راخ:يبني افتح الحاجه هتق*ع مني
جبل ب*رق وبص ل الباب الي الاوكره بتعتو بدور و……….
عارفه اني مقصره معاكم بس كنت تعبانة وغير تعب الامتحانات ادعولي💜❤

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية سهام الانتقام)

‫22 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!