روايات

رواية تزوجتها بهدف الانتقام الفصل السابع 7 بقلم نورهان ياسر

 رواية تزوجتها بهدف الانتقام الفصل السابع 7 بقلم نورهان ياسر
رواية تزوجتها بهدف الانتقام البارت السابع
رواية تزوجتها بهدف الانتقام الجزء السابع

رواية تزوجتها بهدف الانتقام الحلقة السابعة

-نغم كانت قاعده متغاظه من  شهد اللي بتتمحك ف أسر وفجاء لقت حد من وراها حاط ايده على عيونها وبيتكلم بهدوء وكان قريب جدا منها:وحشتيني وكل حاجه فيكي واحشتني.. حتي  ريحتك اللي  بقت ادماان بالنسبه لي
كلك على بعضك واحشني وراح بيسها “من رقبتها برقه واشتياق وكأنه كان عايز يوصل ليها رساله معينه
وفضل مستمر ف كدا للحظات متغافل عن العيون التي تراقبه وماكانت الا عيون أسر الذي غضب وبشده من هذا المنظر… فكيف له الا يغضب وهيا تزوجته وان كان لايحبها حتما  فإنها مازالت  تحمل اسمه و ستكون ام لاابنه..
اسر بعد عن شهد بعصيبه وسابها واقفه لواحدها وراح ناحيتهم
-نغم حست بقشعريره تسري في جسدها من قربه المفرط وانتفضت سريعا، نغم بعدت عنه بعصييه واقفت قصاده واتكلمت بعصيبه :مازن قولتلك ميت مره مبحبش اسلوبك الز”باله  دا
مازن :بس انتي واحشتني وراح بسرعه مقرب منها وشدها  وحضنها بتملك واول لما ايده جات ع ضهرها اللي هوا باين اصلا لأن فستانها كب انتفضت اكتر وحاولت تبعده بس مازن شدد من احتضانها جامد
مازن ببرود :بطلي فرك.. انت ف حضني مش هتطلعي منه الابمزاجي
ف اللحظة دي جه أسر اللي شد نغم منه بعصييه وزقها” باديده بعيد عن مازن وراح ضر”به بالبو” كس ف وشه وقال :انت فاكراها سايبه ي روح” امك… اي مش هتطلعي منه الابمزاجي دي ها؟!
مازن بعد ما تف الدم من بوقه وراح يبص لأسر بكل غضب وشر ولسه هيرفع ايده بضر”به اسر كان أسرع منه ومسك ايده وراح ضر”به هوا بالبو”كس ع الناحية التانيه من وشه
مازن بغضب بعد ما أدرك أن أسر أقوى منه وأنه مش هيقدر عليه لوحده : انت مالك ومالنا ي جدع انت واحد وحبيبته بيحضنوا بعض اش دخلك
أسر اتعصب م الكمله وقاله: حبيبتك اي ي ابن ال***
وما حسش بنفسه غير  على صوت ويوسف وعلي وهما بيحاولوا يبعدوه عنه  :خلاص ي أسر  هيمو”ت ف ايدك خلاص قوم.. ي أسر قوم كفايه عليه كدا.. طب هوا عملك اي قوم بقى
شهد بتصنع العياط  :قوم ي أسر ي حبيبي ماتوديش نفسك ف داهيه” عشان كلب” ذي دا
-على ويوسف شدوا أسر وقومه من عليه بالعافيه
-مازن كان حرفيا بيطلع”  ف الروح من كتر الضرب” اللي خده من أسر( تحسوا  كدا أسر كان بيطلع كل العصبيه وكل غضبه م اللي اسمها نعم دي ف الحاج مازن.. ما علينا)
نغم بعصبيه :انت اي ي اخي  انت ازاي تعمل فيه كدا ي مجنون” همجي” وهتفضل طول عمرك همجي” و زقته  بكل عصبيه وراحت  ناحيه مازن اللي مرمى ع الارض مش قادر يقوم حتى واتكلمت بعياط :مازن قوم.. قوم ي مازن  لا اا فتح عينك اوعي تغمضها.. انا معاك صدقني مش هيحصل حاجه مااازن
-أسر بعصبيه وغضب جحيمي نزل لمستواها ع الارض وراح شدها ” من دراعها وقال بكل عصيبه :انا همجي” مش كدا.. طب انا هوريكي الهمجيه  “على أصولها وراح شادها وطلعوا بره  وبكل عصبيه رماها ” ف العربيه وركب جنبها وساق بكل عصبيه وهيا ومش قادره تنطق ولا كلمه
-جوه ف النابت كلب
يوسف :تعالى بسرعه نلحقه ي على ليتهور ويعمل فيها حاجه دا مش بعيده يمو”تها انت عارف  غضب أسر السيوفي  بيقي غضب   جحيمي
على وهوا بيحط ايده على أفاه وكأنه بيفكتر حاجه :انت هتقولي على أسر وغضبه دا كان هيموتني” تحت ايده ي ابني لولا معتز  الله يستره اللي انقذني بأعجبويه منه..
 يوسف بضحك:ي صغيره ع الموت” ي نغم ي بنتي..ماكنش يومك
شهد بفرحه :احسن تستاهل اللهي يمو” تها واخلص منها بقى واسر حبيبي يرجع ليا
يوسف بضحك :ابقى استغطي ي شهد ي حبيبتي الكلام دا كان زمان دلوقتي الراجل بقى متجوز
شهد بصوت واطي :هخلصه” منها قريب  وابعدها عنه نهائي
يوسف :بتقولي حاجه ي شهد ي حبيبتي ؟!
شهد  بخضه :هاا لاء ولا حاجه
على :طب تعالوا نننقل الراجل اللي الكبير دشمله” دا ع أقرب مستشفى وبعدين نلحق الكبير قبل ما يرتكب جنايه” تانيه
يوسف :يلا .
-وخدوه نقلوه المستشفى
-بعد وقت أسر ونغم كانوا وصلوا البيت، بس مش البيت اللي هما عايشين فيه
كانت فيلا تانيه  تشبه اللي حد كبير الفيلا بتاعت العيله و..
 #بقلمي_نورهان_ياسر
Stop
-تفتكروا أسر هيعمل اي ف نغم عايزاكوا تخمنوا كدا؟!
-ومين مازن دا واي حكايته واي اللي بينه وبين نغم؟!
يتبع ……
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية تزوجتها بهدف الانتقام)

اترك رد

error: Content is protected !!