Uncategorized

رواية حب غير مقصود الفصل السابع 7 بقلم نور علي

 رواية حب غير مقصود الفصل السابع 7 بقلم نور علي
رواية حب غير مقصود الفصل السابع 7 بقلم نور علي

رواية حب غير مقصود الفصل السابع 7 بقلم نور علي

تفكي البلوك يا ندوشتي
ندا:نعم????انا. انا انا مش فاهمه حاجه انت ليه متعصب دلوقتي وليه بتقولي فكي البلوك وليه بتكولي ندوشتي
قاسم:بصي مش لزم تفهمي دلوقتي هفهمك بعدين بس فكي البلوك ومتعملهوش تاني فاهمه ????
  انت بدأت استوعب بس بصراحه انا معجبه بي اوي وكونت مبسوطه من جوايا بس لازم مبينش
قاسم :ندا رحتي فين
ندا :عاوزه ارجع الشركة
قاسم :حاضر ولف فعلا ورجعو الشركه وقبل ما ندا تنزل قاسم قالها فوكي البلوك يا ندوشتي ????
ندا:فتحت الباب ونزلت
مالك قاعد بيشتغل على اللاب توب وكارما قاعده معه وبيتكلم ف الشغل
مالك آن على تلفون المكتب عند ملك
ملك : الو يا فندم
مالك :جهزي ورق الصفقه الجديد وتاخدي بالك من الورق كويس جدا لانو مهم ودي صفقة مهمه جدا فهمتي 
ملك :اه فهمتي دي يعني انا غبيه????????
مالك:نعم بتقولي حاجه ????????
ملك :هو انا اتكلمت اصلن ????????????
كارما :بعد ازنك يا مالك قبل ما تبدأ الاجتماع هروح اخلص شويه شغل وهجي
مالك :اتفضلي يختي
كارما خرجت من المكتب متوعده لملك على شر????????
وذهبت كارما عند ملك وبدأت تمثل انها تعبانه
كارما :اه وعملت نفسها ديخه وبطنها وجعها
ملك مالك يا كارما من الرغم انها انسانه ممكن يكون مش طيقه شخص معين بس لو لقتو محتاج ليه بتسعدو ودا الجميل فيها
ملك جريت على البوفيه بتاع الشركة تشوف شوكولاتة ???? أو أي حاجه مسكره لكارما
ام كارما دورت على ورق الصفقه ولقيتو وخبتو وهنعرف خبتو فين بس شوية كدا
بقلم Nour AiL ????????????????????????????????????????????
ملك جابت شوكولاتة لي كارما وكارما اكلها وشكرت ملك ومشيت وهي بتضحك
ام ملك لقت مجموعه من ورق شبه ورق الصفقه وطبعا كارما هي الي حطط الورق دا علشان لو كانت ملك رجعت ملقتش اي ورق كانت هتشك ف كارما
ملك اخدت الورق ودخلت مالك علشان يبدو الاجتماع  
 ملك بتخبط
مالك:ادخل
ملك :دخلت وانا بقول الورق بتع الصفقه اهو تحب نبدأ الاجتماع دلوقتي
مالك:قاسم جه؟
ملك :ايو
مالك :تمام جهزو الورق والمهندسين
هنبدأ الاجتماع بعد 5دقايق
  ملك حاضر :????
مالك:بتبصي ليه كدا
ملك :هو االبص حرم عندك
مالك :طيب روحي يا ملك انا على أخرى
ملك:على اخراك على نصاك على تمناك انا مالي
مالك:نص ساعه صبر يا رب ????????
وبعدين بدأو الاجتماع
مالك:ملك هاتي ورق الصفقة
ملك :اتفضل
مالك اخد الورق وبدأ يقرء فيها ولقيه ورق بتع صفقه تاني خالص وكمان في أخطاء
 كارما بدأت تبتسم لأن خالص مالك هيشق ف ملك وهيزعقلها قدام الموجودي
مالك :اي دا
ملك :ورق الصفقه
ملك بعصبيه شديد لا واللهي مكونتش اعرف اتفضلي شوفي اي ورق يا هانم فين ورق الصفقه مش قولتلك راجعي الورق وحسبي ليحسل حاجه رح فين الورق
ملك:معرفش واللهي الورق كان موجود معيه معرفش رح فين واللهي
مالك بعصبيه أكبر :اومال مين يعرف؛ الورق كان معكي رح فين يا ملك
ندا بتدخل بي خوف ولازم تدافع عن صاحبتها.
 ندا :حضرتك الورق ممكن يكون اتبدل يعني
 مالك:اتبدل يعني اي الورق كان مع ملك ومحدش يعرف ان. معها غير
كارما قطعت مالك بسرعه مش ممكن يكون اخدت الورق دا
ملك بعدم فهم اختو؛ اختو انتي بتقولي اي يا حيوانه انتي
مالك :اخدتو ليه ولي مصلحتها فيه
كارما :مش يمكن اخدتو وتلعب فيه وتبوظ الصفقه يا مالك
ملك :وانا هعمل كدا ليه
كارما انتي لسه هتردي يبقاا اكيد الورق معكي
مالك:انتي بتقولي اي وهتستفاد اي على العموم انا هعرف بطريقتي انا ????
كارما بسرعه طب منشوف يكون الورق معها
ملك معيا فين انتي بتقولي اي يا حيوانه انتي
مالكر:تقصدي اي يا كارما هي هتشيلو فين يعني
كارما بسرعه ف شنطتها  مكتبها كدا يعني
ملك لا طبعنا لا يمكن اعمل كدا
بقلم Nour AiL ????????????????????????????????????????????
كارما هنشوف وفتحت الشنطه بتعت ملك وطلعت الورق وهو طبعن ورق الصفقه الحقيقي
كارما اد مهو معكي اهو اومال بتقولي لا ليه شوف شوف يا مالك
مالك بعصبيه :أزي ملك تعمل كدا واي هدفها وهو طبعن مش مستوعب دا
ملك :بعيط واللهي معملتيش كدا وماخداش حاجه سدقنيو ومش انا الي حطيتو
مالك بعصبيه كولو يطلع بره
ماعدا ملك????????????
ندا بخوف على ملك على فكره ملك معملتيش كدا بقااا وكدا وقبل ما تكمل مالك بعصبيه قولت كولو يطلع بره يا ندا
وندا بتبص لي قاسم بصه معناها واللهي ملك معملتيش كدا
وبلا فعل كولو طلع
مالك:عملتي كدا ليه
ملك بصدمة وتتكلم بثقة :واللي ما اعرف انا معملتيش كدا سدقني 
مالك اومال الورق كان ف شنطيتك بيعمل اي
ملك حكات كل الي حصل من اول ما آن عليه لحد الاجتماع
مالك بفهم: تقصدي أن كارما هي الي ممكن تعمل كدا
ملك :ممكن، اه طبعن????????????????
مالك :هتعرف دلوقتي تعالى معايا
حب غير مقصود بقلم نور
ألبارت التامن :
مالك اخد ملك وراحو المكتب بتعو
ملك :اه هتعرف أزي انها عي إلى عملت كدا مع اني متأكده انها هي
مالك :اقعدي وهتعرفي
ملك:قعدت اتفضل قولي هتعرف أزي
مالك بدأ يشغل كامرات وشاف ملك وشف كل حاجه. وطبعن كارم هي الي بدلت الورق بس متصدمش وهنعرف ليه
ملك بعصبيه:كونت متأكده انها هي شفت وزعقتلي انا لكن حبيبت القلب مينفعش تزعقلها وتخف على زعلاها ولسه هتكمل لقت مالك شدها لحضنو علشن يهدي عصبيتها ويخليه تهدي (ما انا بتعصب وبشد ف شعري محدش عمل معيه كدا ليه ولا يعني لازم اسرق ????????????) ومالك بردو كان محتاج الحضن دا. ومتنسوش انو مش بيحب كارما وبدأ يحب ملك هو فكرو إعجاب لكن لا
مالك بعد ما شداها لحضنو :أهدى وبطلي عصبيتك الزيادة دي
حب غير مقصود بقلم نور علي❤️❤️❤️❤️
ملك بعدت شويه وقالت :انا مش عصبيه لكن انت طلمتني وسدقت الهانم حبيبت القل وقبل ما تكمل مالك قالها
مالك بغمزه هتهدي ولا اديكي بطريقتي
ملك :
يتبع…
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!